Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/02/16 ve všech sekcích

  1. Dodge RAM nemá, ale chce ho, zdá se mu o něm a manželku by za něj hned vyměnil[emoji3]
    4 body
  2. Toho se bát nemusíš, to je náš kinderPetrrr, bezdomák od nádraží. Manželka stojí večer u Thermalu a on chlastá s Vencou za třetí kolejí u vejhybky laciné krabicové víno. V lotynce vyhrál dětského Rapida v barvě od Modré ústřice a vloudil se do naší dospělé společnosti. Bylo nám ho líto. Občas nás obveseluje historkama o opičákovi a nějakém terénním Ramu s osmiválcem. [emoji23] Odesláno z mého SGP712 pomocí Tapatalk
    4 body
  3. Je dobře, že se mě bojíš a je dobře, že nepřijedeš na čaj o páté. :-) K vínu. Málo která česká vína červená jsou dobrá. Jinak ano, to Chilské bylo opravdu víno sudové za 60 litr. Ovšem tohle Chilské obyčejné je mnohem lepší než kdejaké přívlastkové české za 200. Navíc na takové to domácí žvýkání bohatě dostačující. Vždy jsem preferoval a preferuji česká vína ( zejména bílá) a to nejlépe přímo od daného vinaře když jedu na Moravu. Protože co se tady občas prodává v obchoďácích nebo ve vinárnách je prostě předraženej brak.
    2 body
  4. Další nepovedený pokus o vtip? Překapotovaný Mondeo není žádný opravdový Jaguar. Také už dávno skončil. To se v této třídě opravdu neodpouští. Navíc je design mírně řečeno hodně nepovedený.
    1 bod
  5. Dnes bys za to musel vysolit určitě o dost víc. Ale to Petr určitě bude mít spočítáno.
    1 bod
  6. Ok,ok.... Napriek vášmu nezáujmu som sa rozhodol, že ten Podzimní Sraz bude. Kto má záujem, nech príde, všetci pohoďáci ste vítaní. Bojnice sú situované v krásnom prostredí Trenčianskeho kraja, a je tam možnosť x-aktivít aj s deťmi... Budem sa na vás tešiť.
    1 bod
  7. Jo byla to pěkná sbírka, jak je něco pěkné, je to hned pryč...
    1 bod
  8. Spousta obchodníků už nemá ani kvóty na letošní rok a objednáváji na další, proto se "obchod" se slevami razantně omezil.. Nicméně cena není všechno, šel bych po službách, dostupnosti, a ohlasech na dealera jako takového.. Odkud jsi? Napiš sz.. Třeba ti pomůžu Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk
    1 bod
  9. Nemá to být nic vtipného, jen reakce na tvoji pomýlenou dedukci.
    1 bod
  10. Misto toho poradit, jsi radsi radoby vtipny? Good job, tleskam Jinak ty zadni svetla k dennimu sviceni: Enabling rear lights with DRLs Controller 09 - Central Electronics 16 - Security Access - enter 31347 10 - Adaptations (6)-Daytime running lights-Tagfahrlicht-Dauerfahrlicht aktiviert zusaetzlich Standlicht - change to active This will enable parking lights (sidelights, rear lights, number plate lights and dash illumination) If you just want rear lights only, it is possible to add additional functions to the rear lights. I have now tested this, set these 2 adaptations to a value of 'Tagfarlicht' or 'Daytime running light' (9)-Leuchte23SL HLC10-Lichtfunktion D 23 (9)-Leuchte24SL HRA65-Lichtfunktion D 24 There will not be any sidelights, dash illumination, number plate lights etc. illuminated if done this way.
    1 bod
  11. Nesmíš chlastat kekel z obchodů ve flaškách nebo víno pro Pražáky. Potom přijdeš na to, že česká červená vína jsou skvělá. Na svatební cestě na Pálavě jsem vypil snad sud červeného a to jsem ho nikdy nemusel. Od té doby od toho vinaře bereme pravidelně po desítkách litrů.
    1 bod
  12. Jaké auto? [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  13. Nevím, tady nedokážeš nic. Říkáš, že při první návštěvě servisu byla paměť prázdná, reklamován byl divný zvuk za studena teprve od 3-4tis, starty byly OK. Teprve po 15 dnech jsi začal pozorovat problémy při startech. Řetěz si tedy mohl skočit až po návštěvě v servisu. Celá situace kolem toho je komplikovaná, výrobce žádnou dílenskou, servisní natož svolávací akci nevydal, takže žádné povinné výměny napínáku předepsány nejsou. Jediné, co se objevuje u všech značek koncernu montujících tyto motory jsou takzvané TPI - Technická Produktová Informace - kdy servis na základě reklamace od zákazníka na určitý typ projevu potenciální závady reaguje dál. No a na tyto motory je třeba TPI 2024485/7, jistě jsi tohle téma také celé prošel. Ano, je to sviňárna, ale nejsi v tom sám, motory skáčou po celým světě ... Myslím, že pokud na servis vyběhneš, že to spískali oni hned při první návštěvě, tak s nimi bude každé další jednání těžké. Jak jsem psal, nech si dopředu vše vysvětlit včetně nákladů, pak se rozhodni jak dál. Můžeš kontaktovat i P2P který Ti tu také odpovídal, jistě od něj dostaneš další cenné rady.
