Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/26/16 ve všech sekcích

  1. Šulda, vzhledem k dodací době nejspíš nikdo, jenom tady máme blbý kecy na něco, co jsme ani pořádně neviděli, natožpak řídili.
    5 bodů
  2. Dneska jsem hodil auto do servisu a bude za pár dnů. Nejvíce byli rozhozeni tou demontáží výdechů vzduchu a panelu navigace spojené s odstraněním pazvuků, no ani se jim nedivím. Každopádně už se netají ani tím, že O3 je prostě rozvrzaná, supák je prej na tom o chlup lépe. Svádí to na použité materiály, co v zimě prostě křupou, vržou a rezonují. Ono je samozřejmě lepší říct, že je to vina fabriky a omlouvat se, že auto je drahé a že člověk musí poslouchat nějaké pazvuky, než říct, že to tam být nemá a že to musí odchytat. Je to mravenčí práce totiž a není to jako něco nefungujícího vyndat a pak tam zase něco nového dát.
    3 body
  3. Tak, citim to podobne. A marketing Skody mne cim dal tim vic leze na nervy. Ze vsech stran to do lidi husti. Vsude i v novinarskych " nezavislych" testech Skoda nejlepsi atd. Pak si ji clovek koupi a nestiha se divit. Co vsechno se v 21.st. da zku.vit u auta, navic u trivialnich veci, ktere jsou uz davno vymyslene..
    2 body
  4. Clint nemá ani řidičák. Na letišti může jezdit maximálně na jezdících schodech. Na srazy jezdí autobusem nebo taxíkem.
    2 body
  5. Já bych to spíše napsal takto: je mi docela fuk, jestli někdo s mými názory souhlasí, nebo ne. Já si za nimi stojím, vím, proč to píšu, opravdu v tom není závist, že se mi ve skutečnosti Kodiaq, či jakákoli jiná Škodovka strašně líbí, nemám na ni a tak mám potřebu pomlouvat. Jestli takoví lidé jsou, což asi ano, já se k nim neřadím.. Při všem tom reklamním masírování mám jen potřebu to bez OT napsat. A to je účel tohoto tématu. Nic víc, nic míň..
    2 body
  6. To vypadá hodně slušně. „2 hlavové opěrky s WOKS systémem vpředu“ - vidíš to, dostaneš k tomu dvě WOK pánve!
    2 body
  7. Pawouk táhnul po stěně mrtvou myš https://www.novinky.cz/koktejl/418634-pavouk-tahnul-po-stene-mrtvou-mys.html
    2 body
  8. Tak to raději za každou cenu dovnitř.Zkus si ji po pěti letech,kdy je držák totálně zarezlý,v dešti,sněhu atd dolovat zespodu.Bych Tě chtěl vidět.I my v pneuservisu ji kolikrát v klidu a pohodě nemůžeme dostat ven
    2 body
  9. tak když mají naftáka na letiště, kde najedou max 5 metru po dráze aneb idioti si koupí naftu na letiště
    1 bod
  10. Prave, bohuzel. A o tom, krom jine, je tato diskuse. Jsou tu lide fanousci Skody co jezdi felicii nebo F1 a o nove Skode sni a zblbli marketingem si nechteji nechat svuj sen vzit. Pak jsou tu lide co daji strasny prachy za novou Skodu a i kdyz vi ze uz to neni ono budou ji porad chvalit do nebes, protoze je tezke si priznat ze clovek koupil klump. No a pak jsou tu lide ( do teto skupiny se radim ), kteri ac fandove Skody si Skodu poridili a priznali si diky vlastnim zkusenostem, ze Skoda od jinych znacek pada svou kvalitou strmeji nez jine automobilky a tj jsou zde za obtizny hmyz, protoze jen poukazuji na to co ostatni nechteji se svymi ruzovouckymi brylemi po marketingove masirce videt.
    1 bod
  11. Předpokládám, že první majitelé tady budou skučet stejným způsobem, jako u SIII. Čím novější model, tím je to horší.
    1 bod
  12. Máte Defendra? Jenže ve světě jezdí tento model (respektive jeho předchůdce) už desítky let a to tam, kde nejsou žádné silnice a ta auta stále fungují... Na případnou opravu stačí kladivo a šroubovák.
