Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/22/15 ve všech sekcích
-
Ten steak je schovaný pod tou smaženicí. Víš prd co je dobrý. Od tý doby co máš dehet, tak jsi ztratil chuť a čich. O mužnosti ani nemluvím. Tak nějak jsi ztratil "koule" na rebelii a volnost života. Samozřejmě v rámci limitů zákona, kalorií, alkoholu a tuků v krvi.[emoji33]3 body
-
tak co chcete,57 let,nafta,jezdi na spotrebu,v levem. Uz mu schazi jen vzadu na plate vajicka:)3 body
-
Nechci vám to pískat, ale Sanek má za autem ropnej vrt. Jestli patří MND, tak s tím něco uděláme. Jinak smůla.[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]2 body
-
Petrr: a už jsi zkusil použít místo tampónů Viagru? Teď jsem koukal na reklamu, kde úplně náhodou spadla Viagra do nádrže Fiatu 500 a po chvíli se ztopořil na Fiat 500 XL. Tak jsem si říkal, hodit to do Rapida......... Že by Superb?2 body
-
Clinte já to taky nechápu. A vím co je kotex. Ideální podpalovač v přírodě, nebo ucpávka střelného poranění. [emoji2]2 body
-
Tak se nehádejte. Clint už ví kde to je a my můžem příště jet normálně. [emoji23]2 body
-
Ano, nová řada motoru 1.2 TSI s označením EA 211 je lepší ve spotřebě, v rozsahu spektra otáček při nejlepším točivém momentu, doufám (usilovně) i v životnosti rozvodového pohonu (nic bych si nepřál více). Je tu však jedna výrazná pocitová záležitost, v které oproti předchůdci pokulhává. Je to dravost a tah motoru mezi dvěma až třemi tisíci otáček při plné akceleraci. Pokud to někdo cítí jinak, nechť mě prosím opraví. Mám však zafixováno, že RAPID s starým 1,2 tsi 77 kW táhl na druhou a třetí rychlost v nízkých otáčkách citelně energičtěji... lépe... na chvíli dokázal zatlačit na ten 2. či 3. kvalt do sedačky... Dlouho jsem přemýšlel nad tím proč. 1) Co se zpřevodování týče, je Rapid 77 kW identický s FIII 81 kW, takže tento faktor rozdíl nezpůsobuje. 2) Staré TSI řady 111 papá trochu víc benálu, to by mu mohlo dodat trochu více "svalové hmoty" - fyzika je bez debat! 3) Dále pak má 111 jen 8 ventilů a tím by mohl teoreticky hrát lépe do not tahu v nízkém otáčkovém poli. Je to ale vše? Myslím, že je tady ještě jeden a to velmi podstatný aspekt, vlastně se dotýkající i bodu 2. Jak jsem totiž uviděl test Rapidu na brzdě (myslím že to snad dělal pan Janda), došlo mi to. Motor 111 byl totiž naladěn s obrovským přebytkem výkonu a krouťáku oproti papírovým hodnotám, což EURO 5 ještě sneslo. Nový motor 211 však již pravděpodobně nebude mít takovou devízu krouťáku a koníků i díky škaredé paní EURO Šestce, no a tak je trošinku vlažnější. Nezbývá než počkat na měření skutečného výkonu 1,2 81 kW, které by mělo tuto "podlou" domněnku potvrdit...1 bod
-
Kamera namontována. Je potřeba oddělat dolní kryt "A"sloupku, prahovou lištu, spodní kryt "B" sloupku. Pak vytrhnout z uložení zadní sedák, následně oddělat kryt zadního podběhu a kryt "C" sloupku. Aby se neohýbala a nelámala stropnice při manipulaci s kabelem při fixaci v zadním rohu střechy je nutné vycvaknout trn držící stropnici uprostřed vzadu a oddělat přední a zadní madlo a horní kryt "B" sloupku a stropnici vysunout z vedení v těsnění dveří a víka. Pak vycvaknout z obou průchodek pravý husí krk. Naposledy demontovat tapec víka kufru. Napájecí dvoužilový kabel kamery délky 5,5m opatřit přislušnými konektory dle typu kabelu na rádiu a na kameře. Od rádia jsou oba kabely (signál + 12V) vedeny šikmo dolů k pravému přednímu podběhu za kobercem. Kabely elektrikářskými stahovacími páskami fixovány ke svazku v prahu a na svazku v "C" sloupku. Pro protahování víkem je vhodné použít bowden z kola, konektor přilepit nějakou dobře držící páskou (3M) jako pokračování bowdenu a pak to jde docela snadno protáhnout. Vlastní kamera/madlo se zacvakne do víka místo stávajícího madla. Proti krádeži je kamera jištěna dvěma širokými plechovými packami (nejsou součástí dodávky kamery). EDIT: připojena ještě noční fotka1 bod
