Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/01/15 ve všech sekcích

  1. No s tím olejem, to jsem bral kvůli možným problémům s rozvody, které jako jediné nenastaly (naopak všechno ostatní nastalo) :D každopádně, už si olej kupuji vlastní a nenechám jim (autorizáku) za olej ani korunu
    3 body
  2. Tak se nám narodil malej Hurikan(Šimon) ted už je rodiné auto kompletní i se sedačkou
    2 body
  3. Me docela zaujali ty slevy pri dovezeni auta z Danska - nejvyhodnejsi je to pro to nejsilnejsi 2.0 TSI, konkretne: S3 2.0 TSI DSG 4x4 Style v cesku 1.007.000 CZK v Dansku 774.000 CZK .. 233 tisic rozdil (23% sleva). Jestli se ukaze, ze to silne TSI zas o tolik moc nezere oproti memu S2 1.8 TSI, tak to asi vyzkousim a koupim tohoto superba z danska stejne, jako jsem koupil aktualniho S2 (sleva 25% oproti cz cenikovce)
    2 body
  4. Rypicongu,to je tvůj problém v chápání slova konkurence,já jeho význam chápu i jako alternativa.Věř,že mě je srdečně jedno,jestli budu mít jediné auto v republice,když mi bude vyhovovat tak mě tohle vůbec nezajímá,já se na prdel s prodejů škodovky neposadím.Je mi i docela líto lidí,co nejsou schopni akceptovat jiné výborné auto,tohle je ta naše česká zaprděnost.Máme roomstera,protože přesně odpovídá našim potřebám,nový roomster už odpovídat nabude,tak si příště koupíme jinou značku.
    2 body
  5. ale hovno pošlou na testy. Nějakej strejda to rozhodne od stolu
    2 body
  6. 350 koní je sice zábavných, ale je třeba brát v potaz ty provozní náklady. Kamarád z klubu VW si vedle Varianta pořídil Široko R, nechal ho načipovat na 315 koní a je z něj nadšenej. Jako jo, ale to musíš mít fakt jako druhý auto. Na normální každodenní ježdění to nepřipadá v úvahu. Mě se to taky líbí a uvažoval jsem, že prodám manželce C4 a koupím něco takovýho. Ale na co ? CC jí do města nedám a v tom Šíru by se zabila na první křižovatce.
    2 body
  7. Jistě že, ten svár dokonce může být pevnější než bodové svařování, já bych se ovšem nebál tolik těch svarů jako spíš množství již jednou zohejbaných a rovnaných plechů. Ty "A" sloupky asi taky nebudou úplně košér atd. Více méně musí se jim nechat, že byli fakt šikovní. No a technik jsem, ale strojař tak z 20% jen.
    2 body
  8. no ten motor je jeden jediný který nabízí, srovnatelný dynamikou s 66kW. Určitě držák. Osobně zkušenost s Jazzem nemám, mají ho dva kolegové z práce a spokojený, až na spotřebu která je 7 - 8litrů... Jazz je bezpochyby kvalitní auto, nyní i v super designu, ale je fakt drahý
    1 bod
  9. mezi náma je hodně podivínů, takže filtrovat co někdo myslí ze srandy a vážně, není vůbec jednoduché...
    1 bod
  10. Ja bych tem 17% klidne veril... Resp. vim, ze to jde, protoze auto nemusi byt psane na nejakou vetsi firmu, ale staci, kdyz je clovek zamestnancem firmy, ktera ma se Skodovkou ramcovku. Mam to stejne.
    1 bod
  11. A parkujete oba stejně přes čáry.
    1 bod
  12. HEH,... no není ta moje Octa prostě kus auta? No, tak jsme se zasmáli, Ferrari California - krásný autíčko, a ten zvuk
    1 bod
  13. Huri taky gratulace [emoji6]
    1 bod
  14. Hurikán junior, paráda! Máš auto stejně staré jako je on, budou spolu vyrůstat a až mu bude 18 let, tak mu slavnostně předáš od Fordíka klíčky
    1 bod
  15. Sanek81: A to se ptáš vážně, když máš ropnej vrt v avataru? [emoji23]
    1 bod
  16. Sanek, no já bral za super cenu v Panenských Břežanech...Shell Helix ultra professional. Ve stejných litrovkách, co prodává autorizák, ale s poloviční cenou.
