Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/01/16 ve všech sekcích

  1. Kdepááák, já jsem Tvoje noční můra, která ti nenechá klidu, ve snech se ti bude o mě zdát, přes den můj fousatej ksicht budeš mít stále před očima, dokonce i když budeš mít pěkné chvilky s manželkou. Co Motos, už koupil nějaký ten trakař? Ať sem navalí článek o TSI, když to nechce číst, nemusí, my si to přečteme a pak mu to povíme.
    3 body
  2. Pancho, odpust mi co jsem kdy vuci tobe utrousil co se ti nelibilo. [emoji1] Ohledne zbrane beru z5, pokud ji nechces mit primarne pro sebeobranu. Ty jediny mi rozumis, presne si to vystihl. Neni vice co k tomu dodat. Vsak jsme spolu bourali a to je bratrstvi na celej zivot, jako Vinetou a Old Cetrhend ( nevim jak se to pise). [emoji23]
    2 body
  3. Na tu korbu dáš maximálně dvě palety. Když to chceš zavřít tak pod deklem to máš asi tak 50 cm na výšku. Do double cab se ti vejde stejně lidí, jako do osobáku. Třítunový auto na píču. Jo, a pro pořádný chlapy hmm. Tak to se můžu pochcat smíchy, když z toho leze Ranbo se 150cm v kohoutku. Protože takoví si to ponejvíc kupujou, aby vůbec byli vidět Ten můj kolega, je podobnej pičus
    2 body
  4. No brácha to sice může být, ale když to nejsou dvojčata, tak většinou nebývají stejně velcí :-) Tiguan - rozvor 2681mm, šířka 1839mm, délka 4486mm (má přijít i prodloužená verze) Seat SUV - rozvor 2638mm, šířka 1841mm, délka 4363 mm (tzn. rozvor Golfu, výrazně kratší než Tiguan, rozměry ze seatfansclubu, bez záruky) Kodiaq má mít délku skoro o 30cm víc, cca 4750mm a bude tak pravděpodobně ještě výrazně delší než Octavia (4659mm.), která má rozvor 2686mm (tzn. varianta Tiguan, Golf Sportsvan) a velmi dloooouhý zadní převis. Touran s délkou 4527mm využívá variantu rozvoru 2791mm, Superb s délkou 4861mm přidává ještě dalších 50mm na 2841mm. Výběr užitých variant rozvorů MQB: 2,60m - Leon 3dv., A3 3dv. 2,64m - Golf, Leon 5dv., A3 5dv., Yeti II, Seat Ateca 2,68m - Octavia, Sportsvan, Tiguan 2,79m - Touran, Passat, Kodiaq 2,84m - Superb Mně z toho vychází, že rozvor Kodiaqu by s ohledem na "vyšší třídu" oproti Tiguanu měl být alespoň na úrovni Passatu/Touranu - tzn. 2,79 nebo 2,84m. Skutečná varianta napoví jestli bude Yeti opět menší jak Tiguan (a mít tedy stejný rozvor jako Seat, což by dávalo v rámci společné výroby "smysl"), nebo jestli druhá generace Tiguan doroste (ať už jenom rozvorem, nebo i délkou).
    2 body
  5. No teda něžli Dodge RAM, tak raději Toyota Tundra. Téměř stejný auto s mnohem lepším motorem.
    2 body
  6. No a teď nějakej chudák páchá harakiri. Jak vůbec můžeš klidně spát.?
    2 body
  7. 2 body
  8. Dnešní SM o 1.8 tsi. Ani se mi to nechce číst....
    2 body
  9. Petrr ja sem si ji nekoupil na sebeobranu:)) A klidne ji nosit budu,ze je vetsi a tezsi? no a? Clovek si ma delat radost.Clinte ty sis koupil motorku,to neni ucelna vec,tak co se divis Petrovi ze chce Ramku. Proste kazdej mame svuj sen,nekdy se necha splnit nekdy ne,nekdy kompromis:)) Jako ja a rs,chtel bych subaru ale proste provoz je sakra drahej a kdyz to rozbiju tak hotovo. Proto rs,jo sice do toho neco nandam a to stoji take prachy,viz podvozek za 35t:)) Ale proste si clovek udela radost a je z toho uplne jine auto,ted uz muzu tvrdit ze rs je sportovni vuz trochu:)) A take muzu tvrdit ze mam podvozek kterej nema nikdo na svete . Na seriove octavce. Treba Petr nekdy prijede RAMKOU, A ja mu to preju i kdyz nekdy mne stve:)) Kazdej mame to svoje co chceme,i proto sme kazdej jedinecnej:)
    1 bod
  10. Já měl takový období, kdy mě ta Tundra taky brala, ale fakt jsem nepřišel na jedinej racionální důvod, proč to udělat. Protože, kdybych chtěl něco pro radost, bude to mít spíš sportovní charakter, na práci mnohem větší nákladovej prostor a pro partu lidí víc sedadel. Ale jinak ten motor chodí moc hezky, to je fakt.
