Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/18/16 ve všech sekcích

  1. A hlavně to má manuál. No nic, a teď něco o autě pro normální lidi: trochu jsem projel české Astra K forum a vypadá to, že si nadále raději nechám tu svoji pikslu. S motorem 1.4 turbo je nějaký, zatím nevyřešený, problém s cukáním (výpadek tahu) v určitých otáčkách. LED Matrix jsou šmejdy, měněné v záruce kvůli přehřívání. V té prodloužené oplácké záruce ovšem světla nejsou, přičemž jedno světlo údajně stojí 48 tKč. Monitoring tlaku je drahá sranda - jeden ventilek stojí 950 Kč, takže druhá sada pneu se řádně prodraží
    2 body
  2. Ja uz by som auto bez ACC nechcel a to s nim ani nejazdim nejako dlho. A vedel som to este pred kupou. Vsetko to je o tom, ze to su LEN asistenti, nie dokonali roboti a tak sa k tomu treba aj postavit a spravat a vtedy to dokaze fungovat skvelo. Su situacie, ked mu treba pomoct plynom, ako pise elxel vyssie, su situacie, ked je lepsie ho vypnut a su situacie, ked je lepsie ho vobec nezapinat. Ale jazdim kazdy den 100 km do a z prace a na 90% pedale ani nepouzivam, len tukam do packy, pokial idem normalne. Jasne, ked sa ponahlam, tak ACC nema sancu, akokolvek by bol dokonaly. Moj nazor, ze vsetky taketo "hracky" potrebuju vzajomne súžitie a potom su plnohodnotnymi pomocnikmi. Jeden priklad, ja mam rad taketo hracky vo vsetkych sferach, moji svokrovci sa s tym vobec nekamaratia. Ked som kupoval L&K, tak mi vraveli, naco ti to je, tych asistentov aj tak nevyuzijes atd. Maju SQ5 vo fullke, a z asistentov pouzivaju tak max palubny pocitac. Ja pouzivam vsetko v octavii. Pre nich bolo nepredstavitelne, ze dam radsej tolko penazi za rocnu skodoooovku vo fullke, ked som si za to mohol kupit 3-4 rocnu A6ku, aj ked v podstate holu. Dalsi z prikladov, mycku vyuzivam na 100 %, oni nie, lebo ze to skriabe pohare (samozrejme ju v kuchynskej linke maju). No nejebem cele pohare? Kupim o pat roky dalsiu sadu. Mam doma roboticky vysavac, aj roboticky umyvac. Nepracuje to same, nespravi to vsetko, musi im clovek pripravit "podu", ale to vsetko som vedel pred kupou a preto aj tieto pomocniky vyuzivam na 100%. Ked sa ma pytali, ako som spokojny a ci im odporucam, aby si to kupili aj oni, som povedal rezolutne NIE. Lebo viem presne, ako by to skoncilo. Co som tymito litaniami chcel povedat, ze vsetko to je o pristupe cloveka ku vselijakym asistentom a pomocnikom. Ak to chces vyuzivat, nastuduj si, ako to funguje a zrovnaj si v hlave, ci si ochotny sa zmierit s pripadnymi nedokonalostami, resp. ci si ochotny sa im v istych ohladoch prisposobit. Holt niekoho to bavi a vyuzije vsetko, pre ineho je aj dazdovy senzor vrchol technickej evolucie.
    2 body
  3. Dneska proběhl sraz na kterém se dosud zúčastnilo nejvíce zdejších členů.Účast byla obrovská,pomalu nebylo kde sedět.Celkem 3 auta-já,Tomus a později dorazil i Galvi. Pro ty,co tvrdili,že nebude kde stát jen řeknu to,ať se podívají na fotky.Místa bylo na protější straně tolik,že bychom se tam vešli bez problému všichni.Počet osob,kteří byli na kolotočích byl taky převratný.Nevadí-aspoň byl ten bramborák rychle na stole. Pak jsme si byli zajezdit i na autíčkách a paráda,žádná fronta,nic. Obsluha Jizby se ptala po zbytku lidí.
