Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/07/15 ve všech sekcích

  1. McMatej - v čom sú 30tkové oleje , v C3 lepšie oproti klasike ktorá nie je ukrátená kvôli DPF o najkvalitnejšie zložky ? jediná výhoda LL je že by mal menej degradovať , čo v prípade 15tkm/rok výmeny je nepredmetné .... RJ má obyčajný blbý algoritmus založený na počte štartov , teplote motora , dlžke trás a zaťažení , v reále chodia na servis Rapidy ktoré jazdia krátke trasy po dvoch rokoch a 20-22tkm a to ide s toho pekný humus , alebo ak jazdia normálne tak po 30tkm ..,
    2 body
  2. kdyby byla tak za 200 000kč tak by se do toho dalo jít, ale za 370 000kč nesmysl.
    1 bod
  3. no moc neni,ja bych do toho nesel
    1 bod
  4. Naštěstí auto není výtah. Zda platí, že v případě problémů jsi nucen uvést vůz do původního stavu(naštěstí zde nikdo moc zatím neřeší, pokud se nejedná o nárok na vrácení vozu, zda jsi nebo nejsi firma a to i z důvodu, že jsem nikde nenašel v rámci poskytování záruky rozdíly). Budeš se divit, ale i montáž u autorizovaného dealera(servisu), lze v rámci tvého popisu chápat z pozice výrobce jako počin, kterým lze způsobit ztrátu záruky(pokud se nejedná o schválené příslušenství ze strany výrobce vozu a postup instalace tohoto příslušenství nebyl proveden zcela bez vad). Co lze najít v autě po autorizovaných servisech je někdy až zarážející. Tvrdit, že zákazník ztrácí záruku v případě, že si vymění zářivku ve výtahu a dá si místo bílé modrou, je sice možné, ale je to i díky tomu, že mezi firmou prodávající výtah a firmou kupující výtah není vztah chráněn zákonem, ale jejím vymezením smluvního vztahu(prodej mezi firmami je zcela odlišný než prodej koncovému zákazníkovi, kterým není firma). Budeš se divit, ale koncový zákazník(ne firma) je mnohem lépe chráněn. Pokud si na autě něco změním a tato změna nemá žádnou spojitost s reklamovaným problémem, rozhodně nikdo v servise to nebude řešit. Změnu mohu provádět vždy jen se souhlasem majitele vozu(pokud je auto v leasingu, či podobně) a to se týká i instalace obyčejného alarmu.
    1 bod
  5. Koupímě někde barák a uděláme si klubovnu S kulečníkem a šipkama
    1 bod
  6. hele Clinte, uz jsem vymslel jak to udelat se srazama proste kup tohleto a budeme sraz stehovat jak bude potreba. Dale je potreba si jasne rict, ze uvnitr budou moc stat jen VIP auta - tedy cervene a pak nejaka jedna novinka, nebo dodavka catteringu
    1 bod
  7. U Citigo je spíš problém v ceně. Kdo by si za 200000+ Kč koupil nepraktické miniauto, do kterého se 4 lidi nevejdou, nemá motor a do kufru se stěží vměstná přepravka? Zvlášť když jen o pár tisíc dráž stála F2? Miniauta jsou pro německý apod. trh, kde mají kupní sílu mít v rodině 3 auta.
    1 bod
  8. Teď už moc ne. Před 6 lety jsem si pořídil karavan a ten byl na 220. Řešil jsem to měničem na baterku v autě a kabelem do karavanu. Teď už mám karavan soběstačný- solárko,AKB. Z auta jedu jen při sekání trávy, když nedosáhne prodlužka. :-) Jinak ta 300/600 mi pípu utáhla, ale ve velkých vedrech, když najelo chlazení, tak mi vypla ochrana. Tzn. měnič jel na plný výkon a rapidně se snižovala jeho životnost. Jede do dnes.