    1 bod
  13. Na chvalozpěvy už sem velkej a zkušenej kluk, stejně jako na hospodský keci. Na fórech do hospody nechodím a když sem sem konečně nakoukl tak vidím (jak už sem psal) že se tu ví všechno a co se neví, tak jak píšeš, se odvodí Jako v klasický hospodě, nic víc, nic míň
    1 bod
  14. No ale to je krátká buzna kárka, nebo ten dlouhej myslivec pěknej ? Protiúčet -20tis, asi Kokta dává protiúčtem jeko oktávku
    1 bod
  15. Jako abych jim to tam sel pozvracet?
    1 bod
  16. Suldo, jestli chces cist chvalozpevy od lidi ( zpracovany marketingem) co ho tez nemaji, tak to musis do patricneho vlakna. My tady jsme majitele vozu Skoda jinych aktualnich modelu a mame s nimi sve zkusenosti a od toho se da lehce odvodit jake budou u nekterych veci - zejmena kvalita zpracovani, konstrukcni chyby, kvalita materialu atd. U Kodiaka. Navic zde, bez postihu muzeme prezentovat sve nazory, byt i negativni, bez kyselych ksichtu nekterych nadsencu a najivek. Jsou totiz vlakna ta oficialni mimo hospodu, kde se musi jen chvalit, jinak je clovek za cernou ovci atd.
    1 bod
  17. Jo vim, ze to taky neni optimalni. Mel jsem u Fiesty. Jak jsem psal. No nejaky napad jsem musel napsat. [emoji3]
    1 bod
  18. No dokud je to v záruce, ale už to taky postupně vzdávám, protože člověk jeden pazvuk vyřeší a deset jich přibyde.
    1 bod
  19. Že ho nikdo nemá je asi jasný. Přesná odpověď od tebe Opravdu je to tu klasická hospoda, jen ten výčep chybí
    1 bod
  20. Ty jsi ale negativista... vždyť to není sporťák, to snad víš.
    1 bod
  21. Lepsi tyhle pekace ani nevlastnit a lepsi je mit na operak nebo tak
    1 bod
  22. elektrická brzda, auto hold, novy lišty dekorativní, bez klíčové startování u řadící páky, keyless, větší rádio. lepší konektivita na mobil, bezdrátový nabíjení, hezčí odkládací panel pod klimatronicem zvenku konečně jak směrovky, tak zpátečky asi i mlhovky jsou konečně z led. vpředu nějaké nové led mlhovky. přední světlomety mají svítit lépe dle vzoru atecy. Cupra má mít na papíře 220kw a a možnost prý 4X4.
    1 bod
  23. Opatrně s tou pěstí, abys ji neměl vytlačenou do střechy. Prohýbá se už při mytí auta. [emoji48]
    1 bod
  24. to je sice pravda, nicmene ono tim vyvetranim před tim, nez do toho auta vlezes si docela hodne ten prechod zpříjemníš.... na rapidu mi to chybelo ...
    1 bod
  25. No jako s přimhouřením obou očí bych se spokojil s dojezdem u řidiče. Jako vyjíždět z brány z práce a točit volantem a řadit atd je fakt masakr. Vždyť ten dojezd blbý jsem měl i na felicii. I ten servisak ve škodovce jenom kroutil hlavou, že vůbec nechápe, proč to tam nedali. A myslím že nás je tady spousta takových. Jako upřímně tohle je fakt věc která mi teda dost vadí. Případně nějak pořešit a hodit tam řešení z Octavie? Ale samozřejmě nejideálnější by bylo, jen dát ty dvoupolohovatelné páčky z Fabia 1. Pohledově se mi zdají stejné... Fakt bych byl za to rád! A hodně. Šetřili, kde neměli...
    1 bod
  26. Neni to uplne suvisiace s ostrikovačima, ale kdo chce vičko s Audi Q7. Pasuje na nadobku lepšie, a ma pant tak se nezavira. Čislo dilu je 4M0955267....
