Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/11/15 ve všech sekcích
-
eiffel.65: si dost mimo F1 bolo na svoju dobu top auto (B segment) a od F2 to ide dole, bohuzial. Sam som si bol vyskusat F3 Style + doplatky a poviem ti uplne obycajne auto. Lampicky este F1 (koncern vymeta sklady) pokracuju. Ja nema nic proti tomu autu, v pohode za nejaku priaznivu cenu (nie cennikovu) ok. Co sa tyka kvality, tak F1 by mohol byt pre nu vzor. F3 je vidiet uplne setrenie vsade, kvalita materialov nizka. F1 je v tomto dalej, zial neviem ci tu robis reklamu na nu, ale staci mat info od ludi co napr. riesia komplet interier v tom aute, ani sami neverili tomu a krutili hlavou, ale to tu nebudem rozoberat............................................................. Este doplnim len pre info. Si zober F1 dojazdy na el. oknach (dole a hore), zadne plastove podblatniky mali taky koberec (znizenie hluku od kolies voda a kamienky do podbehov ), 5 stupnov vyhrievania sedaciek, mala opierku na nohu vedla spojkovehu pedalu, skus plecharinu na F1, F2 a F3 a sam uvidis, zadny sedak ani u F3 nevyberies, nedeleny narozdiel od F1, ......pozri si kvalitu latok, stropu atd. Ja nenadavam na F3, ale su tam veci, ktore sa nedaju prehliadnut. Samotny dealer Skoda, ked som mu povedal, ze porovnavam F1 vs. F3 prip. rapid ako je to robene na detail, tak hned reagoval jaaaaaaaaaaj tak F1 ked vyzadujete tie veci to musite pozerat po Octavii3................................2 body
-
Přesně tak. Stále tu jen srovnáváte, co bylo nebo nebylo lepší v historii. Řešte přítomnost, řešte novou FIII ve srovnání se současnou konkurencí, zda se FIII posouvá vpřed, či nikoliv. A oslavné příspěvky na konkurenční vozy, nechť pisatelé píší na příslušných fórech a ne zde!2 body
-
Já bych taky nové nekoupil, kdyby nebyla tehdy na nové sleva 18% A tím se cena prakticky vyrovnala ročním vozům. Příště to udělám jako vy, koupím si auto jen na koukání a nebudu s ním jezdit, aby se neopotřebovalo a tím se vyhnu závadám. Já vůl! Kupovat auto na ježdění!2 body
-
Ja som verný výberu, neni som malý chalan čo potrebuje stále niečo iné. Sup mi vyhovje pohodlím, spotrebou a určite aj výkonom. Keď mu doprajem wellnes tak sa stále sem tam po ňom niekto pozrie Probémom je že ani neviem do čoho iného by som išiel. Jednoznačne by to musilo byť lepšie, komfortnejšie a muselo by mi pri tom poskočiť srdiecko sup2 by som bral jedine v combíku... Uvidíme ako bude vyzerať sup 3 v reálu a čo ponúkne, možno sa pôjde doňho. ale nikam sa neponáhľam, aj feldu je mi už x rokov ľúto poslať inam...2 body
-
to je celkem dost mi přijde... já jsem kupoval teda castrol edge 5w40 TD což je C3, ale splňuje to parametry VW, takže pohoda... jinak jsem teda kupoval tady: http://www.olejacek.cz/25-castrol-edge-5w-40-td-titanium-fst-5l-4008177077142.html1 bod
-
21 ledna mám s tím i20 jízdu,tak jsem pak napíšu,jak to jezdí.Ve stejný den mám i FIII Combi.1 bod
-
1 bod
-
Jo i kleštičky mají svoje místo u rezervy A to mě připomíná - díky jozzi, že když mi ukradly ty krytky šroubů, tak můžu ty kleštičky z auta vytáhnout, aspoň ušetřím nějakou váhu Ondro: Jo dřevo raději voz, to se bude určitě ještě někdy hodit1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Aspire: to mají jen ti lepší a díky Ti za odpuštění Galvi ty máš jediné štěstí že si pozdravil jinak by to tady nerozdýchali1 bod
-
No vidis ty to mas , ale ja ne a budiz ti odpusteno za pozdrav. Ona ta spodni je tak blbe udelane ze tam nic nechce drzet gumoveho z vrchni si asi poradim ale ta spodni je pro me orisek neboli spise orech1 bod
