Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/14/15 ve všech sekcích

  1. Jinak varování pro všechny!!! Nikdy si nekupujte CDčka americké skupiny Verbatim. Je to podvod. Strašnej podvod !!!!!! Ty CDčka jsou prázdný....
    3 body
  2. Zaprvé ta cena za téměř plně vybavené auto není vůbec špatná. Zadruhé by snaha dostat se co nejvýš vypadala míň nápadaně, kdybys u záruky vybral pětiletou za 990Kč do 100 000km. Průměrný nájezd 30 000km ročně u benzinové Fabie sice možný je, ale typciký není ani náhodou.
    3 body
  3. Ano,ale nedá se to říci obecně o všech dílech.Například tuningová světla ,nebo světla pro denní svícení a celá řada,respektive většina dílů se nezapisují,ani u nás,ani nikde jinde. Zápisu do TP podléhají díly,které při použití na vozidle změní údaje stanovené technickým průkazem,jak už jsi zmínil na řešených podložkách. Tak takhle se to říci nedá.To,že díl disponuje protokolem o provedené zkoušce TUV,právě znamená,že na vozidle lze daný díl použít,aniž by to mělo nějaký negativní vliv na provoz,ALE za splnění podmínek montáže,které jsou v TUV uvedeny a které MUSÍ zkontrolovat akreditovaná zkušebna státu,kde se o zápis žádá.Pokud montáž vyhoví,zkušebna vydá podklady pro změnu údajů v technickém průkazu. Protokol TUV o zkoušce dílu určitě nezakládá právo díl namontovat a používat na veřejných komunikacích. Tento protokol Ti pouze umožňuje postupovat dále ve schvalovacím procesu,který je pro zapsání nutný.To jak píšeš o materiálu je irelevantní a snad se v protokolu ani neuvádí.Je na každém výrobci z čeho si díl vyrobí,podstatné je,že obstojí u zátěžové zkoušky v akreditované zkušebně,která předchází vydání posudku TUV. Kluci Ti to píšou správně,tak snadné jak píšeš to není,bohužel. Tady mícháš dohromady dva různé případy,jak už jsem psal výše.Kola a světla .Jenom pro upřesnění a doplnění,u dílů,které se nezapisují do TP,tedy většina,např.zmíněná světla není ani třeba žádný protokol o zkoušce vlastnit.Zde platí jedinná povinnost a to,že díl musí být dle zákonem stanovených pravidel označem homologační značkou."E" s označením státu kde ke schválení došlo,včetně všech číselných znaků,které právě obsahují čísla schvalovacích protokolů Ani na Slovensku se nedá jezdit jenom s TUV,nicméně je třeba zohlednit osobní podíl daného úředníka.Ten je rozdílný i v ČR úřad od úřadu.Dá se tedy říci,že i s pouhým TUV zapíšeš díky blbosti úředníků i hranatá kola,nicméně to neznamená,že to je správný postup,který odpovídá platné legislativě. Pro zajímavost přikládám v linku protokol TUV pro podlžky HR.Samozřejmě je třeba si k němu pořídit překlad. http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/12015/1468/132XT0097.PDF
    3 body
  4. Takže to zítra otestuješ - zblajzneš koleno a zajíš to tabletkou.
    2 body
  5. clinte to nejsou speky, to je centralni sval... no ja se ti moc smat nemuzu, taky to u me neni uplne dobry, ale kolinko si jeste davat muzu...
    2 body
  6. Skoč si na letiště a stihneš Clinta na Ruzyni. Popřípadě vyskoč nad Krušárnou. Do Varů jezdim jenom na golf s asistentkama.
    2 body
  7. No a já mám odvoz, jelikož má brácha špinavý auto, tak si přece nebudu špinit to svoje umyté. Radiusi - dvouhmota podle mě u rotaček OI 1.9 TDI byla od začátku, stačí se podívat do tohoto vlákna. Řeší tam hned na začátku její výměnu za jednohmotu.
