Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/23/15 ve všech sekcích

  1. Tak jsem dočetl, musím uznat, ač nerad, že to není zas tak špatnej foun. No a mně se třeba ta napodobenina kůže líbí, navíc se docela dobře drží v ruce díky tomuto prvku. U tebe zase vím, proč si telefon nepokládáš na stůl, díky recenzím. Tedy věc názoru. S displejem máš pravdu, to jsou lehké obavy kde budu to pádlo nosit. Telefony jsem nosil většinou na opasku u kalhot, nevím jestli se takové pouzdro na mamuta vůbec dělá a když tak jak bych s ním vypadal (i když postavu na to mám ). Tedy ten velká displej je věc díky které mě do něj všichni přesvědčují s tím, že už nikdy nebudu chtít menší, ty co ho mají. A naopak se pak najdou jako ty a co mi ho kvůli jeho velikosti vymlouvají a já tomu rozumím. Stačí že nosím furt jíné udělátko, však víš a když do toho budu ještě nosit toto, myslet na to při každém sezení ho někam odkládat, u Rapida mi zabere co by navigace 45% plochy čelního skla , tak zvažuji opatrněji. Přeci jen já telefon nekupuji na rok a ani na 2. zase co jsem držel v ruce Note 4 tak se mi to zas tak velké nezdálo, ale to mohlo být tím, že jsem ho držel chvíli v hospodě u piva a nemusel ho tahat nikde v kapse nebo na jiných místech.
    2 body
  2. Taky se mi naskytla možnost pár dní místo mé OIII osedlat Spacebacka 1.2 TSI 63 Kw a zde jsou mé postřehy: Pozitiva: - standartní sedadla lepší než standartní v OIII, které jsou i na mých 100 kg moc široké a nedrží v zatáčkách - starý Swing hraje o hodně lépe než Swing v OIII (byl jsem se až dívat do kufru zda je tam subwolfer :-)) - řízení je sice možná místy až moc lehké, ale citlivější, strmější a celkově zábavnější - podvozek je kupodivu na 16p kolech na nerovnostech trochu tišší než klika OIII na 17p i když logicky díky kratšímu rozvoru více skáče. - podvozek je celkově zábavnější, lehce se dá přemluvit zadek k spolupráci v zatáčkách - převodovka je tužší a taková mechaničtější s jistějšími dorazy - i na bubnech vzadu to brzdí slušně Negativa: - hodně laciný dojem z interiéru - nezakryté pojezdy sedadel je hrůza, hrůz - páčka na nastavování sklonu sedadel je neštěstí a navíc jsou kroky hodně od sebe. Můj optimální sklon byl přesně někde uprostřed zubu. - klasické klepání od levého kola (viz. silentblok převodovky) - žere trochu více než stejná trasa s 103Kw 1.4TSI a motor je od startu hlučnější Jinak slabší 1.2TSI zhruba od 80 km/h moc nejede, (zejména oproti 1.4TSI v OIII), ale do 80km/h to celkem jde a motor pěkně zní. Možná už stárnu a nějak blázním, ale mé počáteční zklamání ze Spacebacku a jeho lacinosti interiéru se časem změnilo v celkové nadšení z toho, jak je SB oproti sterilní OIII jízdně zábavné auto. Samozřejmě vnímanou kvalitou, interiérem, motorově atd. je OIII dále o parník a z Prahy do Brna po D1 bych s ním rozhodně radši nejel, ale pokud bych bral auto na projetí oblíbené zatáčkovité trati, tak větší zábava je určitě se Spacebackem. Ten se i díky jeho úzkosti lépe vodí do apexů na úzkých cestách, kde se s Octavou člověk sotva vejde. Pár aut už jsem za poslední dobu vystřídal a sladění brzd, podvozku, řízení, motoru a převodovky se prostě povedlo. Moje OIII se překvapivě (alespoň dle mého názorou) sklonila hlavu zejména pokud jde o jízdu ve srovnání s levnějším stájovým kolegou. Řízení, sedadla, hudba, řazení, částečně i podvozek je prostě u Spacebacka lepší. Kdo nehledí na kvalitu plastů, ale rád řídí, tak tady překvapivě neodejde zklamám. Samozřejmě nečekejte Clio RS, ale tady člověk ještě auto řídí a neveze se...
