Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/26/15 ve všech sekcích

  1. Puntíky puntíky puníky afro! https://www.youtube.com/watch?v=x5GM4Jy31_g
    3 body
  2. Jj musí se s ním. Taky hezkej den.
    2 body
  3. To ne, on se potřebuje koukat sám na sebe, aby se neustále ujišťoval, že je ještě mladej junák a důvod, proč mu samice neskáčou na červené samy do auta, že je jen ten kiderkár...
    2 body
  4. Ja vam kluci obevil dneska tudle tu uchylarnu a normalne slintam
    1 bod
  5. ty neznáš 7 trpaslíků? O toho nejvíc urejpaného
    1 bod
  6. Tak či máš tiež náramný svět a vstávaš brzy ráno
    1 bod
  7. A vůbec nejhorší jsou Pawouci z Malty
    1 bod
  8. Jójo,máš pravdu.Pawouci jsou hajzli
    1 bod
  9. Teď se dívám do svých záznamů, tak na FII 1.2 TSI 63 kW jsem to tu trojku také vytočil na 150 km/h, čtyřka šla na 180 km/h, ale na vyšší rychlost již nestačí výkon motoru. Nedostalo se to ani k 6000 ot.
    1 bod
  10. Ondro to je TSI nie 16V A ked si už pindikoval na tie TSI. Aj toto je TSI nie ?
    1 bod
  11. 1 bod
  12. Pravdu povediac, ja som na mojej Fabke viac ako 170 ešte nešiel
    1 bod
  13. Čtverka je na nic.. 5 je pro chlapy
    1 bod
  14. Musím dobehnúť Galviho v spotrebe tak to tam 4 nemôžem dať
    1 bod
  15. Tak přidám zkušenost s Philips White Vision. Dal jsem je před pondělní cestou do Německa ale žádný wow efekt se nekonal. Zvlášť na dálnici těsně po západu Slunce, kdy na východě byla už tma a západ byl ještě světlý. A v dešti tragédie. Celkově proti Osram Night Breaker Unlimited bych řekl sice bělejší příjemnější světlo, ale výkon slabší. Holt "jen"+60% namísto +110%, co jsem měl teď, je prostě znát. Uvidíme jak se osvědčí na cestě do Chorvatska.
    1 bod
  16. Chlapci nemohli ste skôr povedať že zelených bude dnes na ceste viac ? "Zarobil" som 40e
    1 bod
  17. Tak samuraj Arlo mi to teď potvrdil na 99%, jen zničení jeho vozu, nebo cholera zapřičíní, že by nedorazil Petrrr zase hraje na city a čeká, až ho všichni budeme prosit, aby přijel.... :D Proto se ještě nevyjádřil, to je jasné. Tak já mu vzkazuju, že jestli chce to minikoleno (objednal jsem králičí koleno - 100g porci), tak ať přijede a kofolu už má teď prej přichystanou na stole
    1 bod
  18. super, 15. si pisu Jinak motos, dneska na sekyrce sem narazil na gebice, proste uplne jiny styl. Po pul hodine jsem odchazel s One S Paradni den, dneska...
    1 bod
  19. a to chceš koukat na svoji manželku i v autě?
    1 bod
  20. kokto, to prece neni jen o pneu. Navic losi test vypovida hodne o stabilite auta. Protoze az s tim skubnes i ve vyssi rychlosti treba na dalnici tak to pak je jinej let, nez tohle... tobe se snad nikdy nestalo, ze by neco spadlo z auta pred tebou tobe pod kola a musel si to strhnout, nebo si nevidel neosvetleneho chodce v cernem v seru? samozrejme to neberes tak extremne jako oni, ale beres to a kdyz se to utrhne tak letis...
    1 bod
  21. Rapid jasně, to je frajer. kokto to porovnání máš sice pravdu, ale porovnání to pořád je a o něčem to svědčí.
    1 bod
  22. Stringo, no na te sotoline urcite nejde o rychlost, ale co te pusti auto... Clint, ja taky nerikam, ze jo, ale stejne to bylo litru...
