Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/11/16 ve všech sekcích
-
Už žádné testy, dokud jsem nepřijel na čaj a Kokta mi to s Tebou neprolezl a nenahrnuli jste do mě rozumy a odchodu mého motoru na onen svět, jezdilo se mi nádherně. [emoji23]2 body
-
Za chvili se v AS na Prime dozvime proc jsou AS servisy nejlepsi. Uz se tesim.2 body
-
Za sebe mužů říct. Ze mne se tam líbilo nejvíc. Sice parkování na nic. Ale jinak jídlo super. Obsluha ok. A že tam byl nějaký kouř. Nebylo to z cigaret. Takže mne to nevadí. A hlavně to kolínko mají zatím určíte nejlepší. A to je hlavni.2 body
-
1 bod
-
To umi adaptivni tempomat ve spojeni s dsg. Ne front assistant. Jsou to dve uplne odlisne veci.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
On to píše Slovensky Martine a měl tím na mysli když tam psal: Kvalitní "štětec". Lukáš (lukas474) myslel zřejmě kvalitní kartáč.1 bod
-
no jo, co bychom chtěli u cenovky cca 600 litru za interier.... hold s tím už sem se nějak smířil, ale alespon rádio je natočeno k řidičovi a je na horní pozici, což škodovce asi furt nedošlo za ty léta....1 bod
-
pružinka odchádza zriedka,skorej to najprv daj poriadne odvzdušniť,ako píše kolega priateľ suri. ...pre riadne odvzdušnenie je najlepšia mašina1 bod
-
Kdo řeší u Superbu L&K výběr interieru a nemůže si vybrat mezi hnědou a béžovou, ten dostává možnost černé.1 bod
-
1 bod
-
Vím, když mám čas tak si tu jednu - dvě stránky přečtu a kolikrát se nestačím divit a nahlas se směju a pak to musím hned přepnout1 bod
-
michal neví o čom to tady je. Přeci o ničom a o tom to je. Žádnej Pawouk za zády a "vraťte se k tématu" atd. Tady je to free zóna kde každej je svobodnej a může si říkat a psát co chce. Dokonce i Kokta a Radiuse ani nepočítám. Ten bude brzo zaměstnanec u spisovatele Viewegha a nebo pokračovatel Dostojevského.1 bod
-
Já myslm že se rapidi prodávaj výborně, jezdí jich už opravdu hodně, a to i firemních. Je to relativne levne auto (oproti Octavii) a vypada skoro jako octavie tj. reprezentativně (laik to opravdu nepozná). Užitná hodnota je výborná - obří kufr a podélně hodně místa. Nedávno jsem jel ve fabii II a to se nedá srovnat vůbec (posez, místo na nohy, výhled apod - rapid vítězí). Plasty jsou sice tvrdé, ve dveřích ohavné, ale palubka mi přijde na pohled uplně supr. Nejvíc by mě štvalo koupit si za 700 OIII RS a mít plasty ve dveřích :-D Za tu cenu sem tenkrát mohl mít dva moje rapidy a ještě by zbylo. Na pohled vypadá rapid hezky hlavně zezadu, ale je bohužel úzkej a má utopený zadní kola. Komfort jízdy je rozhodně lepší v OIII i s jednoduchou nápravou vzadu prostě to tlumení je udělané lépe. Odskakování na nerovnostech v zatáčkách je někdy až moc děsivé. U rapida ten komfort vyřeší jedině pár pytlů písku v kufru (ale to pak zas nejede 1.2 TSI) A motor TSI? Pověst špatná ale ten motor je prostě boží (nidky jsem nemyslel že něco takového řeknu o motoru 1.2) a po 2,5 letech zatím bez problémů. S tou 1.4 MPI to vůbec nejde porovnávat. Bohužel ale objem je stále rozhodující takže při větším obsazení auta nebo jízde do kopce nemá sílu. A jestli bych auto koupil znovu? Nemám s tím problém, pokud je potřeba auto na normální ježdění, ráno do práce, odpoledne domů, občas nějaký ten výlet..... ale cena je teď bohužel už někde uplně jinde než v roce 2013, na druhou stranu je ten rapid už taky trošku vychytaný a bohatší základní výbava (tlumiče,maxidot,víčko nádrže atd....)1 bod
-
1 bod
-
Martin: Konstruktéři na to nepřišli u žádného modelu - třeba takový s2 3.6 strčí 90% superbů 3 bez problémů do kapse. Těsnění také nemá a spousta lidí ho tam lepí. Prostě je to korunka ke korunce, podívej se na nastřik podvozku plastizolem - jeden z mnoha dalších příkladů. Že tam nic není oproti s1? To je dnešní šetření a plechy určitě lepší nejsou. To, že je tam nějaká skulinka opravdu motor neuchladí. Proč by se jinak prodávali různé tepelné clony na masky (daleko větší plocha) a jsou homologované? Fakt se toho neboj, ať to furt nemusíš čistit konec konců - za 2 měsíce bude superb 3 LaK doma a hned první úprava bude nalepení těsnění a pár drobností.. Pak můžu dát echo1 bod