    1 bod
  17. taky dojde k dotáčení turba tzv. nasucho... a postupnému přidírání a obrušování třecích ploch... dále problém s usazováním karbonu :-/ já každému doporučuju buď před cílem opravdu zvolnit tempo, zejména na dálnici a v případě že to nejde tak alespoň chvíli bublat na volnoběh... Ale je to každého věc... Já to dělám a nezabije mě to.... BTW od té doby co to striktně dodržuju jsem za posledních asi 280 000km neměl problém s turbem... (netvrdím že je to jenom tím) proto jsem rád že v Octávce nemám Start/Stop až bude v nějakém autě... zpožďovací relé je super věc díky za TIP...
    1 bod
  18. vůbec nechápu, proč se čertíš... Já jenom tvrdím, že Jazz není konkurence pro Fabii, protože je to koncepčně jiné auto, člověk co chce auto typu Fabia, tak z 99,9999% ani na Jazz nepomyslí. Takže pro mě za mě, řešte tu Jazz, kterého si stejně nikdo tady nekoupí Nevím, jak moc cestuješ po světě, ale kdyby jsi opravdu cestoval, tak nemůžeš napsat to, co jsi napsal, že tu je nějaká česká zaprděnost. To je strašný omyl. Když se projedeš po Praze, uvidíš směs všeho možný. Zajeď do Paříže a uvidíš jenom Peugeoty a Renaulty. Zajeď do Říma ( tam jsem byl před 14dny ), potkáš jenom Smarty a Fiaty 500 - poté taxikářské Toyoty Yaris hybrid. Na letišti nepotkáš jiný auto než Fiat Panda. Auto jiný, než domácí značky je opravdu tak 1 z 10. Ten automobilový nacionalizmus, není jenom výsada ČR. PS: je zvláštní, že ti je jedno co si myslí lidé o tvém autě, ale už ti není jedno v čem jezdí ti druzí
    1 bod
  19. Ano bylo, stav vozu odpovídal počtu najetých km Na olej mám ještě v ruce zprávu z autorizáku, pořízenou těsně před prodejem o váhové zkoušce oleje - výsledek vyhovuje, spotřeba oleje odpovídá danému motoru. Rozvody nevykazovaly ztrátu kvality, nic nechrastilo, hovořil jsem o prevenci. Podle ŠA jsou přece doživotní Pumpa měla nárok na výměnu, podle počtu km, v těchto km se běžně vyměnuje s rozvody. No a únik oleje - nic z auta nekapalo
    1 bod
  20. hele Piláde, jestli ty se zbytečně moc neptáš ?! Zjistil jsem, za svůj poměrně dlouhej život, že je kolikrát lepší držet hubu. Bez urážky hombre.
    1 bod
  21. los pacos está en lo cierto, otro kokotos
    1 bod
  22. ty tuneluješ pojišťovny jo? Clint je taky VON, před ním vždy rozvinou červenej koberec když přijede a automaticky má kafíčko s mlékem + tatranku k tomu a asistentku k ruce při administrativních formalitách. Když měl ovšem auto po 4 letech a 100tis motor v prdeli, tak se na něj vysrali.
    1 bod
  23. já mám teď 70 t. a auto je v servisu mimo jiné na výměnu turba. Já to nechtěl, ale nebráním se. Prý tam je vůle. Šahal jsem na to taky, no nevím, když to říkaj.... Kulance ale funguje. Je to ale taky díky tomu, řekl bych, že si mi tam jako klienta považujou. Už jsem jim tam nechal (byť hlavně prostřednictvím pojišťoven) pěkných pár set tisíc (bezmála půl mega). To už jsem trochu VIP, ne ? Ale fakt jen trochu
    1 bod
  24. Bojler: tak těch 17% (už nevím od koho tady) byl samozřejmě pro "koncáka s jedním autem" nesmysl...
    1 bod
  25. moje portfolio značně navýšila výměna DSG, ze který trochu unikal olej. Oni to neopravujou, ale mění. Takže mám v 50 t. novou DSG a v 70 t. nový turbo. DPF mi moc neunguje, takže se nezanáší a buď tak vydrží hodně dlouho nebo se ještě naseru a rádi mi ho při současným jejich průseru s omluvou vymění za novej.
