Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/10/15 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. S Octou to taky občas zamává. Holt tam vepředu nemám těžkej chrochták.
    2 body
  3. Včera jsem se z dlouhé chvíle prohrabával ústřižky z dobových novin, myslel jsem, že padnu:
    2 body
  4. Hlavně že víš, že je to mimo téma, ale žvanit nepřestaneš. Bojler měl na předchozí straně pravdu. Asi ti tedy budu muset pomoci.
    1 bod
  5. Po Karviné je toho mraky,technické služby nestíhají. Tak klidně přijeď,dokud to nepřizpůsobiví neuklidí.
    1 bod
  6. Ne, neumí. A ptáš se špatně, tady nejsi u Rapidů.
    1 bod
  7. Já dnes zběžně staticky očumoval šéfovu novou služební Insignii Sports Tourer 2.0 CDTi 125 kW, 6°automat. Cena údajně skoro mega... No asi takto: kufr je na combi v této třídě naprosto srandovní - mělký, přijde mi že i úzký, má tam 17" rezervu, takže podlážka je nějak moc vysoko, ale co, tady to uvidíte i s patřičným komentářem. Octavia má kufr větší, o novém SIII ani nemluvě. Další mínus je šílený zadní nárazník, kde je jeho šířka snad 35 cm, než teprve začne kufr. Ve srovnání s jeho Mondeem Combi je to k breku. Tam je to v kufru letiště. Opěradla předních sedadel se seřizují páčkou... Podélný prostor je celkem slušný, na šířku už to žádný zázrak není. Palubní deska se mi docela zamlouvá, budíky samotné již moc ne. Infotainmet s dotykovou obrazovkou je ok. Má to nádhernou zelenomodrou metalízu, ovšem údržba bude pracná. Přesnou výbavovou verzi nevím, má to 18" kola, co jsem si stačil všimnout na předním okně kameru + čidla, parkováky vpředu i vzadu, GPS, xenony atd. Ale hlavně tapec dveří je na úrovni, ne jako ty odporné, lacině vypadající plasty, co v současné době používá ŠA. Ale zase jsou na dveřích čudlíky na zamykání... To si člověk nevybere.
    1 bod
  8. Nojo, ale na moje vozidlo se musí v servisu připravit, jestli mi rozumíš. To znamená, že na zemi nesmí bejt žádná olejová skvrna, na vratech bude nápis "Vítáme Vás" a hudba bude hrát. Šéf servisu mi otevře dveře a podrží slunečník, až budu vystupovat na červený koberec (výšku bavlny v koberci osobně zkontroluji). Samozřejmostí je přípitek s ředitelem a jeho asistentkou, která mi bude po celou dobu v privátním salónku "po ruce a na dlouhej kouř"....Mechanici, co šáhnou na moje auto musí mít min. vysokou školu, ideální doktorát a 30ti letou praxi u Jaguáru (to samozřejmě nevyžaduji), bílé rukavice, čisté montérky a vypucované boty. Nestrpím žádný i ten minimální prohřešek. Minule jednomu mechanikovi scházel knoflík u košile a měl okamžitého padáka....Nebo loni, jak se jeden z mechaniků trochu zasmál (byl jsem otočen zrovna zády, ale slyšel jsem to), když jsem mu řekl, jak mi auto žere litr oleje na tisíc km. Nechal jsem ho ztrestat a okamžitě propustit.
    1 bod
  9. Jsem se dnes bavil s kamarádem, o tom, že pry mají nějaké super lehátka v lidlu, ale pač jsem doma nenašel leták, tak jsem hodil do googlu lehátko lidl a kurna, asi maji fakt super lehátka
    1 bod
  10. No je to celkem kus kovu (viz obrázky níže), ale v kopci (i mírnějším) bych nedoporučoval pakrovat bez ruční brzdy. Správný postup je - nejprve zařadit ruční brzdu, nechat auto tzv.zhoupnout a pak tam narvat P. Ale znáte to, většina lidí nedělá spousta věci, co by se mělo - a taky jim auto vydrží spoustu let...
    1 bod
  11. X krat sem ti napsal že je to tryskami připadá mi že si snad jiné planety vážně....Tenhle problem na BDG jsem řešil x krát prostě když zapneš klimu motor jde do tahu a zvýší se vsřikovaná dávka a motor se srovná stejně tak jako když zařadíš D na automatu pokud tedy nemáš manual! Dej tam trysky z A6 132W nebo ze superba 114KW jsou stejné a máš po problemu! To cukání a vynechávání děla jedna nebo více trysek nepomuže tomu repase což je výmena špiček..proste to telo te trysky je v hajzlu a deje se to jen u trysek EU4 s písmenem G!
