Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/27/15 ve všech sekcích

  1. Ale jinak ty vyhláška je zase paskvil, třeba u aut na E85 nařizuje měření u obou paliv - jak to provedeš, když to má jen jednu nádrž?
    3 body
  2. Jiné barvy se také dosahuje tím, že se vlákno žárovky "nažhaví" na vyšší teplotu a tím se mění barva svícení u dražších žárovek (zároveň se tím však snižuje jejich životnost), někdy se to kombinuje se slabým modrým zbarvením části baňky. U obvykle levnějších se jen standardní žárovka namočí do modré barvy - proto nižší svítivost (viz většina levných žárovek s tmavě modrým sklem) - mají běžnou životnost ale díky silnému zbarvení sníženou svítivost.
    2 body
  3. Uklidním, nebude... Marže je 2,5%. A copak ostatní dávají na nový model slevu?? Starý model- sleva, nový model-sleva Zbytek zpětné bonusy. To soutěžení o to kdo kde a co dostal už je...... Copak v sámošce mrčíte nad slevou u pokladny? A i20 je ve většině objednaných verzích Fabie dražší a k tomu neustálému srovnávání s autem, které nemá s náklady na výrobu v Eu podmínkách se nebudu raději vyjadřovat. Pokud někdo dělá bububu Hyundajem, tak ať si ho teda jde pořídit a ne se ztrapňovat.... Proč se neporovnává např. Opel - Š-A - Ford - Fiat atd. Tam by se ukázala realita. Udělejte si CCčko Hyundaje, Š-A a porovnejte už jen přístup a úroveň stránek. Pro porovnání Fabia Style 81kW a i20 74kW (mimochodem dražší než "vlastní" i30) http://skoda-cc.cloudapp.net/cze/cze/cs-cz/nj3/62315#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=NJ3&cc-carline=62315&cc-equipment=&cc-motor=124062&cc-color=8X8X&cc-interior=BL&cc-packages=GWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6&cc-view=step7&cc-configurationId=63695324&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%224_L5_BL_8X8X_GWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6%22%2C%22packageItem%22%3Atrue%2C%22finishDisplay%22%3A%22show%22%2C%22selectedPresentation-step7%22%3A%22exterior%22%7D http://www.hyundai.cz/konfigurator/7-88-239-3600-1345-31324-1339/ Tak, a co je dražší???? V reálném porovnání
    1 bod
  4. Kokto: :D:D Hlavne to pomaha zvysit spolehlivost a zivotnost motoru
    1 bod
  5. Koukal jsem to svého TP a vůbec tam nejsou 15" kola s 195 galuskama A já je měl tak rád
    1 bod
  6. Hlavně aby klintik používal škoda origos olej to pomáhá motoru
    1 bod
  7. Dotažení funguje dobře, jen už bylo úplně dotaženo a ještě by to chtělo. Musím posunout ty řetízky o pár ok a bude to ok.
    1 bod
  8. Něco o chladícím okruhu přídavného čerpadla chladící kapaliny V178 z učební pomůcky pro motory CBBB/CEGA:
    1 bod
  9. radiusi takový řešení na DPF už existuje, že se tam chová jako že tam DPF je. to je PORNO.
    1 bod
  10. Kokto, nyní hovoříme na úrovni legálního měření emisí. A věci co popisuješ bych tvrdě trestal. Normální člověk se nad tím moc nezamýšlí, ale když byla manželka těhotná podruhé ( kdo neví, s manželkou jsme o prvorozeného syna před 2,5 lety přišli ve 3 týdnech po porodu- vrozené srdeční vady) tak jsme si dávali pozor a když se na to člověk soustředí, najednou zjistíš kolik rachotin smradlavých po republice jezdí a nemáš prostě obrany, musíš to čuchat, když kolem tebe na ulici projede. Bohužel i toto krom jiné může u těhotných žen zejména v ranném stádiu těhotenství způsobit u plodu nezvratnou vývojovou vadu díky souher náhod. Pak si asi každý dovede představit co to i se zdravím tělem dělá tyto látky. Smraďoši byly v 98% diesly, proto mám proti starým dieslům averzi a vystrkal bych je ze silnic. Ve Francii se chtějí dieslů úplně zbavit včetně novějších.