-
1 bod
-
Řešíte nesmysly. Na nikom z nás nezáleží, kolik auta stojí ani do jaké třídy patří a vybírat auto podle hodnocení časopisů, které jsou financované automobilkama mi připadá směšný. Kupte si co kdo chce a neřešte pravěk F1 atd1 bod
-
Me na s2 odrazuje akorát to,ze ji ma strašně moc lidi, fakt to vidím všude, ale jak psal Michal uvidíme co trojka.1 bod
-
cenou nemůžeš nic srovnávat, srovnávej prosím pouze segmenty. Nemůžeš porovnávat Fabii, která ač měla na svou dobu velmi dobrý podvozek, s Focusem, který měl nezávislé zavěšení apod. Prostě 2 rozdílné třídy nemůžeš porovnávat Ano, i20 je v nejvyšší výbavě dražší, ale neplatí to pro všechny stupně výbavy. A má výbavu kterou F3 nemá, sklopné zrcátka, parkovací kamera, vyhřívaný volant apod. Tady nejde o to, že někomu šáhneš na F1, ale jde o to a nezlob se na mě, meleš nesmysly. Nejdřív porovnáváš 16 let starý auto s F3, pak napíšeš že F1 byla průměrná nebo podprůměrná a když se tě zeptám co bylo v době jejího vzniku lepší tak vytáhneš auto o třídu vejš s 2x větší cenou v té době ( když už do toho chceš rvát cenu ).1 bod
-
Jo stryc ho ma tento motor v pul roku starem S2, tedy za 3 roky az se Rapid rozpadne, koupim od nej z firmy tohodle a budu vysmatej. Necham chipnout a zadnej stres.1 bod
-
Presne, ja myt prachy, koupil bych jeste S2, dokud se vyrabi. Porad to bude 10x spolehlivejsi nez S3 - to uz bude trsatko, sice s kdecim, ale k cemu to je dobre kdyz po 3 letech budes furt neco resit v servisu, u novinky ne po 3 letech, ale rovnou od novoty.1 bod
-
Tak to jsi měl opravdu luxusní, mě nabízeli tenkrát referentskou oktu od Klokočky, taky stříbrnou v TDI 1,9, (věděl jsem kdo s tím jezdil) a sleva nebyla nijak extra. Kdybych ji ovšem vzal, dneska sem nemusel řešit tyhle závady, ta 1,9 TDI PD 77KW byla nesmrtelná. To jsem ovšem netušil, že mi bude tento motor žrát i svačiny....1 bod
-
Či ja něco po Tobě chci ? Je to na každem co si zvoli do auta a co si kdo jak uděla. Nerekl bych že akorat to zmršili, otazkou je co kdo povazuje za dulezite. Pokud uzivatel nejede hned po nastartovani na krev jako prase tak nějake kontrolky jsou irelevantni.1 bod
-
A tak to mě zajímá proč chceš dávat zrovna symphony do Passata. Ten má přece svoje rádia.1 bod
-
Tak ony i média a reklama v roce 99 udělala z Fabie 1 nadauto,kdo ji vlastnil tak bude vědět že to, že zas až takový zázrak to nebyl.No a u Fabie 3 je to podobný,reklama,media atd a přitom jsou konkurenti stejní ne-li lepší.1 bod
-
Ty v dnešnej dobe veríš nejakému testu? V 99% akéhokoľvek testu ide o platenú reklamu.. Prečo sa Tank Ono neobjavuje v žiadnom teste? Lebo nepotrebujú reklamu, ich jedinou reklamou je cena. A kvalita porovnateľná so značkovými pumpami, ktoré na Ono posielajú inspektorov takmer každý deň... A tak je to všade - v dnešnom uplatenom svete1 bod
-
Clint jde na to špatně, vždyt ty auta kupujeme aby stály v garáži. Nejsme tak blbý aby jsme s tím jezdili ne? Pak se divý, že se mu tu sype Daily car bude snad 19. víc neřeknu a vypadá na svůj věk pěkně ještě1 bod
-
1.8 TSI nemal žiadnu zvolávačku (bohužiaľ pre nás majiteľov). Výmena prestavovača vačky (ložisková stena) bola len dielenská akcia v Škodovke pod číslom 15D7. Rozsah dotknutých VIN je TMB___1Z_A2006008 - 066799.1 bod
-
