Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/12/15 ve všech sekcích
-
Ozývám se po delší době. Problém s benzínem v oleji samozřejmě neustál, takže jsem znova reklamoval, ale už jsem vše řešil jenom se škodovkou. Jelikož se závada neustále opakovala, navrhnul jsem, aby mě vyměnili motor nebo, aby mě rovnou vyměnili auto za nové, ale pouze s 1,4. Samozřejmě jsem očekával, že to tak jednoduchý nebude, ale už mě to fakt nebavilo. Během týdne, jsem dostal neuvěřitelnou a velmi překvapující odpověď od škodovky, že se omlouvají za současné problémy a souhlasí s výměnou auta za nové s 1,4 16V. Nejdřív jsem tomu nevěřil, ale když jsem se zastavil v servisu, vše mě potvrdili. Trochu jsem se obával, že budou problémy se škofinem, ale škodovka a servis vše v můj prospěch zařídili tak, že jsem s tím neměl žádný extra vyřizování. Administrativně se auto vracelo na garanci pro neopravitelnou závadu, takže se vrátila plná cena a doplatil škofin. Nové auto se zaplatilo tak, aby akontace, splátky a délka úvěru odpovídali (+- nějaké drobné) tomu co jsem měl. Hned se objednalo nové auto (úplně stejné akorát jiný motor) aby se vše stihlo, jelikož roomster v květnu končil. Včera jsem si byl krasavce vyzvednout a tsi jsem jim tam nechal. Takže můj příběh s tsi je tím ukončen Škodovka se zachovala velmi solidně a i když to byly ze začátku neskutečný nervy jsem rád, že to tak vše dopadlo Tímto děkuji všem, kteří mě zde na fóru pomohli a podpořili8 bodů
-
Blahopřeji ke zbavení se konstrukčního omylu TSi A přeji mnoho km bez poruchy s novým a kvalitním motorem.4 body
-
Včera jsem byl pracovně v jedné pobočce showroomu BMW tady ve Varech ohledně jedné stavby co má vést po jejich pozemku, jsem tam přišel všichni na mě čuměli ne, asi co ten sociál chce, jsem tam přišel v kraťasech triku, všichni ve vnitř včetně zákazníků v obleku s utaženýma kravatama až ke krku aby byly pořád hogo fogo, u recepce jak jinak jedna modelka za druhou co že si prý přeji, mluvit s jednatelem, koukala nevěděla, přehodila mě na jinou prsatou a v jaké že prý věci, říkám ve věci stavby kanalizace obcí, koukala nechápala, koukla do diáře od pan ředitel má jednání a hned na to další. Říkám tak tady má dopis tam má vše vysvětleno a kdyby něco ať se ozve, no oddychla si, že nemusí nic řešit. Chudáci mechošové a prodejci v BMW když musí vydělávat i na tuhle "dekoraci". I když musím říci, že pěknou dekoraci a kdyby to byla ještě aktivní dekorace (asi stejně pro ředitelskýho je) tak proč zase ne.3 body
-
2 body
-
No já tedy předpokládal, že OIII je větší... nikdy jsem neměl přímé srovnání s Rapidem, uvnitř je OIII prostornější to je poznat, ale vnějškem je Rapid opravdu hoooodně podobný OIII... Žádnej KinderCar, musím se za posměšky Petrovi veřejně omluvit EDIT: ale jinak to nemění nic na tom, že je to hrozný auto2 body
-
Hold Hokej, ten nam kazi sraz. Ni kdyz vy bylo malo lidi pokud bych prijel tak pujdem na tu grilovacku ke Clintovi na zahradu, kofola potece proudem, masa vsech barev budou litat vzduchem a kolena budou chodit naproti az k autu.2 body
-
2 body
-
Však já tam KinderCar taky přijel No desetikorunu mi nedali, ani kafe, ale jak se KinderCar pěkně vyjímal mezi těma vystavenýma černýma X5kama. Vidíš to sám ředitelskej tady u mě teď v práci byl a ten souhlas mi donesl až do kanclu, jooo hold jsem hooonorace, ani bych nečekal, že bude tak rychle reagovat a už vůbec bych nečekal že mi to sám doveze přes celý Vary do kanclu. Hold mladý asistentky a to dělá divy, Motos to zná. Ani jsem se nekoukl čím to přijel. Clinte cože? Drahá nádrž? No pravdu máš, ale hold někdo má lepší auto s menší nádrží a pak nemá na benzín a někdo má social car s větší nádrží za to si může dovolit tankovat plnou a to i 2x měsíčně někdy (bohužel). Přesto si myslím, že že je u tebe asijedno jestli natankuješ jednu plnou za měsíc a nebo 3x po 20 litrech za měsíc. No jo, hold Rusáci už málo platí co? No jo dochází jim Rubli.2 body
-
K těm zvukům v autě... to jste pořád kecali, jak je PDčko nechutně hlučné, dobře Vám tak, alespoň slyším motor a ne pazvuky, jako vy Jinak včera jsem koukal na vide ohledně Superbu nového, ten je tak odhlučněnej, že si stěžovali na různí vrzání, praskání a hluk kterej otravuje...2 body
-
Nerozbil, tohle je plánovaná odstávka při výměně paliva, jedná se o výměnu modernizovaných NT dílů vč. rotorů a tím dojde k navýšení celkového výkonu z 1000MW na 1075MW Sezona už dávno skončila né? Alespoň tedy už nikde netopí Motosi, oni i uhelky mají odstávky, jen se o tom nikde nemluví, protože to není zajímavé2 body
-
2 body
-
Neboj vše mám nahlášený oprava je naplánována a s tima bonusama to nebude tak horký.Až půjde do servisu pelíšek od srny jde lehce zamáčknout zpátky ;-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A ja ti chtel poklonkovat jaka je to frajerina ta tvoje prace, ale hovno. To mas za toho Rapida. Presto, ze ja se nedal na strojarinu, mel jsem moznost, kdyz jsem ovsem videl huste pokreslene vykresy na A0 a abych kreslil hodinu jednu matku by me fakt nebavilo. [emoji3] No i tak muj prvni technicky vykres na SPS byla hridel. Takova mazanina ze bych se dnes zasmal. Za mne se kreslilo v zacatcich jeste ruco.1 bod
-
1 bod
-
Koho by to zajímalo, tak zde je krásné video z přepravy rotoru NT dílu Temelín ze Škodovky až do Temelína + konec videa z loňské odstávky, od vložení rotoru do turbiny až po její kompletní zavření (nyní jsme ve fáze, že dnes v noci se vkládají rotory do turbiny a do konce měsíce bude kompletně zavřeno)... http://technet.idnes.cz/vymena-turbin-jaderna-elektrarna-temelin-f1m-/tec_technika.aspx?c=A140910_204632_tec_technika_rja1 bod
-
1 bod
-
Do soboty zatím neklepne - nechal jsem tu plečku kolegovi, a minimálně ještě do pátku budu jezdit s TSI. V pátek se přesunu na své nové pracoviště a v pondělí si už budu muset poslechnout tu lahodnou tříválcovou pumpedieselovou symfonii.1 bod
-
1 bod
-
ja pojedu, bud svojim a nebo tam s Johnnym a zpakty s nekym jinym kokto, az pojedu pro RS tak se stavim na kafcaka, jo?1 bod
-
1 bod
-
To si piš,přece ho tam nenechám Ale málem jsem ho neměl Bo jsem jel ráno do roboty a jak jsem byl na dálnici rozkuřený tak jsem to projel takže jsem se musel otáčet a celé nanovo No a jak na potvoru už k tomu dojíždím a kamion přede mnou u toho zastavuje Už lezl z auta i s rukavicama.Tak já rychle po brzdách a zastavil jsem za ním,hodil to do auta a jel Borec nestihl ani zareágovat a jen nasraně hodil ty rukavice do nákladáku Být tam tam o cca 15s později tak bych byl bez jídla Malta: nevíš kdo mi dal tu přezdívku?1 bod
-
Stringo.Jo šel jsem na brzdy co to šlo a zbyl prostor y na mišku ale bohužel zůstala stát a dostala to na zadek tak ji to jen nakoplo a běžela prič. Bohužel to půjde přes havarijní pojištění ale vrásky si z toho nedělám. Jen škoda že původní záměr opravy byl že mi objednají noví naraznik nalakujou a pak jen prohodí ale lakyrnik nato mrknul řek že ta blbá stříbrná má asi 8 tónů nebo co takže budou auto potřebovat na 3-4 dny. Nato jsem hned řek že potřebuju náhradní auto a že když vydržím do června tak by mohl bejt superb na testování. ;-)1 bod
-
1 bod
-
JJ, auto už mám. Vše se stihlo včas. Oni mě někdy v dubnu, když jsem dostal vyjádření ze škodovky, nabízeli nějaké skladovky (prej jich je ještě hodně) a vše tak mohlo bejt vyřešený ještě dřív. Šikovná paní ze servisu mě ale navrhla, že našla nějaké poslední místo ve výrobě a pokud chci a počkám, budu mít to samé s požadovaným motorem.1 bod
-
Heh, a to se tu najdou borci, kteří tomu slepě věří. Boha, dnes jsem jel poprvé tou chrochtavou popelnicí 1,4 TDI PD - málem mě ranilo, výkon 51 kW, takovou zdechlinou už jsem dlouho nejel. Jede to až od zhruba 2500 otáček, kravál neuvěřitelný a nemá to klimatizaci... Jsem myslel, že jim to ani nepřevezmu. Pak jsem si spravil náladu jenou z posledních jízd s 1.2 TSI - to je neuvěřitelný rozdíl. Nechápu, jak to ti fabiatici mohou vychvalovat. Ten motor (1.4 TDI PD) je za trest.1 bod
-
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/systemy-automatickeho-brzdeni-propadly-v-praktickem-testu-funguje-jediny/ [emoji16]1 bod
-
1 bod
-
Už jsem psal svému chlebodárci, aby mi poslal nějakej ten vagón, ale na Ukrajině by mi ho vycucli1 bod
-
1 bod
-
osobne nevidim problem v tom, ze niekto spravi nieco zadarmo a druhy za to vypyta uplatu... ono je mozno hlavny rozdiel v medzi "mam kabel a na fore som nasiel, ze s tym viem spravit asi toto..." a "presne viem co robim, viem sa zarucit, ze ak nieco slubim, tak to aj splnim..." proste je to rozdielna uroven danej sluzby... ak auto zverim do ruk ozajstnemu odbornikovi, tak nevidim najmensi problem v rozumnej odplate (v mojom pripade to bol Igor z BA a kedze tu u nas robil asi 7 aut, tak aj cena za jedno vychadzala celkom fajn) islo predovsetkym o tieto adaptacie: Columbus video obraz pri pohybe auta + povolenie vstupu do skryteho setup menu Automaticke zatvorenie okien pri dazdi Zapnute zadne svetla pri dennom svieteni Zobrazenie sily ventilacie v AUTO rezime Zrusenie AM frekvencie radia Zmena citlivosti cidla vlhkosti (zabranuje roseniu okna) Naklopenie praveho zrkadla pri zaradeni spiatocky Corner hmlovky Dve zadne hmlovky Oneskorene ostrekovanie xenonov Stlmenie (intenzity) predneho denneho LED svetla pri blikajucom blikri Signalizacia nezapnuteho pasu vodica a spolujazdca – vypnut Pernamentne vypnutie Start-stop Zobrazenie mnozstva paliva chybajuceho do plnej nadrze na maxidote (nie je to presne, zaokruhluje na 5 litrov) Zatvaranie 5-tych dveri gombikom z predneho sedadla (pre tych, co maju elektricke otvaranie kufra) samozrejme v zavislosti od toho, kto co chcel, resp. mohol vzhladom na vybavu auta (jednalo sa vesmes o vybavy RS a Business)1 bod
-
Nevím jestli 10 druhů, sám jsem měl vzor číslo 52, tak pokud jdou od jedničky, tak je jich víc než 50. :-) Ale také mě to překvapilo, když jsem ztratil adaptér a jel do servisu, jak jich pár vyzkoušel a jeden z nich to byl. Ale i tak - lepší tohle, než žádný bezpečnostní. A pokud chceš větší jistotu, tak na každém kole je pět šroubů, na autě čtyři kola... mít dvacet různých adaptérů a šroubů už by mohlo zloděje odradit. :-)) Dělá je i víc značek...1 bod