    1 bod
  11. Hele to mi prijde divny, v nemecku jakmile prijdou na auto bez DPF, tak jdes domu pesky (ne jen Ford, ale klidne i na Skodu to funguje). Maj tedy prisnejsi normy? Vzdyt normu urcuje vyrobce a urcite mu to nekdo sveti. Ee, mikrocastice produkuje prime vstrikovani paliva a cim dal tim uzsi vstrikovace. Rotacka je mela siroke, tim z nej litaly velke kapky a tyto velke kapky rapidne horely = znamy turbo efekt; velke saze; velke emise; vstrikovace se nezanasely (berme s rezervou).TDi PD (pumpe - düse / cerpadlo - tryska) jiz ma primy vstrik, coz samo o sobe snizuje spotrebu a zaroven ma uzsi trysky. Coz zpusobuje mensi kapky paliva - neprobiha tak rapidni horeni; tim se eliminuje turbo efekt; produkuji se nizsi emise. Nevyhody jsou jasne, potreba vyssi tlak do vstrikovacu - zname duneni a klapani; zanaseni vstrikovacu; mensi castice sazi ktere jiz nezachyti chlupy v nose. TDi CR je stejne jako PD, jen je od slova common rail, coz je v prekladu spolecne vedeni. Ve zkratce, vstrikovace jsou napojene na spolecne tlakove vedeni paliva (rekl bych, ze to je ta trubka, co se tahne po mororu a je hned pod deklem), ktery tlakuje palivo vsem valcum. Vyhoda je zase jasna, potreba nizsiho tlaku - omezeni klapani a duneni; vstriky jsou budto mensi nebo stejne jako u PD a tim spojene vyhody a nevyhody. Co CR prinasi v horsim, tak iluzi, ze motor tahne min, nez PD, ikdyz ma o par KW vic. Pravda je to z casti, CRku chvili trva nez natlakuje trubku, tim je zpusobena casova prodleva, kterou PD netrpi a proto neznalci mluvi o turbo dire, ktera neexistuje. Jinak jede a tahne motor lip. DPF je zde jen kvuli EU a otazka je, zda-li vypalovani opravdu skodliviny vypousti. Ja bych rekl ze ne, pokud vse funguje jak ma. Motory TSi maj emise jak 5 starych naftovych aut. A jedna namorni nakladni lod za plavbu, ma emise jako cela planeta za rok. Turbo s tim nema nic spolecneho. Maximalne lze rict, ze vlivem preplnovani se spaluje vice paliva a tim padem je vice emisi ("fakticky se dela z motoru vyssi obsah"). Doporucuju precist si knizku od Bosche na toto tema. S netem je to osemetny, klidne vam opravdu pousti (ne zilou), ale bezdratem plnej kotel. Je potreba se podivat na kvalitu spojeni. Pokud ma Mikrotik, tak ve vlastnostech wifi karty je zalozka a tam to ukazuje rychlost spoje a kvalitu. Pokud to samo o sobe skace k 90% a nebo niz, tak je to ztrata na rychlosti i 30%. Na mem 30Mb to bylo presne 10Mb a kdyz jsem se hybal uz na 85%, tak to slapalo uz jen 10Mb = ztrata 60% rychlosti. Stezoval jsem si asi 3 mesice a pak jsme Mikrotik prepli na jinou frekvenci a snizil se vykon (paradox co), od ty doby je klid, drzi to kolem 100 - 98% a rychlost pres 20Mb. Za vsim tedy stalo plne pasmo. Je to hold "kabel/medium" s malou propustnosti a kdyz tam ma kazdej poskytovatel 3 Wifiny na Nku tak to zabere pulku pasma, pokud se bavime o 5Ghz, pokud o 2.4Ghz, tak zebere cele pasmo a jeste by potreboval dalsi k tomu. Navic na 2.4 se frekvence o polovinu prekryvaji. Cili frekvence zasahuje do 2 okolnich (krom prvni a posledni - ty jsou obsazene hned jako prvni).