-
Vlastnosti sortimentu ŠKODA originálních výfuků. Sortiment zahrnuje originální přední, střední a zadní díl výfuku, katalyzátor, vlnovec, výfukové potrubí a upevňovací díly. Konstrukční vlastnosti. V konstrukci výfuku je použita nerezová ocel. Výfuková soustava zahrnuje reflexní, absorpční a kombinované reflexně-absorpční tlumiče. Specifické přednosti ŠKODA originálních výfuků spočívají v nabídce individuální varianty pro každý model vozu a zvýšenou odolností vůči korozi. Ta je zajištěna použitím ušlechtilé nerezové oceli. Předpokládaná životnost tak dosahuje 8-10 let. Díky optimálnímu uzpůsobení všech komponent výfukového systému je dosaženo vynikajícího tlumení hluku 2 dB pod zákonnými limity. Minimální průtokový odpor výfukové soustavy zajišťuje vysoký výkon motoru. Vlastnosti sortimentu ŠKODA Economy výfuků Sortiment ŠKODA Economy výfuků obsahuje přední a zadní díl a výfukové potrubí. Konstrukční vlastnosti jsou dány tím, že tyto díly jsou vyrobeny ze za tepla pohliníkované oceli. Tyto výrobky se vyrábí s nižší rozmanitostí variant, což snižuje jejich výrobní náklady a tím i cenu. Přitom je zajištěno optimální vzájemné sladění dílů výfukového systému. Tyto díly přesně lícují s originálními díly a kromě toho plní požadavky na optimální tlumení hluku dle zákonných předpisů. Zároveň je zajištěn nízký odpor proudění spalin v zájmu zajištění vysokého výkonu motoru.1 bod
-
Feritická nerezová ocelTato velká kategorie nerezové oceli obsahuje minimálně 12 % chromu, téměř žádný uhlík a zásadně žádný nikl. Čím více chromu feritická ocel obsahuje, tím klesá její pevnost při žíhání. Důležitou roli hraje také velikostpříměsi molybdenu a uhlíku: více molybdenu = vyšší kujnost více uhlíku = nižší kujnost Jednou z hlavních předností feritických ocelí je jejich dlouhodobé odolávání koroznímu prostředí mořské vody. Oproti austenitické oceli si také mnohem lépe poradí s korozí za napětí Je také velmi dekorativní a dobře kujná. Stejně jako u austenitické není možné zvyšovat její pevnost ani tvrdost pomocí tepla. Kvůli struktuře feritické oceli také vznikají jisté tloušťkové limitace při tepelném opracovávání. Tento problém však vyřešila speciální jakost feritické oceli 3CR12 Jakosti a užití409 – automobilový průmysl (výfuky, katalyzátory) 430 – kuchyňské vybavení, typicky dřezy, příbory a další potřeby 1.4509 (441) – nadprůměrná pevnost a teplotní odolnost (do 850 stupňů Celsia), je ideální do blízkosti automobilových motorů 3CR12 – již zmiňovaná cenově dostupná jakost, která je také odolná korozi a kujná. Hlavní využití najde ve velmi korozivních prostředích (těžařství, cukrovarský průmysl).1 bod
-
Čeče Sanek, komu tady tykáš? Vždyť já bych ti mohl dělat fotra, ty cucáku jeden1 bod
-
klintíku: normálně to turuj do 4500 otáček...jde to i do 5000 otáček, ale tam ten dehet už je totálně zvadlej... sanku radši nejezdi, protože bys dělal konkurenci Klintovi, a on to teď nesnese!1 bod
-
A nebudem mu říkat, samozřejmě důvěrně, " chiquita" ??? [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
To znám, když jsem jezdil na MT-čku, obsah skoro 1700 a neskutečnej krouťák a nekonečnej zátah....vrchol blaha. Nene, Kotex má kinder s 1,2....1 bod
-
Teď mám černé svědomí, jestli kinder nemá taky 1.4. Ale je to fuk. Stejně tam má nějaký tampóny. [emoji23]1 bod
-
Ale já vím, že je to sranda a mám vás všechny jako jednu rodinu. I toho popletenýho čoklomila Koktu, Obamova Kotexe s kinderem, detailistu Pančáka s rukama od DODA a šerifa fora Spajdra s mikádem I toho závodníka Kozáka....a vůbec všechny, co chodí sem na vlákno. A říkám si, že ačkoliv tedy tíhnu více k tomu východu, že snad berete i mě, i s tím dieslem Sranda musí bejt, i kdyby fotra věšeli1 bod
-
Já to chápu naprosto Clinte, je vidět že jsi konečně prozřel TDi není zase tak špatné, každé to má něco do sebe1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Co debaty? S Ozim jedem na dvojku skrz celou Prahu, aby hlavní pirát jel 40km/h za 5 litrů. Schytal jsem všechny červený a stejně bych tam byl dřív. A hlad mám. Dnes budu vikárky.1 bod
-
Nakecají mu cokoliv [emoji2]Upřímně mě nikdy nenapadlo řešit, jestli auto má 5 a nebo 15km. Prostě se s ním někdo svezl po městě...1 bod
-
1 bod
-
Jeníček s Mařenkou sbírali lysohlávky, v lese se ztratili. Ach! Chyba lávky! Děti spolu bloudí lesem, kříčí a řvou: "K*rva, kde jsem?!" Černá tma už stíny žere, hezký den se pěkně s*re. A už nejsou veselí, výlet v lese v prdeli. Pochopili, že jsou v řiti, i vylezl Jeník na strom, jestli se někde svítí. Volá dolů: "Prdýlko, v dálce vidím světýlko!" Řekl Jeník: "Jdem tím směrem, my se ze tmy neposerem!" Tmou se lesem vydali, nadávali, padali. "Do prdele, kurva drát, už toho mám akorát!" Hle! Před nimi mýtinka, na ní domek, vedle kabinka. U kabinky vrznou dvéře a vyleze baba zlá, v ruce drží hajzlpapír, z podoby je vysraná. Potom zařve strašným hlasem: "Já mám barák z perníku! Chraň vás Pánbůh na něj sáhnout, Mařenko a Jeníku!" Pak zalezla do chalupy, dětem stojí hrůzou chlupy. To ta babka posrala, Mařku pěkně nasrala. Říká Mařka: "Jeníku, nažerem se perníku!" Jako myšky. Slyšíc jen dechu, začali žrát bábě střechu. Baba uvnitř poslouchá, jestli venku nefouká. Vyleze ven a zvolá " Kdo mi to tady loupá perníček?!" A ze střechy se ozve: "Píčo, Mařenka a Jeníček!" "Pěkně jsi nás nasrala, najíst jsi nám nedala!" "Já vám dám, vy malý svině!" chytí je baba za nohy a táhne do kuchyně. "Na perník z vysoka seru, jsem kanibal a lidi žeru!" Tahá z trouby pekáče, dneska budou hambáče. Noc jí rychle utekla k večeři je upekla. Z toho plyne poučení, že nekrást se stále cení!1 bod
-
Auto už je zdarma opraveno, trojka i jednička funguje bez problémů. Já to hodnotím tak, že jsem narazil na neschopného přijímacího technika. Ke zmodrání kroužků jedničky došlo až po opravě trojky, tzn. pravděpodobně po špatném seskládání. Synchronizace jedničky pak vůbec nefungovala a technik mi v podstatě tvrdil, že neumím řadit. Takže když to shrnu, pokud začnete občasně počítat zuby, nedejte se a trvejte na výměně synchronu. Jinak se stav bude neustále zhoršovat a můžete si poškodit převodovku, a pak vám závadu nebudou chtít uznat. Argumentace by měla být jasná - pokud se vám občasně nepovede podřadit při předjíždění, ohrožuje vás to přece na životě.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak to jsi borec, žes i po třech letech nezapomněl napsat, co způsobilo tvůj problém.1 bod
-