    2 body
  8. Já i brousit. Na svém už jednou a ted na jaře bude podruhé.
    2 body
  9. JJ, máš recht a navíc bych se takhle vozil s holkama viz. foto. Jinak když takovej 5,7 V8 Hemi předěláš na plyn, (jinak Hemi má odpojovatelnou polovinu válců) tak je to sice 70tis, ale i kdyby to žralo 20, jezdil bys jako by to žralo 10 a to je paráda, pořádnej "nízkoemisní" motor a pořádná kára pro chlapy. Ten Ecodiesel 3,0 V6 se v podstatě nevyplatí páč je o 200tis dražší v porovnání s Hemi předělanej na plyn a investice by se ti vrátila po 177 tis až. Někde jsem četl porovnávací tabulku. No pro Pražáky to moc asi nebude, nevím kde by parkovali, i když s tímhle si vždy místo uděláš . Odpadlo by neustálé skládání kočárku, prostě bych ho tam mrsknul celej, případně kola, nákup a manželku na korbu a pořád by místo zbývalo. A ještě jsem zapomněl zrychlení z 0-100 je nějakých 7,3s, tak že v případě potřeby žádnej šnek, Clint by mohl závodit na dráze z Boingama. Převodovka od ZF.
    2 body
  10. Hoj, chtěl bych se zeptat všech RSáků, co mají TFSI, který používají olej do svých oktávek. Dostal jsem totiž k dolívání olej LongLife2 a podle specifikací bych jej ani neměl používat, tak nevím. Dle servisky tam mám lít olej se specifikací 504 a 507 což jsou oleje pro FSI a hlavně TFSI motory....
    1 bod
  11. Ram neni zlej, ale takovej Raptor proste umi vic
    1 bod
  12. To je nejdulezitejsi, potrebujes destnik abys venku nemokl az te to nekde necha.
    1 bod
  13. Petříku on nám vždycky stoupne tlak když jdeme do autorizáku
    1 bod
  14. co to je za blbost ? Takže tím, že si lidi nosí vlastní olej, je důvod k tomu aby olej stál 4x tolik co v krámě ? Nehledě na to, že ještě předtím než si lidé začali nosit olej, tak stál hodně, vždycky stál a stojí... A jak už tu bylo napsáno, u ostatních automobilek stojí olej normální cenu. Mě to prostě přijde jako zlodějna, aby někdo měl na nějakém díle víc jak 400% Mile rád si zaplatím 2x dražší servisní práci, pokud vím, že technik je školený, má profi nářadí a ví co dělá - s tím problém nemám, ale rozhodně nehodlám podporovat zlodějnu... Je nesmírně zajímavý, že v autorizovaném servisu je jediná položka příšerně předražená a tou je olej, protože to je věc, která se vždy musí min 1x v rámci záruky při servisce vyměnit...
    1 bod
  15. Taktéž se přidám. Ano, koupil. Jednoznačně vyvážené auto co se týká konstrukce, výbavy, designu, uživatelské přívětivosti. Je dostatečně velké uvnitř a přitom nepřerostlé zvenku. A přitom není těžké, takže je nadmíru hbité i s motory malého výkonu. Úroveň bezpečnosti vysoká. Spotřeba ujde, do tabulek se ale radši nedívat, daň za eurohujerovskou honbu za nízkými emisemi. Pro lidi, co netráví v autě spostu hodin na cestě do práce nebo pracovně, ale jezdí 10-12tkm/rok, je to ideální dopravní prostředek, nepotřebuju být hýčkán různými asistenty a obložen měkčenými plasty (kůží, alcantarou atp.). To se Škodovce povedlo odhadnout u RAPIDa dobře a prodeje o tom svědčí. Můžeme diskutovat o ceně a nehorázných příplatcích za věci, co v reálu stojí pár euro, a to v souvislosti s ne úplně high technology. To auto je postaveno jasně s cíle úsporně ho výrobit. Za co nejmíň peněz chceme hodně muziky, tak se to prostě musí někde projevit. Vady jsou kapitola sama pro sebe, bohužel vývoj a testovaní neodhalí vždy vše, co reálný provoz, zvlášť když se spoustu testů už dělá simulací. A zkoušet v reálném proovozu dnes už taky moc nejde z důvodu času, nákladů a hlavně toho, že doba utajování nepřeje - svět se zmenšil a když si prdnete na jedné straně zeměkoule, hned to všichni vědí i na té druhé straně vč. fotky toho prdu. Část vad jde taky na vrub i honbě za nízkou cenou výroby v Asii, kde to někdy prostě ani takový kolos, jako je VW, neuhlídá. Bohužel v případě některých vad dělá ŠA ze sebe pštrosa a ze zákazníků blbce, co se musí doprošovat. To mě vadí víc, než to, že něco nefunguje.
