Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/22/16 ve všech sekcích
-
Když spočítám úsporu všech přípravků, které mohu nalít do auta, tak zjistím, že jezdím na vzduch a ještě pár litrů mi auto vyrobí. Proto tyhle přípravky nepoužívám, bo ten benzín nemám kde skladovat....3 body
-
Světlá barva, kola 19 určitě, ale jen s nastavitelnymi tlumicemi. Jsou ale i zajímavější barvy a 18 kola Na 4x4 mi přijde 140kw na hraně, ale většinu řidičů uspokojí ale nenadchne2 body
-
1 bod
-
Twl, ty vždycky někde něco zaslechneš, nebo ti někdo něco nakuká a pak to cpeš po různých forech, aniž bys tomu ve skutečnosti rozuměl. Navíc ty příspěvky mají otřesnou stylistickou úroveň, kdy člověk musí půl hodiny přemýšlet a domýšlet si, cos tím vlastně chtěl sdělit. Někdy si to po sobě přečti.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jj, pane ale to ma nove bluetooth. Jooo, to jsem vzdy chtel a musim to mit. Jo pane, to maji jen premiove vozy. Tak kde to mam podepsat.Po podpisu a zaplaceni: A k cemu je to blutut? Jak jste rikal? Pane mate iPhone? Nemam. Tak Vam je to k hovnu. Kdyby jste ho ale mel, tak by jste si presto mohl pustit jen pisnicky. Obcas to zlobi, nejde to sparovat, atd... to vyresi casem par aktualizaci. Jo pane, chcete si rovnou koupit koberecky? Zasterky? Mam se podivat pripadne i po rezerve a povinne vybave? To Vas vyjde bratru na dalsich 20tis, ale nutne to neni. Fakt. Naschleeee a at hraje a za rok na garancku, anoooo (dalsi idiot co vymenil pulku vybavy za bluetooth).1 bod
-
Nejlepší je diesel. Tak ať zdraží je. Oni to ani nepoznají a stačí říct, že pojede do 3litrů a lidi jim urvou ruce.1 bod
-
To je jasné že se zdražuje, dieselgate vyjde na nějakou tu kačku a je třeba někde ty kačky dohnat a kde jinde než v Čechách kde jim lidé za zdražení ještě poděkují a za každou závadu, s kterou musí jít do servisu také. Protože Škody jsou přeci to nejlepší.1 bod
-
Pracují na novejch stránkách. Zlý jazykové tvrdí, že dpf a egr se musí rezervovat rok dopředu. :-) E mimino je dobrý. Když si myslím, že jsem idiot, tak tam zabrouzdám a je mi hned lépe. :-)1 bod
-
Koukam zes uklidil Clinte Ja teda spis preferuju gely od Durexu, ale jestli Vam tohle se zenou vyhovuje.... tak proc ne1 bod
-
Tak jsem obešel pojištovny a ceny všude dost podobné. Povinné ručení a havarijní pojištění s 1% spoluúčastí + GAP + Pojištení skel vychází okolo 13 500Kč. Takže vezmu to pojištění přímo od Škodovky kde za 13800 Kč jsou ještě další věci. Např. příma likvidace, připojištění živlu, náhradní auto, 1 škoda bez vlivu na bonus, ...1 bod
-
Nesmysl. Interierove osvetleni nema zadnou diagnostiku praskle zarovky... Mas proste LEDky s dostatecne malym odporem. Ten odpor tam vetsinou je, i kdyz nepisou CANBUS...1 bod
-
Kdepak, na toto mě jen tak někdo nedostane. Celé toto "odvětví" se pořádně rozvinulo až s příchodem internetu, kde může kde kdo exhibovat a prezentovat svoje "myšlenky". Vždyť už prý existují "kontra" konspirační teorie... V Bohnicích asi měli zrovna vycházky. Tak s tímto na 100% souhlasím.1 bod
-
Vim jak funguje diesel, vim co vypousti,ale mne sere ze se to vse resi jen u aut.1 bod
-
Zatim,ale je to vse kvuli ekologii, Vim co se meri delal sem na stk,na emisich, Ja to myslel celkove, ze nikoho,myslim ty co nas ridi a ovladaji,nezajima nase zdravi,cistej vzduch,ale jen penize a moc, Jde jen o to aby sis kazde dva roky koupil nove auto, ale kdyz si zpocitas kolik to stoji energie, kovu,ropy, tak to urcite neni zdravejsi vuci prirode a zemi, staci auta na baterie, kolik emisi je vyroba energie a vyroba baterek,1 bod