    2 body
  3. Kluci, sice jsem sem nikterak nezabloudil, ani jsem nepročetl celé vlákno, ale admin mi řekl, že bych (mnou jinde postnutý) postup demontáže palubní desky u OII mohl hodit i sem, že by se to mohlo někomu hodit, tak ho sem dávám DEMONTÁŽ PALUBNÍ DESKY OII 1. demontovat kastlík spolujezdce a odpojit airbag, osvětlení a clima schránky 2. demontovat kryt pod volantem řidiče a odpojit DIAG. zásuvku 3. demontovat rámeček řadící páky, popelník, climatronic a rádio 4. demontovat přihrádku v palubce a odpojit spínač blikačů a senzor světla 5. demontovat boční tapecy středového panelu 6. demontovat ozdobné lišty (kolem kolečka světel tak, že vyndáš ovladač světel - stačí v poloze 0 ho zamáčknout dovnitř a držet a zároveň otočit doprava, ovladač vyskočí, tu druhou vycvakneš, je jen nacvaknutá do palubky myslím, nebo má zespoda jeden torx) 7. demontovat horní část krytu volantu co je pod budíky, tam drží budíky 2 torxy 8. demontovat budíky (na to je dobré použít starou kreditku a strčit ji zhora mezi spáru a najít zobáčky a vycvaknout, potom vypadnou a odpojit konektor 9. demontovat kryty A sloupků (na předním okně - pouze vycvakáš, chce to zabrat a nebát se toho) Myslím, že to už je vše, potom jenom na bocích po sundání krytů palubky jsou torxy, na každé straně myslím 4ks, na středovém tunelu a za rádiem také nějaké jsou, prostě musíš projít zleva doprava palubku a všechny torxy, kde je chycená povolit (celkem cca 12-16 torxů), no a potom někoho k sobě a vysouvat směrem od okna nahoru palubku ven a je to... Montáž opačným postupem Pár foto:
    1 bod
  4. Jak se tak dívám, tak pro mně je momentálně celkem jedno, který pátek.
    1 bod
  5. Petrrr mu vyhrožoval, že ho odkrouhne Prej kdo nemá FB, tak neexistuje
    1 bod
  6. KLUCÍ JÁ JSEM V PR-DELI přišlo mi na FB hafo žádostí a nějakých návrhů (od Clinta) a já vůbec nevím kam Vás zařadit tolik jmen a žádná přezdívka, to je mazec...
    1 bod
  7. Takže abych se ubránil :-) Fotka ovladače světel za tmy, za slunce a video když vjíždím do garáží. Opravdu to teda vypadá, že se to liší model od modelu - jestli jo, tak se omlouvám za toho očaře, i když tak jako tak by tam měl člověk chodit pravidelně. Video: https://www.dropbox.com/s/u6lxpxvehe3z3k3/IMG_2568.MOV?dl=0
    1 bod
  8. Jo jo, vím co dělám, zavolal jsem si manželku, aby mi to všechno naklikala a říkala, že prej Clint udělal na tom "Clintův octavia club" nějakou komunitu a ne chat nebo co...
    1 bod
  9. Rozdíl mezi turby VW 7 GTI 2.0 TSI (OIII RS první zleva) a R (Cupra prostřední): To vpravo je již úprava. Pro názornost doplněna i vnitřní stavba turbodmychadla a rozměry: MK7 Golf GTI 2.0T EA888 Gen 3 IHI 6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel 42.5 mm Inducer / 54.0 mm Exducer - Compressor 46.8 mm Exducer / 50.4 mm Inducer - Turbine MK7 Golf R 2.0T EA888 Gen 3 IHI 6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel 45.2 mm Inducer / 58.0 mm Exducer - Compressor 47.4 mm Exducer / 54.7 mm Inducer - Turbine Vnitřní stavba turbodmychadla.pdf
    1 bod
  10. tohle je pekny nesmysl: "Nebo 5w30 a měnit po 2 letech nebo 30tis km" Neplette mu hlavu. Takovy interval neexistuje.
    1 bod
  11. To nejde paušalizovat. U Paketu snad mají nějaké to sedadlo navíc, vcelku se objednávají z důvodu minimálního příplatku. Pro klientku jsem v pátek měnil na autě na sklad barvu a vyhazoval naopak věci, které nechtěli a pohyb nenastal. Rapid bude za 4 týdny u nás.
    1 bod
  12. Zas to nepřeháněj. Ostatně video od Vorlajze to celkem ukazuje, čekal jsem větší odvaz odspoda vzhledem k tomu jak z toho někteří dělají letadlo, je vidět že ty Nm prostě velký nejsou a chce to podřazovat, ta trojka jede hezky, stejně jak moje 1,4 tdi s čipem, která je o 250? kg těžší. Ostatně ona hmotnost, která u prázdného dost pomáhá, bude nejspíš dost znát při naložení třeba 400 kg, u mé fabky vzroste hmotnost o 30%, u FIII o 40%. Jede to hezky, ale zbytečně silný, malá RSka apod. slova jsou skoro úsměvná, 1,4 103kW by tomu jako vrchol nabídky slušel.