    1 bod
  16. Mezi náma kulturistama se tomu říká objemovka. Jinak co by to bylo za doktora, kdyby pacientovi něco nenašel a když už je v úzkých, cholesterol to zachrání. Mě dali nějaký zápaďácký prášky, který zabraňujou usazování tuku v krvi. A je po problému.[emoji6]
    1 bod
  17. Však si strejdo děláš základy pak to přetvoříš na svaly!
    1 bod
  18. Copak ty, na tobě chrastěj kosti, ale já mám místo pekáče buchet na břiše bochník chleba a michelinky. To už takhle dál nejde kurva. A to jsem v mládí platil za slušného vychrtlíka.
    1 bod
  19. Kolenožrouti dostávají na frak. Ale taky bych měl trošku přibrzdit.
    1 bod
  20. Tak pokud se ted bavis o bezne kontrole policii, tak ta na 99,9 % podlozky opravdu resit nebude (jako spoustu dalsich veci). Jine to ale muze byt na STK nebo v horsim pripade pri nehode (muze se toho chytnout pojistovna).
    1 bod
  21. Koukám na ty auta v podpisu vis? A rikam si kdo by sel z O III do Rooma?
    1 bod
  22. nj, Clint je nejakej zabrzdenej jak je ve stresu ze sveho vozu... jinak zitra uz vim, ze na 100% nepojedu, predpoved pocasi neni dobra...
    1 bod
  23. Cholesterol máš vysokej ze stresu, co se posere v autě a játra vyklepaný z kindercar.
    1 bod
  24. Jak to ze nebudou!!! Co je tohle za organizaci. Ja ho sice nechtel zachranuji cholesterol a jatra ( dnes jsem byl na krvi v patek jdu na sono ) ale tady jde o princip. Tzv. vyssi princip.
    1 bod
  25. jako dá se, ale je to hroznej opruz....
    1 bod
  26. Přátelé okřídleného šípu, pro: zakladatel tohoto vlákna - omlouvám se Ti. Radek.
    1 bod
  27. Tři zaměstnanci velké firmy si povídají, co udělají s vánočními odměnami. První povídá: "Pracuji pro divizi v Německu, z vánočních odměn si koupím auto a za zbytek pojedeme s rodinou na dovolenou." Druhý povídá: "Pracuji pro divizi ve Švýcarsku, za vánoční odměny si nechám vybudovat bazén a za zbytek pojedeme na cestu kolem světa." Třetí povídá: "Pracuji pro divizi v Česku a za vánoční odměny si koupím svetr." Ostatní se překvapeně ptají: "A co zbytek?" Třetí odpoví: "Zbytek mi doplatí rodiče". Starší manželský pár leží v posteli. Žena se podívá na manžela a povídá: "Můžeš mi říct, na co jsi před těmi pětadvaceti lety myslel, když jsi vedle mne takhle ležel." Manžel: "Na to, že ti vyšukám mozek z hlavy a vysaju kozy do placata." Manželka se culí a ptá se: "No a na co myslíš teď miláčku?" Muž odvětí: "Že se mi to docela povedlo..." Poklízí žena v kuchyni a volá: „Táto! Musíš jít opravit záchod!“ Táta odpoví: „Dyť je v pořádku.“ „Není, běž a podívej se na to!“ Tak táta teda jde a zase volá: „Mámo, tady nic rozbitého není.“ Máma zase. „Musíš strčit hlavu do mísy!“ Táta strčí hlavu do mísy, rozhlíží se a volá: „Tady taky nic rozbitého není.“ A máma: „No tak tu hlavu vytáhni.“ Táta vytahuje hlavu a naráz zaječí: „Kurva, zasekly se mi fousy v prasklým prkýnku!“ Máma se otočí a spokojeně zavolá: „Bolí, co?“
    1 bod
  28. Vormene kdyby ještě před tím nestával olej v servisech i přes tis kč, když to začínalo (tzv. LL oleje), pak by si nikdo vlastní oleje nekupoval. Pokud by LL prodávali za 350 / litr, neřeknu ani popel. Proč u Forda stojí LL olej Mobil 250kč/litr a u Škody to nejde? Nedávno jsem byl se šéfem s jeho fordem v servisu tak to vím. Nota bene, oni ten olej kupují v sudech ve velkém množství. Když můj servisák v noname servisu ho dokáže v sudu koupit za 200/litr, tak AS ho musí kupovat za 150 ne-li 100 a tobě ho prodávají za 800. Není to zlodějina? Pro mě je. Naopak, využívají toho že kvůli záruce k nim lidi musejí a 90% lidí o možnosti vlastního oleje ani neví, prostě to nějak strpí po dobu záruky, pak se na ně stejně každej vysere. Pokud by měli normální ceny, lidi by k nim dále jezdili třeba i po záruce.
