Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/16/16 ve všech sekcích
-
Z výroby chybí těsnění pod znakem Škoda, což má za následek v deštivém počasí špinění motoru a plastů v motorovém prostoru. Co bude potřeba: - koupit v hobbymarketu lepící D - profilové těsnění, o rozměrech alespoň 2x2cm. Bude ho zapotřebí necelý metr, cena do 60,- Kč. Vyměřit a nalepit těsnění (cca 70 cm) tak, aby při zavření kapoty byla tato část utěsněná (viz.foto) - při nalepení blíže ke chladiči hrozí, že těsnění nebude mít kontakt s výkrojem v kapotě a toto opatření bude neúčinné! Včera otestováno za deště a bez problému, viz fotky Na okraj kapoty není dobré toto těsnění montovat z důvodu stíženého přístupu k páčce. Osazeno na 2.0TDI 140kw - žádný úbytek výkonu a přehřívání nelze pozorovat2 body
-
Nechat si vlastni auto huntovat tim, ze bude pul roku predvadeci? Asi jako nechat vlastni holku prvne vojet nekym jinym. Bud chces nove a nebo ojete. Vystavni auto radsi bez komentare. Alespon trochu sikovny prodejce to nema zapotrebi.2 body
-
Lucas - striekať to do výduchov je nezmysel , hlavne teda nie ten Wurth , je to dezinfekcia priamo na výparník ktorý je jediné vlhké miesto kde je pleseň a pachy , striekať do výduchov má možno trošku význam pri penových čističoch... osobne to nerobím , ničomu to nepomôže a poznám expertov ktorým odišli po tomto zásahu čidlá teploty2 body
-
Možná, že jsem chytrolín,. ale nás učili doměřit se až k závadě a tu potom opravit -je to mnohdy levnější ,rychlejší a účinější, než bezhlavě měnit a měnit-holt jsem ale chytrolín-beru to jako lichotku-dík2 body
-
No nevím jestli to bude stejný případ ale něco podobného jsem si udělal na jiném autě když jsem k autu přivážel pytle s omítkou a jakoby tím jedím pytlem jsem to štrejchnul. Ty pytle jsou většinou zadělaný takže je to jak šmirgl.1 bod
-
Jedine misto kde najdes v Praze klid jdou Olsanske hrbitovi. Ale ani tam to neni uplne zadarmo to mistecko. [emoji1]1 bod
-
Je to fakt, ty byty v Praze jsou neadekvátně drahé k tomu, co nabízejí. Kamarád koupil za tři míče 3+1, obyčejnej panelák, byt před rekonstrukcí a spal tam asi měsíc a prodával ho. Přesně před barákem mu každých deset minut (v noci po 15ti minutách až do půlnoci a ráno po čtrvrté) zastavoval autobus a zvonil bzučákem při zavírání dveří. Říkal, že vůbec nemohl usnout a v létě mít zavřená okna prostě nejde..... Druhej kámoš bydlel v Karlíně a každej měsíc vykradené auto, rozbité zámky. Pak už ho ani nezamykal, aby mu to nepoškozovali, takže mu to zloději nechávali kolikrát jenom otevřené. Ani nic nebrali, pač nebylo co.... Mě by do Prahy nikdo nedostal ani zadarmo, kdybych ten byt dostal. Jsem rád, že jsem vypadnul z Kladna, plného cikánů a feťáků, plného policajtů, buzarce a kamer. Někdo řekne, že bydlím na vesnici, skoro to tak je, ale je to malé městečko, má svoji infrastrukturu, školy, školky, gympl, hasiče i záchranku. Má automaty na peníze, poštu a nákupní střediska. Takže taková vesnice, kde je všechno do deseti minut pěšky. A hlavně naprostej klid a nula cikánů....1 bod
-
Pawouku ty byty. To jste sd vy Prazaci nejak posrali ne? 3 mice a vice za zkurvenej panelakovej byt? To anj nahodou. Hold oni Ti Prazaci maji opravdu trzky zivot. Sice majj 35 cistejch ale je jim to uplne k hovnu kdyz za hypoteku za zkurvenrj byt daji 20 tis mesicne a v konecnem dusledku jsou na tom jeste hure nez ja tady. Tady za 3.5 mil. muzu mit barak i s pozemkem a o prostredi zivotni nebudu ani psat. Nrz bydled na nejakem zkurvenem sidlisti.1 bod
-
Já jsem v C segmentu koukal spíše po 1.4 TSI (i když bych musel připlatit nebo vzít roční vůz). Ale je fakt, že se taky spíš kloním k Rapidu poskládanýmu přesně podle nás než k nějaký skladovce nebo nedejbože k nějakýmu většímu korejci. Možná se to někomu bude zdát směšný, ale protože jsme vždy měli jenom ojetiny, jednou bych si chtěl užít konfiguraci vlastního auta. I když to bude sebemíň výhodný1 bod
-
a neparkoval tam náhodou oktávku v TDI nebo fabii v 1.2 TSI? protože ty rádi žerou kuny1 bod
-
1 bod
-
já bych do segmentu C ( Octavia, Leon apod. ) s 1.2TSI nikdy nešel. Ten motor je prostě akorát do toho Rapida nebo Fabie. Sice kg rozdíl Octavia vs Rapid není tak velký, ale na TSI je znát každý kilo. Budeš to muset víc točit a tím vzroste spotřeba. Pokud jezdíš jako důchodce, není problém. Pokud jsi menšího vzrůstu, Rapid je úplně ideální. Vpředu akorát, vzadu v pohodě i na 2 pubertální děti, kufr úplně v pohodě ( lift ) Já nyní nelituju že jsem nešel do méně vybaveného a většího, ale že jsem nevzal Rapida více vybaveného ( xenony a aut. klima )1 bod