    1 bod
  4. 1 bod
  5. No já zase tak naprosto nesouhlasím. Mám poměrně dost nalítáno s klasickým tempomatem v O2 a adaptivní se snažím používat rok a půl. Je to moderní asistent, ano, umí spoustu věcí, ale z mého pohledu: Vzdálenost, kdy začne mluvit do řízení zpomalováním je dána i rychlostí vepředu jedoucího kamionu, takže mi ta vzdálenost přijde pokaždé jiná - na přeplněné D1 konec s plynulou jízdou a vyšší spotřeba daná neustálým zpomalováním a zrychlováním (podotýkám, že nejsem závodník a rád jezdím v pravém pruhu). Jediné, kdy se dá efektivně použít je, když se s autem "zaháknu" za někoho, kdo jede přede mnou - ale to se musím víc soustředit než když jedu sólo svým tempem - po dlouhé cestě jsem vždy unavenější, než když jsem používal klasický tempomat. Přijde mi, že jsem nemusel sledovat tolik věcí jako, jestli někoho dojíždím, jestli tempomat reaguje, jestli mám rychle uhnout do vedlejšího pruhu, aby nezačal brzdit, atd... Ale je to jen můj subjektivní názor a nikomu neberu, že se mu tato funkce může zdát nejlepší na světě. Já osobně bych uvítal možnost přepínání mezi klasickým a adaptivním, protože mi ta použitelnost přijde 50/50, no možná bych i víc využil ten klasický...
    1 bod
  6. Jestli jezdíš téměř pořád město, doporučuji nastavit interval alespoň max 10 tkm/1rok (i když ten rok asi nastane dřív) jde tuším nastavit i 7,5tkm/1rok. Syn s Rapidem 1,2TSI jezdí taky takto, po 14 měsících a 9,2tkm měl dle kapkové zkoušky v oleji palivo a vodu (kondenzace při studeném motoru, málo provozu se zahřátým motorem, takže se nestihne dostatečně vypařovat). Olej nech stejný nebo doporučuji Mobil 1 _ 0W-40 New Life - na odkazu je za dobrou cenu, maj i pětilitrovku. Ty levnější 5W-XX nedoporučuju, hlavně ne "odtučněnou" normu C3 - ta má význam možná pro DPF u dieselů za cenu kompromisu požadavků motorů (velmi stručně řečeno, zdaleka nezáleží jen na viskozitní třídě...).
    1 bod
  7. Mně elektromobil nevadí. O tom to přece vůbec není. Je to o zasahování státu, případně EU do sebemenších i marginálních záležitostí běžných lidí = regulace, zákazy, příkazy, nařízení, směrnice na každou blbost a přitom se nijak neřeší důležité věci týkající se nás všech.
    1 bod
  8. 1 bod
  9. Tak se také přidám do sekce reklamatérů a prudičů Škodovky Docela dlouhou dobu jsem řešil problém s vrzajícím střešním oknem, nepomohl ani oficiální postup ze Škodovky s povolením upevňovacích šroubů, promazáním a následným utažením, poslední třetí reklamace byla vyřešena včera, ale řekněme až po "větším" tlaku z mé strany....těm lidem v servisu se fakt nechce vyvíjet žádná aktivita navíc. No po mé drobné urgenci, světe div se, si v MB vzpomněli, že podobný problém kdysi dávno řešili a že na vině je napružený plíšek u střešního okna v prostoru nad řidičem, který když je napružený více než má být, tak vrže o další plechy a také lupe...celkově to pak může způsobit i další vrzání okna...aktuálně cca po 300km je auto tiché a nikde nic nevrže ani nelupe ... ťuk, ťuk,... Tak doufejme, že to dá pokoj.
    1 bod
  10. No tak je třeba se na to díval očima ŠA a ne se na to dívat z pohledu celkových prodejů aut na celém světě. Nevím odkud máš ta tvoje čísla ale výroční zpráva uvádí: Rapid(2015) 103 900 Yeti(2015): 73 941 Roomster(2015): 11 153 Superb(2015) 66 137 A to pro Rapid rozhodně nejsou špatná čísla!
    1 bod
  11. to tady myslím nikoho nezajímá, protože máš taky poloviční výkon
    1 bod
  12. Jop. Lokality? Toho pana rolbaře najdu kde? Auto budu vyzvedávat v praze při koupi.
    1 bod
  13. Nemůžeš srovnávat ceny v ceníku při objednání auta do výroby s cenou náhradních dílů. Ty jsou obvykle někde jinde. Autorizovaný servis nemá žádnou povinnost dodělávat nějakou výbavu, která na autě není z výroby. Oni to dost často ani neumí. Máš tady to tady celé jasně vysvětleno i s nabídkou lidí, kteří to jsou schopni provést. A na to muselo padnou 32 příspěvků. A ještě poznámka: Necituj bezprostředně předcházející příspěvek! Pravidla fora to nedovolují.
    1 bod
  14. na hotelovým autě máme VIP 00007, jinak PRINTER1, 1AM S00RY - velké SUV řízené blondýnou
    1 bod
  15. Zapnutí klimy rozhodně nezvýší výkon motoru. Maximálně zvýší spotřebu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...