    1 bod
  26. zdar hoši, tak ako sa tu stále mate ? Řeknu vám pro pobavení, co mi na mojem Das Auto za 2,5 roku všechno měnili. 1) potah sedadla, 2) DSG, 3) boční lišty, 4) vlnovec vedení zpětných spalin, 5) turbo, 6) sondu G 235 a možná jsem ještě něco zapomněl. Suma sumárum za 170 t. peněz českých. Teď platím tu sondu za 3 litry, jinak díky nezměrné laskavosti importéra a záruční doby si to VW uhradilo za svý. A to se jim přece vyplatí !!! Počítám, že ve hře je ještě DPF, ale na něj ještě zatím nedošlo. Jen to je dlouhodobě připravený. To by bylo, abych to tak na dvě kila nedoklepal !
    1 bod
  27. jde o to, že turbo je schopný se v extrémních případech rozžhavit tak, že až svítí. Pokud se nezchladí na přijatelnou teplotu a předčasně se zastaví, může dojít vlivem statickýho chladnutí k deformaci lopatek turbíny. Pokud někde poskakuješ normálním tempem, není tam zase tak moc co chladit. Turbo má běžnou provozní teplotu. Na druhou stranu jsme někteří naučeni to prostě nechat na volnoběh alespoň chvíli ještě běžet. Nic se s tím nezkazí. Co kdyby náhodou ......
    1 bod
  28. tak rozhodně se tu chcete bavit o ČR - možná Slovensko a to je stejné... Bavit se o zbytku světa nemá smysl a rozhodně za tímto účelem tohle téma nebylo založený... Přímá konkurence je jednoduchá a stačí se podívat do statistik prodejů. co se týče krátké verze Polo, Fiesta, Corsa, i20, Clio, P208, Ibiza Co se týče verze combi, tak tam je to složitější, malých kombíků moc není... Hondy Jazz se od začátku roku prodalo 21ks! fakt se chcete o tom autě bavit ? 21ks není ani omylem konkurence pro auto, kterých se za měsíc prodá přes 1tis. Opravdová konkurence je to, co jsem vyjmenoval, Jazz apod. je spíš lepší nazvat alternativou
    1 bod
  29. 6 měsíců na předváděčku je dlouho. Ideál ještě, když stojí na saloonu a otvírají se jenom dveře...
    1 bod
  30. já teda nevím, ale mám pocit, že si tady z nás někdo dělá šoufky... dobře ty ... Pavko...
    1 bod
  31. tímhle uvažováním je pak konkurence všechno...
    1 bod
  32. A jako technik Petře, bys měl vědět, že pokud je dobrý svářeč a svařuje tak jak má, tak svár je pevnější než okolní materiál, tudíž případná nehoda by neměla být nebezpečnější než s nebouraným autem. Podotýkám, za předpokladu správného svařování [emoji6]
    1 bod
  33. Petře, vyplatí se to tomu, kdo má zařízenou dílnu a dělá na t sám po večerech (jako koníček) koupíš 2 totalky za 80000,- práci si na tom počítat nemůžeš, to máš přes den ofiko práci zaplacenou a za půl roku z toho má tohle, vrazi do toho ještě dalších 70000,- a prodá za 250000,- Důležité je vybrat rovníkově mladé auto a aby mělo v pořádku motor a to druhé zase zadek s nápravami, potom je to sranda, základ ale musíš mít celkově v pořádku, to jsou největší investice. Ostatní díly jsou pakatel a potom celolak, ale když to dělá sám, nebo má známého tak je to taky sranda...
