Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/06/17 ve všech sekcích
-
3 body
-
občas čítam komentáre či príspevky ohľadom nastavenia obrázkov jednotlivých rádiostaníc..tak to trošku dám dokopy a snáď nebude vadiť. logá by mali byť univerzálne, teda som to nezaradil len do sekcie F3 (na ktorej to bolo testované) Logá sú určené pre rádiá VW Group. V prípade chýbajúcich staníc ma neváhajte kontaktovať na wirerko@homail.com. Vytvorené: 02.02.2017 - 14.02.2017 Test: Škoda Fabia III, rádio Swing 2016; niektoré boli otestované na na Rapid, rádio Bolero Postup: - priečinok s logami nakopírovať na USB kľúč / pamäťovú kartu do ľubovoľného priečinka - vložiť USB kľúč / pamäťovú kartu do daného slotu rádia - prepnúť rádio na príjem rádio staníc FM - kliknúť na Nastavenia (pravý dolný roh) a z menu zvoliť Logá staníc - zvoľte požadovanú stanicu - vyhľadajte požadované logo na USB kľúči / pamäťovej karte - opakujte pre všetky požadované stanice - logá staníc je možné kedykoľvek zmeniť, prípadne odstrániť Odkazy na stiahnutie: - zdroj - VW stránka (prevažne staré logá) - http://webspecial.volkswagen.de/infotainment/de/de/manuals/stationlogos.html?d1=discovermedia2214 - staré logá CZ - 16.12.2013 - https://mega.nz/file/tj1X3TbK#Do4KYQC96tMGl411OVB5Lc-EPItWvIFrtXaSh8WtQ6A - staré logá SK - 16.12.2013 - https://mega.nz/file/pj9wgK4b#WArcvGyBRrb5U4aj9pY5GUpk8ei0pfQqapL2_4zQMb0 - nové logá CZ - 14.02.2017 - https://mega.nz/file/9ucB1DQT#9vG_Nhh7AIXz196EL_mMbkIjy9y4dsSnApbkkQV8vRE - nové logá SK - 02.02.2017 - https://mega.nz/file/w31QwBIS#P1BpyYkiEvqU__WHBTTPetAATv0YWKQ_YvRlAl_sqMA - nové logá CZ - 18.03.2017 - https://mega.nz/file/dzUQySZK#LPnUDuEdNTRXd83okgCid4siNTAAOjqo8Qf8TfCls1I - oprava rádio Krokodýl - nové logá SK - 29.03.2018 - https://mega.nz/file/ZqUHFSqY#Fe03MhQUpNaJFC2sre5dmIR1GyCTNaMYj-MCYO6YnYk - nové logá CZ - 08.04.2018 - https://mega.nz/file/FrV21LaR#e-8VM_klvG2ZxkRqpiP7c-74HtOOR5jpsRzghbkhRbY nové logá sú moja robota, kľudne to šírte aj ďalej, nemám s tým problém ak niečo chýba, či nevyhovuje, stačí dať vedieť, dorobím a doplním Foto:2 body
-
2 body
-
No protože to není poprvé, nejsem si jistý, jestli ty paní nevyužívají situace a větší grupy lidí..2 body
-
Tak dnes mi dali v skodovke ako sukromnej osobe z cielovej skupiny zlavu na octaviu 10%. Myslite ze sa da ziskat este vacsia zlava? Uz sa len rozhodnut ci 1.4 TSI 110 kW ale 1.6 TDI 85 kW2 body
-
Sice mimo téma,ale naposledy snad nevadí->jím v malých dávkách Něco asi opravdu děláme špatně2 body
-
http://www.auto.cz/obrovska-svolavacka-mercedesu-milion-jich-musi-do-servisu-hrozi-pozar-1041121 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Co si člověk neudělá sám. .... :-) Prima, žes na to přišel.1 bod
-
1 bod
-
Nezabrzdis 20 cisel od prekazky. Zabrzdis, az ti auto rekne, ze mas zabrzdit, popripade az ti rekne, ze mas jet vpred. Z 95% zajede vzdy napoprve, jen te necha srovnat kola jizdou vpred1 bod
-
1 bod
-