-
Tak víš co, nejsou emise jako emise. Ale to ty jistě víš. Ovšem lidi si to pletou. CO2 je neškodný plyn, na rozdíl od NOx, který ve velkém produkují právě diesely a složitě se ho zbavují. A to zase souvisí s tím, jak tento motor pracuje. A to je pro většinu lidí španělská vesnice. A proto studovat, studovat, studovat a neplácat bludy.1 bod
-
Pancho, ale my se tady bavíme o měření emisí před STK a to s celosvětovým šílenstvím kvůli CO2 nemá nic společného...1 bod
-
Clint:beztak měl i bláto na hřišti.No mohl být rád,že mu tam pawouk nezačal rvát DPFko :-)1 bod
-
Podle mne nejake normy na auto je blbost,to se resi jen aby z toho stat a urcite osoby mely dalsi prachy, je to vse jen prachy a prachy,co tovarny, letadla, lode co jezdi na mazut,to vypousti vice sracek nez stovky nebo i tisice aut. Cela vec o globalnim oteplovani diky emisim je jen velka bublina kde jde jen o prachy,a ne o svet o normalni lidi1 bod
-
1 bod
-
Nikdo po nich nechce, aby jejich staré vozidlo splňovalo současné normy. Ale musí splnit tu, podle které bylo připuštěno do provozu a to se u nás neděje. A zlatej Favorit s jeho emisemi oproti deset let mladšímu vyhulenému dieselu. Nastudujte si něco o emisních normách, než tady zase budete šířit bludy.1 bod
-
Petrrr:ono se to určitě zase nějak udělá ;-) Jinak mě tento ekoteror není moc po vůli,všechny ty biče co se vymýšlejí v konečném důsledku dopadnou zase jen na ohnuté hřbety nás chudých,bohové v kravatách budou mít svoje pořád jisté.Oni tady furt vymýšlejí nějaké EURO normy a jejich kamarádi s miliardovými zisky kácejí deštné pralesy,další zavážejí oceany bordelem a tak dál a mě tady bude někdo jebat,že moje auto vypouští trochu saz.Je to směšné i smutné zároveň,jak jim to mnozí žerou.1 bod
-
1 bod
-
Vsak ty si taky ten tuningar. Snizeny podvozek, placatej volant. [emoji23] Sanku. Vyckejme casu. Urcite to tak horky nebude ale prisnejdi nez ted to urcite bude. Ale hold lidi si za to mohou sami. Kdyby se neojebavalo tak by se nemuseli vymyslet tyhle buzeracni predpisy. A ano s coudicima dehtakama ( ale i benzinama) nemam slitovani i kdyby ho mela moje mama. Stejne jako nemam slitovani s kurakama co otravuji nam ostatnim zivot. Stejne jako ty co foma v kotlich pali petky a jine hnusy. Nejsem ecolog ani z Deti zeme, ale ceho je moc toho je prilis.1 bod
-
1 bod
-
Promlouvá otec do duše synovi: A až budeš na té vojně, ne aby ses zaplet s nějakou ženskou. Víš jaké tam jsou. Nakazí tebe,Ty nakazíš svou holku, ta zase mě, já tvou matku a víš jaká je tvoje matka - ta nakazí celou vesnici.1 bod
-
1 bod
-
Drazí muži, slyšel jsem „Proboha, ten je ale obrovský!“ mnohem častěji než vy. S pozdravem pavouk1 bod
-
Tak jsem vyměnil svíčky včetně oleje a filtrů. Díky zdejšímu foru to byla celkem hračka, asi nejdůležitější byla výroba vytahováku cívek ( ještě ho trochu dotuním ) . I když máme Seat Ibiza 1.4 16V jedná se o stejný motor jako je ve Škodovce. Ještě jeden zásadní poznatek při výměně svíček - pro povolení / utažení je potřeba použít svíčák jehož venkovní průměr je maximálně 22mm protože širší se do motoru prostě nevejde !! Použité svíčky NGK ZFR6T-11G. Průběh výměny na Rajčeti : http://czjawa.rajce.idnes.cz/vymena_oleje%2C_filtru_a_svicek_u_motoru_koncernu_VW_1.4_16V_r.v_2011/1 bod
-
1 bod
-
Ja osobne som mal tiež také chúťky - prespať s Yeti, ale nakoniec som dospel k tomu názoru, že jediné riešenie by bolo, keby som niekoho požiadal, aby nado mňa nacúval, keď si ľahnem do trávy pod auto1 bod