    1 bod
  34. K tomu se krásně hodí to video, co jsem postoval před pár dny se Čtvrtníčkem "Tak se mi to pro Vás narodilo, jako nové, kilometry sedí, že jste to Vy, udělal jsem Vám na to cenu"
    1 bod
  35. Proč by nešlo?Jen je to úplně zbytečné,jako většina věcí,co tady předkládáš.
    1 bod
  36. Bojler ano bylo to za hotové žádné splátky a máš pravdu teď bych ho nekoupil za tu novou cenu.
    1 bod
  37. Dostal jsem nabídku na 10 % na vůz z výroby (1/2 roku čekání). Myslím, že je hloupost brát 1/2 roku starou předváděčku s 10.000 km (u jednoho prodejce mají přesně tu specifikaci, kterou bych si nechával dělat) jen proto, že na ní je 15% sleva. Ta předváděčka je za 930 tisíc a funglovku mohu mít 971 tisíc.
    1 bod
  38. Tak sem dnes taky vyměnil řadičku s Monte Carla s červeným prošitím.
    1 bod
  39. no párkrát už jsem měl tendence to udělat. to je totiž jen pro chlapy co mají koule. vyhodíš 4 míče za auto a tenhle přístup. jen že já narozdíl od něj bych jim tam to auto do toho autosalonu poslal zapálené. Aby neměl škodu jen on, ale i oni. A za další 4 míče bych udělal reklamu v TV v novinách atd. s vysvětlením proč si zrovna nemají kupovat lidi auto od této automobilky. před tím než auto rozflákal měl pozvat všechny motoristické novináře a více to rozmáznout.
    1 bod
  40. Já jsem spokojen. Neklepe, nic se neošudlává a to ani na feldě. :-)
    1 bod
  41. Start-stop je v autě jen kvůli tomu, aby při měření emisí auto splnilo euro 6, tedy při simulování městského provozu auto zastaví a vypne motor, tudíž žádné emise, takže pro obyčejné smrtelníky je to naprosto zbytečná věc. Start-stop v mém autě našel jiné využití a to v případě železničních přejezdů nebo kyvadlové dopravy se semaforem. Kde bych normálně vypnul motor, tam zapnu start-stop a mám z toho radost, že si můžu zmáčknout v autě i nějaké to tlačítko.
    1 bod
  42. Včera jsem uspěšně aplikoval automatické vypínání Start-Stop na mé Octavii. Věřím že na Fabii to pujdě stejně. Cena materialu : 115,- a 30 minut práce. Jsem spokojen. Sednu do auta zapnu zapalovaní, start-stop se sám vypne. Již na ti nemusím myslet. Kdykoliv během jízdy ho lze zapnout kdyby ho člověk chtěl znovu používat = ideální stav Pro méně chápavé kutily jsem to dal do videa s návodem:
    1 bod
  43. pokud se ptáš mně, tak ty co jsem uváděl loni v tomto vlákně - Conti5
    1 bod
  44. Koukal sem do Technickýho Listu a asi nekecaj Tuhle sezónu se k němu dostanu častěji a vychází mě zatím o chlup levněji než Maxx u nás i v Rakousku.
    1 bod
  45. Tak zatim jsem servis nepotřeboval,ale budu muset něco vykoumat....Ten známej co odešel z Jarova si ted bude dělat zkoušky na autodopravu co mám já,takže bude pro mě jezdit ze svym autem,tak jsem s nim denně v kontaktu a řikal že co půjde tak mi udělá doma melouchem ve svý dílně a co nepůjde (na záruku apod.) ,tak to mi snad domluví u známýho(býval.kolega co s nim dělal na Jarově mistra na proti-partě) a ten ted dělá u Tukase,tak uvidíme....hlavně chci někoho spolehlivýho a šikovnýho jako je on....Každopádně jen tak nikam auto nedám aniž bych tam nikoho neznal,to se radši na záruku vyseru a udělá mi to ten známej doma melouchem.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...