Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/14/16 ve všech sekcích
-
Jasný. Uděláme sraz s milenkama. Ať si taky holky užijou. :-) Clint pak bouchne fotky na FB.4 body
-
Oceňuji, že jsi se k tomuto podvodu přiznal - to je první cesta k nápravě a nebývá než doufat, že příště už ti přijde dětinské, takto lhát, nota bene kvůli třem stovkám. Razím filozofii, že dokud ze společnosti nezmizí malí vyjebávači se systémem, tak se nezbavíme ani těch velkých. Jinými dokud my budeme vyjebávat s ostatními, bude vyjebáváno i s námi. To je stav, který se mi hrubě nelíbí, proto do toho také ryju.3 body
-
Sleduji tuto diskusi a docela se bavím oním "dvojím metrem". Shrňme si to: po policii požadujeme striktní dodržování předpisů a pravidel, na tom ostatně podobné služby jsou postaveny. Hledají jakékoliv formální pochybení a na základě těchto skutečností se snaží přestupek zpochybnit. Na druhou stranu řidiči chtějí postupovat ne podle jasně daných pravidel, ale pouze dle svého subjektivního úsudku - tato plná čára se mi zdá zbytečná, ta červená svítí dle mne moc dlouho a stejně nic nejede, svým parkováním jsem dle mého názoru nikoho neomezil. Jak by se Vám líbilo, kdyby policie postupovala stejně? Myslím si,že parkujuete špatně, tak Vám uděluji pokutu. To by bylo řevu. Osobně jsem asi starší, než většina diskutujícíhch zde. Najezdím ročně cca kolem 50.000km a ano, pár pokut jsem již platil. Ale nikdy by mne nenapadlo to řešit nějakým pojištěním, anebo se hádat. Nikdy jsem ji nedostat neoprávněně. A to je to o čem tady ragédie v JZD hovoří. Pod jeho příspevky se plně podepisuji. PS: Pawlisko, pochlubíš se za co to parkování máš a doplníš nějaké podrobnosti? Jen ať si uděláme obrázek.3 body
-
Sabiza plánuje prej jít k Panchovi do učení. Domlouvali se tajně na srazu. Celou dobu pečlivě Sabiza sleduje Pancha a jeho avantýry a hltal dychtivě jeho vyprávění o dobrodružství v swingers klubech [emoji1] Došlo to až tak daleko, že když Pancho odjížděl dříve ze srazu, zeptal se ho Sabiza, jestli mu může říkat taťko [emoji23]3 body
-
Hele ani nechtel [emoji23][emoji23] prece jen muzu vybírat a tvoje Prdel to nebude. [emoji23]2 body
-
Toho bohda nebude aby Prazak nejel na svou chaloupku a neucpal vsechny silnice v CR. To je udel prazsky, to je osud ktery vdechla sudicka z Blanky malemu Prazatkovi do kolebky. [emoji23]2 body
-
První skladovka: http://www.louda.cz/skladove-vozy/OH11000127/skoda-kodiaq-style-20-tdi-140-kw--4x42 body
-
2 body
-
Aha... tak ten vek (a i nazor na soc/zdrav to vysvetluje). 26ti lety pubertak, ktery zna jen "ja", "moje"... jinak to, ze jsi nebyl za vele dva dny ochotny napsat sem detaily proc a kde... jen to potvrzuje me podezreni, ze ten kdo tady byl tim, kdo nekoho buzeroval, nebyla MP...2 body
-
1 bod
-
