Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/20/15 ve všech sekcích
-
4 body
-
2 body
-
Tak jsem ukončil trápení, měl jsem to udělat už dřív! Koupil jsem parkovací senzory Sencor na 399,-Kč. Sice plný tón je již od 25cm ale lepší jak plný tón ihned po zařazení a při plném tóu vím, že ještě kousek můžu couvnout. Instalace zabrala cca 4h. Dobrá zpráva je, že není nutno demontovat listu z nárazníku - původní držáky senzoru lze vyloupnout Nějaké foto jsem Vám dal na rajče. http://fordcortina.rajce.idnes.cz/Superb_parkovaci_senzory2 body
-
Já problém absolutně nemám, ale ty seš nějaký podrážděný. Dej se do klidu, nebo ti praskne cévka. Pawoukovi se omlouvám za to že jsem zde polemizoval o půjčení vozu na víkend. A půjčení na víkend není dlouhá půjčka2 body
-
Asi otázka času. Silná 1.2 s DSG vychází o 4t levněji jak nejslabší nafta 66kw. Konečně dostupný automat2 body
-
Tak slibované dojmy. Nejprve první setkání s kombíkem: Na salon dorazil (podle vedoucího prodeje cíleně) ve verzi Ambition v levnější konfiguraci (15" litá kola, pouze obyčejné světlomety) a v docela netradiční hnědě barvě. Abych pravdu řekl, tak v téhle kombinaci se mi to auto opravdu nelíbí - zepředu hodně smutný výraz kvůli světlům, zezadu tmavá barva ještě zmenší zadní světla. Na druhou stranu když je naleštěné, tak metalické prvky v barvě hážou pěkné odlesky na hranách a plochách. Přesto je tmavá barva krok špatným směrem. MichalV123 odpustí, ale když už tmavou, tak alespoň metalízu. Také jsem konečně viděl naživo ližiny a bohužel jsou z matného černého plastu, naděje, že by byly lakované lesklou černou jako u OIIIRS je fuč. :kol-26:Ale jsou rozhodně hezčí, než ližiny na OII Combi a FII Combi. Tohle provedení ližin, na které přešel celý koncern od Škodovky po Porsche se mi líbí. Auto bylo ještě zafóliované, tak jsem alespoň viděl to, co každého u kombíku zajímá - kufr. Jak už zaznělo recenzích, tak je to pořádná díra, ale je hezky geometrická. Háčky (narozdíl od FII se už nevvyklápí) a přihrádky po stranách jsou fajn, přihrádka pod podlahou je velká taky dost. To by bylo ke kombíku asi vše. Fabia III 1.2 TSI 81kW - svezení č. 2 Dostal jsem klíčky od auta v barvě Race Blue a cestou k němu zhodnotil, jak dobře naživo vypadají 15" litá kola Propeller na zimních Michelinech, která chci pořídit na kombíka na zimu. Při pohledu na kliku, který odhalil systém Kessy, jsem klíčky zase strčil do kapsy, zatáhl za kliku u řidiče a poprvé mohl zhodnotit sportovní sedadla z paketu Dynamic. Po rozpačitých dojmech z fotek novinářů, na kterých šedé pruhy na bocích vypadají až moc světle, vypadá realita mnohem lépe. Tmavší, šedé kontrastní švy sedadla hezky oživují, kárované středy lehce navozují dojem sportovních sedadel v Audi S a RS. Použitá látka vypadá opravdu kvalitně. První nasednutí chce trošku cviku, boční vedení sedáku je opravdu výraznější než u standardních sedadel. Přesto se není třeba bát nějakého utiskování zadnice Naopak opěradlo sevře záda opravdu pěkně, narozdíl od základních sedadel je cítit i podpora horní části zad a ramen - přijde mi, že sportovní sedadla jsou kvůli tomu lehce "zlomená" a vytváří tak lepší podporu zad. Zde prohrávají standardní sedačky (které jsou opravdu dobré) na plné čáře. Veliké plus mají sportovní sedadla za prodloužený sedák i opěradlo. Pevná hlavová opěrka ničemu nevadí, myslím, že nejen na mých 178cm je její poloha ideální. Co se mi naopak nelíbí ani trochu je "supersportovní" zploštělý volant. Nejen že je to prázdná show, ale při řízení zploštění opravdu vadí při točení. Ano, použitá