Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/04/17 ve všech sekcích
-
u nás nepozoruji nějaký propad. Spíš naopak. Nejvíc nad tím vozem z prominutím remcali ti co si ho nikdy nekoupí a nebo co ho osobně neviděli.4 body
-
ŠH jde pěkně do hajzlu, je to samá reklama a nejen na mobilu...už to leze i do PC. Zasranej Přehul a Švorc , furt to musím vypínat....2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Proboha nevymyslejte nesmysly. Typická životnost 1,0 TSi bude obdobná jako u 1,2 TSi a podobných motorů stejné třídy. Pochopitelně za předpokladu, že ho nepostihne nějaká fatální konstrukční chyba, to ale dneska nikdo neví (navíc se to stává bez ohledu na velikost motoru, viz. problémy u 1,8 TSi EA888, ale i šestiválců BMW a početné řady dalších). Sám bych sice preferoval současný čtyřválec z důvodu principiálně lepší kultury běhu a zvukového projevu, rozhodně ne kvůli obavě o životnost motoru jako takového. BTW, jen pro ilustraci. V rodině jsme měli celkem čtyři auta s proklínanou "pohromou" zvanou HTP. Aktuálně máme ještě jednu FI s HTP 40kW (BMD), tedy tou nejnespolehlivější verzí. Má sice najeto zatím jen 87tkm, ovšem z toho dobrou půlku na dálnici na plný plyn (a to doslova, manželka se s ní skutečně nemaže ), což je pro tento motor podle všeho smrtelný režim. Do dneška jezdí bez jediného problému, pouze s pravidelným servisem. Co z toho plyne? Nezaměňujte dojmy s pojmy a nevymyslejte tragické scénáře bezdůvodně. Nezbyde než počkat na dlouhodobé zkušenosti z reálného provozu. Tak jako u všech dřívějších motorizací.2 body
-
Včera přijel kolega s firemní FII 1.2 TSI, že má motor od oleje, v interiéru že mu smrdí olej, nebo benzín a že tam našel nějakou hadičku s evidentně odlomeným plastovým čímsi. Tak jsem otevřel kapotu u svého služebáku a vida - u mě to samé. Pak se mám divit, že mám motor naložený v oleji... Ještě jsme přičichli k jeho olejové měrce a smrděla benzínem. To u mě je to v tomto smyslu OK. Takže auto jede v pondělí do servisu (ještě nefunguje el. ovládání pravého předního okna a něco klepe vlevo vpředu na nápravě, nebo možná i silentblok uložení převodovky jako u Rapidů?). Na fotce je šipkou označeno, kde ten ventil má být. Na screenu z Etky označena ulomená část. Asi se to časem uklepalo. A jelikož do útrob motorového prostoru nelezu, ničeho jsem si nevšimnul. Tudíž ani netuším, jak dlouho je to odlomené.1 bod
-
Klasika, takhle funguje vse spojene se Skodou. Napriklad, vezmu znak Skoda, nalepim ho na televizi a televize se zacne srat. To same bude platit o lednici, pracce, mycce. [emoji16]1 bod
-
Taky, jen se rozhodnu, že se na tebe podívám, tak tam ta mrcha hned trčí. Asi nějaká inovace, jak lidi nasrat, aby na fórum nelezli.1 bod
-
Tvl taky vám přes obrazovku furt jezdí ta zkurvená reklama??? Co s tim zase udělali proboha?1 bod
-
chlapi, super, že jsem vás zase všechny viděl a abyste věděli, že cesta k vám opravdu nebyla plánovaná a co jsem všechno projel, než jsem se k vám doškrábal ... ale vy a ten placek za to stál dnešní pocuk1 bod
-