    1 bod
  12. Zrovna si dávám pravou Vietnamskou polívku Pho a je to mňamka jako prase!
    1 bod
  13. Dětské knížky které nám chyběly...
    1 bod
  14. Se to tady trochu otepluje, tak vám tu taky 2 přidám Hraji spolu v chatě karty teplouš a sadista. Kdo vyhraje, může si s tim druhým dělat, co se mu zlibi. Pořád vyhrává teplouš a sadista tedy musi poslušně dávat "laskyplnou" odměnu. A tu konečně vyhraje sadista. Vezme teplouše a dá mu ptáka do svěráku, svěrák zamkne a poté vezme pilku a přistoupí k teploušovi. Ten se šíleně zadívá a řekne: "Snad mi ho nechceš uřezat?" Sadista se zasměje, položí pilku na svěrák a šibalsky pronese: "To bych si nikdy nedovolil. Až tuhle chatu podpálim, ty to uděláš sám." Po nudistické pláži jde nahý chlap. Na jedné půlce zadku má vytetovaný vánoční stromeček a na druhé velikonoční kraslici. Přijde k němu teplouš a ptá se ho: "Nemáte náhodou mezi svátky volno?
    1 bod
  15. Bladik: Autohold u SIII se aktivuje okamžitě, jakmile auto zastaví, na nějaké hýbaní vůbec nečeká. Měl jsem teď nového Superba týden půjčeného, tak myslím vím, jak to fungovalo :-)
    1 bod
  16. Bladik: trochu to motáš. Funguje to následovně: Zastavíš a automaticky se zapne AutoHold. Tj. nemusíš mít nohu na brzdě, ani nemusíš "zatahovat" elektronickou ruční brzdu. AutoHold tě drží, dokud se nerozjedeš. Systém je schopný zajišťovat vozidlo asi 10 min, pak převezme zajištění vozidla automaticky parkovací brzda. To samé kdybys vystoupil, vypnul motor, atp. Zjišťoval jsem detaily a má se to tak, že Asistent rozjezdu do kopce je možný kombinovat pouze s manuální převodovkou. DSG to již obsahuje. Takže v manuálu v kopci zastavíš a auto bude držet AutoHold - např. 5 minut. A někdo kdo moc neumí se spojkou se začne rozjíždět, AutoHold pustí a než mu pořádně sepne spojka, tak by mohlo vozidlo couvat zpátky, od toho tam je ten asistent....
    1 bod
  17. Další téma odsouzené ke spláchnutí do žumpy. Už aby zase začla škola.
    1 bod
  18. To je pravda, mě kola na prohlídce nafoukali tak že jsem jel domů jak na žebřiňáku a doma musel zase upustit, nafoukali totiž na max. hodnoty, tzn. 5 lidí a plný kufr :-)
    1 bod
  19. konektor zde http://www.amd-autodily.cz/zarovky-pojistky/svorkovnice-2-polova-20.html piny jsem kupoval na EBAY.DE pod označením 1452668-1
    1 bod
  20. Nechápu co řešíš. Ve dne svítí denní LED nebo se sama rozsvítí potkávací světla. A v noci se opět sama rozsvítí (a to je i vidět). Od té doby co mám automatická světla, vůbec nic neřeším. Světla se rozsvítí, kdy je to potřeba (většinou navíc ještě dřív, než bych rozsvěcel já).
    1 bod
  21. Strecha je z nekolika vrstev a je tonovana na nizkou tepelnou (u Roomsteru 20%) i svetelnou propustnost (u Roomsteru bylo 23%). Vyhodou je prosvetleny a vzdusnejsi interier. Roletu zatahuju jenom hodne zridka pri delsi ceste, kdy je velke vedro. Druhy Roomster je bez ni, ale nemam s nim najezdeno tolik (a za opravdu velkych veder), abych mohl s cistym svedomim rict jak velky rozdil to je. Dulezite je, ze si na strechu nestezuji spolucestujici. Co se tyce jizdnich vlastnosti, tak tam si nejsu jisty. Mame doma dva Roomstery. Jedno z aut ma najeto 115 tis. a ma 1.6/77kW, druhe ma necelych 60 tis. a 1.4/63kW. Vybava az na detaily totozna (u jednoho chybi loketni operka, u druheho ostrikovace svetel). Rozmery disku/pneu jsou stejne. Auto bez panoramy je o neco malo hbitejsi a o neco malo mene klidnejsi. Nejsu si jisty, jestli je to pouze vys polozenym tezistem (misto plechu a pricneho nosniku je vlepene laminovane sklo) Ja ju budu kazdopadne chtit do kazdeho dalsiho auta. U FIIIC by me stvala nutnost koupit i stresni nosic, ktery nechcu a je mne k nicemu.
    1 bod
  22. Po prejdeni cca 7500km mi zacala klesat spoteba ( asi si to uz "sadlo" ) Horehronie - Banska Bystrica Horehronie - Bratislava Vypocitana spotreba podla posledneho tankovania ( 5.01 aj nejake drobne) som zvedavy kolko to bude pri dalsom tankovani vypis z knihy jazd za 06/2015 ( GPS monitoring) Kolesa 15"
    1 bod
  23. Vidím ze máme stejné auto.. taky jezdím Zlin a okolí.. zatím kolem 7 L. Na posledních 2 tis. Km. Jezdí město tratkou trasu
    1 bod
  24. Pokud Ti dělali rozvody,měli dolů silenblok motoru,takže-možná jen špatně uloženo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...