Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/17/15 ve všech sekcích
-
On je to jen mediální šum, přesuny vojenské techniky států NATO se tady dějí několikrát do roka a nikdo ani nekvákne. Taktéž různá cvičení. Tady se jen předvádí akceschopnost NATO, prostě se jen "ukazují svaly". Ovšem bolševická lůza na to naskočila a řve jak protržená - je tu demokracie, tak nechť řvou, alespoň si každý o nich může udělat úsudek. Za jejich režimu bys za podobné protesty byl v kriminálu. S tím se těžko něco dá dělat (tedy kromě vystřílení těchto idiotů). A nikdo jiný, než USA Evropu nechrání. Bohužel, evropané (a to jak politici, tak obyvatelstvo) totálně rezignovali na svoji obranu a teď nám nezbývá, než se spoléhat na zámoří. Politická reprezentace raději nacpe půjčené peníze (všude to jede na dluh) kdejaké chátře, jen aby byli zase zvoleni, přičemž armádní rozpočty se všude v Evropě seškrtávají.3 body
-
No jo no. Chci udělat ten odlučovač a spojku. U spojky jsme se shodli a odlučovač dostali za domácí úkol nastudovat. Furt mi cpali nějaký EGR. Další úkol mají nastudovat postup výměny oleje v převodovce a zadním diferáku. Nejvíc koukali, když jsem jim přinesl seznam dílů. Etku má prý jen skladník a pravidelně jí aktualizují. Prý každých půl roku.[emoji23] [emoji23] [emoji23] jsem myslel, že upadnu.2 body
-
2 body
-
Houmr: design je čistě subjektivní záležitost. Mně osobně rozteklá i20 připadá dospělá asi jako šlapací autíčko. Některé prvky vyloženě k sobě neladí - např. černý C sloupek vůbec nenavazuje na prosklení, výkus v nárazníku na otvírání kufru je vyloženě nehezký a interiér prostě otřesný.1 bod
-
1 bod
-
Já bych mohl dělat do reklamy, stačí napsat, jak je želva jedinečná a už mám první zákazníky Asi zabraly ty pinpongáče... http://forum.skodahome.cz/topic/131227-clintova-bílá-tdi/page-131 bod
-
1 bod
-
Mrkněte na vlákno "chiptuning" v sekci 1,2 tsi. Tam je všechno od powerboxů po úpravu software. Popisoval jsem tam detailně powerbox na 1,2 tsi. Není to odpor a taky se u těchto motorů nepoužívá oblbnutí teploty nebo tlaku paliva na liště, ale tlak turba. Nicméně je to o ničem - nedoporučuji. Jinak těch 100kW je reálných, tuším Polo od MM Racing má 103kW a 235Nm.1 bod
-
Dělat to 12 vteřin, tak z auta uteču a nehlásím se k němu...1 bod
-
1 bod
-
Clinte jsem sam zvedav. Tedy tento rok s Pawoukem na economy run? Bez tak, staryho (57leteho) psa novym ridicskym zvykum nenaucis. Az to Honza uvidi, bude z5 v Rakousich tak ze i on pojede za 10 litru. Az uvidi beznadejny pripad. To je jako bys chtel koktu naucit jezdit mimo cervene pole otackomeru. [emoji2]1 bod
-
Drizzy: ano, na videu je náš mazlík. Zvuk motoru není krom zvednuté kapoty téměř slyšet, v autě už volnoběh ani slyšet není. pro spravení chuti ještě zvuk motoru z druhé strany auta1 bod
-
To domluvíme na srazu, obvolam par kempu ale jsem pro ten fren a termín , no v lete ať muzu vklidu z ostudou zarezat pod širákem1 bod
-
Jééééééééééééééééé, kamping,špekáčky,ohínek,baťůžek,no paráda. Já určitě schvaluju, kdy a kde ?1 bod
-
Shortmotor je ideál , ale malo by to po výmene hlavy jazdiť v pohode , snáď to neprasklo piest medzi krúžkami ... Ostatné sme už teda prebrali po telefone ...1 bod
-
1 bod
-
Nedávno tady někdo vyzdvihoval motory od Mazdy. Ta jejich moderní řada Skyactiv D začíná mít dost problémů. Ve speciálu SM Diesel je pěknej článeček, jak jim odchází vačkové hřídele. A jak fakují majitele. Jo, já to říkám pořád, každá nová technologie musí být po zásluze časem potrestána. No aby nebyl kvalitou proslavený a na tomto foru některými fanatiky do nebes vynášený koncern VW škodný, tak je tam také něco i o nich, nádrže CNG v Passatu a Touranu jsou po několika málo letech zkorodovaná a dokonce byla v roce 2012 vyhlášena svolávací akce na jejich výměnu po incidentu při jednom tankování, kdy se tato nádrž rozletěla a těžce zranila řidiče. O německých prémiovkách s motory V8 TDI ani nemluvě. To je samá katastrofa.1 bod
-
Já si kola zamykám na střeše válečkovým motořetězem a to si pak kol nikdo nevšimne.1 bod
-
1 bod
-
To je ale IMHO jedno, protože podle nějaké úmluvy jezdí auto s povinnou výbavou, kterou musí mít v zemi, kde je provozováno. Rakušáci to myslím nějak obechcávají, ale v principu po tobě nesmí vyžadovat něco, co u sebe doma v autě mít nemusíš.1 bod
-
1 bod
-
proč furt autorizáky? stejně už to dávno nemá v záruce... mě tam zatím táhne jenom záruka až skončí, tak končím i já s autorizákem.1 bod
-