Tak sem se pánové jal do "repase" opěradla. Tak si říkám fajn, dílenskou příručku mám, čas a garáž taky. Vercajk na místě, jdu na to. Odmontovat sedačku a oddělit opěradlo od sedáku bylo na pár minut. Uvilnit vertikální napínací dráty přední části sedáku taky. Chtěl jsem "vysléct" celý potah, ale tady DP zklamala. Když sem viděl, co bych musel vše vyháknout, tak mě jímala hrůza. Už jsem to dělal na oktávce, kde sem dodělával el. sicnu, ale to byl hadr, ke kůži musí mít člověk trochu respekt, tak sem to nechal tak. Nakonec se mi podařilo zrepasovat zádové polsštářky molitanovou výplní. Jenže ... jenže já vůl sem si až dneska ráno uvědomil, že sem molitan dal NAD vyhřívací vložku Takže co nevidět repete. Dělal to už z vás někdy někdo? Mám najeto 327tkm a celokůži, takže mě příčné dráty už tlačili dozad, jak ty polštářky byly splasklé.1 bod
-
Nejspíš byla ta "nová" žárovka už z výroby nebo přepravy nějak vadná (třeba se s ní kleplo a vlákno trochu prasklo, ale neupadlo úplně, takže vypadalo v pořádku). Auto nemůže způsobit prasknutí zdravé žárovky, protože jediné, co s ní může udělat, je pustit do ní napětí z palubní sítě (12V), na které je ale žárovka stavěná. Jediná možnost, jak by se na ní mohlo dostat vyšší napětí, je, že by to vyšší napětí bylo přítomno v palubní síti, například při poruše alternátoru, to by ale nejspíš odneslo více žárovek nebo i nějaká řídící jednotka. Zkus tam jinou a bude svítit (pokud to neni taky vadnej kus) nebo tam můžeš zkusit přendat žárovku z druhýho světlometu, abys měl jistotu..1 bod
-
1 bod
-
Já to nahlásil v servise, poslali to do ŠA, tak uvidíme, co na to řeknou. Je třeba aby to hlásili všichni, ať je na ně tlak. Koupili jsme si to, zaplatili, tak to tam musí být a fungovat i kdyby trakaře padaly, vypnout se to dá vždy. Jinak vrátit peníze. Myslím, že jiná komunikace než oficiálně přes servis nemá smysl. Mi nikdy na nic ani neodpověděli. Na hlášení závady reagovat musí.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
"Ty jsi ta nejžárlivější žena, kterou znám!!!" .... "AHA... Tak ty znáš i jiné ženy jóóó"1 bod
-
Víte, jak se po Ostravsku řekne "Podívej se, miláčku, padá hvězda"? Pyčo, o! Viděl jsem auto s nápisem: "Jsem veterinář - jezdím jako zvíře."Z toho vyplývá jediné. Naše cesty jsou plné urologů a gynekologů Nový prodavač je testován v obchodním domě, jak umí prodávat. Právě říká zákazníkovi: "Ale co budete dělat s tím prutem? Jak se chcete k tomu rybníku dostat? Kupte si auto." "Máte pravdu, tak si vezmu jednoho Favorita." Ředitel přihlíží a po odchodu zákazníka chválí: "Dobře, chtěl pruty a ty mu nacpeš i auto." "On si nepřišel pro pruty, ale pro vložky pro manželku. A tak jsem mu řekl, co bude ten týden dělat, ať jede na ryby." "Včera jsme se s manželkou strašně pohádali, ale nakonec přilezla po kolenou." "A co říkala?" "Vylez zpod toho gauče, ty srabe!!!"1 bod
-
1 bod
-
Žena - myslí na A, řekne B, chce C, doufá v D, ale uvažuje i nad E a F. Není důležité, jestli dostala A, B, C, D, E anebo F, protože v tu chvíli chce G. Nicméně, pokud G dostane, nebude stejnak spokojená, protože chtěla H1 bod
-