Sedí dívka v parku na lavičce a strašně nadává:"Ku*va fix, do prdele práce!"Jde kolem chlapík, slyší to a povídá jí: "Poslouchej, děvče, to se vůbec nehodí, abys nadávala jako dlaždič!" Ona na to:"Tak si sedněte ke mně a já vám povím, proč nadávám." ... Chlap si přisedl a dívka mu něco zašeptala do ucha. Chlap začal nadávat: "To je v p*či! Zasranej svět!" Slyšela to babka, která šla okolo, a napomenula chlapíka, aby tak neklel, že je to nekulturní a nesluší se to. A chlapík na to: "Pojďte si sednout, babi, já vám řeknu, proč tak nadávám!" Babka si sedla, chlap jí něco pošeptal do ouška a babka hned:"A do psích prdelí, kunda pes, já se na to vyseru!" Uslyšel to kolem jdoucí dědek a povídá babce: "No, že se nestydíte, paní, nadávat takhle tady před malou holčičkou!"Babka na to, ať se posadí, že mu řekne, proč tak nadává. Dědek si sedl a babka mu povídá:"Ta lavička je čerstvě natřená": "Ku*vaaaaaaa, do p*či!"1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Clinte honeeeeeeem utikej. Prvni skladovka, nez ti ji nekdo vyfoukne. http://www.louda.cz/skladove-vozy/OH11000127/skoda-kodiaq-style-20-tdi-140-kw--4x4 No na ucinnost tech mlhovek jsem naplej. Ty vole 1.2 mil. za varenou slepici bych nedal i kdyby mi ho chtel Pancho fouknout na swingers do me chlupate cokodiry - bez gelu. [emoji3]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Včera jsem měl konečně (po mnoha forkách na webu, z výstav a podobně) možnost vidět Kodiaqa naživo (potkal jsem ho odpoledne na D5 cestou z Prahy, měl jsem možnost si ho dobře prohlédnout zepředu i zezadu) a musím teda říct - ač nevím, jaká to byla výbava - že těžké zklamání. Na některých fotkách (možná s nějakými stylovými prvky? možná ve specifických barvách či s konkrétními disky?) mi to auto přišlo celkem pěkné. Ale co jsem viděl na té dálnici včera, se mi teda moc nelíbilo. Jednak auto působí hrozně vysoko nad silnicí (což jiné SUV umí maskovat, nebo to zakomponují do designu tak nějak, že to prostě funguje - tady je asi hlavním problémem spodní část předku), má prapodivně malá a zapadlá kolečka (s takovým Tiguanem se nemůže měřit), ale hlavně zadek v reálu působí jako nabouraný. Nevím, třeba do toho dozraju, ale jak se mi Superb III líbil hned, Kodiaq tedy ne...1 bod
-
Tak nehraju si na hogo fogo inkousta v kosilce od wranglera a pak chodil poblitej domu. My mladi kluci chodime sportovne obleceni. Na upjate hadry pro dedky mame jeste cas. [emoji3]1 bod
-
1 bod
-
ale já nejsem poliacajt a už vůbec nejsem ostrý, takže to klidně můžeš říct. Už jsi to udělal, tak se s tím ostatním pochlub. Možná to někdo v budoucnu použije, možná mu to pomůže si na tuto "službu" vytvořit názor....1 bod
-
tak jsem to nevydržel a originál vyndal :-), fungoval jen když nebylo nastartováno :-) takže kdyby nekdo chtěl prodám 4ks funkčních čidel (zkoušeno na jiném autě i při nastartování) a funkční jednotku (taky vyzkoušená) někde jsou špatné kabely v SUPOJ :-) ale už funguje dal jsem tam SENCOR a pípá krásně, má i kontrolní tón při zařazení zpátečky :-) se sundáním nárazníku práce na cca 1 - 1,5 hoďky :-) a hlavně SENCOR sada 399,- :-) :-) :-)1 bod
-
To už by zvladnul jen kinderPetrrr, zocelený zimou a mrazem pod novinama na nádraží. A nemusel by mít ani tu svoji parádní sváteční teplákovou soupravu Adihas, co měl teď na srazu [emoji23]1 bod
-
Auto se mi líbí, ale ten čumák je odfláklej. Už jen lowcost přední maska je ohyzdná věc. Prostě dole to něco chtělo. Stejně je to auto na asfalt.1 bod