Motosi a proč nezajedeš k té rolbě? dyt je v Praze a tyhle běžný věci umí měnit... na srazu o Vánocích byl, seděl vedle mě. schválně jakej máš šroub ve vaně, já měl ovšem ten špatnej. https://www.dropbox.com/s/tpqfqrbeg1486f8/%C5%A1rouby.png?dl=0 tady máš od suriho návod na haldex,diferák. převodovka je jasná. https://www.dropbox.com/s/x687qjd7d8dez57/%C5%BElt%C3%BD%208%20inbus%20vypu%C5%A1%C5%A5%C3%A1k%20haldex.docx?dl=01 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ne-e, to je standardní zvuk naší 3.6ky (nájezd 45 tis. km). V autě úplně tichoučko, až když má člověk hlavu u grilu, tak je slyšet. Podle mě, kdyby tam nebyl řetěz, ale řemen, tak je asi větší klid. Při přidání plynu se "kovový rachot" ztrácí. Furt jsou v motoru kovový součástky, tak to trochu rachtat bude :-) Pro mě je to v pořádku, já to sem dal jen pro porovnání Pokud jde člověk kolem auta s nastartovaným motorem, není prakticky slyšet.1 bod
-
Už je pozdě, manželka volala kde najde v PC něco, normálně na pC skoro nechodí a zrovna dnes jí to napadne, než jsem jí to stihl říci. Ovšem dobrá zpráva je, že se asi nic nestalo. Jinak pro ty, kteří to nevědí, zdejší kápo dnes slaví svoje 58. narozeniny :-) Tedy popřejme mu hlavně to zdraví a hodně nafty bez biosložky.1 bod
-
Stanmar: to máš fuk, windousy nebo 1.8 tsi. Spolehlivost stejná.[emoji23] Seznam dílů jsem včera překontroloval a nyní se chystám do servisu. Jestli se povede, budou další vzorky na ukázku. Škoda, že jsem při rozvodech nenechal zkontrolovat kurvítka na vyvažovacích hřídelých.1 bod
-
Já to mám taky OK, jak doma , tak v kolbence. Clint musí mít pořád nějaké speciality.1 bod
-
Ahoj lidi, takže jsem zjistil, že moc lidí a servisů tento motor neumí. Vlastně jsem se nehnul z místa. Takže sháním spolehlivý a kvalitní servis v Brně/okolí, který tento motor už někdy viděl a nebude se na něm učit. Zpočátku mi jde jen o identifikaci možné závady (motor naposlouchat). Máte někdo tip? Díky...1 bod
-
1 bod
-
Když dostane klíče a důvěru tak musí pokud chce domů ale nic nemění na tom ta šichta Když je šichta ani žena nepomůže :-(1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Určitě pojede Honza a Víťa ve čtvrtek. A já podle toho, jak to budu mít v práci... Pokud volno, tak taky ve čtvrtek i s Adamem (Sup od Milana). Bája1 bod
-
Cau narazil jsem na jedno hezké video kde je vidět jak to vlastně celé maká atd.mrkněte sami je to totožný motor jak v audině pasatu tak v našich supících :-)1 bod
-
Stalo se mi to už dvakrát. Vždy pomohlo přepnout na telefon, zavolat kamkoliv (třeba 800123456) a zavěsit. Vše pak zase fungovalo. Je to nějaký bug...1 bod
-
Nebo v zimě, když na střeše zůstanou rozbředlé zbytky sněhu, které při jízdě stékají po skle dolů. Není nic snažšího než stěračem setřít. Nebo je lepší zastavit, vystoupit a utřít, asi ne...1 bod
-
Zrovna u tažnýho se mi tahle částka zná jako pakatelní, v porovnání třeba s tempomatem. Je pro mě nepochopitelný, že někdo dá tři sta tisíc za auto a potom si do něj nechá hrabat nějakým Frantou jenom proto, aby ušetřil tři tisíce. V rodině máme podobnou zkušenost jako Pavel M, dodělávané tažné v autorizáku, čímž rozbili elektriku a řešilo se to minimálně měsíc. Navíc ve fabrice k tažnému dávají silnější alternátor, silnější baterku a větší chladič.1 bod
-
Mohl by mi prosím někdo vypsat díly, které bych potřeboval na dodatečnou montáž bluetooth? Momentálně se k roomsteru prodává jako "Příprava pro telefon GSM II compact s bluetooth bez držáku "MAXIDOT"". Půjde to dodatečně dodělat nebo ne, tak jak píšou na stránkách škodovky?1 bod
-
Tak ventilace F U N G U J E. Pomohli osobní radou přejímací technici ve škodovce v Bruntále, seznámili mě s firemním know-how a následujícím postupem: - nechat ventilátor projet nejméně 5 vteřin na 1. rychlost, -nejméně 5 vteřin na 2. rychlost, -pak na pár minut na 3. rychlost - a pak na nejméně 10 minut na 4. rychlost. Dojde tím k samočištění komutátoru motorku. Tak jsem to zkusil dle jejich rady a dobrý. Tak děkuji za tipy a zejména jsem překvapen ochotou a přístupem lidí v servisu škoda v Bruntále.1 bod
-
Nahrál sem ti je na http://uloz.to/xSSM8Ak/ovladace-zip Vag 304 je na http://uloz.to/xbCnHLJ/304-cz-zip1 bod
-
toto sa tu preberalo niekoľko krát, ak si prečítaš moje posledné príspevky napr. auto bez lambdy ide OK... tak sa tam toho dočítaš dosť, mimochodom to čidlo čo si nemenil je dosť dôležité, kľudne to môže byť pôvodca tvojho problému...ak si prečítaš zopár tém ohľadom otáčok, dozvieš sa viac1 bod