    1 bod
  13. Note3 je snesitelnej, sam ho mam, ale jako taky to zadna super slava neni... Nic s pridomkem "mini" bych nebral, je to casto oholeny klasicky model a je to tragedie. Cokoliv od Samsungu se slabym HW, tj. pod 2gb ram a min 4 jardo znamena tragicky chod systemu. Jejich TouchWiz je proste tak masivni a neodladenej, ze je to strasny. Nicmene dle ostatnich jsem velmi narocny uzivatel, takze mozna ti to bude bohate dostacovat btw. velikost Nota3 je v poradku, velikej mi prisel asi tak tri dny, ten je to takovy "normalni" zarizeni
    1 bod
  14. Ja v aute telefon obvykle vozium v popelniku, nebo v kastliku pod radiem. Na okne ho nemivam. Jinak na to urcite bude nejaky origo samsung drzak, s temi mam zkusenost z predchozich telefonu (ale s tim jak se mi v posledni dobe tocili telefony tak na Note3 uz jsem ho ani nekupoval)... Rozdil mezi Note3 a 4 mas ve velikosti, kdy 4ka je trochu vetsi a tezsi, ale nic co bys poznal. Velky rozdil je v rozliseni, to poznas treba u flmu v HDcku, ale jinak to taky poznat neni. Pry je hodne znat rozdil na fotacich, ale nevim, to jsem nemel moznost vyzkouset. No a mezi androidy tam rozdil podle me prakticky nepoznas, protoze vzdy to je zbastleny samsungem...
    1 bod
  15. To je v každým tohle autě a je to fuk jestli to je superb,fabia nebo Octavie nebo ford... Pro pět na delší cestu to prostr není.
    1 bod
  16. Pánové, tak je to správne, tak to má byt ! Sic je to hospoda, ale nemusíme se v ní chovat jako v nějaké zaplivané čtyřce Takže na příštím sraze si to vyříkáme jako dospělí
    1 bod
  17. och ..stále dookola takže: kúpiš 4 litre ... olej záleží,aký máš interval → 5W-40 norma VW 502.00 na interval 15tkm/rok alebo 5W-30LL norma 504.00 na predĺžený interval
    1 bod
  18. Dal jsem nechat strejdu googla hledat ono BMW a je to z testu 116ky.
    1 bod
  19. mě překvapuje, jak slovo rodinné auto ve spojitosti s fabii působí na většinu jako červený prapor, ad 5 míst, zajímalo by mě, jaké auto pohodlně usadí 5 lidí, třeba passat variant b7 je o nevím, dvě ? řady víš a rozhodně bych v tom autě v zadu ve třech nevydržel cestu delší než pár kilometrů
    1 bod
  20. Myslím, že je úplne jedno či budeš mať made in germany alebo made in poland, tie motory sú podľa nejakej rovnakej normy robene či už v nemecku alebo v polsku. Ak nemajú nové motory problémy z vybehaním teflonovej vrstvy na piestoch tak pri pravidelnej výmeny oleja je to nesmrtelný motor. Ja som dal vymeniť zdvyhatka a nakoniec to je ešte viac naprd ako to bolo, 2ks sú počúť extra pri volnobehu a pravdepodobne je ich naprd hneď od nova asi 6ks takže v najbližšej dobe ak nebudem potrebovať auto tak sa dajú znova nové zdvíhatka a tieto sa dajú reklamovať. (podľa toho čo mi napísali tak by mi mali preplatiť aj druhú výmenu)
    1 bod
  21. Tak tohle jsem řešil poprvé při věku ratolestí 3,5 roku a 6 měsíců - vyřešil to forman, ojetej samozřejmě - na nový nezbejvalo. Podruhý jsem musel tu samou situaci řešit, když bylo děckám o 6 let víc - s naprostou spokojeností to druhý řešení používám doteď (viď podpis). Z tohoto pohledu - KRÁTKÁ fabka nikdy nebyla, není a nebude RODINNÝM autem, právě proto, že SE DO NÍ RODINA NEVEJDE - rodinný auto musí pohodlně odvézt rodinu nejen nahatou, ale určitě vybavenou aspoň na víkend... S fábií - kombíkem se už dá počítat jako s kompromisem, jak ale počet členů rodiny překročí číslovku 4 nebo je už čtvrtým členem rodiny prostorově výraznější čtvernožec (takže ne přerostlá myš jménem čivava ), musí se nesilomrdně sáhnout o třídu vejš...
    1 bod
  22. Tak hoši, vykuřte si péra a hodte se do klidu
    1 bod
  23. Já pevne verím že duch sa zachová aj s novými účastnikmi Uvidíme koľko ich vlastne bude :-)
    1 bod
  24. Tak nějak no a když si vezmu, že tam je za 299 000 kč Fabia SX Combi v červeném metalíze ve výbavě Ambition+ a další příplatkové věci, tak nevím teda no nemluvě o tom, že ČP určitě neměla cenu těch aut 290 000 kč/ks
    1 bod
  25. Navíc ta tvoje Octavia II RS přece nemá hydraulický posilovač řízení, ale elektrický, tak není co kam tlačit.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...