Přidám svou zkušenost s výměnou plaketky. Inspiroval jsem se zde, kde již bylo vše k výměně řečeno, jen jsem k tomu udělal pár snímků navíc. Původní plaketku podebrat vepředu nebo vzadu (opravdu stačí bytelnější nehet) u zobáčku, který zapadá do chromového rámečku a vsunout něco na vypáčení. Uprostřed je přilepená, tak se nebát zabrat, ale páčidlem se moc nezapírat o "chrom", který je samozřejmě ve skutečnosti měkký plast. Pokud máte kompletní balení plaketky i s novým chromovým rámečkem, tak to ale moc řešit nemusíte a případně vyměníte i ten. Pod plaketkou zůstane původní oboustranná páska více či méně poškozená. V tomto případě by se asi dala znova použít. Já jsem ji ale sloupl a očistil lihem pro nalepení nové. Aplikace nové oboustranné pásky. Tato přesně střižená byla přiložena s novou plaketkou. Postačí i jakákoliv jiná tenká. Vložit plaketku zobáčky do mezer v rámečku a zacvaknout. Hotovo. Na černé lesklé bych netrval, ale líbí se mi, že na této verzi krásně vynikne schéma řazení.1 bod
-
Něco do pranice. http://www.autoforum.cz/technika/proc-trivalec-nemuze-byt-opravdu-dobry-motor-tady-jsou-duvody/1 bod
-
Líp už to napsat nešlo, přesné. Můj prodejce říkal, že se FL prodává úplně stejně jako předface. Jinak za těch 16 dnů co jezdím tak samé pozitivní reakce. Nesetkal jsem se s nikým komu by se to vyloženě nelíbilo. Většina lidí je překvapená jak je to ve skutečnosti pěkný. Ještě něco najezdím a pak sesmolím také nějaké hodnocení. Ta reportáž na Primě byla fakt divná tedy1 bod
-
Verze 1.0TSI budou stejně jako u 1.2TSI dvě. Slabší 70kW a 160Nm a silnější 81kW a 200Nm. Viz článek od Škodovky http://www.skoda-auto.cz/news/2017-03-01-fabia-trivalec-1-0-tsi/1 bod
-
Mave znáš to, nejvíc proti tomu brojí lidi, kteří se s tím motorem ani nesvezli. Pokud bude i verze 85 kW, tak bych z jízdního projevu strach neměl. Až na volnoběh, ale to se opakuji.1 bod
-
1 bod
-
jednoduchou nápravu bud mít k dispozici příští týden, tak dám určitě vědět. Co se týká všech změn okolo vozu, tak jsou v reálu za mě pozitivní a lidi co k nám chodí nám říkají to samé.1 bod
-
Když už jsem to napsal i v jiném vlákně, tak to repostuju i tady, být lehce vytržené z kontextu, nicméně tématicky se to hodí. ... Typická životnost 1,0 TSi bude obdobná jako u 1,2 TSi a podobných motorů stejné třídy. Pochopitelně za předpokladu, že ho nepostihne nějaká fatální konstrukční chyba, to ale dneska nikdo neví (navíc se to stává bez ohledu na velikost motoru, viz. problémy u 1,8 TSi EA888, ale i šestiválců BMW a početné řady dalších). Sám bych sice preferoval současný čtyřválec z důvodu principiálně lepší kultury běhu a zvukového projevu, rozhodně ne kvůli obavě o životnost motoru jako takového. BTW, jen pro ilustraci. V rodině jsme měli celkem čtyři auta s proklínanou "pohromou" zvanou HTP. Aktuálně máme ještě jednu FI s HTP 40kW (BMD), tedy tou nejnespolehlivější verzí. Má sice najeto zatím jen 87tkm, ovšem z toho dobrou půlku na dálnici na plný plyn (a to doslova, manželka se s ní skutečně nemaže ), což je pro tento motor podle všeho smrtelný režim. Do dneška jezdí bez jediného problému, pouze s pravidelným servisem. Co z toho plyne? Nezaměňujte dojmy s pojmy a nevymyslejte tragické scénáře bezdůvodně. Nezbyde než počkat na dlouhodobé zkušenosti z reálného provozu. Tak jako u všech dřívějších motorizací.1 bod
-
1 bod
-
