Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/28/15 ve všech sekcích

  1. Po koupi auta se mi po měsíci začali ozývat zvuky z palubky od spolujezdce - co hrbol na silnici, to lupnutí. Nechal jsem to rok, zda si to sedne, ale nesedlo. Celý rok jsem to koumal a zjistil jsem, že to vychází od palubky jak se dotýká dveří. Dnes jsem dal kvůli tomuto problému vůz do servisu na reklamační opravu a při přebírání vozu mi sdělili, že by to mělo být opraveno - ŠA prý o tomto problému ví a servisy mají za úkol pokud s tímto někdo přijde upravit dveře tak, aby byly více odtažené od palubky. Zatím mám za sebou jen 10km ze servisu, ale vypadá to, že je od pazvuků pokoj Takže dávám ŠA malou pochvalu, za to, že si těchto zvuků všímají a nehází to na zákazníky, že si vymýšlí.
    2 body
  2. já bych vypnul motor a tlačil, aby to nic nežralo...
    2 body
  3. Motosi: právě proto, páč si nemohou dovolit jezdit za 7, tak mají diesla aby jezdili za 4. A když si nemohou dovolit jezdit za 7, je tedy logické, že si nemohou dovolit DPF a EGR. Dieslaci jsou v podstatě takoví chudinky. To jenom my TSíčkáři máme na vše, na nové doživotní rozvody ve 100tis, na 1 litr oleje na tis km, popř. na nové auto po 4 letech a 100tis km.
    2 body
  4. No z toho, že jste tam před šesti lety koupili auto si sednou na zadek
    2 body
  5. David a Golias, alebo co dokaze stara Felda -- Z mobilu
    2 body
  6. Kdepak, červená bude ještě nějakou dobu sloužit.
    1 bod
  7. Clinte, brácha mi našel jednu bělobu. Ovšem s tím správným motorem. Že bych se k tobě přidal?
    1 bod
  8. Udělej si zkušení jízdu v OIII a pak v Goflu ať máš svůj názor (kvalita je podobná)... Ty zvuky jsou hodně individuální, my jsme tady všichni na všechno super přísní
    1 bod
  9. Paradox: Souhlasím, na tohle pomáhá se projet autem např. za 1,5 mil Kč , kde taky něco občas zavrže a člověku je hned líp.... Vemte si kolik je tam vlastně možných míst, které mohou dělat nepřijemné zvuky...opravdu hodně.. a i když se výrobci snaží dělat interiér z co nejméně kusů dílů, palubovka v OIII je jeden kus, přitom např. ve Felicii byla snad z patnácti... tak je tam zase mnohem víc výbavy, drátů apod.... a samozřejmě pořád to není vše složené z laboratorní přesností, bohužel.... Spíš by měli do těch plastů přidávat nějaké příměsy, které by při tření o jiné plasty nebyly šlyšet..... v dnešní době rozvinuté chemie...
    1 bod
  10. Skoda, ze pivo v chladnicke, bude studene. A uz sa tesim aj na obsah tej spodnej dozy -- z mobilu
    1 bod
  11. Čus bus. A jéje, žrádlo. Právě jsem dorazil tuňáka, jako kolega PyroSVK.
    1 bod
  12. Zvuk je to jiný, to je pravda... tohle je "pozor nálet" a u OII to bylo: "pozor jede sanitka"....
    1 bod
  13. a už budú zase IN tí,čo budú mať obyčajné sufitky alebo bezpaticové žiarovky
    1 bod
  14. Nevynuluje, musíš stisknout a držet, nepouštět, potom se nic nevynuluje.
    1 bod
  15. suri. tu vyvolal davovú psychózu
    1 bod
  16. Musíš mít vypnuty všechny spotřebiče.
    1 bod
  17. NBU má při H7 55W a při H4 má 55/68W proto se ti e1 zdálo že mají divný popis .. Já si dnes koupl další NBU do zásoby .. staré svítí stále perfektně nějak od 21. srpna 2014 ale mám denní svícení takže doufám že rok vydrží Já bych řekl že NBU mají tenší vlákno ale jak jsem je zkoumal tak se mě zdá že je i těsněji navinuté v té spirálce .. Mě by stačilo kdyby NBU nestály 300kč žárovka a NBU mají modré sklíčko jen z části přeci. Takže je to vlastně klasická žárovka s tenčím vláknem a stříbrnou čepičkou ne? Mě NBU svítí stejně jako dálkové nevím co víc by jsi chtěl ..
    1 bod
  18. Pravidla tzv. Clintova pevného názoru pro mě neplatí. Jsou jisté hranice, přes které nejede vlak. Ale třeba já jsem nikdy nevrdil, že bych nevzal diesela, pokud by pro to nastala vhodná situace = patřičný roční nájezd km. Vždy píšu, že koupím to, co mně v daný okamžik bude vyhovovat z hledisky užitných vlastností, výkonu, spotřeby, jízdních vlastností a ceny. Ale tato situace rozhodně v dohledné době nenastane. Já se držím svých 15 000 km s benzínem. Dnes Shell ve Stodůlkách na famózní ceně N95 a Diesel za 31,90.
    1 bod
  19. Jj, s tím počítám to problém není. Chci ale nejdřív ten papír, abych se měl o co opřít. I právník mě říkal, že je důležitý nechat reklamaci doběhnout dokonce, aby se nevymluvili na to, že jsem jim neumožnil závadu ověřit. A že by to pak udělali. Navíc v mém případě je i důležitý, aby měl soudní znalec z čeho oficiálně vycházet.
    1 bod
  20. No a proč chceš kupovat nový? podívej se na Bazar,nebo bazoš. Koupíš zámek s centrálem za 500Kč.
    1 bod
  21. Taky se mi to "zaseklo" na 6,7l. Ale za cca 10 hodin jízdy to začně počítat znovu, tak uvidíme.
    1 bod
  22. Prej bude svolávací akce a každý majitel nafasuje 4ks pláštěnek a 4ks párů holinek... nevím jak je to vyřešený u O2, ale O1 měla opravdu problém s ucpáváním odtoků.... v prsou na každé straně je díra dolu do podběhu... Často se stane hlavně na podzim že se tam dostane listí jak parkujete pod stromy a ucpe ty odtoky.. voda pak nemá kam odtékat, uděla se jezero... ale je tam i nasávání topení a tím to teče dovnitř spolujezcovi na nohy.....a taky to pěkně protéká tím motorkem topení... taky to může dělat už ten černý plast na prsou... že netěsní ke sklu a po něm to rovnou stejká do topení
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...