docela velký problém?......tak to ani náhodou....spíš obrovská výhoda. U značek (napr. Nissan, Opel, Toyota........) to mají právě ve ventilkách, každý ventilek má svůj zdroj, který má samozřejmě svoji výdrž, cca 3 roky. Další nevýhoda je, že si člověk nemůže doma sám přehodit sadu zimních pneu, pokaždě se musí do servisu, kde automobil napojí na diagnostiku a znovu nastaví ventilky. A poslední nevýhodou je cena těchto ventilků, která je od 1000 - 2000,- za 1 ks!!!!!!!kč jak u které značky. Proto je podle mého názoru toto řešení u Škody (dále ještě např. Fiat, Renault.......atd) naprosto v pořádku....a to že to zaznamená po 500 metrech mně ani trochu netrápí. Dokud toto povinně nazavedla EU, nikomu to nechybělo...stejně jako pitomý Stop - Start systém. 90 % zákazníků po něm netouží a přesto ho tam dávají, to mi potvrdil i prodejce........1 bod
-
Výkonost jednotlivých specifikací lze porovnat tady http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA/RelativePerformanceTool/default.html-1 bodů
-
Podle mého skromného názoru je nejlepší nechat proměnlivý, sledovat naježděné km a kolik km hlásí ŘJ do další výměny a přibližně v polovině vyměnit olej. Dodržet doporučenou specifikaci, při takto zkrácených intervalech na dobrém, lepším, nejlepším oleji tolika nezáleží.-1 bodů
-
Brabisson: Taky je možnost si starý filtr schovat a před oficiální výměnou ho namontovat zpátky. Ale nevím, jestli to už není moc velká paranoia. :-)-1 bodů
-
Už zase to prokleté ACEA Cx. :-) Proč jen ACEA Cx? Podobně ( i více) omezená některá aditiva mají jiné moderní oleje API SM, SN ......-1 bodů
-
Ahoj, podľa môjho názoru je pohodlie počas jazdy dôležitejšie ako farba, pri nájazde 50.000 km ročne ( to isté mám aj ja) bude to auto aj tak častejšie špinavé ako čisté . A počas jazdy vidíš z auta len kúsok kapoty a spätné zrkadlá .. a potom prídeš domov unavený a nemáš chuť auto ani vidieť. . Takže choď do modrej..-1 bodů
-
-1 bodů
-
Trošku jsem se o problematiku začal zajímat a popíšu svoje zkušenosti a názory, pokusím se i vyvrátit některé mylně uváděné informace: 1.) olej - HTP je tříválec a ten při stejném objemu jako čtyřválec více zahřívá olej, navíc je i dost přihříván katem. To že za katem nevede olejový kanál není pravda. Je tam, stačí pohledat fotky. To způsobuje rychlejší zakarbonování motoru a může způsobit kolaps zdvihátek s neblahým vlivem na ventily. Zpoždění zavírání nebo dokonce trvalé otevření ventilu má jasný důsledek v podpálení sedla. Proč se to děje méně u 12V hlavy, nebo skoro vůbec u 16V neumím vysvětlit. Asi se ty špatné vlivy "rozředí" na více ventilů a nepřichází tak rychle. 16V uvádím ptoto, že HTP vychází ze 4 válcového koncernového motoru 1,4 a 1,6l oba 16V. Motor je stejný (neberu rozdíly v rozvodech 1.4 řemen - 1.6 řetěz), oba mají katalizátor před motorem, stejnou polohu olejového kanálu, nemají chladič oleje, ale k přehřívání tolik nedochází proto že to jsou čtyřválce. HTP vzniklo uříznutím jednoho válce ze 1600, 1600/4-3 = 1200 - Závěr - olej tomu nepomáhá ale nemůže způsobit tak fatální závadu v takovém rozsahu jak se na 6V děje. Navíc by se projevila stejně u 12V. Doporučení ale je, vyvarovat se olejům xW-30 nebo jako u xW-40 měnit po 5000 max 8000km, 5W-50 bude dobrá volba, nejlépe xW-60 ale ta se dělá jen v 10W-60 což je už podle mě husté v mrazech a drahé. Za mě nejjistěji a nejlevněji měnit 5W-40 po 5000km. Průměrný uživatel(ka) HTP 1x ročně 2.) brždění motorem - nevadí a ani nemůže vadit, bezvadný motor při brždění funguje jako pístový kompresor, není možné aby nasál výfukové plyny zpět do