    1 bod
  9. Já bych řekl, že problém je v datech a že ho vyvolalo umístění katalyzátoru hned za turbo. Když si sestra koupila FII 1,2 TSI 63kW, stěžovala si, že když jedou k manželovým rodičům na Vysočinu, že má o 2,5 l vyšší spotřebu než na cestě zpátky. To je přece nesmysl, že? Jenže když jsem se podíval do dat, zjistil jsem, že do 4000 otáček a do 3/4 plynu jede motor lambda 0,998, ale po překonání obou podmínek skočí na 0,765. K čemu tak ukrutné množství benzínu? Pro srovnání uvádím, že závodní motory se seřizují na lambda 0,88 atmosférické (a na 0,85 přeplňované), aby měly bez ohledu na spotřebu maximální možný výkon. Výkon motoru lambda 0,765 sníží, spotřebu zvýší, ten přebytečný benzín se smývá s olejem do vany a znehodnocuje tak olejovou náplň. Jediné vysvětlení jsem našel v metodice EURO-5, kde zmizelo těch 40 sekund, které tam u minulých EURO norem byly na ohřátí motoru. Teď už se škodliviny jímají hned po nastartování. A tak se katalyzátor umístí co nejblíž k motoru (v tomhle případě k turbu), aby se ohřál a začal fungovat co nejdřív. Jenže co s tím pak na dálnici, aby katalyzátor neshořel? Tak se takhle zalije benzínem a odparné teplo benzínu katalyzátor ochlazuje. V uvedeném režimu jsem naměřil 6% CO ve výfukových plynech. Když jsem sousedovi tryskoval a seřizoval Žigulíka, aby jel a měl reakce na přidání, bylo ve výfukových plynech 1,9% CO (motor EURO-nic bez katalyzátoru, že?). Takže výrobce dodává motor, který v určitém režimu emituje 3 x tolik škodlivin než desítky let starý motor, ale chlubí se plněním EURO-5. Zákazník si ekologicky výtečný motor rád koupí a sám zvýšenou spotřebu paliva zaplatí...Dokonalé, že? Tak mi to brácho předělej. Ty jsi se zbláznila, ten katalyzátor shoří. Napřed se musí předělat výfuk, umístit katalyzátor někam do půlky délky auta, aby byl dost daleko od turba, pak se musí korektně prodloužit kabely od obou lambda sond, aby před a za něj dosáhly a teprve pak můžu za odměnu předělat bohatost nahoře. Do té doby nejezdi přes 4000 otáček a měň olej po 10000 km ať máš úplnou jistotu, že nemáš olej naředěný benzínem.
    1 bod
  10. Tak z toho příspěvku nějak nechápu na co narážíš. Nezdá se mi, že by OIII byla v něčem lepší než připravovaný SIII, nebo že by VW Passat VIII měl zaostávat za Golfem VII. Je pravda, že mezi automobilkami v koncernu je jisté a znatelné seřazení a že Superb má horší a starší prvky než Passat, na druhou stranu Audi je kastově nad VW, tak to v koncernu je nastavené, ale že by v automobilkách napříč modely nebylo uspořádání takové jaké má být se mi nezdá.
    1 bod
  11. tady všici auta prodávají... mé srdce pláče )
    1 bod
  12. tak jako na takoveto sluzebni jezdeni holt nemame takove marze jako maji u motosmana, tak musime jezdit usporneji...
