Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/24/15 ve všech sekcích
-
piskot z tlakovej nádobky turba,ktorá nejde samotne vymeniť (aspoň teda momentálne) ... OCT III,MR 2014,najazd.58tkm,CLHA2 body
-
Kdyby uz nebyla tma ukazal bych vam jak mam nakonzervovane auto, pres tu bilou sul neni videt metla. To by Pancha a Oziho mozkova mrtvice trefila. To Clint se svoji White Color ma vyhodu, to tou soli jen nalesti. I kdyz tam v nizinach podel Nilu si moc zimy neuziji.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Xtrail i panthfandr byli pěkný šroty. Spojenectví s renaultem nic dobrého nepřineslo. Paintha jedině ve verzi armada.1 bod
-
tak to je jasné že každý máme své představy nicméně jelikož se jednalo o jedničkového superba tak jsem napsal co bych považoval za top.Pokud bych bral do toho auta která se ještě vyrábějí tak to jsme někde jinde samozřejmě ale o tom debata nebyla.Já kdybych si měl vybrat káru dle svého tak mám možná ještě přísnější kriteria než ty.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mám v autě Mirror link a vlastně jediný telefon, který je podporován je HTC ONE M8, tak aby tam běželo tak nějak vše. Takže zatím využitelnost nulová. Nechápu že se s tím dělá takové divadlo, přitom to je věc, která vůbec nefunguje. Simply Never!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Když to chceš podle zákona tak si kup přímo ty kola co tam mají být a nic víc řešit nemusíš.1 bod
-
Oni asi vedi co delaji. Bohuzel existuje mnoho lidi, co hledi jen na cenu a je jim jedno, ze v aute neni mimo euroekokurvitek zadna vybava a technika. A koneckoncu kdyz to nekomu vyhovuje, tak proc ne.1 bod
-
Zmínil jsem se o situaci,kterou čtu v každé diskuzi,vždy se najde někdo,kdo tvrdí,že se v případě nezapsaných kol stáváš automaticky viníkem. Zamysli se,jaká je to kravina.Pokud nehodu nezaviníš,jaký je důvod,aby si byl viníkem? Hele,svět není černobílý a může se stát cokoliv,je nepřeberná řada možností.Vše se točí jenom kolem zápisu kol.Například všechna nezapsané kola přeci nejsou neschválená.Celá řada ráfků má schválení a majitel je jenom nemá zapsaná.Tím se sice dopouští přestupku ve smyslu správního zákona,kdy neprovedl změnu do 8 dnů,ale kola jsou stále schválená. Aby někdo určil bez hmatatelných důkazů ,že ráfek mohl změnit průběh nehody,musí k tomu mít relevantní důvod. Kdysi jsem se problematice zápisu ráfků věnoval ze zájmu opravdu hodně a mimo jiné jsem oslovil s dotazem likvidátory několika pojišťoven a ve všech jsem se dozvěděl to samé.Nezapsané ráfky nemohou činit z účastníka nehody,který ji nezavinil spoluviníka,natož pak viníka. Nicméně vždy tvrdím a napíšu to i zde,samozřejmě je lepší mít vše tak jak má být a takovou situaci si nepřivodit.1 bod
-
Probuh, copak te nekdo nuti si kupovat tu nejlevnejsi social verzi? Dyt ten cenovy rozdil mezi Active a Ambition neni temer zadny.1 bod
-
Diky, je to rozdil. To sviti tolik ze ti to vybelilo cisla s SPZ a to uz jen s jednou lampickou.1 bod
-
1 bod
-
ne to je proste v roce 2015 neomluvitelny a rikej si co chces (mimo to ze vsechno co je pro to nutne fyzicky v aute mit tam je krome 3 spinacu v hodnote 25kc)1 bod
-
Nepřijdou s ničím, prý to prostě nikdy netestovali a tedy nemohou doporučit nic nad rámec návodu... Takže asi koupím ty Pewag Servo Sport a uvidím. Zkusím je dát na přední a kdyby tam bylo málo místa, tak v nouzi na zadní kola.1 bod
-
kdo chce palubni pocitac, koupi si ambition a nebo priplati. fotaky se taky neprodavaji v jedne cenove kategorii.1 bod
-
1 bod
-
Jinak jestli si opravdu chceš koupit frs, tak nekoukej na to, jestli se to krade nebo ne. To by jsi si pak nemohl koupit vůbec nic.1 bod
-
1 bod
-
nevšiml jsem si, že by se tu někdo radoval z neúspěchu Hyundaie. Pouze jsem linkoval na zkušenosti reálných zájemců o auto a napsal. že to bude mít i20 těžké s takovou zkušeností. Protože vyřvávat, že jsem nejdospělejší rodinný vůz, ve kterém si pak není kam dozadu sednout? Podotýkám, že 185cm není zrovna basketbalová výška.1 bod
-
Mno, takové humpolácké hagusy se nehodí na Fabii. To by bylo jak pěst na oko. Trošku soudnosti. A netahej sem zase jiná auta, na to je tu jiné téma.1 bod
-
1 bod
-
1 bod