    1 bod
  29. Jak dělá medvěd? Brum, brum. Jak dělá auto? Vrum, vrum. Jak dělá muslim? Bum
    1 bod
  30. Radius, k cemu by ti byla etka tam hnujdee nenajdes
    1 bod
  31. Zdravim panove,mam mensi poznatek ohledne chrasticiho retazu..Uz delsi dobu zkousim jednu vec a to ze kdyz zaparkuju auto a dam spatecku (kvuli uzamknuti zpatecky) tak se snazim aby se to jakoze neoprelo o zuby nebo jak bych to laicky nazval,proste ze to neni opreny o tu spatecku a kdykoliv to tak udelam tak nasledujici start je bez zarachoceni.Uz to zkousim delsi dobu a neco na tom je..Tot muj poznatek.
    1 bod
  32. Tak zas tak strašné to není, v myčce jsem byl 2x a naposled, ale co má člověk dělat, buď bude mít mikroškrábance a nebo mu auto sežere sůl. Ale mikroškrábancům se člověk nevyhne úplně, nějaké jsem tam měl i před tím po ručním mytí, když ti námraza klouže po střeše tak ti taky nějaké mikráče udělá přes zimu, když smetáváš z auta sníh košťátkem taky (né všichni mají svá auta v garáži na peřinách), tedy všeobecný dotaz. mrknu na ty vaše šuplíky a budeme počítat kdo jich má víc.
    1 bod
  33. Tak to je první recenze kde haní motor, ale člověk si nevybere. Na auto.idnes.cz píšou, že delší zadek není tak jistý v zatáčkách, na auto.cz zase píšou, že delší zadek je lepší, protože auto se stává nedotáčivější. To stejné o komfortu a naladění podvozku, někde se píše že se vůbec nenaklání a jinde že se naklání. Holt je třeba si uvědomit, že pánové recenzenti jsou úplně stejná hovada jako mi tady na fóru bez nějakých extra znalostí nebo schopností navíc a potom ty recenze podle toho vypadají. Pokud mám doplnit vlastní postřeh k performance 1.2, tak ano, do nějakých 1 500 otáček tam je cítit taková neochota (netlačí turbo a jede to dost podobně jako atmosférická 1.2), obzvlášť znát to je pokud tam člověk nechá dvojku někde na křižovatce a pak chce vystřelit, do těch patnácti stovek se ale nic moc neděje. Na druhou stranu při testovací jízdě jsem jel takovejma menšíma serpentínama a zapomněl jsem tam trojku a kdybych se nepodíval na otáčkoměr že tam je 1 100 (do ostrého kopce), tak to motor nijak nedával najevo a dokázal se sebrat. Taky bych si dovolil tipnout, že to slabé místo do těch 1 500 otáček dost odpadne po záběhu. Nikdy mě nepřestane fascinovat jak trouba s kostkou místo hlavy vynáší soudy nad autem co má najeto 100 km.
    1 bod
  34. Ty nebrousíš, ty jenom leštíš
    1 bod
  35. 1 bod
  36. Sám jsem měl prasklé hadičky od podtlaků, pak už nebyl problém. Zda-li cvaká ventil, tak bych ještě pro jistotu zkontroloval před výměnou ventilu hadičky. Ať to nekupuješ zbytečně.