kůže je sportovně perforovaná, ale hladká kůže na kulatém volantu mi přijde lepší a příjemnější. Tak toto tedy opravdu ne, za ten minimálně 7 tisícový příplatek (3,5 volant, 3,5 rádio s telefonem) to opravdu nestojí. Sportovní pedály vypadají super, jejich ovládání je stejně pohodové, jako u obyčejných. Vyzkoušel jsem lépe bezklíčové startování - s vyřazením bez spojky stisk tlačítka pouze zapne zapalování, druhý po zmáčknutí spojky nastartuje motor. Ve srovnání s prvními jízdními dojmy mi už při řazení nevadí loketní opěrka. Za jízdy je motor v nízkých otáčkách opravdu parádně utlumený, na volnoběhu o něm pomalu ani není vědět, při vytočení jeho zvuk neobtěžuje, je i hezký (asi záleží, z čeho přesedáte - řidiče atmosférických šestiválců fakt nenadchne, ale proti HTP je moc pěkný). Dojem z první jízdy, že není slyšet pískání turba se tady potvrdil. Trochu škoda. Jinak je motor opravdu skvělý - rozjezdy zvládá v pohodě, od 2000 ot. už výrazně táhne, ale po překročení 4500 už se nic velkého neděje, ale výkon stále neklesá. Jen už negraduje. Je to přesný opak atmosférické 1.8 20V 92kW v OI, která slušně táhne od volnoběhu (díky objemu) a po 4 tisících chytne druhý dech a pořád graduje. Přesto je nová 1.2 TSI lepší motor a 1.8 20V roznese na kopytech. Jak v jízdních výkonech a parametrech, tak ve spotřebě. Podvozek, nad kterým jsem se v prvních dojmech už rozplýval, 15" kola ještě vylepšila. Tam, kde FII na 15" kolech bouchá, se FIII jen plavně přenáší. Podvozek se opravdu povedl. Ještě k asistentům - front assist mi jen jednou dolů na maxidot vyplivl obrázek varující před malou vzdáleností od auta přede mnou, ale jinak nezasahoval. Předváděcí auto taky nemělo tempomat, jen speed limiter. Ten se dá přerušit prošlápnutím pedálu plynu až naplno (jako je tomu při kickdownu u automatu). Pokud jsem na něco zapomněl, klidně se ptejte. Já jen dodám, že se těším na svezení s kombi a zítra jdu na něj podepsat objednávku . Dodací lhůta je 10-11 týdnů a protože staré auto půjde na protiúčet raději hned, než mi na ulici někdo neopatrný sníží cenu, tak budu tuhle dobu bez auta Alespoň se mám na co těšit.2 body
-
Uklidním, nebude... Marže je 2,5%. A copak ostatní dávají na nový model slevu?? Starý model- sleva, nový model-sleva Zbytek zpětné bonusy. To soutěžení o to kdo kde a co dostal už je...... Copak v sámošce mrčíte nad slevou u pokladny? A i20 je ve většině objednaných verzích Fabie dražší a k tomu neustálému srovnávání s autem, které nemá s náklady na výrobu v Eu podmínkách se nebudu raději vyjadřovat. Pokud někdo dělá bububu Hyundajem, tak ať si ho teda jde pořídit a ne se ztrapňovat.... Proč se neporovnává např. Opel - Š-A - Ford - Fiat atd. Tam by se ukázala realita. Udělejte si CCčko Hyundaje, Š-A a porovnejte už jen přístup a úroveň stránek. Pro porovnání Fabia Style 81kW a i20 74kW (mimochodem dražší než "vlastní" i30) http://skoda-cc.cloudapp.net/cze/cze/cs-cz/nj3/62315#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=NJ3&cc-carline=62315&cc-equipment=&cc-motor=124062&cc-color=8X8X&cc-interior=BL&cc-packages=GWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6&cc-view=step7&cc-configurationId=63695324&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%224_L5_BL_8X8X_GWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6%22%2C%22packageItem%22%3Atrue%2C%22finishDisplay%22%3A%22show%22%2C%22selectedPresentation-step7%22%3A%22exterior%22%7D http://www.hyundai.cz/konfigurator/7-88-239-3600-1345-31324-1339/ Tak, a co je dražší???? V reálném porovnání1 bod
-