    1 bod
  13. jj, krasna vecicka, ale to GT4 nad sedmi litry si brecel jen ty - ale oleje a navic, lepsi stary a overeny pekac nez novou vyrobu, kde je spousta chyb
    1 bod
  14. Všetci sa opakujete ako obohrate platne proste kazdy nech si kupi auto ake chce ja som mal pred fabiou opel astra uplne ina trieda vybava podobna zastarala technologia alw nebudem tu pisat ze oproti vasim plastom a škoda plastom to bolo niekde inde auto najazdilo 380 tisic co sa nemoze pochvalit asi ani jeden z vas a mozem s rukou na srdci povedat ze bez vaznych problemov ale aj tak som sa rozhodol pre skodu lebo nikto mi neponukol presne to co som ocakaval. Ano presiel o kategoriu nizsie z dovodu financii ale nie len tomu F3 mi ponukla vo svojej konkurencii kombi za cenu ktora je porovnatelna z kratkym i20 ponukla mi financovanie ktore H neponuka. Podla mna ma kazdy na vyber a je zbytocne aby ste sa tu stale dohadovali kto je lepsi aj tak sa neutvrdite ani jedna ani druha strana ze je to najlepsie auto na svete. Kazdy kupi na co ma a co je jeho oku sympaticke popripade ake ma referencie od znamych rodiny a sem na forum pride iba pre rady. Poprosil by som vas aby ste si to uvedomili a pisali len postrehy o konkurencii a nie hadky z toho dovodu ze my na skoda fore si kupujeme skodovky. A fakt ak sa vam nepaci tak nemusite prispievat my vieme ze skoda nie je dokonala len je skoda ze vy si to neuvedomujete. Ani vas H/K/hociaky iny priamy konkuret nie je dokonaly vsetko ma svoje pre a svoje proti. Pekny vecer prajem a peace vsetkym automobilom co by nas otec Ford povedal keby nas videl
    1 bod
  15. Proštuduj zde: http://www.menice-napeti.cz/rozdeleni-menicu-napeti.html
    1 bod
  16. To že teploměr ukazuje 90 °C ještě neznamená že těch 90 tam skutečně je...... Někdo tady na foru už porovnával skutečnou teplotu s tím co ukazuje teploměr. Teploměr ukazuje 90°C od skutečných 66 ° co má opravdu motor. Proto ti možná připadá, že topí míň. Tady je výsledek:
    1 bod
  17. Panorama je super, nic nevrže a nezatéká . Už se těším na léto
    1 bod
  18. Přesně tak, bude to "koncernovej vůz" naprosto neprávem pojmenovanej po něčem, co bylo originální a neuniformní. Což je jednoznačně ŠKODA...
    1 bod
  19. Tak sem našel takovy fajn obrázek, na pobavení. :-)
    1 bod
  20. Na dalnicni znamky je neljlepsi tento postup: pred samotnym nalepenim alespon dvakrat nalepit na jeansy a pak teprve na sklo. Pristi rok to sundate bez jakehokoliv zbytku lepidla na skle. Vyzkouseno za Vas! ;-)
    1 bod
  21. Pánové!!!!!! Dnes mi bylo na krásné romantické večeří oznámeno, že se nám to povedlo. Zadařilo se někdy v půlce prosince. Měsíc po vysazení prášků. A prej že to bude třeba rok dva trvat. Já se na to zkoušení tak těšil a ono už to je za mnou.
    1 bod
  22. Gratulace hlavně ať je zdravý PS: To je teď v módě že teď všichni rodíte?
    1 bod
  23. 2 Malta - poprvé se s tím vždycky cárají, obzvlášť jestli to je holka - ta si dává vždycky na čas, dyk si ještě musí udělat mejkap a stíny a nafoukat ofinu...
    1 bod
  24. přední kryt do nárazníku : http://strelka11.ru/zaschita-radiatora-standart/skoda/zaschita-radiatora-dlya-skoda-yeti-chernaya.html
    1 bod
  25. Milhausek: To co rikas rozhodne neni pravda, jak jsem psal, el. okna nepotrebuji komfortku, komunikuji po CAN sbernici, v miste ridice se nachazi "master" jednotka pro vsechny ostatni el. okna, ty jsou ovladana budto samostne, nebo pres ridicovu jednotku, kdy je poslan prikaz po sbernici do patricne jednotky stahovacky. Pro dodelani CAN stahovacek je zapotrebi privedeni napajeni ke vsem oknum a CAN sbernice, ktera se pripojuje k jednotce BSG - zde se povoluje/zakazuje stahovani a informuje se po sbernici o aktivaci podsviceni - vsimnete si nepatrne prodlevy oproti ostatnim zarizenim, ktera jsou pripojena fyzicky. Me auto je prikladem toho, ze i bez komfortky lze dodelat original stahovani (CAN provedeni), tak laskave nemystifikuj ostatni!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...