    1 bod
  11. Jako jestli se mám těšit na nějaké hnusné neznačkové nebo plechové zimní disky? No to těžko. Mě přijde škoda, aby auto mělo půl roku pěkná kola a půl roku hnusná kola. A abych za dvacku kupoval druhou sadu? Zbytečné. Raději investuji do kvalitního přezutí.
    1 bod
  12. Jaky auto ze se rozpadlo? Vsechny dily Top Gearu jsem nevidel. Chapu Jirko ze Multivan je treba praktictejsi, ale to je proste krabice predrazena s prdolatym motorem euroecomoturkem. RAM, TUNDRA, RAPTOR To jsou auta pro opravdovy chlapy ze zapadu. A nerikej mi ze na tu korbu nic nenalozis. Ram muze byt i sestimistna, korba muze byt calounena s nadstavbou z hardtopu a velkej kufr ceskej sen. Motos by ti mohl povidat. Ovsem ceskej sen je i TDI s 5ti litrovou spotrebou co za 5 let neprojde emisemi na STK. [emoji1]
    1 bod
  13. 1 bod
  14. Jo ale je to americký a co je americký, to je pro Petrrra nejlepší. Kdyby to vyráběli Rusové, tak by to byl shit. I kdyby to bylo na chlup stejné.
    1 bod
  15. Díky všem za rady, zdá se že vyřešeno (ťuk ťuk ať to nezakřiknu). Nepojízdnost auta způsobila závada té nové zapalovací lišty, dali jsme starou a fábka normálně jezdí. Ta nová zapalovací lišta, magneti marelli, zvládla celých 200 km... A problém studených startů asi způsobilo to vadné čidlo teploty chladící kapaliny, originální díl... Tlaky ve válcích všechny 15 bar, tak snad jsme si s Fábkou tu smůlu vybrali a teď už bude jen krásně jezdit!
    1 bod
  16. Pánové, předpokládám, že už jste tady všichni dostatečně staří a snad i svéprávní, abyste skákali na takový špeky. Na uvedenej kontakt bez adresy a jen s křestními jmény nějakých dvou vykuků ze Zlína (z nichž jeden se prezentuje jako tvůrce webů a druhej dokonce používá telefon nějaký ženský, nabízející potřeby pro chovatele zvířat) se může chytit opravdu jen úplná trubka. Nestojí to za další komentáře. Pokud budu v budoucnu kupovat nový auto na IČO, mám u svého prodejce nezávaznej příslib -12,5%. Pochopitelně, nejsem naivní, abych si myslel, že to musí platit za 2 nebo 3 roky. Zatím to ale platí.
    1 bod
  17. Hustej fígl, pokud je to pravda. Slunečnici a řepce hip hip hurá.
    1 bod
  18. No, po jistejch zkušenostech už bych se neodvážil koupit z druhý ruky žádnej motor, kterej nelze před převzetím nastartovat, i kdyby se prodejce zašticoval doživotní zárukou. Jsou to sice zkušenosti asi 20 let starý, ale jsou. Jo, něco jinýho by bylo, kdyby ten motor visel v nějakým rámu, dalo se k němu navěsit aspoň provizorní příslušenství (hlavně chlazení, dodávka paliva a vejfuk plus samozřejmě baterka a ŘJ) a bylo možný ho aspoň v týhle konfiguraci nastartovat a vyzkoušet jestli vůbec jde. Ve všech zbylejch případech reálně hrozí, že koupíš podobně potkanej a nefunkční agregát, kterýho se někdo potřebuje co nejdřív zbavit ...
    1 bod
  19. To není duch, ale Petrrr. [emoji23]
    1 bod
  20. Bazar 1.8 TSI 1.8 TSI bazar.pdf
    1 bod
  21. Už se na tom pracuje. Začal jsem od konce a asi to nechám chipnout na 206kW a 487 N.m
    1 bod
  22. Když mi při konfiguraci prodejce dal pryč zadní kotouče s tím, že jsou s tím jen problémy a na Fabii zbytečné, tak jsem nevěřícně koukal. Jak ale vidím, tak měl pravdu.