    1 bod
  12. S tým porovnaním Koŕejcov a škodovky - pred 2r. sme kupovali do rodiny auto - Rapid vs Ceed....Ceed v každom ohľade lepší okrem motora. Ale aj na ten Ceed bola zľava len 4% - lebo vraj novinka lebo nedá sa.... Ja som však skôr škodovkár Preto si nemyslím že táto diskusia je scestná sám o fábii 3 uvažujem a ak sa dá pri octavii vydupať zľava 10 - 15 % prečo by sa nemala dať aj u Fabii....o cenách na SR a v Čechách radšej ani nediskutujem ...kamarát teraz objednával (RS TDI DSG) práve kvoli tomu z Česka - nielenže zľava ale oproti cene na Slovensku nie o stovky ale tisícky Eur lacnejšie.... Komu nie je ľúto 25 - 30 tis Kč - nech ich daruje dealerovi - pretože ak dealer A dokáže na auto ponúknut zľavu 11% iný sa pri 4% tvári ako keby si kradol jeho deťom od úst......kam sa tie tisíce stratia? Ak uvažujem nad Fábiou pravdepodobne nepatrím k horným 10 000 ....čiže každé ušetrené euro sa ráta....
    1 bod
  13. Musím sem taky přispět se 2 aktualníma spotřebama z poslední doby. První je klidná, ale svižná jízda po Rumunské okresce, kompletně po rovině, sem-tam obec (ale moc se tam v nich nezpomaluje). Druhá je naopak ostřejší jízda po D1 z Brna až ke sjezdu na obchvat směr Plzeň.
    1 bod
  14. jj, rekni mu ze ti zvysi produktibitu prace, protoze nebudes na netu tvrdnout 3 hodiny, ale jen hodinu, diky rychlejsimu pripojeni ja vim ze neni rovne, ale je to ford a ten jezdi jen rovne...
    1 bod
  15. ja bych ho bral,a nevadi ze jezdi rovne:)
    1 bod
  16. No rozdil jsou dva kila Nela to uz je herdek baba ale mlady je kanec , ma tyden a uz zenskou v posteli
    1 bod
  17. Me taky Vcera jsme meli navstevu kamaradka je o 6 tydnu starsi
    1 bod
  18. No já zase zjistil další cvakání do levého ucha na nerovnostech u mé O3. Po zkoumání a detailní poklepové analýze se ukázalo, že je to zadní vnitřní levá klička dveří, když za ní lehce vezmu, má tendenci se lepit a vydává mlaskavé zvuky. Podložil jsem to zatím hadrem a je po cvakání. Vypadá to, že se lepí uvnitř ten mechanismus (jako když to sedá do vazelíny), bude to chtít asi vyčistit. Opravdu ale stačí málo v tom interiéru, uplně lehounký zvuk a já jsem z toho hotovej Všechno je slyšet. Nejhorší je, když to cvaká přímo u ucha.... Jinak asi taky trošičku ten kastlík u spolujezdce, ta dvířka jsou nějaká zkřížená, při otvírání na pravé straně drhnou... nechám to pořešit.
    1 bod
  19. Originalni to je. Neznam zadne jine auto, o kterem by si tolik lidi myslelo, ze je vzadu nabourane i kdyz neni.
    1 bod
  20. Tak si ho vygitujte ked sa vam tak nepaci. Ja si myslim ze je bozi
    1 bod
  21. Chtěl jsem původně zkusit 81kw, ale měli jen 66kw. Je vidět, je motory jsou dnes už mnohem dál. Jo to určitě, spodek má díky turbu mnohem lepší, je to příjemnější, nemusí se vytáčet a je díky tomu nižší spotřeba paliva. Samozřejmě se to moc nedá moc srovnávat s O2, protože F3 je cca o 280kg lehčí. Subjektivně mám F3 dobrý pocit a určitě stojí za to, jí zkusit
    1 bod
  22. 1.4ka topí po 2-3km, po 5km už i 2.0TDCi, tj. že by se TSI zahřívalo tak pomalu? Rozhodnutí 1.4x1.2TSI záleží taky na typu řidiče. Tomu, kdo se rád prdlá mezi 2-3000 ot., stačí turbo, a ten, co se občas rád rozvášní přes 5000, volí atmosféru. :-) TSI je pro majitele, který o problémech toho motoru nic netuší. Při představě, že budu při každém startu poslouchat, jestli už chrastí nebo ještě ne, by mě asi odvezli do Bohnic.
    1 bod
  23. http://www.knihkupec.com/vypis.php?out=detail&did=16175 Já mám tuhle, takže já tam mám vše. A těď ty slíbené grafy, dříve jsem to nestíhal. první je AQY a druhý AZJ, ale to asi znalým dojde.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...