-
1 bod
-
Naivni predstavy. Jestli chces za kazdou cenu s nekym vydrbat a jeste fiktivnim predvadecim autem, tak oberes jenom sam sebe. Pocitej s tim, ze zadna holka do prace jezdit nebude a auto dostane pekny zahul. A vyhrivana sedadla jsou v zakladu.1 bod
-
To jdi rovnou do bazaru a nebo to kup u dýlera jako referenční tříletej vůz ne? Přijde mi jako pěkná hovadina nechat si vyrobit auto a na půl roku ho dát někomu jinýmu, přijdeš o ten nejlepší půlrok, jakej s tím autem zažiješ. První vyjetí z prodejny, první kilometry, kdy je podvozek novej a stoprocentní, vůni novoty... Nehledě na to, že jak si to zajedeš, takový to máš. Takhle to svěříš někomu jinýmu, komu to bude úplně jedno.1 bod
-
Technici nejsou chluchý / navíc nemají k tvému vozu osobní vztah, zní jako každý/, ale ty naopak postupně filtruješ zvuky a všímáš si drobností, kterých jsi si při předváděčce nemohl a ani nechtěl všimnout. Asi bych to tolik neřešil, pokud opravdu motor netrápíš pod ty dva tisíce, tak není čeho se obávat. Nejhorší je úplně tichý motor, to znamená, že je po smrti.1 bod
-
No to já nevím jak to má nastavené, jestli objede a dají mu, nebo objede a k tomu objede a dají mu [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Mám origo a auto bez loketky bych nechtěl, měl jsem je ve všech vozech. Spolujezdec mi na ni nesmí, ať si dá ruku jinam, řídím já ;-) Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk1 bod
-
Dnes jsem dostal odpověd na klepání podvozku z auto škoda,že se mám obrátit v době záruky na servis škoda,tak to je tedy způsob - údajně tam někdo posoudí zda to dělá či nikoliv. Proti tomu jsem se odvolal,že musí výroba vědět do kdy byly vadné díly montovány a proto by měl být stanoven termín kontroly a výměny v autor.servise automaticky výrobcem a ne že to posoudí servis. Nikdo kdo s tím nejezdí si toho ani nevšimne jen to dělá někdy ,tak jak to může posuzovat servis ???????? Každý výrobce a hlavně naše škodovka by měla dodržovat své povinnosti a závady odstranovat bez toho zda to klepe či nikoliv,protože vadný díl se může projevit i po záruce. Tento stav od výrobce škody je nepřijatelný.1 bod
-
1 bod
-
Změny od 22KT: 1.6TDI 4X4 81W 6stup. mech. pro SCOUT pro NĚKTERÉ trhy (pro některé zvlášt natvrdlé novináře ještě jednou pro NĚKTERÉ trhy) volitelně DSG pro 1.4TSI/81kW CNG 1.2TSI/81kW nahrazeno 1.0TSI/85kW včetně varianty DSG odpadnutí světýlek z předních dveří pro nektere vybavy, zůstávají odrazky ovládání Media Command volitelně nově i pro Amundsen tmavší obložení kufru deštník po sedadlem řidiče (pozdější náběh) sjednocení vnitřního stmívatelného zrcátka na nový typ (stejně jako dříve Yeti) adaptivní podvozek pro motorizace od 110kW výš (mimo Scout, paket pro špatné cesty) indukční dobíjení telefonu ve "phoneboxu" parkovací kamera s ostřikovačem, pro liftback povinně se stěračem sjednocení vkládaných koberců na jednu černou verzi pro Active modifikace nekožených řadicích pák Související změny cen, motorizací a výbav budou ... už brzy.1 bod
-
Vsimnete si, ze horni rohy celniho skla ma koncept zaoblene a v serii jsou klasicky ostre.1 bod
-
Hosi, berte to s rezervou, je to proboha koncept !!!! Koncepty od vsech automobilek vypadaji jak z jineho sveta, aby zaujmuli proste pozornost.... nic na tom neni, je vsem jasne ze takhle finalni seriovy kus vypadat proste nebude, a ani nemuze, cas na takto futuristicka auta, podle me teprve jeste prijde .... proto klid, hlavu v suchu a nohy v teple1 bod
-
Jak se jim to vůbec podařilo dostat do nulové polohy? Řekli co je tam vadné?1 bod
-
Filtr DPF nemá žádný ekologický význam. Kdysi to byl komerční tah Peugeotu a ostatní se toho chytli. Hrubé viditelné saze, které občas vzniknou při spálení nízko sirné nafty a nízko sirného oleje, jsou zachyceny ve filtru, ve kterém jsou pomocí vysoké teploty přeměněny na částice mikroskopické, tedy neviditelné. Nikam se neztratí. Jsou pouze menší. Těžké " neekologické " černé saze spláchne déšť a lehké " ekologické " saze z filtru jsou rozptýleny do vzduchu a hromadně vdechovány člověkem.1 bod