válce. Takovýto jev, pokud může výjímečně nastat, tak spíš než při dlouhém brždění motorem k němu dojde v přechodových stavech u nízkých otáček, jedu zlehka, uberu plyn, přidám atd a turbolence spolu s odporem katu otočí tok spalin. Takto ale jezdíme na všech jiných motorech několik generací a nikdy to problém nezpůsobilo. Jedině kdy se výfukové plyny nasají zpět do válce je když je ventil jako květinka, pak zbylé válce natlačí kvůli odporu katu plyny do válce vadného. No a pak "piliny" z katu násobí degradaci vodítek ventilů. Závěr - nepravděpodobné, brždění motorem nevadí, pokud ano nesmí se s tímto motorem ani ubírat plyn, řadit, prostě jezdit ... 3.) Nepodtáčet - nevytáčet - asi ano, pomůže ale nezabrání poruše. Někde někdy někdo psal, že když automobilka uváděla motor do výroby, testovací jezdci najezdily 250.000km a jelikož to borci honí a nepodtačí, aby tuto porci km najeli, závada se neobjevila = motor vytáčet. Jenomže vytáčení motoru škodí obecně, rychlá jízda degraduje olej a závada by se projevila. Podle mě zde zafungovala časovost a zahřívací cykly. Fabrika měnila olej po 5000km a byl určitě černý jak bota, ale řekli si takto rychle nikdo nejezdí v "mírovém provozu" to nebude vadit. Kluci ráno nastartovali, najeli 2500km za den a za tři měsíce byla zkouška hotová. Na jedno zahřátí obrovská porce km a tak se za tu dobu závada nestihla projevit. Podtáčení obecně škodí motoru, ale nevěřím tomu, že všichni kdo podpálili ventily, hudrali s motorem na 1500ot a míň. Navíc krátkodobých 1500ot motoru nemůže škodit, má čidlo klepání. Kdo má ví že 1500ot po rovině jede krásně kulatě bez dunění. Každé přidání pak rozumný člověk podřadí. Zavěr - malý vliv na takovou četnost závady 4.) ventily a ventilová sedla - nejpravděpodobnější závada bude ta neprostější, jak už tu někdo psal. Výrobce asi šetřil na ventilech a sedlech, podcenit výše popsané (teplota tříválce, olej) a motor osadil stejnými nenbo možná ještě levnějšími ventily a sedly než měli původní 16V motory. Sedla se vysokou teplotou popustí, zkroutí a začíná destrukce, nejdřív ventil podfukuje málo, pak víc, pak spaliny proudící netěsným sedlem ventil úplně přepálí a ten popraská. Důkazem může být i to, že někomu vydrží motor 200.000km někomu jen 50.000, záleší kolik zahřívacích cyklů sedla zvládnou, někdo nastartuje 1x za den a ujede 500km, ten pak najede více km. Druhý co motor ohřeje, ujede 5km, motor a sedlo schládne a zase se ohřeje, najede pár desítek tisíc a sedlo - ventil se popustí - přepálí. Všechny propírané možnosti mají svůj podíl vlivu, ale žádný takový, aby způsobil takto masivní četnost závad. Můj názor je, že víceventilové motory podpalování vzdorují lépe, víceventilová hlava a její sedla mají lepší chlazení - dva kroužky (sedla) odvedou víc tepla než jeden Škoda přešla od MR2011 u HTP (MPI) pouze na 12V hlavy proč asi? Podle mě tedy 6V má nevhodná, málo odolná sedla a ventily pro danou konstrukci motoru. I ten, kdo dodrží ideální podmínky, často mění olej, nemá katalizátor atd. atd., stejně jednou zase ventily podpálí. Toto téma mi dává za pravdu. Nezkoušel někdo jiná, odolnější sedla? nedá se u specialistů na závodní motory objednat výměna sedel + ventilů + vodítek?-1 bodů