Přejít na obsah

Autoelektro-Mechanik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 612 zobrazení profilu

Oznámení Autoelektro-Mechanik

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

9

Popularita

  1. Zdravím, mám na dílně Škodu Rapid 1.2 TSi 2013 a majitel má problém že občas nemůže nastartovat, motor točí a nechytne. Už se mu to stalo po druhé a chtěl by to opravit. Problém je že to udělá jenom někdy, takže zatím nemáme co měřit a chyba může být kdekoliv. (Alternator, ECU, Panel přístrojů, Gateway, Kabeláž atd.) Nesetkal, nebo neřešil někdo obdobnou závadu. Na autě bylo zatím provedeno, (rozvody + olej + filtr, svíčky NGK, akumulátor Varta, ventil odvětrávání) V příloze zasílám Log VCDS Hex-Can Log-RAPID-1.2-TSi-TMBAN6NH6D4041142-169790km.txt
  2. Dobrý den, koukal jsem, že jste řešil stejný problém jako já, tak bych se chtěl zeptat, jestli jste ten problém vyřešil. Ten problém je, jak se mi proklouznou kola a se to podhrábne na sněhu nebo když víc přibrzdím 3 x to pípne a rozsvítí se ruč.brzda,ABS a ESP a svítí to pořád. Když však zhasnu motor a znovu nastartuji, tak kontrolky zhasnou a rozsvítí se zase, když dojde k prokluzu či většímu brždění, ale hlavně při prokluzu. Byl jsem na diagnostice a tam mi to ukázalo

    01130 - ABS-provoz, 008 - neverohodny signal. Jedná se o Škoda Octavia II, 1.9 TDI, 77 kw, rok výroby 2007. Na fóru jste o tom psal v roce 2018. Předem moc děkuji, s pozdravem Martin Veselý.

  3. Žádám o pomoc! Dojelo mi na dílnu vozidlo rv. 2006 s motorem BUD 1.4 16v 63kw dovoz z Itálie předěláné na plyn. Popis zavady: Motor na volnoběh se po zahřátí třese. A z výfuku probubláva. Párkrát se stalo že to po prudkém přidání plynu zdechlo a nebo se motor zblaznil zvýšili se otáčky a začal tarokovat. Dále se stava po prudkém přidání plynu jakoby to nechtělo jít za plynem, jako by byl ucpany palivovy filtr. V paměti závad není ani jedna chyba! Dělá to jak na benzín tak na plyn. Na zkoušku jsme vyměnili: Nova klapka + základní nastaveni Nové zapalování - 4x zapalovaci moduly + svíčky jak na LPG tak klasika Nový snimac otáček kliky a vačky Nové čidlo teploty Nový snimac tlaku a teploty saciho potrubí Nový pedál plynu Nový snimac klepání Nové lambdy před a za katalyzátor Byla provedena: Výměna rozvodů Výměna oleje včetně olejoveho filtru + vzduchový Test komprese - OK Test tesnosti natlakovanim válce - OK Kontrola tesnosti sani a hadicek - OK Test vstrikovacich trysek dle DP do odmerneho válce - OK Už nás napadá špatný soft ŘJ ,nebo kabeláž, ale jelikož je to zaskladany plynem tak se nam uz moc bádat nechce, budeme rádi za jakýkoliv typ, popřípadne zkušenost s obdobnou závadu. Přikládám videa motoru běžícího na volnoběh... https://youtu.be/IvIm0siB5wM https://youtu.be/jNJ_D-6OXbQ
  4. Zdravím vás, potřeboval bych poradit ohledně ABS/ESP na OCT II jedná se o chybu 01130, ale nikde jsem se nedočetl jak se to vyřešilo. Jinak software jednotky verze ESP MK60EC1 H35 0120 Chyba jde smazat ale po pár metrech se rozsvítí kontrolky. Pojistky, kapalina, čidla + ložiska OK, ještě mi zbývá zkontrolovat a proměřit konektor na jednotce a odběr proudu a pak už jen oprava nebo výměna celé jednotky, kde bude zřejmě celý problém v nějakém obvodu na desce jednotky. Nevím zda by pomohl přehrát SW. 01130 - ABS-provoz 008 - neverohodny signal - Sporadická
  5. Fabia III - SSP 105.Three-Cylinder Compression Ignition Engine 1.4 l TDI EA288 (Anglicky) 105. Three-Cylinder Compression Ignition Engine 1.4 l TDI EA288 (Anglicky).pdf
  6. SSP - Škoda Kodiaq - (Rusky) 112. Škoda Kodiaq - Část I (Rusky).pdf 113. Škoda Kodiaq - Část II (Rusky).pdf 114. Škoda Kodiaq - Část III (Rusky).pdf
  7. Co vše nefunguje? Pokud nejde nic, tak problém hledej u baterky nebo e-boxu jak je tu zmíněno bude problém v přechodovém odporu. Diagnostika ti nic neřekne. Hodně co jsem se setkal z obdobnou závadou tak byly zoxidované svorky a pojistky zepředu e-boxu. Oxidace vzniká z důvodu použivané agresivní chemie kterou v myčkách a obdobných zařízení používájí na umývání motoru. Vem měřák a změř napětí na baterce a to co naměříš na ní musí být +/- na všech svorkách které jsou napájeny přímo z baterky. Dále co bys mohl ještě udělat tak nastartuj motor a změř dobíjení kolik dává a zda nejde střídává složka do sítě a následně napětí na ostatních svorkách a osahej kabely jestli se nějaký nadměrně nehřeje, ten který bude hodně horký tak tam bych hledal problém kolem něj, tam někde bude zmíňovaný přechoďák. To že je baterka měsíc stará nemění na tom nic že nemůže být špatná. Prodejci mají baterky naskladněné rok i dva. Někde ji vyhrabou a pak ji prodají a dají ti na ni 2 roky záruku. Pokuď maš baterku banner, starline a jiné obdobné šity. Tak vůbec bych se nedivil že mají sulfataci, nebo zkrat článku. Tyhle baterie jsou ošizeny materiálně. Hodně co jsem se já ze zkušeností setkal tak tyto baterie vždy koncem záruky ,nebo po záruce šli do kytek. Doporučuji si radši připlatit a dát tam třeba origo nebo exide, varta, bosch tyhle baterie jsou lepší kvality a vyrabí na stejné lince, jen jsou jiné nálepky a ceny.
  8. Palubní a servisní literatura Škoda Kodiaq 10.2016 Návod_k_obsluze_-_Vozidlo_a_Infotaiment_10.2016.pdf Stručný návod k obsluze 10.2016.pdf
  9. Komplet Návody k obsluze - Palubní literatura pro vozy Škoda Superb III v jazyku (CZ) Škoda_Superb_III_11.2015.rar Škoda Superb III 05.2016.rar Škoda_Superb_III_05.2015.rar Škoda_Superb_III_03.2015.rar
  10. SSP Škoda Superb III v jazyku (RUS) 108. Škoda Superb III - Úvodní část III (RUS).pdf 106. Škoda Superb III - Úvodní část I (RUS).pdf 107. Škoda Superb III - Úvodní část II (RUS).pdf
  11. Nemá už někdo dílenskou příručku Superb III ,nebo nějake nové učební pomůcky
×
×
  • Vytvořit nový...