Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/26/16 ve všech sekcích

  1. Petrrr žije někde v jiném světě, myslí si, že koupí funglovku nabušeného Supa za 200 tisíc a že Fábky prodávají už od padesáti No není se čemu divit, při platu 12 tis čistého, kdy živí dva parchanty, z toho jednoho sousedovi, šatí Vencu a krmí starou, to celkem chápu. Vyskakovat si nemůže.
    2 body
  2. Pawouku, ja Ti poradim. Vis co? Nekupuj nic. To je to nejlepsi co muzes udelat. Tva O2 ti snad odchazi? Vyzaduje zvysene investice na udrzbu? Pokud ne, nevim proc bys mel kupovat novodobe sracky kdyz si spokojen s tim co mas. Koupis nove a radost budes mit jen chvili. Jako Clint, jemu uz dela radost jenom to ze jezdi za 5.5. S ostatnim se musel smirit a dela jako ze mu to nevadi, ze ma vrzajicj strep co mu lita sama od sebe nafta z nadrze atd. [emoji3]
    2 body
  3. Trošku jsem se věnoval FIII - docela se mi zamlouvá podvozek, na 15" slušně komfortní a přitom se s ním dá docela svižně vrhnout do zatáčky. Brzdy ostré, rychlý nástup. Ovšem rozvrzaný interiér po 20 000 km je ubohost a bída. Ráno bylo chladno (8°C) a tak začal koncert - vrzal plast někde dole pod volantem, něco vzadu v kufru, drnčí tapecy předních dveří, dále drnčí loketní opěrka ve vyklopené poloze. Některé z těchto pazvuků ovšem vytváří motor a jeho vibrace. Plasty na dveřích jsou na pohled laciné. Má to zadní parkovací čidla, ovšem po zařazení zpátečky se už neozve pípnutí a po vyřazení někdy zůstane na displeji rádia zobrazení čidel i když už jedu dopředu. Při otevírání okýnek se vždy ozve hnusný pazvuk - jakoby bouchnutí. Front Assistant je asi nefunkční. Jo, kvalita jde holt stále dolů a ne nahoru.
    2 body
  4. A hele, dalsi naivka. Jdi si s Clintem podat ruku a zalozte si slunickovy klub kde pravda a laska vitezi. [emoji23] [emoji23] [emoji23] Ach jo, vsichni uz chrapou ci co a nikdo se se mnou nechce hadat. Tak jdu taky. Do Clinta a Kokty jsem si rejpnul, to se mi hned bude lepe spat. [emoji23]
    1 bod
  5. Zatím nic nekupuji, jen občas zvažuji možnosti. Jinak mě čeká nákup nových letních pneu a vidím to na jaře na rozvody. Což nebude za pár kaček. Jo a pokud do Fabií a Rapida půjde 1.0 TSI namísto čtyřválců, tak jsem se škodovkou v těchto kategoriích skončil.
    1 bod
  6. No jo, ale co chceš nového za 400 klacků s nějakou výbavou? H a K ano, jenže to bude nějaký atmosférický sráč, anebo oturbený tříválec a to mi nesmí do garáže. Spaceback? Nu, proč ne, ale ten bude ještě dražší a to přesně o 50 000 Kč (neznám přesně detaily výbavy, porovnávám základní cenu Style). Roční OIII? Kde že ty loňské sněhy jsou, když jsem kupoval moji Octu za 375 tKč.
    1 bod
  7. Mám pár info pro ty, kterým teče pumpa a nechtěj investovat do výměny celku ale jen do samotné "vrtulky", která se nechá sehnat jen od druhovýroby, koncern dodává jen celek (narozdíl od 3tí generace CJSA/B a spřízněných, kde už to maj samostatně dostupný) Já zvolil díl od Graf, dalších pár zjištění. 1.8TSI maj jako OEM vždy 7-lopatkové, nízké vrtulky, 2.0TSI pak 6-lopatkové, vysoké vrtulky. Tak toto aftermarket zamotal a pokud berete výrobce co nemaj plastovou ale kovovou vrtulku, tak u HEPU a Metelli/Graf maj zmatek v katalogu. A navíc to vypadá, že HEPU je v tomto případě jen překupník, který nakupuje pumpy od Metelli/Graf a má na nich pěkný vejvar ... (Koukněte na foto níže, pumpy HEPU maj na tělech značení od Metelli 1072 nebo 1071 ...) Podle tvaru OEM by měla na 1.8 patřit Hepu P659 nebo Graf PA1071 (ty jsou 8-lopatkové nízké, jiná geometrie lopatek), na 2.0 pak Hepu P657 nebo Graf PA1072 (ty jsou 6-lopatkové vysoké, skoro jak OEM) Pro srovnání, OEM 1.8 TSI vs. katalogově doporučené Hepu P657 a OEM 2.0 TSI vs. katalogově doporučené Hepu P659 Mám také ověřeno, že se nechá vyměnit vrtulka aniž by se povoloval ten levotočivej šroub na vyvažovacím/poháněcím hřídeli. Na dva šrouby z pěti se moc nemůže, ale elkovej Torx 30 to vyřeší Samozřejmě to znamená, že se přitom nevymění řemen, pokud jej budete chtít vyměnit, bez