    1 bod
  37. Já opravdu nechápu, proč někteří mají potřebu neustále kopat do škodovky, otírat se o majitele a rozebírat jejich rozhodnutí. Proč si nemůže každý koupit to, co mu vyhovuje, co se mu líbí, na co má peníze? Když jsem si jen tak pro formu konfiguroval i20 vs. krátká FIII, tak ve srovnatelné výbavě mi vyšla i20 o 20 tisíc levněji. A z MÉHO pohledu bych si i20 nepořídil ani kdyby byla levnější o těch tisíc 50. Proč? Z MÉHO pohledu divný asijský design, který se za chvíli okouká, dále mi naprosto vyhovuje ergonomické řešení koncernu (rozvržení ovladačů světel, tempomatu, stěračů - např. ovládání světel na páčce blinkru mi do auta nesmí) a v neposlední řadě mi naprosto nevyhovuje být svázaný výbavovými pakety. Jenže to je všechno jen můj názor, se kterým jiní nemusí souhlasit a já to respektuji. Jenže já nepůjdu na fórum hyundaie a nebudu tam psát, že škodovka je lepší. Ještě bych rozebral tu naklikanou výbavu: - Asistent rozjezdu do kopce (HHC) 2 000 Kč = nesmysl, kdo umí řídit, nepotřebuje to (měl by jít dokódovat) - Mlhové přední světlomety s "CORNER" funkcí 2 500 Kč = nesmysl, stejně to nemá extra efekt (měly by jít dokódovat) - Tempomat 9 000 Kč = to rozhodně ano - Zabezpečení vozu KESSY s ALARMEM 5 000 Kč = diskutabilní - zvyšuje cenu auta (zvyšuje základ pro havarijní), ale sníží cenu pojistky (o kolik by chtělo spočítat) - Kola / pneumatiky Kola z lehké slitiny "ROCK" 7J x 16" - 4 ks 5 300 Kč = rozhodně ano, je to zlatý střed - Volanty / interiéry / funkčnost sedadel Malý kožený paket s MuFu (rádio i telefon), krytka "Piano černá" 1 000 Kč = tady nevím, výhody HF chápu, ale do auta ho nepotřebuji - Komfort Mezipodlaha v zavazadlovém prostoru 3 400 Kč = z mého pohledu nesmysl - ubírá reálné místo v kufru bez sklopených sedaček, ale jak často jezdíte se sklopenými sedadly, aby se vyrovnal schod? - Prodloužená záruka na 5 let, do 150 000 km 12 000 Kč - tady záleží na nájezdu. Já např. 150 tis. za 5 let nenajedu, bude stačit do 100 tis. km => příplatek je jen 990 Kč - Rádia / telefony / navigace Rádio SWING s Bluetooth 3 500 Kč - viz volant - Funkčnost Střešní nosič (černý) 5 500 Kč = rozhodně ano - Akční pakety Style Advance 12 000 Kč = diskutabilní, vyplatí se, jen když chce člověk všechny prvky - Style PLUS 10 000 Kč = rozhodně Suma sumárum je výbava za 7 900 nesmyslná, za dalších 20 510 dost diskutabilní. => 383 590.
    1 bod
  38. A je to tady. Škoda na jaderný pohon.
    1 bod
  39. Za 600 se na to můžu...
    1 bod
  40. Starej žralok učí mladýho, jak se správně žerou lidi. Vykládá mu: " Hele, to musíš takhle postupně - nejdřív ho obeplaveš dokola aspoň třikrát, uděláš občas vlnu a ukážeš hřbetní ploutev. Pak ho tak dvakrát až třikrát těsně podplaveš, aby to s ním zahoupalo. Zase ho několikrát obepluješ dokola, to už můžeš nechat ploutev celou dobu nahoře. Klidně ho můžeš i přeskočit. No a pak ho už můžeš sežrat..." "Hele a proč tolik blbin kolem jednoho dvounožce? Proč ho nemůžeš sežrat hned na fleku?" "No protože dopředu vysraný lidi jsou chutnější...!!!"
    1 bod
  41. Řešíte nesmysly. Na nikom z nás nezáleží, kolik auta stojí ani do jaké třídy patří a vybírat auto podle hodnocení časopisů, které jsou financované automobilkama mi připadá směšný. Kupte si co kdo chce a neřešte pravěk F1 atd
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...