Ja jsem dneska od 26.12 prvne vyjel, svitilo slunicko a bylo 17 stupnu, takze jsem si mohl uzivat na letnich pneu najeto asi 150 km, rychlost dodrzena pri rozjezdech, pak uz to moc neslo, uzival jsem si. No a spotreba v prumeru krasnych 15 litriku Jinak lestenka tesne ujela zacinajicimu desti a schovala se do garaze1 bod
-
Myslím si, že to s tím MirrorLinkem vidíte moc černě. Za prvé, Bolero není fajn jenom kvůli MirrorLinku, ale má mnohem lepší display (větší úhlopříčka, Swing je takovej rozmazanej, kapacitní dotyková vrstva), podporu FLACu, celkově svižnější rozhraní a další věci. Součásti Bolera je taky Bluetooth a Škoda Surround, takže bych ten příplatek neviděl tak katastroficky (oproti jiným příplatkům, třeba tempomatu, dostanete skutečně nějaký HW navíc). S podporou mobilů to není žádná sláva, ale třeba Samsung Galaxy S5 a S5 mini již brzo dostanou aktualizaci na Android 5 a součástí bude podpora ML. Já jsem teď koupil S5 mini za 8 500 Kč, což bych za mobil dal tak jako tak (nehledě na ML). S tím Sygicem to je blbý, ale je to pro mě jedinej vícenáklad na to, abych měl navigaci. Hkubesův součet vidím, bez urážky, jako fantasmagorii (spíš mi to přijde jako "neobjednal jsem si Bolero a teď potřebuju obhájit, že to bylo správně"). Celkově to lamentování nad ML nechápu. Škodovka nikde nepíše, že to je plnohodnotná navigace, ale že se tím ta navigace dá nahradit, navíc navigace není zdaleka jediná užitečná aplikace. Dá se ale hlavně očekávat, že aplikací s podporou ML bude přibývat. Připadá mi stupidní nadávat na Škodu za to, že se rozhodla adoptovat top edge technologii, která logicky ještě nemá takovou podporu. Kdyby Škoda ML neměla, tak se zase bude nadávat opačně, že je sto let za opicema. Tak jako tak je příplatek za Bolero i bez ML v pohodě a přítomnost ML lze brát jenom jako plus.1 bod
-
treba na nastaveni pozice? Kdyz jsem ty sterace "rval" nahoru, tak to slo celkem lehce. Byly pravdepodobne volne. Za druhe jsem nepredpokladal, ze budou usazeny na tak jemnem vroubkovani. Nicmene osa steracu je do konusu, takze utazenim matic si to sedlo. A jeste jednu vec: U vsech aut, ktere jsem mel nebyl problem s vyklopenim steracu v nulove poloze. Jsem ted o neco chytrejsi a prosim uz nerozebirejme to, jak jsem blbej. To vi stejne nejlip moje zena.1 bod
-
1 bod
-
Clinte co jsem cetl, tak blizka budoucnost patri temto technologiim a xenony uz jsou prekonane a vlajkova lod automobilky si myslim uz by dnes mela mit led (jako viz. Passat). Jen ze Skoda je jen Skoda, ta druhorada, to jen Cesi si furt mysli ze je Skoda neco vyjimecnyho, pritom ma jen to co VW upadne z linky.1 bod
-
1 bod
-
pokud porsche tak zkus servisni poradce Martin Frydek, mel jsem pres ej auto pred mesicem a vcelku OK.. ale mozna je lepsi agrotec brno, je kousek od porsche.. zkus... ja budu jezdit do breclavi, agrotec, servisak Michalica.. dela auta nase cele rodine asi 10let a vse OK, proste stara skola... mam to sice z ruky, ale... ale proste ale...1 bod
-
Co se Lavice tyce, videl si u Rapida? Tam je to teprve zazitek ve spojeni s tvrdym podvozkem. No delsi cesty stejne jezdim jednou dvakrat do roka.1 bod
-
Me prijde levnejsi prodat soucasny Sup a koupit jiny. Protoze tyhle veci vychazeji dohromady do desitek tisit. Kessy 10k+, svetla 7k+, topeni 20k+ atd. Pokud by se jednalo treba jenom o ty tri veci, ale tohle vsechno...1 bod
-
1 bod
-
Crake: jej to me povidej mam jako druhy auto Feldu combajna a tyjo ta zazila uz takovy veci, ze se to snad neda ani slusnym zpusobem prezentovat . A naprosta balada. ...GeOrGe...: wauuu docela znatelnej veskovej rozdil1 bod