Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/29/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
To je jasná fingovačka, Motos se domluvil s tím chlapem a bouracím autem udělal škodu. Teď vyinkasujou majlant z pojišťovny a Motos si koupí motorku. Feldu za dva tisíce opraví. Ten je ale mazanej [emoji23]2 body
-
2 body
-
Tam co stál ten sup, jsem stál já. Ve finále to není tak hrozné. Ještě nevím, jak vypadá podlaha v kufru. Navíc je asi zlikvidovaná sedačka řidiče a opěrka hlavy. Předpokládám, že jel cca 50 km/h a brzdnou měl asi 1,5 metrů. Štěstí, že felda byla bez koroze a vše zafungovalo, jak mělo.2 body
-
Přesně tak - buď jezdíš jako důchodce, nebo máš vystřelovací lano s kotvičkou a zavěšuješ se někomu za nárazník ...2 body
-
2 body
-
Tvoje spotreby sú super, akurát by som ich nepovažoval za smerodajné, lebo evidentne nejazdíš tak ako väčšina ľudí.2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Byl vyroben jen jeden kus. Za to exkluzivní. Nedávno restaurovaný. Má ho škodovácké muzeum.1 bod
-
A tohle zná asi málokdo: Škoda 935 Dynamic (1935). ŠKODA 935 Dynamic je úchvatným reprezentantem designérských a konstrukčních experimentů třicátých let a ve své době měla velký vliv na další automobilový vývoj. Proudnicová karoserie s protáhlou zádí byla tehdy znakem konstruktérské moderny. Škodováckým vývojářům se podařilo udržet nízkou hmotnost karoserie použitím kombinace hliníku a oceli. Konstruktéři zvolili umístění motoru před zadní poháněnou nápravou – šlo o kapalinou chlazený plochý čtyřválec (boxer) o objemu 1.995 cm3 s výkonem 40 kW (55 k).1 bod
-
1 bod
-
tieto scifi scenáre mi pripomínajú rôzne konšpiračné teorie z dôb minulých1 bod
-
1 bod
-
Vidíš a já se vám teď odvděčuji, vy na mě chlebem a já kamenem. Hold jsem jako jediný odhalil věčnou pravdu, co jsem si sundal modré brýle, že Škoda stojí za hovno a teď jsem psanec. Býval dobrým škodovkářem, ale spáchal ten nejhorší hřích, pomluvil Škodovku, kterou dřív tak miloval. Snažili se ho vystrnadit z klubu, ale vystrnadili Oziho. Obviněn ze zrady nyní projíždí krajinou Psanec, který loví psance. Lovec škodovkářů. Renegade.1 bod
-
To ne, my jsme kamarádi, tebe jsme vzali k nám ze soucitu a pomlouváme jenom tebe. A kokoti, to my nejsme :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já oslavil prvních tisíc kilometrů kamínkem do předního skla. Pojištění skel je fajn.1 bod
-
ten aerodynamicky hluk je od oken dveri, resi se to nejakym specialnim tesnenim...je na to TPI1 bod
-
slovak,madar a cernoch sedi v porodnici v cekarne a cekaji az se jim to narodi,vyjde sestra ve voziku 3 deti a rika:tak se vam to narodilo akorat se to trochu popletlo tak si je budete muset poznat,v tom se slovak v panice rozbehne,popadne cernocha a utika s krikem:radsi cernocha nez nejakeho madara1 bod
-
Máš recht, tsi olej nežere, jelikož si ho vyrábí :-) ale to je mimo téma. Já se obávám, že tazatel nové tsi asi chtít nebude, protože jde o cenu a ta je pořád vyšší (co jsem koukal tak 2013 pod 170tis nejde) a u starší verze je to sázka do loterie.1 bod
-
1 bod
-
A hlavne nezabúdajme, že wirer je slovenský špecialista jázd na spotrebu. Keby mal naftový motor, tak by mu auto palivo dokonca aj vyrábalo.1 bod
-
1 bod
-
No melo by to jit ze das prsty z vnitrku podel manzety a trhnes a mohlo by to jit. Pak je dalsi moznost jak se kouknout dolu, je to v navodu tj postup jak odblokovat DSG, tj sundani cele te sedivo-strbrne listy. Zespoda manzety je pak na pace svorka, tu musis ovolnit a pak jde hlavice dolu. Kdyz se da nova hlavice cvorku musis klestema pak zase stlacit. Nebo do servisu pro ne je to otazka na 5 minut. V minute 13:16 v tomto video ukazuji jak se dostanes po hlavici. Viz postup v navodu www.youtube.com/watch?v=F9FLCRowyd4 Neco najdes i v tomto videu : www.youtube.com/watch?v=jmMtG6EHfxE1 bod
-
Tak programovatene rele po dlouhem cekani dnes doruceno. Podle mne nejlepsi reseni pro kutily, Nejmene prace. Tady sem davam video, kde uvidite vhodny princip pro start-stop.1 bod