Žena - myslí na A, řekne B, chce C, doufá v D, ale uvažuje i nad E a F. Není důležité, jestli dostala A, B, C, D, E anebo F, protože v tu chvíli chce G. Nicméně, pokud G dostane, nebude stejnak spokojená, protože chtěla H1 bod
-
Přesně tak. Kolik mikrometrů na pneumatice tím ušetřím? Kolik mililitrů paliva? Je to nebezpečná kravina. Už léta jezdím po republice a třeba když tady sníh není, ujedu 55km a tam sníh je. A nemusí to být sníh, stačí namrzlé mosty, nebo nížiny, lesy, kde se nesmí solit. Nikdy nevíme, kdy nás, nebo jiného člověka ty zkrácené metry brzdné dráhy zachrání.1 bod
-
Přesně tak, tyhle limity co uvádí výrobce jsem nikdy nebyl schopen ověřit, vše vždy fungovalo i jak píšeš po 14 dnech(jednou snad i 3 týdny a vše fungovalo). Přestává to fungovat jen, když je slabší baterie v klíči.1 bod
-
Jsem dobrý člověk, dokud mně někdo nenasere. .... Pak už nejsem ani dobrý, ani člověk!1 bod
-
Tento návod a vykonanie úkonov podľa neho je na vlastné riziko ! Nenesiem ja a ani nikto z fóra zodpovednosť za prípadné poškodenie častí auta ! Postup bol spísaný po osobnej skúsenosti s realizáciou polepu rámčeka rádia Swing, Fabia III 2016. Zmena orámovania rádia Swing na lesklé Nakoľko Škoda sa rozhodla trošku rozlíšiť infotainmenty (rádia) nielen parametrami, ale aj dizajnovo, skúsil som sa so základným rádiom Swing priblížiť vzhľadom k výkonnejším súrodencom (Bolero, Amundsen). Pokúsim sa priblížiť vám, ako na to. V princípe to nie je zložitý proces, čiže by to mal zvládnuť skutočne každý. Potrebné nástroje a náradie: Plastový klin (páčidlo), alebo skrutkovač obalený handrou (servítkou) Malý krížový skrutkovač Handra, mikrovláknová utierka (vysvetlím neskôr) Odisťovací prípravok, napr. T10057 Postup: https://wirer.sk/zmena-oramovania-radia-swing-z-matneho-na-leskle/ Vypnúť zapaľovanie a všetky elektrické spotrebiče, vybrať pamäťovú kartu z rádia (pokiaľ je vložená). Pomocou demontážneho klinu (páčidla) uvoľniť okrasnú lištu zo západok. Zasunúť odisťovacie prípravky do otvorov v rádiu (spodná časť, vyhradené otvory), pokiaľ nedôjde k zaseknutiu (cvaknutiu). Ťahom za prípravky, prípadne mne sa osvedčilo uchytením modulu rádia, vysunúť rádio smerom k sebe, von z prístrojovej dosky. Je nutné odpojiť konektor stlačením poistky na svorkovnici a vyklopiť ju smerom von (hore). Konektor pre anténu má vlastnú poistku, ktorú treba vysunúť a konektor odpojiť. To isté platí aj pre konektor multimédii (USB). Po odstránení lišty a rádia zostane v aute prázdny priestor. Na stôl si položíme čistú handru alebo mikrovláknovú utierku. V tomto prípade nehrozí veľmi poškodenie stola, ale skôr poškodenie či poškriabanie lesklých častí alebo displeja rádia. Rádio Swing sa skladá z jedného kusu, kde displej (zobrazovacia jednotka) je priamo spojená s riadiacou jednotkou infotainmentu (rádia). Ako prvé je nutné tieto dve časti od seba oddeliť. Odskrutkujeme 2 skrutky v spodnej časti a 2 vo vrchnej časti. Oddelíme opatrne od seba displej od jednotky (vo vrchnej časti sú západky, pomôže vyklopenie vrchu smerom dozadu). Jednotku si odložíme bokom, displejovú časť položíme na čistú handru displejom dole. Vpredu odstránime otočné ovládače (hlasitosť a menu) ťahaním (žiadne páčenie nie je nutné). (Poznámka: fotka vyhotovená dodatočne, preto chýba matný rámček.) Zo zadnej strany je plechový (kovový) kryt