sundání kolečka na hřídeli to nepůjde. Celek pumpy zůstává na motoru, sundavá se jen vrtulka. Pokud DOSTATEČNĚ vypustíte systém (kvůli rantlu kolem vrtulky je dobrý do systému "fouknout" přes nádobku, aby to málo vody kolem vrtulky také vyteklo přes hadice) , po sundání malé trubky je k vrtulce samotné hezký přístup, na řemen nic nevyteče, není důvod ho sundavat. Po povolení 5 šroubů držící vrtulku je tam dostatek místa a vůle na řemenu, aby se to nechalo sundat i namontovat. Takže pokud není plánováno čištění sání, je to cesta jak vyměnit jen vrtulku s namontovaným sáním. A protože mi to nedalo, pumpa měla naběháno cca 100tkm a už chvilku "chcala" přes drenáž, provedl jsem její autopsii a našel zázračné lip seal těsnění, co to po uvedených km a normálního, žádného sportovního ježdění, má za sebou... To těsnění vyrábí VR-Automotive, tady bylo konkrétně SAB 12.20.07-M54 a tady máte jejich prezentaci. No, nevím, ale mechanické těsnění SiCxSiC asi nic nepřekoná, holt je asi dražší ... No a když jsme u pumpy samotné, tak tyhle skvělý vrtulky i celky má kromě jinejch na svědomí také německej ROS s pobočkou i v Mostu, maj i pěknou prezentaci použitýho Duroplastu na těhle pumpách. Třeba to někomu pomůže
    1 bod
  8. Ženské myšlení je jednoduché. Ano znamená ano, ne někdy taky, avšak až na případy, kdy ne znamená ne a nebo ano znamená možná. Žena jednou večer povídá: "Dvě věci umím nejlíp. Sekanou a štrůdl." A manžel ukáže na talíř a říká: "A tohle je která?" Jde baba s dědkem po louce, obloha je zatažená a začíná pršet.Znenadání uhodí blesk těsně vedle baby a dědek říká:- "No co to?"A za chvíli uhodí vedle baby a dedek znovu říká:- "No co to?" Pak se blesk trefí přímo do baby a dědek: - "No proto!"
    1 bod
  9. A to si vem, že to auto stálo něco přes 400 tKč. Jinak se mi zamlouvá, ovšem musel by tam být 1.2 TSI 81 kW.
    1 bod
  10. prvej Vierka teraz Lukas ... tsss fuj az sa tych prednych svetiel desim ... co to len bude
    1 bod
  11. Světelná houkačka na mlhovky je IMHO nesmysl, toho si nikdo nebude všímat.
    1 bod
  12. Ámen, promluvil mluvčí všech horáků!
    1 bod
  13. Ten husi krk 1) nema ni spolecneho s klimou a za 2) rezonuje pri jizde, nikoliv ve stoje. Takze tvoje radost z toho, ze ti to technik hned meni, je celkem neopodstatnena, jelikoz technik vubec nevi, co dela
    1 bod
  14. Změnil avatar a doufal, že ho nepoznáme.
    1 bod
  15. To ano, ale uz dlouho nic nedovalil. To se bude muset polepsit kluk jeden. Vsichni nechteji byt hubeny jako on. Pawouk si bez dovoleni zmenil avatara. Pry si ho ted nechal vytetovat i na rameno, dostal igelitku a obed od Skody tak ted musi rok delat reklamu. [emoji3]
    1 bod
  16. Automechanik radí blondýně: "slečno, chtělo by to vyměnit všechny svíčky". Dáma na to: "to není potřeba, já za tmy nejezdím".
    1 bod
  17. to kde ti povedali dva dni? ...jedine v tom prípade,že si to jedeň deň rozoberú,pumpu objednajú a na druhý deň zložia ...inak sa to mení,ako rohlíky,takže pumpy už sú väčšinou skladom ...rozoberá sa komplet rozvod,časovo to vychádza cca 2hod,ak je pumpa skladom
    1 bod
  18. otas1: Nechápem, akú voľbu výstupu v mobile hľadáš ? Keď si pustíš hudbu a máš pripojené sluchátka, tak ide zvuk do nich, ak spojíš káblom zo sluhátkového výstupu do AUX IN, tak ide zvuk tam. Samozrejme, na rádiu je nutné navoliť AUX IN.
    1 bod
  19. Jasny podelim:)
    -1 bodů
  20. Zakladni palubovka je MFD (multifunkcni displej). (Jan R. byl rychlejsi) V navodu k autu je pospane, jak se deaktivuje v aute bez MaxiDotu (kombinace cudliku na pacce blinkru). S vypnutym ASR se deaktivuje i FA. Kdyz se priblizujes i rychleji ke konstantne jedoucímu autu nebo jedes nekomu "za zadkem", tak na Maxidotu to zobrazuje výstrahu, na MFD nevim jestli je ekvivalent? Tuta, popripade brzdi kdyz vylozene jedes proti necemu, co stoji anebo najednou zacne prudce zpomalovat a ty nereagujes. Jakmile pohnes volantem nebo slapnes na brzdu, tak pak prestane.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...