-
1 bod
-
Hodím jeden paradox. Právě stojím na hranici křižovatky, 20 cm před přechodem a navíc bráním provozu, protože jsem nenechal 3m pro každý směr jízdy. Chodci nemají rozhled. A pointa? Parkuji správně, dle místní úpravy.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Asi tak... ono staci neparkovat jako prase.... a ma to clovek bez pokut.1 bod
-
To je přesně případ klasické buzerace. Až tam dají zónu, tak to bude v pohodě.1 bod
-
to jsou ty nabušení kluci v oktavii. Myslí si, že můžou jezdit jak hovada! Ještě že tu máme superby!1 bod
-
1 bod
-
Ona skladba lidí na lince v CZ je taky spíše složená ze Slováků, Poláků, Maďarů, Albánců atd. Kolikrát se člověk vůbec diví, jakou řečí to mluví.1 bod
-
Dočkej času, jako husa klasu....to víš že se dočka. Mě taky přibejvají každým rokem. Také už nemám sílu, občas do něčeho bouchnu, něco otevřu, někde položím ruku...ale většinou to nepomůže, musel bych všechno kuchat a vypodkládat molitanem. Vůle se zvětšují a zima tomu pomůže. K tomu 18" kola, tvrdej podvozek a díry na silnici. To všechno hraje spolu s nekvalitními plasty parádní koncert, za to by se nemusel stydět ani symfonický orchestr v Praze Včera sem byl v autorizáku a ani oni nemají sílu to řešit, už to vědí, už to přiznávají, že jsou použité nekvalitní a laciné plasty a kk tomu nevhodně zvolená jejich kombinace. Dvojka oktávka bylo blaho, tichoučko a pohoda. Takže si musíme zvykat na žebřiňák....Superb je obdoba. Přiznám se a dělám to obzvláště nerad a s nechutí, pač jsem rozený zapřisáhlý škodovák, ale dneska už bych opravdu přemýšlel a asi bych šáhnul do jiné značky, možná japonce nevím.1 bod
-
Produktová informace 13/16 1) Produktové změny ke kalendářnímu týdnu 45/2016- modely Citigo (NF), Fabia (NJ), Rapid (NH), Yeti (5l), Superb (3V) - redukce nabídky motorizací pro citigo, fabia, superb; -vyhřívané zadní sedačky pro rapid; -redukce potahů pro yeti; -změna výbavového stupěn active a paketu active plus pro superb; -vyhřívaný volant pro superb 2) Cenové změny 3) Model Yeti Trumf (Yeti, Yeti Outdoor) - od 16.09.2016 je možné objednávat akční model Yeti Trumf (5L12**) a Yeti Trumf Outdoor (5L2A**); -začátek výroby KT01/2017, konec výroby KT35/2017; -motorizace 1.2TSI81kW MP i DSG, 1.4TSI92kW MP i DSG, 2.0TDI81kW MP 4x2 i 4x4; -základní výbava modelu obsahuje rozšířený základní výbavový stupeň Active v rámci nového modelového roku a na přání je dostupný paket Trumf PLUS (Well), jiné mimořádné výbavy nebudou pro tento model dostupné. -doporučená prodejní cena 81kW TSI MP 399900,-. 4) Ukončení výbavového stupně Active (Yeti, Yeti Outdoor) 5) Ukončení objednávání modelu Octavia RS230 Cenové změny pro vybrané modely (základní ceny) Yeti (5L)- změna ceny vybraných mimořádných výbav Superb (3V)- změna ceny Active (+13.000,-), Ambition/Style (+10.000,-), LK (+11.000,-); změna ceny TSI (+2.000,-), TDI (+4.000,-); změna ceny vybraných mimořádných výbav (+4.000,-); od 07.11.2016 Yeti (5L)- metalická barva (+600,-), černá střecha pro monte carlo (+2.300,-), light and rain assist (+200,-), tažné zařízení (+300,-), vyhřívání předních sedadel (+300,-), vyhřívané čelní sklo (+500,-), sunset (+200,-), alarm (+400,-), kessy (+300,-), kessy+alarm (+700,-), ambition plus (+100,-), monte carlo plus (+100,-), style plus (+100,-) Superb (3V)- paket style advance (+700,-), adaptivní tempomat do 210km/h s omezovačem rychlosti )+500,-) Oběžník prodej 31/16 Instrukce k objednávání modelu octavia termín výběhu Octavia předfacelift- standardní verze stávajícího provedení je možné objednávat do 27.10.2016 (konec KT43/2016); jednotlivé výbavové deriváty ukončeny v závislosti na naplnění výrobních přídělů pro CZ termín náběhu Octavia facelift- standardní faceliftované provedení bude možné objednávat od KT44/2017 a jeho výroba bude zahájena v KT6/2017; Octavia RS FL a Octavia Scout FL bude k objednání nejpozději od KT08/2017 (náběh KT14/2017) Demo vozy 1.pol 2017- k objednání max do 27.11.2016, vyráběny od KT6/20171 bod
-
A tomu říkáš vlastní know-how jo Spousta lidí tu píše své konkrétní zkušenosti, od toho tu vlákno je. Ty to tu zatím jen plevelíš a šíříš spekulace. Stojí ti to za to být všude a nikde?1 bod
-
1 bod
-
Zdravim, vie mi niekto poradit ako nakodovat vypnutie esp? Dakujem1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Je ale zajímavé, že na salónech je auto moc pěkný, ale naživo ten KSICHT vypadá strašně humpolácky. Do spodku nárazníku mohli dát třeba Drl. Vypadá to jako když je to social výbava.0 bodů
-
Jako výměna startéru ? Tak to už není co dodat. Když toto řeknu v autorizovaném servisu s tím, že chci vidět parametry pro takové tvrzení, tak nic takového neexistuje. Stejně jako že servis Škoda není schopen sdělit, jaká hodnota podtlaku má být na vstupu tandemového čerpadla. Ale tvrdit že je nutná výměna startéru, protože má možná o jednu otáčku míň ?? Už stačí. Jsem strojař a ne pako. Každé zařízení má toleranci pro funkci. Ani 50 otáček nikdo nepozná.Jedna otáčka.... Tak jo, ty jsi marný. Jako servisáka bych tě k autu ani nepustil. Hádání z křišťálové koule je tvá rada. Předpokládám, že tento server přináší nějaké podložené zkušenosti a ne plácání nahodilých řešení s finančím nákladem dalšího ojetého auta. Dolož počet otáček pro studený motor a nejmenší počet otáček pro horký motor a pak je to jiná káva. Audi A6 2,5 TDi jsem natočil na akumulátor ze čtyřkolky i teplý a naskočil. Vycházím z toho, co je na mém autě skutečnost. Palivo nepadá, nové podávací čerpadlo nepustí naftu zpět- ověřeno. Tandemové čerpadlo dává při asi 1500 ot. něco kolem 3bar - ověřeno. Studený start nadrb - ověřeno. Teplý start po výměně podávacího čerpadla dobrý, pak zase ne. Řemenice na klikovce má při teplém motoru otáčky kolem 270. Točí jak divý. Tak nemůže být závada ve startétu. To píšu od počátku a to bylo jako první, jestli točí rychle- točí. Pokud tedy v autorizovaném servisu mění díly jak na běžící pásu a nakonec je vše jinak, asi bude něco špatně.-1 bodů
-
PP AUTOCENTRUM s.r.o. Hranice V pondělí proběhla první garanční prohlídka vozu ŠKODA ROOMSTER 1,4 16V - změna intervalu, výměna oleje (olej vlastní), filtr, diagnostika, mobilita, drobný mat. Cena 1750 Kč Velice příjemný personál DOPORUČUJI !!!!-1 bodů