    1 bod
  14. Počkat, on to auto fakt má? Já měl za to, že neustále fotí auto nějakého náhodného soudruha, který dělá na nádraží a pak tady machruje.
    1 bod
  15. Já si to myslel, ale nechtěl jsem ho urážet. Bojím se ho.
    1 bod
  16. Chilský Merlot? Tos koupil někde v Lidlu za 60 korun, ne?
    1 bod
  17. Krypton potrebuji. Zapiju to Red Bullem a PC nebude stihat modelovat 3D. Stringo nebud svine a kousek jim z tech tyci ulom. Nebo treba co ti cestou v praci cvrnkne radioaktivniho do nosu. [emoji23]
    1 bod
  18. na AM hraje s celorepublikovym pokrytim radio dechovka, muzu s tim trapit ostatni cestujici...
    1 bod
  19. Pokud je spínač světel v poloze AUTO, rozsvítí se nápis AUTO vedle spínače světel. Pokud jsou světla automaticky zapnutá, rozsvítí se také symbol (ikona obrysovek) vedle spínače světel. vice info na str. 60
    1 bod
  20. Jo tam to znam. A nejvetsi zazitek a adrenalin je ta cesta samotna. Docela mi obcas cvakala prdelka.
    1 bod
  21. Ja to nechapem. Kazdemu robi nieco ine. Zrejme sa bavime o rozdielnych zavadach pretoze keby to bola jedna tak kazdemu ju sposobuje jedna a ta ista vec. Odoslané z Lenovo S1a40 pomocou Tapatalku
    1 bod
  22. Když jsem vybíral motor (auto i barva byla jasná volba), měl jsem možnost zkusit v jednom dni na stejné trase benzín i naftu a chovají se dost odlišně. Nafta je hlučnější, v rozjezdu lenivější, spotřeba je zato nižší (viz dále) a celkově působí auto těžším dojmem na přední nápravě. Benzín je daleko tišší, živější v rozjezdu, což však stojí vyšší spotřebu, auto působí o 100 kg lehčí na přední nápravě než nafťák. Tah obou verzí v zatíženém stavu a do kopce je srovnatelný. Nakonec máme ve firmě obě kombinace, kolega zvolil 2.0 TDI 140 kW DSG (6.7 l/100km), já mám 2.0 TSI 206 kW 4x4 DSG (9.4 l/100km). Spotřeby jsem teď odečetl z elektronické knihy jízd za poslední měsíc. Nelze říci, který motor je lepší, oba mají svoje přednosti i slabiny. Kolega chtěl klidnější auto pro dlouhé trasy s nižší spotřebou. Já mám zase rád dálniční raketu s pořádným odpichem. Moje předchozí auto byl Superb Combi II 2.0 TDI 103@130 kW 4x4 DSG, sloužil výborně až mi je ho smutno teď prodávat, ale nový bělouš si mě rychle získal. Zanechte pánové tahanic, nejdůležitější je, abychom měli z jízdy radost a autíčka nám dobře sloužila. Když se občas trošku poškádlíme na okresce, je to jen pro radost, i soupeřit se má s rozumem a úsměvem
    1 bod
  23. Ale takhle to nefunguje. Dva různí lidé dostanou ve stejné situaci u stejného prodejce jinou slevu, protože záleží na vyjednávacích nebo chcete li obchodních dovednostech. A ne každému se do toho chce, nejsme na arabským bazaru. Pokud chcete slevu, nechte si dělat nabídku a s tou objíždějte autosalony a nahrazujte jí lepší, když jí získáte. Obchodujte, smlouvejte. Nechcete to dělat, příčí se Vám to, tak se prostě zeptejte svého prodejce, zda vám v rámci konkurence dá lepší cenu. Zeptat se snad dokáže každý (to už platí líná huba, holé neštěstí) a prostě akceptujte, co Vám nabídnou. Nedají vám nic, nechcete jít jinam, platíte ceníkovou cenu. To je vše, neexistuje žádný univerzální návod. A záleží na tom, v jaké situaci a v jakém období se s Vaším nákupem trefíte, co šlo dříve nejde dnes a co se dnes zdá jako strop, může být za půl roku překonáno.
    1 bod
  24. Superb Combi se zvýšeným podvozkem?
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...