    1 bod
  27. Bude tomu 7 let, co se snažím pomáhat lidem vyznat se v cenotvorbě Škody, slevách, změnách cen, výbav a modelových roků. Je to takový vedlejší produkt k koníčku provozovaném od roku 1999. Rád bych poděkoval řadě lidí ať už přímo ze Škody, jejich prodejců a dalších lidí napojených na Škodu, kteří mě zásobovali a zásobují. Stejně tak bych se rád omluvil za občasné žertíky, když jsem si schválně některé věcil vymyslel a "renomovoaní motorističtí novináři" opisovali i zjevné nesmysly. Občas přišly i blbé kecy neználků, ale v mnohem větší míře přicházelo poděkování. V tomto týdnu jsem dostal BAN. Dovolil jsme si opravovat moderátora, který na jedné straně z operuje s výroky "myslím", ale sám mě označuje na šiřitele spekulací a honění příspěvků v oblasti slev na nová auta. Obratem přišel 30. srpna trest na jednu směnu, a to za příspěvek z počátku srpna (5.8.). Po důkladné úvaze jsem došel k závěru, že v oblasti cenotvorby opravdu nemám tomuto foru co dát a přenechávám tímto žezlo povolanějším. SZ mně můžete posílat stále (dokud mně nebude udělen BAN definitivní, protože pak nefungují ani SZ). P.S. Z vlákna a fora se nestahuju jenom kvůli jednomu přízemnímu BANu, ale i z časových důvodů.
    1 bod
  28. Opět špatně - jakou to má souvislost s kódováním? Děláš si legraci? Příspěvek bude opět smazán a dostáváš varování za ignoranci pravidel a doporučení moderátora.
    1 bod
  29. Uff - já položil jen jednoduchou otázku a taková smršť. No dovolím si to tedy trochu rozvést (omlouvám se za dlouhý příspěvek): Když jedeš s OIII, máš vždy lepší trakci na přední nápravě, protože je zatížená motorem. Elektronika s tím počítá a haldex sepne až v okamžiku ztráty trakce a je sepnutý jen po tuto dobu, takže hrubým odhadem (pokud nejedeš po úplném ledě) si dovolím laicky odhadnout /odborníci opravte mě!/ , že minimálně 80% času je haldex rozepnutý. Sepne na pár sekund v zatáčce, když jedeš jak prase a na pár sekund při jízdě do kopce, na několik desetinek po najetí do kolejí s ledem. Neustále ESP vyhodnocuje, zda je výkon dozadu potřeba, neustále spíná a rozpíná, odlehčuje a zabraňuje přehřívání a rozhodně se nepřepne a nechová se jako pevné 4x4. Když dáš dopředu řetězy, nic se neděje - místo aby na 1km byl haldex v činnosti 20 metrů, tak je v činnosti třeba jen 10. Když má Yeti povolené řetězy na obě nápravy (podotýkám, že jen pro některé rozměry kol) zase se toho tolik neděje, protože za normálních okolností je lepší trakce pod přední nápravou a haldex dělá zase jen svoji práci. Co se stane, když dáš řetězy jen dozadu? Dle mého názoru elektronika vyhodnotí, že přední kola jsou trvale "na ledě" a po celou dobu přehodí výkon dozadu. Jak se zachová ESP, které s něčím takovým nepočítá? Kolik se toho dá takto ujet, než se to haldexu přestane líbit? Nevím. Tipl bych si, že nedojedu zrovna moc daleko. Prostě návod hovoří stručně a jasně. Ano dá se s tímto silničním autem jezdit na hraně nebo za hranou, ale nečekej, že Ti to někdo v tomto poradí. Nechci se rozhodně hádat, ale až tady za půl roku, za rok nebo za dva budeš zakládat vlákno s názvem "vysypal se mi haldex" nebo "haldex hučí už po 40tis. km", tak doufám, že to vlákno Pawouk přesměruje na tyto tvé příspěvky...
    1 bod
  30. Jednoznacne priplatit. A nejezdit po dálnici 110km/h.
    -1 bodů
  31. S automatickou klimou je auto vychlazeny chvili po rozjezdu, tak mi prijde vetrani nez prejdu parkoviste jako prekonane. To je ale OT. Dokodovani dojezdu tu, myslim, zatim nikdo neresil, ale zkus se obratit primo na Ferdu25. Ten s tim umi i nemozne
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...