Tak už vím, co mi dělalo to malé pískání, před týdnem mi rupla hadice z Intercooleru do Turba, pak to už jen syčelo Takže piskání dělala malá dírka, která se zvětšila.... Dneska nová hadice a úplné ticho1 bod
-
SUP1 : Nez projedem D1 s klukama z Prahy co fandi low car tak to nakou chvilku asi taky potrva :DDDD ale pochybuju ze do patka :DDDD1 bod
-
Houmr: Já měl za to, že Slovensko je východní soused České republiky, tudíž jakékoliv slovenské město je z pohledu ČR na východě, ale to jedno . Spíš mě víc štve tady ten přístup "Já jsem něco zaslechl, něco vím, je to obrovské zjištění, ale neřeknu vám to kreténi, protože neříct to mi dělá strašně dobře a vlastně kdybych to řekl, tak by to taková bomba nebyla". To stejné Boleslavák, jeho příspěvky o průměrné délce dvou slov nemají chybu. Nebylo by lepší se rozpovídat? Rozpadají se auta ve Škodovce přímo na pásu? Přidává koncern kravskou mrvu do oleje, aby ušetřil? A nebo když nemám co říct, tak radši mlčet? Když potkám takového frajera osobně, musím se hodně přemáhat, abych mu nemusel dát za takové chování pěstí... Ostatně, jsme zas dost OT, promazání by neuškodilo.1 bod
-
Máš dobré znamé, asi jako já... Jednou mi byla doporučena známým jeho kamarádka, antibiotika jsem žral 3 měsíce a do dneška, když někam přijdu, tak jsem zdraven větou "máš to hezký, hlavně si to neškrab" Ale to je nic, proti týhle firmě, to ti opravdu nedoporučil moc dobře. A za 2. což je důležitější, tak v III okině je nová generace jednotek, které jsou prozatím neupravitelné a jestli někdo tvrdí opak, tak lže!1 bod
-
M_ike: 1) O nástupci Roomsteru se uvažuje. 2) Co se jízdní stability týče, tak s Roomem je radost řezat zatáčky. Auto je jak přikovaný, okamžitě reaguje na změnu směru jízdy, velmi tuhá karoserie. V porovnání s rozevlátou OII liftback je to opravdu radost z jízdy. (Mám možnost jezdit s oběma vozy, takže vím, o čem mluvím.)1 bod
-
1 bod
-
Zdarec. Odjezdil jsem dvě Fabky jedničku i dvojku a srovnávat s nimi Rapida mi připadá OUT. spíše to vidím k Oktávě II (má ji otec a řekl bych, že v rapidu je vzadu pro nohy místa víc a na šířku stejné) a to odpovídá i strategii značky, protože III bude větší. Mě se Rapid líbil od prvních fotek a těsností v něm netrpím. V pěti jezdím minimálně- asi tak 100km ročně a jinak vesměs ve dvojko max tři, takže komfort. Pro rodinu s malými dětmi myslím taky fajm, pokud jejich počet není nadnormál. Rapida si menšiny nekoupí a pro normální lidi co dělají je to auto akorát. S katalogové ceny 495 jsem se dostal na 387tis za červenou 1.6TDi 77kW v eleganci plus na hliníkách, zimní oceláky v kufru, koberce gumy i textil, navi Amundsen, sunset, vyhřívaná prdel, tempomat, díra v kufru na lyže, airpytlů kde se podíváš, atd.... takže já jsem maximálně spokojený. Umí 200km/h a ten krouták :-) A do garáže mi projede jen tak,tak což jsem s Fabkama neřešil. komu se nelíbí a připadá mu malý, ať si koupí krásného krabicoidního logana nebo jiný stěhovák. Zdarec PS: V Polance nad Odrou na šroťáku prodávají Karosu LC 936 45 míst plus dva řidiči, najeto 1,7mil km za dvacet pět tisíc a to má nesjeté gumy. A pro lidi má na šířku i délku v každé řadě více místa než Bova Futura, akorát že by tou karoskou už do Chorvatska nikdo jet nechtěl, že??1 bod
-
Tak jsem mrknul - Maxidot funguje tak jak má, funkce palubního počítače (i teplota oleje) jdou zapnout vypnout, vše ok, až na ten olej, který se díky pevnému intervalu nezobrazuje...1 bod