-
@ mbrazdil řídící jednotka 5JA919475A umí komunikovat s rádiem (zobrazení + mute. tvuk ne, senzory mají vlastní reprodiktorek na pípání) komunikace probíhá prostřednictvím CANBUSu 5JA je pro rapid, 5JJ je pro rapid spaceback (liší se to v podstatě jenom délkou kabelů)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
prej krouták :D táhne to vodspodu a pou pou krouták má 4.2 TDI ale ne 2.0 TDI. .. jako pro bežnou jízdu a běžné řidiče je lepší když to táhne ve středních otáčkách což ten čiplej 2.0 TDI uměl, ale pro jezdce jako já je nejlepší vyšší a nejvyšší otáčky.1 bod
-
U dehťáka je obsah důležitej, jinak to vyčichne Objem nenahradíš...krouťák, to je to, o co tu běží Já to můžu naložit do plna a do kopce to jede stejně dobře jako po rovině, zatím co ty to naložíš a do kopce se ti to zadejchá.1 bod
-
a litrový tří válec, přesně to co zkoušeli ve Kvasinách :D ty wole, ten VW fakt jde doprdele. http://ifaster.cz/seat-ateca-nove-spanelske-suv-na-realnych-fotografiich/1 bod
-
Tam se nekrade skoro nic pokud Vám to neukradne čech, běžně otevřená okenka v autě a kabelka na sedadle, navigace běžně nonstop na skle...1 bod
-
Petrrr:kvalita jde určitě dolů,ale pořád je to i o tom špatném kusu.Prostě trefíš auto,které dělali borci v neděli na noční nebo v pondělí na ranní po proslopaném víkendu a ještě by nafoukali.Já to vidím u nás,byly jsme TOP firma,ted je to tady samý vyhulený,vypitý mozek,borci co všechno omrdávají jen aby si mohli sednout,hrát si s telefonem nebo jít hulit i když momentálně je u nás v práci taková situace,že se nikomu ani nedivím.A teď si vem,že to tak třeba funguje i na montáži ve ŠA. Já mám jednu z prvních škodovek,teoreticky nevychytanou a ťuk,ťuk,žádný extra problém jsem ještě řešit nemusel. Taky mě dojímá ten fenomén životnosti 200t a smrt...já si klidně dovedu představit,že to auto budu mít 15let a najedu 500t,rozhodně nemám v plánu začít chodit v 199t do kostela.Toto všechno,ale ukáže až čas.1 bod
-
Jo, třeba v Rakousku, když nemá řidič na pokutu, zadrží mu Strasspolizei značku - tudíž auto je zbavený zákonný možnosti jet po tamních komunikacích a musí se buď někde odstavit, nebo odvézt na podvalu - a tabulky majitel dostane až zaplatí. Zpráva o tom jde do domovskýho státu, aby nemohl nahlásit ztrátu/krádež a tudíž obdržet nový. Je to forma "kauce" zajišťující výběr pokuty. Ale chtěl bych opravdu vidět nějakýho ésterajchistickýho dopraváka, jak mi bez poškození rve tabulku z auta - oni samozřejmě mají v zákoně, že tabulka musí jít odmontovat bez použití násilí, ale asi se tam SPZky nekradou ...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
doložená historie je jasné plus. Pokud ti vyhovuje motor (jeho koupí se staneš účastníkem dieselgate) a výbava, není co řešit. Dohodněte se, že auto necháte prověřit na lince STK, nebo s ním zajeďte do nezávislého (ne toho kam jezdil doteď) servisu. Pokud bude slušný, tak by cena měla být o něco nižší, než by byla u stejného vozu (stav, servis, opotřebení) v autobazaru. Ten si totiž musí vydělat i na svojí provizi.1 bod
-
Tak jasne. Jenomze na tomhle aute je toho "doma dodelej" nejak hodne. To jsem uz opravoval nefunkcni ostrikovac skla pred spolujezdcem, musel jsem vycentrovat pravej svetlomet, kterej tam byl krive, dat krytku uchyceni koberce za pedaly (nekdo ho tam ve vyrobe zapomnel dat), atp. A takovychle "drobnosti" tam mam vic. Jako celek auto perfektni, ale nektere detaily, to je tragedie :-( Do toho to mlzeni obou svetlometu, mura v svetlometu, atd.1 bod
-
Ad tmel: normálně jsem přišel do barev/laků a chtěl jsem tmel na ALU kola, tohle mi dali. Před tím jsem kupoval na plasty a je taky od stejné firmy. Drží a pracuje se s tím perfektně. Dvousložkový. Cena kolem 150? Už nevím přesně.1 bod