    1 bod
  23. taky jsem si zvykl :-)
    1 bod
  24. ne kazdy focus je dobry http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ford-focus-2015-selhal-v-losim-testu-lepsi-je-i-skoda-rapid/ Petrrr, presne to co Clint projezdil v oleji ja muzu prolitat na okruhu.
    1 bod
  25. To je dobrej vejvar, asi taky seženu nějakej nadupanej vrak, posekám louku za vsí a začnu rejžovat
    1 bod
  26. No ty kokso, jsem kouknul ze zvědavosti na ten odkaz a jestli si rapiďáci stěžují na pazvuky, tak by měli navštívit stejnou sekci u oktávistů, co přitom za svůj povoz vytáhli znatelně víc peněz :-/ By se člověk bál nahlédnout k supům. U našeho rapidu zatím po měsíci provozu stále klid (ťuk ťuk ťuk), jen mám pocit, že slyším bzučení od motoru, pokud přišlápnu plyn. A to jsem předtím buď neslyšel, nebo nevnímal... Jo, jen zabouchnutí dveří se staženými okny je lahůdka, ale to jsem pochopil není bug, ale feature
    1 bod
  27. No bydli taky daleko chudak az u hranic z polskem v dalekem Bohumine
    1 bod
  28. 1 bod
  29. Ty voe, ty jsi exot Kup destilku a mrskni tam deci ne? Boha :D Co myslíš že se stane, že se ti to tak naředí, že to v zimě zamrzne? Tak už jsem se dlouho nezasmál....
    1 bod
  30. tohle jsem praktikoval u předchozího auta prvních 9tis. km, pěkná otrava. nakonec jsem zjistil, že je to k ničemu. je to nepohodlný pořád fotit tachometr, pak někam něco přepisovat a hledat účtenky... co z toho?
    1 bod
  31. ja nyni znovu prelepoval zadni spz (menil jsem znacky)...no odlepit tu puvodni byl mazec a pak se zbavit tech hnusu co tam zustaly...chvili jsem jezdil kalsicky s rameckem ale pri kazdym zavreni vika kufru to tak hnusne vibruje, tak jsem novou spz lipl zase oboustrnaou paskou Pattex (modra, tusim 80kg)---a pohoda a neni potreba ani dostatecne mnozstvi, staci dobre ohnout značku a dat na kazdy konec jeden prouzek pásky a drzi to jak přibytý....kdyby to nekdo vzal za prostredek a trhnu ltak to asi sundá....vpredu to mam uz jen v ramecku protoze do me ve meste furt nekdo ťuká
    1 bod
  32. Na něčem to museli odzkoušet, než to poslali s ostrou verzí na trh...
    1 bod
  33. Priste nezapomen napsat o jaky benzinovy motor se jedna pokud mas samostatnou zapalovaci civku pro kazdy valec, tak zacni tim, ze prohodis zapalovaci civku 4.valce a uvidis, jestli se sporadicke vynechavani posunulo na jiny valec (pak je na 4. valci svicka OK, vstrikovac OK, el. vedeni od RJ do zapalovaci civky OK) a problem bude bud s koncovym vykonovym stupnem nebo vinutim v zapalovaci civce ( KVS je vetsinou soucasti modulu zapalovaci civky) pokud mas 1.6MPI tak tady je zapalovani dvoujiskrove (2civky na 4 valce,1-4 a 2-3 pali spolecne), kdyby jsi mel preruseny zapalovaci kabel, nehorela by jiskra ani na 1. valci, takze ti jiskra preskakuje bud mimo spalovaci prostor na prorazenem zapalovacim kabelu nebo mimo elektrody svicky ve valci, stejne tak muze pridirat vstrikovac nebo muze byt problem s kompresi ve valci a zapalovani je v to nevine. Prohodit zapalovaci kabel mezi 1. a 4. valcem asi nepujde, nejsou stejne dlouhe. Od nekoho si delsi kabel vypujcit, pokud se nezapal presune na 1.valec tak je to kabelem, jinak zacit kontrolou svicky na 4.valci (kdyz uz bude svicka venku, tak si rovnou promerit kompresni tlak),pak uz zbyva kontrola vstriku na 4.valci.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...