    1 bod
  23. Tady se to celkem rozjelo... Trochu to osvětlím...G1S má oproti G1 o dost lepší detekci(hlavně v místech bez obrazů) ale má kvůli vyšší citlivosti o malinko více FP...ale to je historie...momentálně se testuje nový FW s leoší filtrací pro G1S kde FP prakticky zmizeli. Jezdím prakticky se všema Genevama.. G1,G1S Black a GHD+SE... Za mě se vyplatí si koupil G1S kde je v cené vertikál a aktualizace na rok...takže ten rozdíl v ceně pak není takový. Případně můžu postnout videa kde je rozdíl v detekci G1 a G1S Black... Pokud někdo nepřehazuje detektor z auta do auta tak nejlepší řešení je HD+ kde cena je podobná G1S
    1 bod
  24. Ale jo dá v pohodě, na úřadě mu dali nove SPZ a do velkého techničáku mu zapsali změnu VIN kódu. V servise Škoda mu opravili identitu na původní VIN a jo to opět to původní auto..:-)
    1 bod
  25. Moc to sem nepatří, ale my jsme dostali na Seat Leon Cupra 280 slevu cca 160.000,- na Cupru jsou také kvóty, protože prý je v ČR o 8.000€ levnější než v Německu. Dealer mi říkal, že kvóty na Cupru má vycucané na 10 měsíců dopředu. Auto jsme měli s 5km na tachometru při předání, přijelo v pondělí a za dva dny - 23.12.2015 jsme si ho odvezli, žádná skladovka. Byla tam podpora od fabriky, která skončila k 31.12.2015 a pak bonus za financování. Dali jsme vysokou akontaci a tím nás vyšla podpora financování a navýšení přesně na nulu. Díky tomu jsme auto vzali na financování a peníze můžeme mít na jiné investice. Fakturu klidně naskenuju zítra. příspěvek od Patrik1971: na vebu nemají žádné sídlo firmy a pokud jsem si všiml, tak IČO také jen na jedné stránce dole a není to v kontaktech - působí to na mě jako bouda. Navíc uvedené IČ směřuje na fyzickou osobu zabývající se prodejem a opravami elektroniky a SW. Adresa z rejstříku směřuje do Zlína, podle Googlu domek se zahradou a ne autosalon. Celkem bych věřil, že zálohu na auto tady člověk už neuvidí... Jeden z uvedených telefonů jde na člověka, který funguje na stránkách dovozauto.eu které nefungují a druhou firmu má reklamku a tvorbu webů. Ještě jsem dohledal velké množství sporů s lidmi, kteří od pána na něhož směřuje IČ koupili věci a přišlo jim něco jiného, poškozeného atp a peníze jim dotyčný nevrátil ani po předchozí domluvě o vrácení zboží. edit: přiložená faktura pokud by někoho zajímala faLeon.pdf
    1 bod
  26. 1700? http://www.skveleceny.cz/Garmin/Garmin-nuMaps-Lifetime-Europe-upgrade-aktivacni-karta_g71940.html
    1 bod
  27. Zbraň jsem nosil přes 20let. Nepotřebuji někomu platit za kus papíru. Až ho po mě budou chtít, řeknu jim, že jsem si ho udělal v Sýrii a ztratil jsem ho. ;-)
    1 bod
  28. Taky tu nálepku mám a mám to zvlněné jenom na třetině, aneb tam, kde svítí slunce. Já to ale nevidím (jde to vidět od spolujezdce) a nevadí mi to. Je to nejlevnější a nejrychlejší řešení.
    1 bod
  29. Tady to bude samej pistolník, asi založím nějaké pistolnické vlákno [emoji41]
    1 bod
  30. To vypadá, že je tam ještě i to lepidlo.
    1 bod
  31. Za mlhy se řidič přilepí na před ním jedoucí auto, které najednou zabrzdi, načež následovník do něj narazí a nadává. "Jak můžete tak náhle zabrzdit?!". Poškozený: "Promiňte, ale já teď stojím v garáži..."
    1 bod
  32. tak v pátek přišly a dnes vyměněny, na fotce ještě stav, kdy vprávo byla ještě origo járovka . Ve skutečnosti, okem to byla bludička proti té LEDce. Nakonec jsem objednal tu silnou variantu
    1 bod
  33. Někdy to dělají vyloženě schválně a někdy když sedím v autě a koukám jak někteří parkujou, tak mi přijde že jsou úplně vypatlaný a že ani netuší, že je něco špatně...
    1 bod
  34. To je tak, když parkuje přes 2 místa s "S" na RZ.
    1 bod
  35. Z Košíc tam zase nechoď, to by si asi bol sklamaný po takej dlhej ceste.
    1 bod
  36. Ne, myslím že to nemá smysl. Nevím jak vypadají standardní repráky ale o moc horší než Canton nebudou. Canton dohání kvalitu zvuku zesilovačem a dsp, nikoliv kvalitními repro. Ty Cantony jsou "papíráky" taky. Rozměrově pasovat budou a některé jejich parametry jsou na obrázku. Bohužel tam není jejich citlivost, což je pro napojení pouze na rádio, docela důležitý údaj. Jinak souhlasím, nejdřív tlumit, pak měnit repro. Ale doporučil bych Ti podívat se po kvalitnějších repro...
    1 bod
  37. však sup nepíše, že by nefungoval, jen stm nejde dělat takový kouzla
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...