prichytený čiernymi skrutkami (6 ks + 1 ks na prichytenie slotu pamäťovej karty). Po demontáži sa nám naskytne pohľad na plošný spoj, opäť prichytený čiernymi skrutkami. Tie sú na plošnom spoji vyznačené symbolom skrutky (8 ks). Treba ich vybrať všetky a odložiť bokom. V oblasti tlačidiel (hlasitosť a pohyb v menu) je plošný spoj prichytený plastovými západkami. Opatrne plošný spoj v tomto mieste nadvihneme, no celok ešte necháme na svojom mieste ! Netreba zabudnúť odpojiť konektor displeja – nadvihnúť na krajoch šedý (sivý) poistný plast a vybrať flex kábel displeja. Následne vyberieme von celý plošný spoj a odložíme bokom. Po odstránení plošného spoja ostávajú teoreticky posledné 4 strieborné skrutky, ktoré držia predný matný plast okolo displeja. Vyskrutkujeme ich von a plast uvoľníme zo západok v spodnej časti. Pokiaľ si to situácia vyžaduje, je možné vybrať von aj samotný displej (ďalšie 4 strieborné skrutky). Po demontáži matného plastového rámčeka (na foto bez displeja). Úpravu samotného plastu tu popisovať nebudem. Už je na zvážení, či si ho necháte nastriekať čiernym lesklým sprejom, alebo nalepíte fóliu. Fantázii sa medze nekladú, dokonca nemusí isť len o čiernu farbu. Ja som pre začiatok použil čiernu lesklú samolepiacu fóliu, no povrchovú úpravu budem pravdepodobne nahrádzať stieraním. Po prispôsobení rámčeka postupujeme v skladaní opačným systémom: a. 4 skrutky rámček (prípadne 4 skrutky displej) b. 8 čiernych skrutiek na prichytenie plošného spoja, plus zacvaknutie v oblasti tlačidiel c. Pripojenie flex kábla displeja, poistenie šedým (sivým) plastom d. 7 čiernych skrutiek na zadný kovový kryt e. 2 + 2 skrutky pre spojenie so základnou riadiacou jednotkou f. Napojenie svorkovníc priamo v aute (anténa, USB, napájanie) g. Osadenie rádia do auta. POZOR ! netlačiť priamo na displej ! h. Nasadenie okrasnej lišty zacvaknutím na pôvodné miesto i. Zapnutie zapaľovania pre otestovanie funkčnosti rádia Užívame si nový vzhľad v interiéri J . V prípade akýchkoľvek otázok či požiadavky na fotky v plnom rozlíšení ma kľudne pootravujte. Ak budem vedieť, tak pomožem. Návod sa postupne možno zobrazí aj na iných fórach, prípadne na mojej skromnej stránke1 bod
-
Přesně tak baba s sebou je poloviční zábava a dvojnásobná útrata1 bod
-
1 bod
-
bojler: Díky za tip - kdybych to platil cash, tak to možná taky neřeším, ale nezadlužím se, abych pak třeba po roce přišel k autu a to nikde... přitom zbývalo doplatit 140.000... Sorry za OT: Tak já nevim... asi jsem si spletl vlákno - tady to spíš vypadá na téma "Kolik za Fabii?"... Podle mě může být každýmu úplně u pr**le, kolik jsem za auto dal nebo se chystám dát! Nekupuju si to, abych někde machroval! Kritéria výběru jsem měl jasný: - aspoň jednou si užít pocit koupit si nový auto a jezdit s ním od nuly - nepotřebuju velký auto - spíš chci aby bylo praktický a mělo 5 dvěří, přednostně kombi (velký kufr atd.) a mělo ve výbavě nějaký ty hračičky jako infotainment, tempomat, senzory, led denní svícení... a hlavně se mi líbilo designově, což Fabia všechno splňuje. - mám k dispozici zadarmo garáž (bohužel starší), do který se vejde tak max. Rapid (Spaceback má zase oproti Fabii menší kufr) - Limit jsem měl 350t... Tam se u Fabie dostaneš už jen verzí Style, silnějším TSI, 16 kolama a metalízou... Postupně jsem něco popřihazoval, ale výš už jít nemůžu... i Rapid s doplňkovou výbavou leze cenově zase výš.1 bod