Přijeďte i s juniorem Ale doufám že ho budeš vycvičovat už od útlého dětství ke škodovce1 bod
-
Tak datum je vic jak mesic do predu kvuli prispusobeni Karle vitej , vidim ze se dovca povedla Jo a na sraz prijedu sam , manzelka se zustane doma se synatorem1 bod
-
opravdu poslední, téma bylo, že se tu někdo vandroval do TSI, že pokud je naložený, tak nejede - jede pouze když je tam řidič sám. Já pouze tvrdím to, že u drtivé většině motorů co kdy ve Škodovce byly, tak člověk pozná naložený auto a je nesmysl TSI něco vyčítat...1 bod
-
Pro všechny nevěřící. Z návodu k obsluze: Sněhové řetězy Náhon na přední kola Sněhové řetězy smějí být montovány pouze na kola přední nápravy. Použití sněhových řetězů je z technických důvodů přípustné pouze u následují- cích kombinací disků a pneumatik. Velikost disku Hloubka zálisu ET Velikost pneumatik 6J x 16 50 mm 205/55 R16 7J x 16 45 mm 205/55 R16 6J x 17 45 mm 205/50 R17 Pohon všech kol Sněhové řetězy mohou být montovány na kola přední i zadní nápravy. Pro zvýšení trakce (záběrové vlastnosti) je z technických důvodů přípustné použití řetězů i na zadní nápravě (tzn. na přední i zadní nápravě současně) u následujících kombinací disků a pneumatik. Velikost disku Hloubka zálisu ET Velikost pneumatik 6J x 16 50 mm 205/55 R16 7J x 16 45 mm 205/55 R16 6J x 17 45 mm 205/50 R17 Použití sněhových řetězů jen na zadní nápravě je z technických důvodů pří- pustné pouze u následujících kombinací disků a pneumatik. Velikost disku Hloubka zálisu ET Velikost pneumatik 7J x 16 45 mm 215/60 R16 7J x 17 45 mm 225/50 R17 Z toho všeho je zřejmé, že celá ta věc je pouze pro nemožnost nasadit řetězy na rozměr 215/60/16 dopředu. Jsou příliš široká a s běžným řetězem budou bránit v plném rejdu. Takže kdo nepoužívá řetězy může klidně i v zimě přezout kola na zimní vzorek stejného rozměru. Pro ty kdo řetězy potřebuje i na tento rozměr jsou sice drahé, ale funkční Thule. http://www.thule.com/cs-cz/cz/products/snow-chains/snow-chains/passenger-car/thule-k-summit-k34-_-04505734 Snad pomůžu tomu, kdo z neznalosti jezdí celou zimu zbytečně na nepříliš vzhledných kolech rozměru 205.1 bod
-
1 bod
-
To já musel dokonce LEŽET - oba dva potomci coby mimina vysloveně zbožňovali uložit se tátovi do náruče hlavou na rameno - a bylo jedno jestli jsem seděl, stál nebo ležel, ale jak jsem se pohnul, peklo nabíralo obrátky... A pokud jim bylo nedobře (větry, zoubky, jakákoliv teplota a pod), bylo to ještě horší - to i v klidu pofňukávali a když jsem se nedej Pámbu pohnul, peklo řadilo dvojku...1 bod
-
Ale to ne, já to nemyslel až tak zle, že su vyježděnej a už mě nemůže nic překvapit. Kdyby to tak doopravdy bylo, tak nekoukám po fábiích, ale po něčem silnějším. Asi to to špatně vyznělo, asi určitě. Srdcovka to docela je, ale nechci z toho být víc nešťastný, než-li šťastný. Já vám děkuji za názory, moc si toho vážím! Hodně mi to pomohlo a docela i otevřelo oči.1 bod
-
Koukám, že se množí počet lidí, kteří mají problém s těmi 10s... já už to řešil někdy loni v září.... a bohužel to není technicky možné - to zvednout .... pokud ovšem od té doby někdo na něco nepřišel Nejde o autopilota, ale o to, že to hlásí falešné poplachy, i když člověk normálně řídí... , je to ten problém Jindrousi ?1 bod
-
1 bod
-
Už vím, tohle auto ze mě kdysi udělalo pitomce v servisu. Dovalím ke kolegovy s A8, vemu fábku RS a v servisu mi dají místo ní tenhle maslostroj. Na 2hé křižovatce jsem to otočil a jel zpátky, že je to rozbitý. Smíchy se tam válej ještě teď. Prej nejede, nežere a pokutu dostanu možná jen na 30ce.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kameru jsem koupil u nás, sice je dražší, ale dva roky záruka a komunikace v češtině Cenu jsem měl lepší 3900,- asi to zhoršil kurz dolaru: http://www.kamery-do-auta.cz/cs/topcam-mini-a7-doprava-zdarma-darek-ambarella-a7-s-g-senzorem-gps-superhd-135-hdmi/ ebay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmini+0805&_nkw=mini+0805&_sacat=0 Zásuvka je z Ges: http://www.ges.cz/cz/asb-12br-GES06614777.html Pojistkové pouzdro: http://www.ebay.com/itm/271443201287 ještě tady: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xfuse+tap&_nkw=fuse+tap&_sacat=0 nebo, ale cenový rozdíl značný: http://www.aunika.com/Auto-elektro-instalacni-material/Pojistkova-pouzdra/Pojistkove-pouzdro-s-odbockou Ty kabely jdou protáhnout i pod vypínačem, je tam místa dost. Hruskin: ono když to zapojíš na spínanou pojistku po otočením klíčku tak to funguje stejně jako tobě, akorát jsem nemusel zasahovat do el. instalace. Až pojedu na garančku,nebo se záruční opravou, tak jednoduše odpojím.1 bod
-
1 bod
-
sakra mel jsem pripravenou mullticitaci na vase komentare a nejak se mi smazala, tak to na to kaslu neco psat... snad je Clinte - to jsem rad, ze si konecne pochopil poradnou filozofii, mezitim si dej jeste dovcu v rumunsku, nez ti skonci gap a zpatky vlakem, pak bude na funglovku supa 31 bod
-
Ahoj instaloval jsem kameru do auta a chci se podělit o jednu z možností zapojení. kameru jsem vybíral takovou, aby se vešla za zrcátko - v ČR Topcam mini A7+ (na ebay mini 0805) zapojení jsem řešil přes pojistkové pouzdro. U nás se prodává cca za 190,- Já koupil přes ebay za 40,- (stačí vyhledat na ebay výraz fuse tap). Toto zapojení jsem zvolil z důvodu,že se nemusí zasahovat do el. instalace vozidla. dále je vše zřejmé z přiložených fotek1 bod
-
1 bod
-
No jo když jezdíš pořád bokem. :-) Za chvíli tam budeš mít ten klasickej plechovej na vytírání podlahy z pozinku.1 bod
-
Tak jsem si to spočítal. Každý nový model je úspornější o 10-20%. Takže za 5-10 let si to palivo budou vyrábět sami.1 bod
-
řekni to jednoduše Ekkare, prostě rádio FM od 86,7 - 108 MHz má délku vlny že tomu odpovídá anténa délky 1,52m. Bohužel se každej snaží ušetřit a ojebat Vás a tak se antény v poměru zmenšují, ale tím se zmenšuje i zisk. Prakticky bych to nazval tak že pokud jezdíš ve městě, dej si ploutev protože město je přímo přehlceno signálem. Pokud jezdíš někde na horách, nasaď 1,5m anténu a chytneš aji HBO.1 bod
-
Jenže pak to rádio vůbec nepřijímá ploutev, ale ten prut.Ploutev se příjmu FM účastní asi tak významně, jako otec u porodu - může tam bejt, ale je tam platnej jak vládní vojsko v Itálii. V ploutvi je jen část pro GPS případně GSM. Není v ní ani DAB I, protože ten se vysílá na mnohem nižších kmitočtech (dá se říct těsně vedle FM = buď v bývalým III. pásmu TV v rozmezí 170-230MHz), takže i pro něj funguje prut - pokud je využitej. Jedinej DAB II, kterej "jede" v pásmu L = těsně pod 1,5GHz, bys měl šanci přijímat bez prutu. Jediný "ploutve", který umějí jakž-takž i bez prutu přijímat FM v pásmu běžnýho analogovýho rozhlasu jsou z audi, báwa a podobnejch kočárů - jenže i pro ty platí omezení co jsem popsal = mají horší odstup a selektivitu příjmu.1 bod
-
Tak na to zapomeň. A hodně rychle. To co slyšíš z rádia je výsledek mnohonásobnýho zesílení signálu v zesilovači tý antény plus ještě dalšího zesílení v autopřijímači - takže zdánlivě se nic neděje, jenže když vezmeš 2 totožný rádia ve dvou stejnejch autech, z toho jedno bude přijímat na ploutev a druhý na 50-70cm prut, na výstupech naměříš úplně jiný věci. Říká se tomu odstup signál-šum a selektivita - prostě s prutem rádio naladí a od šumu okolí rozliší i slabší signál vzdálenějšího vysílače, protože už samotnej prut přijme dost silnej signál k tomu, aby "přehlušil" šumový pozadí vnucený jak okolím, tak vlastním šumem všech součástek v cestě signálu až po detektor. V cestě zařazený zesilovače s proměnlivým zesílením jsou řízený úrovní signálu, takže u dostatečně silnýho vstupního signálu stáhnou zesílení a tím i svůj vlastní šum na minimum - výsledkem je příjem ve vyšší kvalitě, s menším šumem, lepším rozlišením mezi pravým a levým kanálem, rychlejším dekódováním RDS signálu atd. Ploutvička jako těžce náhražková anténa musí mít několikrát vyšší zesílení, který ve stejným poměru zesílí i všecky šumy z okolí - navíc vnitřní obvody přijímače vytáhnou i svoje zesílení na maximum - i s tím, že se zvýší šum. Může se pak stát, že v místě se zhoršeným příjmem rádio přijímající na prut bude dál nerušeně hrát, zatímco rádiu v autě s ploutví vypadne RDS nebo se vypne stereodekodér a rádio bude hrát monofonně - hlavně při příjmu stanic, který nemají peníze na celorepublikový šíření v synchronní síti vysílačů s alternativníma frekvencema (to je to AF, co vám svítí na displeji a co nevíte jak si máte vysvětlit) - to je totiž právě ta funkce automatickýho vyhledání jinýho vysílače se stejným programem, když vyjedete ze zóny příjmu jednoho vysílače. Vy nic nevidíte ani neslyšíte, ale chová se to tak, že na displeji i v reprácích máte furt svoje "RÁÁÁÁDYJO DEPULS", i když reálnej dosah vysílače VKV FM je cca 50km a vy jedete v kuse z Práglu až do Ostravy - vaše autorádio mezitím minimálně 4x přeladilo, ale vy kromě kratičkýho výpadku zvuku nepoznáte nic - teda u ploutve jo, protože u ní bude k tomu nucenýmu přepínání docházet daleko dřív a častějc...1 bod
-
Špatný vtip na dnešní dobu Před deseti dny jsem zrušil v mém domě tři bezpečnostní kamery. Potom jsem vypověděl poplachový systém napojený na místní policii. Pak jsem vystoupil ze sdružení Ostražitých obyvatelů ulice. A nakonec jsem dal na stěnu domu vlajku Islámského státu. Od té doby policie nepřetržitě střeží můj dům. Nikdy jsem se tak bezpečně necítil a dost jsem ušetřil ....1 bod
-
Tak víme od Honzíka, co ten dvoulitr umí. Bude to chtít mimořádný čaj o páté, abychom ti to řádně zkritizovali. Kdy nás pozveš?1 bod
-
Stačil jsem si zvyknout Pánové, naprostá nádhera, já jel 200km po dálnici s výsledkem 5,5/100!!!! Neuvěřitelné...1 bod
-
Nazdárek,člověk se vrátí z dovolenky a nestačím obracet stránky. Ondrovi musím poděkovat za nádhernou píseň, už ji mám v autě na disku. 15.2. se samozřejmně k Vám připojím,možná i s paní, a žasnu nad tím zájmem. Když jste tady řešili kdo kde a vedle koho bude stát,napadla mně geniální myšlenka. Já navrhuji seřadit se "DO PATRA" podle roku výroby.1 bod
-
Jak se tady bavíte o tom výběru auta, kdybych si mohl vybrat ( samozřejmě v nějakých ještě rozumných cenách, protože jinak jsem fanda aut s vrtulkou ve znaku) asi bych risknul koncern... Seat Leon Cupra ST http://www.autoforum.cz/bleskovky/seat-leon-st-cupra-ma-ceskou-cenu-jen-s-280-konmi-startuje-na-711-900-kc/?utm_source=rss&utm_medium=direct&utm_campaign=rss Myslím že není třeba mít nějaké RS jenom proto že je z MB.1 bod
-
Myslím si, že pánové s Hjundé a Dáčijí by už měli jít doprdele. Vůbec by mi nevadilo pokud by sem psali k věci, ale neustále zaplevelování diskuse stupidními dotazy, srovnáváním nesrovnatelného, vytrhování věcí z kontextu a psaní stupidních a nejapných poznámek už se mi zdá dost přes čáru. Upřímně fakt nechápu, proč sem modrazem dává dva měsíce starou recenzi, kterou už všichni viděli, a proč se vorljaz ptá dokola na stupidity. Ani jeden z vás si to auto nekoupí, neseděl v něm a auto už máte. Jediné, proč si myslím že sem lezete, je neustále léčéní si nějakého komplexu, že jste neměli dost peněž na škodovku, museli jste udělat kompromis a koupit si šrot a teď hledáte na Fabii všemožné chyby, abyste se utvrdili, že jste koupili dobře. Na tomhle fóru se fakt nebanuje? Fakt jsem nepostřehl, že by jeden jediný váš příspěvek byl užitečný pro ostatní. EDIT: v této recenzi chválí 1.2 TSI 66 kW, tady zas píšou, že 1.2 TSI 81 kW je raketa. Já osobně jsem si na 1.2 TSI udělal názor sám a je mi jedno co píšou v jakékoliv recenzi. Ale fakt nechápu, proč si dva blbové, co jezdí ve šrotech, musí zprivatizovat celou diskusi a psát tu nemysly o trabantech na základě jejich záměrně zavádějící interpretace jedné recenze. A nebo si fakt modrazem myslíš, že ta tvoje atmosférická jednadvojka v tom tvém Šrotíku (nebo jak tomu autu říkáš) jede líp než 1.2 TSI?1 bod
-
Izer nemá chybu http://www.cum.sk/v/veK4/zdenek-izer-silvester-20141 bod
-
Bol som vyskusat F3 (Style) v pohode auto. Pise sa tu o zlej motorizacii Fabie k tomu len tolko. Ano 1,0 MPI 44 alebo 55kW (55kW je do 4000 ot. rovnaka ako 55kW ) neoplati sa priplacat za 55kW, kto jazdi bezne nad 4000 ot. nikto. 1,0MPI by som do Fabie urcite nevybral. Ja jazdu po meste ano ale 1,0 44kW (tam to staci). Moze niekto namietat, ze fabie nema najstastnejsie zakladne motorizacie, ale naopak 1,2 TSI ci uz 66kW alebo 81 KW su uplne inde ako konkurencia. Ano Hyundai ma o nieco lepsiu zakladnu motorizaciu ako fabia, ale tam to konci. Samotna Skoda ocakava a aj cena bude nastavena pre 1,2 TSI 66kW ako najpredavanejsi benzinovy motor vo Fabii. Ked to porovnam, tak uz tato verzia je jazdne lepsie na tom ako top motorizacia Hyundaiu 1,4 a to nehovorim ked chce niekto este zivsi ma 1,2 TSI 81kW. Bol som sa povozit na 81kW TSI a s Fabiou je to velmi zive a svizne auto co bohuzial Hyundai nemoze ponuknut. Pokial byveram Fabiu na bezne jazdenie tak staci 1,2 TSI 66kW a tam je cena od 269tKC, v pripade i20 (aby bol jazdne aspon trochu totozny )musim siahnut po 1,4 a cena je 325TkC (najvyssej vybave) dobre dorovname Fabiu 1,2 TSI 66kjW (Style - najvyssia) a cena je 306tKC. Cize je o 19tKC Fabia lacnejsia oproti i20 a mozes este nieco doplatit za zvysnych 19tkc. Zaver je taky zaklad ponuka asi Hyundai o nieco lepsi (v podobe motora) ako Fabia, ale akonahle cche niekto len trochu lepsie motoricky auto tak sa karta obracia v prospech Fabie. Zivotnost: Dnes riesit zivotnost je trochu usmevne, kto mi napise napr. inetrval kontroly rozvodov (remena) u 1,2 TSI EA 211. Mova Generacia 1,2 TSI EA 211 je na trhu uz 2 roky a zatial nic vazne sa neobjavilo a mnoho aut ( nie na SR a CR) maju nabehane cez 100tkm a nic vazne sa neobjavuje, cize pre normalneho smrtelnika a este v B segmente kde sa pocita s najazdom cca 150tkm za 10 rokov to vydrzi (skor sa zacnu kazit a odchadzat ine veci na aute). p.s.: Televizor tiez kedysi vydrzal 20-30 rokov a dnes, aj telefon vydrzi 2-3 roky a je na vymenu a nikto to neriesi.1 bod
-
Rozdil v realite je hodne markantni. Samozrejme ale taky zalezi co od toho cekas. Pokud mas rad vykonnejsi motory tak 1.2ka pro tebe urcite nebude. Prece jen zrychleni dost pres 10 sekund neni zadna darda. 1.4ka je uz relativne slusne jedouci motor, vyrazne zivejsi nez 1.2ka a jede to proste z vetsi lehkosti.1 bod