Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/03/15 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Mi vadí obecně jen ty výplně dveří, je to laciný hnus, v OIII mě to vyloženě uráží a co teprve v Superbu.. Nechápu, co to je za Kabaňovu úchylárnu..2 body
-
Koupíme motorky a založíme pirátský motoclub. Clint bude mít JAWU, aby mohl vypalovat bordel z výfuku.[emoji6]2 body
-
Pomuzu ti, nabizim svuj vuz jako vzor "stock defaults", od ktereho se odpíchneme dale :-) Normalne bych se toho zhostil, ale OIII mam par hodin, cili nejsem asi spravnej clovek...nicmene je tu par prispevku ve zneni "uspesne nakodovano xyz", pricemz nemam na mysli ty, co si to nechali delat ferdou, nybrz "home-made" nakodovano, cili u tech bych zacal...i kdyby meli jen posilat SZ tobe, powouku, abys zeditoval svuj prvni prispevek :-)2 body
-
až ju budem chcieť odlepiť z nohavíc a roztrhne sa mi v rukách na dve polovice tak si môžem predvídať dalších 50€2 body
-
Taky si nemyslím, že by tu někdo záměrně škodil, to spíš jen někteří tají informace víc, než by museli, ale škodiči tu snad nejsou. Možná by pro začátek stačilo, kdyby nějaký mod promazal z tématu všechny zbytečné příspěvky a jistě by se téma zkrátilo nejmíň na půlku.1 bod
-
Chlape, ty to máš totálně otočený Ke tmavému laku se hodí stříbrné/chromované detaily - maska, lišty kolem oken, stříbrné ližiny, stříbrná kola. Ke světlému laku naopak černá maska, černé lišty kolem oken a černé ližiny, tmavá kola. Jde o kontrasty tmavá-světlá. Třeba u OIII RS je to dotažené téměř k dokonalosti. Ano, můžeš mít démonickou kombinaci tmavá-tmavá či nenápadně elegantní světlá-světlá. U FIII to bohužel nejde.1 bod
-
Sehnat S1 v ve vynikajícím stavu je nemožné. Proč? Protože je to už prostě staré auto Je dobré udělat kompromis mezi motorem a kastlí. Obojí ve špičkovém, neboli "TOP" stavu prostě koupit nejde, protože S1 (kór s motorem 2,8) si nekupovali lidé, kteří by v něm jezdili dvakrát za měsíc do kostela, ale povětšinou podnikatelé a firmy, kteří prostě s autem jezdili. Já bych doporučoval něco s ještě jakž takž dobrou a pohlednou karoserií a nepříliš osahaným interierem. Takové vozítko se dle mého dá koupit v pohodě do 70-80tis a případně si nechat pát kaček na nějaký ten servis a dodělávky. Kupovat 2,8 nad 80tis je podle mě holý nesmysl. Je to dáno prostě trhem s ojetými vozidly, stavem ojetin a jejich stářím. Navíc o auto s tímto motorem, resp.obsahem je velmi malý zájem. frčí prostě 1,9, co si budeme namlouvat Pak jde o to, jestli mít auto na parádu, nebo mít prostě dobré pohodlí a svezení v S1 a parádu neřešit. Rozhodně je S1 jedno z posledních ještě jakž takž logicky a částečně poctivě vyrobených Škodovek nenáročných na složité opravy. U motorizace 2,8 mě velmi mrzí, že v manuální verzi se paradoxně nedělal s 6ti stupňovou převodovkou-velice nelogické a na dlouhé trasy neúsporné řešení od škodovky. A to je velká škoda1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak tak, za kilo je to takovej střed no. Osobně bych si za Supa 1 připlatil ať už to stojí za to. Je to přece už starší auto. Min. ročník 06-07 a nemusíš pak řešit předělávku na FL.1 bod
-
Tak změna pánové :-) Oslava přesunuta o týden, takže potvrzuji účast. Jenom teda kolega neví jak dostane směnu, ale tak myslím, že přinejhorším půjde na klín :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mel jsem ji na dvou autech, jedno 264tis. km pri prodeji a druhe cca 130tis. km a ani jeden problem.1 bod
-
To ma ale pouze Skoda. U VW a Audi existuje neco jako AutoHold, staci stat chvilicku na brzde a pak sundat nohu z brzdy, auto pozna, ze chcete stat napr. na krizovatce a pak pri seslapnuti plynu brzdu odblokuje a standartne se auto rozjede.1 bod
-
To jsou porad diskuze jestli LL nebo ne, jestli promenlivy nebo pevny interval... Ja jezdim kratke trasy a poslalo me to do servisu cca kolem 18 tisic km. Takze to asi funguje a zkrati to ten interval dle zpusobu pouzivani a nevidim duvod na tom neco menit.1 bod
-
Heleď, žádnej boční kryt netřeba vyndavat, otevřeš kastlík a na straně u dveří vidíš takovej bazmek kterým pootočíš a tím se vycvakne ta západka, pak jen trochu zatáhneš jako nahoru a je venku, zpátky stejně tak, jen to chce trochu šikovnosti na tu západku.1 bod
-
Pěkné video o technických vychytávkách v novém Passatu https://www.youtube.com/watch?v=F3LSY71fPpg1 bod
-
určitě je LL lepší na krátké trasy. Už z názvu je patrné, že je to olej určené na delší nájezdy mezi výměnou - tzn nejspíš degradace nebo jak to napsat, oleje nebude taková jako u ne-LL. Pokuď by jsi jezdil delší trasy, tak je to asi jedno... Já teď byl na tajné výměně oleje po 12tis a upřímně ještě že jsem byl. Jezdím každý den trasu do práce 12km, samozřejmě o víkendu a i v týdnu delší trasy a jiným tempem, ale ten olej byl černej jak bota. Olej, filtr a práce celkem cca 1500Kč vs 3500Kč v servisu. Servis mi mile rád nabídl výmenu oleje, ale pokud jsem napsal přinesu si olej, přestal komunikovat a to každý LL nic nezkazíš akorát tě to bude více stát, když ale vezmu v úvahu že 5l 5w30 kanystr stojí cca 900kč... vs cca 700kč 5w40 tak je to prd. V servisu už to je znát, tam je snad rozdíl na litru o 200 - 300kč...1 bod
-
Takže další sraz bude v Pendolínu na trase Praha - Ostrava a z5.[emoji106] [emoji106] [emoji106]1 bod
-
Jasný. Auto má mít klacek, ať už ovládá cokoliv. Za chvilku budete brečet, že má volant a né joystik.1 bod
-
Takže je, myslím, skoro jasné, že to vychází na 16.5. Co ty na to, šéfe (Clinte)?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mohu nabídnout taky pár věcí, které jsem si sám udělal. Problém je, že když to někdo bude obhospodařovat a shromažďovat tyto příspěvky, tak jak zjistí, že to je skutečně funkční? Někdo může úmyslně poslat fake, někdo se může neúmyslně překlepnout. Ten správce by měl asi hodnotit všechny došlé příspěvky a pod každý návod zároveň psát kolika lidem to skutečně chodí, nebo komu ne (ono se to může lišit i datem výroby). Ale to by znamenalo vlastně na každý návod zakládat vlákno. A už se do toho zamotáváme. Fakt nemám nápad, jak to rozumně zorganizovat. Ale Pawouk to jistě vyřeší .1 bod
-
Bud ses sel se psem vychcat a nebo te stara konecne vyrazila a to je pak krasne ne jen venku1 bod
-
1 bod
-
Recept sice omílaný a spoustou lidí chválený, ale pro mě nepoužitelný. Jednou jsem to zkusil a známka jde sice krásně sundat, ale celý rok mě štvalo, když jsem ji zahlédl, že je nalepená tak nějak prasácky - viděl jsem malé bubliny díky prachu mezi známkou a sklem a prostě to nevypadá dobře.. To ji raději pak odrbu ředidlem, než ji tam takhle plácnout.1 bod
-
Přijde cikán do obchodu se zbraněma: "Héle, gádžo, daj mi nějákú pištol, ale pořádnou!" "Bohužel, pistole nemáme!" Tak mi daj nějakou kudlu, ale pořádnou a ostrou!" "Bohužel, ani nože nemáme!" "Héj, čo že tu nemáte, tak mi daj aspoň pepřák, ale silnej!" "Ani pepřový spreje bohužel nemáme..." "Há, ty gádžo zasratý, že vy tady máte něco proti nám, cigánům?" "Samozřejmě, že máme - pistole, nože, pepřáky..."1 bod
-
Briskoda má jistě i nějaké nevýhody. Nicméně k věci - k vylepšení tohoto vlákna (ale i celého fora) můžete přispět i vy. Vždyť úroveň fora je závislá na činnosti/přispívání jeho členů. Najde se tedy někdo ochotný, kdo bude schopen dát dohromady všechny vyzkoušené a funkční návody (případně odkazy na ně)? Pak není problém je dát do prvního postu. Případně - a to by bylo možná lepší řešení, si toto někdo může vzít na starost v novém tématu, kde nebude nic jiného, než výše zmíněné návody.1 bod
-
Mě se to nastavuje taky "na dvakrát", tak jako u té dieslové (s motorem to zjevně nesouvisí, ale to je asi jasné)... jinak mám MR2015 vyrobeno 07/20141 bod
-
Čaute, tak jsem se pustil do těch sedaček a přikládám pár fotek z předělávky... Nebudu lhát že je to brnkačka a podobně je s tím víc práce než se na první pohled zdá odrovnal jsme asi 15 vrtáku jen na několika blbých dírách. zvolil jsem 8mm široké železo kvůli pevnosti a drží to pomalu víc než původní sedačky!Přestavba není složitá pouze to nějakou dobu trvá a postupuje se pomalu je to samé zařezávání broušení a podobně ale není to zase až tak šílenéé. aspon co se týče těch předních sedaček a v autě vypadají luxusně...Co nejdřív se chci pustit do těch zadních ale zatím si moc nevím rady takže kdyby náhodou někdo měl nějakou radu at se s ní podělí rád se poučím.1 bod