-
Jak jsem avizoval ve svém tématu "Mikliskovo TSI-čko", začaly mě drnčet na cca 2000km plasty horního nastavitelného vedení pásů. Drnčení se ozývalo z oblasti "šupny" hlavně na souvislých nerovných površích - dlažební kostky a hrubý beton nebo asfalt (např. R10ka a D11), kdy auto vlivem celkově tvrdého nastavení a 16" kol chytne nějakou rezonanci. Naštěstí zatím drnčely jen ty "šupny" a nic jinýho v interiéru. Problém se zhoršoval s narůstajcímí rozdíly teplot ráno a přes den. Takže první část řešení byla na ŠA a autorizovaném servisu. Vyřešeno to bylo na reklamaci v rámci záruky pomocí textilní izolační pásky do rybiny vedení "šupny". Vlevo u řidiče to bylo dostačující řešení, vpravo "šupna" začala drnčet po 100km. No protože jsem puntičkář, to řešení mě nestačilo a šel jsem na věc sám. Koupil jsem samolepící černý velur a oblepil jsem vnitřní styčné plochy panelu B sloupku, "šupny" a tlačítka. Sice jde mechanismus víc ztuha, ale to zas tak nevadí, protože pásy máme nastaveny do střední polohy a nešïbujeme s nimi.Teď je teprve ten pravý klid na palubě. Fotky nepotřebují komentář. Sablona tlumeni RAPID.pdf A protože je horní panel B sloupku ve svém spodním uchycení (pružná spona + plastová zacvakavací packa) už kapku volnější (už byl totiž 3x demontován), na spodní lem jsem pro jistotu nalepil 15mm široký pásek, tlumící přesah přes spodní panel. Dokonce to tak vypadá, že v plastu na něj odskok je už vytvořen...... co by kdyby.....1 bod
-
Žádný násilí! Odtáhnout těsnění dveří vpředu, lehkým tahem za kryt se plastový plochý čep se vysune z protikusu na sloupku. Pak dlouhým plochým šroubovákem, strčeným směrem zepředu, zapáčit úplně vzadu, aby se odcvakla ta kovová spona. Potom to jde vysunout z horních úchytů dolů už dobře. EDIT: Nejprve vyloupnout krytku s nápisem AIRBAG a vyšroubovat torx.1 bod
-
podle toho, co tady čtu, se mi stávalo to samé. Navíc ta samá kombinace Optimal Diesel + VIF, to asi nebude náhoda. Natankuj Vervu a uvidíš, mně to pomohlo...-1 bodů
-
neměnil, protože to od té doby už nedělá, při první nádrži to přestalo, takže to bylo jednoznačně naftou-1 bodů
-
-1 bodů
-
Prvně výbavu neměl, pak měl, pak neměl, zdražilo se a pak zase ta zmíněná přibyla. Ve stručnosti-1 bodů
-
-1 bodů
-
Yeti a Yeti Trumf se těsně před smrtí dočkal drobné změny. Kromě konce zvláštního lakování je v nabídce u modelu Trumf alternativní varianta paketu Plus bez rezervy. Cena je bez ní o 1500Kč nižší. No a začínají se objevovat skladové kusy Fabie Trumf. Docela příjemné překvapení, že základní model po dlouhé době nevypadá vyloženě lacině. Dokonce bych řekl, že černý rámeček ve spojení s mlhovkama a trouhle barvou docela ladí.-1 bodů
-
Ty dve svetla na kazde strane nesla sparovat [emoji23] [emoji23] [emoji23]-1 bodů
-
Habi, kdyžtak dej zprávu jak s jednoduchou. To bude možná ještě zajímavější. Pro mě je klasika x víceprvek obrovské překvapení. A docela div, že sahali na rozchod.-1 bodů
-
10 mm podložky s centrovacím kroužkem neexistují... minimum je 15 mm-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů