Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/13/17 ve všech sekcích

  1. Mě ale BMW nezajímá, zde jsem na foru o škodovkách....
    2 body
  2. My výstředníci máme za cenu kanystru tři deci značkového v ŠA
    2 body
  3. Tak ono je potřeba brát v potaz i to, že mají malou výrobní linku. Skládají tam Superby, Yeti, Kodiaq a tuším, že ještě Atecu od SEATu. To je celkem nálož na to, že jde o relativně malinkou výrobní linku. Na druhou stranu máš pravdu... koho to zajímá. Měli by reagovat trochu jinak a hlavně měli čekat, že nebudou stíhat výrobu. Hlavně když je o Superby tak brutální zájem.
    1 bod
  4. Vážený zákazníku! Chceme vyjádřit, že dokonale rozumíme Vašemu vzteku nad neustálým zvyšováním cen energií, elektřinu nevyjímaje. Ale chtěli bychom pouze podotknout, že nemáte na vybranou. Jsme veliká společnost a Vy budete platit to, co Vám řekneme. V první polovině letošního roku jsme měli čistý zisk 21 000 000 000 Kč (kdo neumí počítat s nulami, tak je to 21 miliard), to je nárůst o 27% oproti loňskému roku, kdy už jsme Vás, tak jako tak, dřeli z kůže. A to některé kurvy díky teplé zimě málo protopily a kazí nám tak naše ještě vyšší zisky. V druhé polovině roku plánujeme ještě přidat a mít alespoň dalších 35 miliard zisku. Od toho se totiž odvíjí naše platy, víte. U nás ani uklízečka pod 70 kolíků měsíčně nejde a manažeři by pod melouna za měsíc ani ráno nevstávali z postele. Proto musíme v roce 2017 zdražit o dalších 40 %. Nebojte se ale, v novinách se bude psát jen o 10%, ale my víme své a umíme na rozdíl od Vás a novinářů počítat. My máme energii, Vy ji potřebujete. Je to smutné, je to špatné. Sralo by nás, kdybychom byli na Vašem místě. P.S. A teď jsme zvědaví, co Vám pošlou plynárny
    1 bod
  5. 4 sec je opravdu moc, to musí chytat na 2 otočení motoru. Divné, že se to projevilo až den po výměně, ale on to v podstatě byl první studený start, že? Oni to kluci v servisu před předáním jistě ohřáli ... No, tím že to nepíše chybu, hledání bude složitější. Ty máš myslím Deplhinu že, koukni se na skupiny od 30 výš na chování lambd, maximálně můžeš zkusit vymazat znovu adaptace a naučit klapku. Případně kouknout na to co hlásí teplotní čidlo a jestli to odpovídá realitě. Před tím ještě mrkni na motor při sundaným deklu, jestli není zrovna nějaká hadice špatně nasunutá, a nebo třeba i ten odlučovač ... Co ti dali za typ, poslední 06H103495AH?
    1 bod
  6. Je videt, ze poptavka je obrovska. Resp. po vsem. Aktual. dodaci doba k 13.3. 2017 Active, Ambition : 12 - 14 týdnů Style: 36 - 38 týdnů
    1 bod
  7. Trochu to pripomina legendarni hlasku Microsoftu. Lepsi piratske Windowsky nez pocitac s linuxem Tady kazdej hani Skodovku / VV a ja byl v patek poprve v zivote v autosalonu VV. Prijeli jsme tam Pazoutem, takze prodejce ihned v pozoru, jelikoz rozsirim stado a nebudu pouze menit VV za VV . Inu prvni veta, chci velkej kram za malo penez. Hned vedel co ma delat. Golf Variant. Tak jsme se sli podivat na skladovky a pak mi ukazal rocni vozy. Jeden jsem uz mel vybranej, za peknou cenu, mel volant, klimu, pedaly, zrcatka v elektrice, malo najeto a jen za 400tis. No a pak jsem zjistil ze to auto je bez motoru - 1.2 TSi , tak nic, ale kdyby tam byla 1.4, tak ho beru. VV je fakt 2 kroky pred Skodovkou. Tata si tam zase nasel UPa, rikal ze na stary kolena by stačil, ale vse jen 44KW a CitiGa mely vsechny 55KW, asi je UP drahej. Nez jsme odesli, tak přijela cestva varka rocnich vozu, tak jsem k nim ihned bezel a vsechno Golf Variant / Passat a na nalepky na zadnim sklu Globus Team. Jedno auto melo na palubce obrovskou ceduli tankuj Benzin nebo CNG (byl to jedinej plynar). Inu zase me to vratilo na zem, ty rocni vozy musej byt utyrany. Zadnej soukromej majitel, co meni po roce, protoze na to ma. U firem hraje hlavni roli i image, proste si porad mysli, ze kdyby meli Kie, tak jsou menecenni nez konkurence a zakaznik radsi koupi produkt u konkurence, protoze ta ma sluzebaky Skodovky. Za dalsi muze byt i benefit sluzebni Skoda, zni to lip, nez mate narok na sluzebniho Opla . A dalsi vec je samozrejme naklady za cely provoz auta po celou dobu. Nejde jen o nakupku a nebo leasingovou splatku, ale o veskery vydaje za dobu provozu vozu. Ja se ptal policajtu co prijeli v ix35 a rikali ze jsou nespokojeni, do mesta velky neobratny, na pole nepouzitelny, nezpevneny vozovky ok. Ale ruku na srdce, (tehda Kozak jeste nebyl a otazka je, jestli by byl lepsi) copak by tohle zvladl Yeti? Všestranné auto bude vzdy o kompromisu. Ja se vzdy bal, ze bych necim vymlatil okno.
    1 bod
  8. No, jelikož je ČVUT vysoká škola, tak se obávám, že ten 19letý machr nebude mít bakaláře, natož inženýra. Má maximálně maturitu, kterou dostal, jen aby škola dostala prachy. Ale máš pravdu, dnešní generace (včetně té mé) se již automechaniky nestává, jsme měniči dílů. Nic se neřeší důkladně, protože auto, které přijede do autorizovaného servisu je v záruce nebo se majitel nemá rád, takže se mění, mění, mění, až se přijde na to, co tomu opravdu je. A výjimkou už dnes nejsou ani garážové servisy, ve kterých bylo dost mechaniků, kteří dokázali rozebrat např. převodovku. Takovou věc už dnes uvidíš málokdy. Jinak plat by plus mínus odpovídat. On těch 14 tisíc základ bude. Pak jsou bonusy za práci, takže pokud nebudeš mít čas od času vyměněný kompletně olej nebo kabinový filtr, tak budeš vědět, že na servisní prohlídku měl frajer 60 minut, ale z toho 35 minut prokecal s kámošem u kávy a pak to dělal buď učeň nebo to udělal mechanik jen tak, aby se neřeklo.
    1 bod
  9. To je Leon, na kterého nevyšla nálepka s nápisem Leon? Já jen, že to vypadá naprosto totožně.
    1 bod
  10. Pro pawouka krasnej vylet na kronsplat p.s. Akce od dodavatele
    1 bod
  11. @bobanius. Za mě není problém ti odpovědět na takovou drobnost. Přece každý nemusi mít návod k autu a za druhe-kdyby ho sháněl, tak se zeptá taky tady a zase mu budete nadávat...Tohle je to co mě ani tomhle fóru taky vadí. Když se někdo zeptám, odpovím ... A ne hned chytračit
    1 bod
  12. takže s toho co píšou tady http://www.auto.cz/inovovana-skoda-superb-vime-dorazi-priveze-102146 nic podstatného :-(
    1 bod
  13. 1 bod
  14. Kurňa. To jsou ceny... http://www.azoleje.cz/automobilove-oleje/1185-mpm-motoroil-5w40-premium-synthetic-5-l.html
    1 bod
  15. Je vhodné si pořádně přečíst manuál k autu, pak není nutné zakládat celkem zbytečná témata na foru. Manuály jsou k dispozici i v elektronické podobě na webu ŠA.
    1 bod
  16. Zdravím ve spolek, tak bych se chtěl podělit o moje dosavadní zkušenosti s OBDeleven. Můžete kodovat jak přes nastavené "apps" tak klasicky růčo... ze zvědavosti jsem přes tu appku zprovoznil High Beam Assistenta aby byl tervale zapnut od startu už, což stálo 10 kreditu ktere sem dostal zdarma díky PRO verzi.... ostatni si musite dokupovat, je to asi 500 kreditu za 40€. Některé funkce stojí 10, některé 100 (VIM, Rozpoznání značek). Já sem však používal manuální kódování. Povedlo se mi vlastně vše co sem chtěl/měl sem v plánu viz navod na první straně, briskoda.net a plno dalších for... Takže např. Zapnutí druhé mlhovky Zobrazení rychlosti ventilátoru ve režimu AUTO Vypnutí systému start Rozsvícení blinkrů při otevření kufru Nastavení blinkání DLR v proti fázy ke blinkrům Zapnutí Laptimer Zapnutí litrů k dotankování Ještě se chystám na zavírání oken při dešti. ALE mám problém kde jsem se zasekl a to je Rozpoznávání dopravních značek pomoci kamery Lane Assistu. Kdy se mi všechny položky podařilo zapnout až na 2 kroky v jednotce A5 Front/Front Camera - první zádrhel v mém případě je ten že se tam nepíše Front Camera nýbrž Front Assist a že v jednotce nemuzu najít tyto věci : Controller A5 (Front / front view camera) 07 - Coding Byte 1 Bit 0 Enable - "01 traffic sign recognition (FTE) active" a Controller A5 (Front / front view camera) 16 - Security Access - enter 20103 10 - Adaptations Select channel Display end of speed limit symbol Change to activated Ještě bych rád doplnil že koduju způsobem že hledám vlastně popisky které jsou výše vypsaný a pak měním hodnoty resp aktivuju možnosti atd, všiml jsem si že přes VCDS jedete vlastně jen v kodech dle Bytu, bitu, hex a řádků a já nevím v bůh ví čem ještě v tomhle druhu se tolik neorientuju, ikdyz v OBD11 ta možnost je, stačí kliknout a budou se tam zobrazovat ty Byte a to a to jak je všude na screenech z VCDS, Vagu pro a tak a tak... Takže moje otázka zní včem je zakopanej pes, protože sem to 2x projížděl a nenašel sem tam výše zmíněné možnosti, mohu to ještě zkusit přes ty řádky ale mám strach abych tam neměnil nějaký blbosti když v psané formě tam ty názvy nejsou obsaženy a notabene mám v tom druhém kodovani trochu zmatek... A ještě doplňující otázka zda jde změnit UI Columbuse třeba na seatacky theme ale asi pochybuju jelikož loga sem tam našel tak jen RS/GREEN/SCOUT a ve vývojářským režimu columbuse mi to snad žádný thema ani neukázalo, nebo sem myslel ty podtržítka názvu polozek jak v maxidotu tak columbusu jak jsou barevně třeba v Golfu ale to jsem také nenašel... Mám O3 RS 2.0 TSI MY14 víceméně se vším co je možný kromě el. sedaček a el. víka kufru takže problém s HW by neměl být. Všechny ostatní funkce sem kodoval stejným způsobem a vše na výbornou, měl sem napíchlého S3 a tomu se ta A5ka ukazovala v pořádku, ten ovšem pro změnu neměl aktivovaného Lane Assista ale značky četl, u mě je to naopak... Díky a příjemnou neděli.
    1 bod
  17. Včera jsem si prohlížel asi šest skladových aut. Zadní "lepší" světla jsou hezká. U verze Ambition jsou taková zvláštní. Někdo tady psal, že vznikla amputací vnějšího céčka předFL LED provedení. Změna je i vevnitř céčka, kde je blinkr a zpátečka. Přibyla lesklý proužek, který tu sekci rozděluje. Přijde mně to horší, než předFL LED varianta. Zadní FL nárazník mně přijde hodně nenápadný, až se divím, že ho vůbec měnili. Špinil se teda extrémně.
    1 bod
  18. Mate info, jestli 2,0 tdi dostane 7 dsg? Co digit kokpit a HUD? Mam pripravenou objednavku na L&K 2,0tdi 4x4 v podstate bych si pral ten 7kvalt. S tou slabsi prevodovkou to vubec nejede z krizovatky :-)) Diky
    1 bod
  19. Opravdu si myslíš, že ti to přečuhující kus plastu zachrání? Jen se utrhne v místě, kde bez něj ještě nezarveš. A v místě, kde bys nárazník normálně poškodil, ho poškodíš tak jako tak, jen ho pak měníš za dvojnásobnou cenu kvůli kusu stříbrného plastu navíc..
    1 bod
  20. Ten software musel nekdo zaplatit. Zadarmo neni nic. Cena je ale opravdu prestrelena.
    1 bod
  21. A co si čekal, že ti odpoví...."aha, Vám se to nelíbí tak to máte za 3,5...." ? Většina dodělávaných věcí vyjde podstatně dráž než když jsou už z výroby.
    1 bod
  22. no ono je slozit a slozit, ze? jestli se peter nahodou nepta na moznost uplneho sklopeni sedacky spolujezdce do vodorovne polohy. to samozrejme u techto sedacek nelze.
    1 bod
  23. Dobrý den vzpomenete si na rozměry izolace, vnitřní a vnější průměr? Děkuji Michal Tichý
    1 bod
  24. to si nemyslim teda,chces me rict ze mazda 3,6 cx7 atd sou dnes pekne auta? sou pekne max 2roky co vyjdou
    1 bod
  25. Myslím, že Pavel udělal dobře, že vytvořil nové téma, protože už jsem nechtěl pokračovat v OT, ale zároveň jsem chtěl napsat, že souhlasím, i nesouhlasím. Třeba Hnůjdej už jen kvůli té propagandě nesnáším, ale ani design mi nepřijde moc pěkný, interiéry hrozné.. Ale třeba to zmíněné Sorento mi přijde designově velmi jednoduché a vyrovnané, jediné, co se mi nelíbí, je divně napasovaná linka DRL nad předními světly. Ale jinak myslím, že tento jednoduchý design nezestárne, už teď neuchvátí, ale je dostatečně zajímavý na to, abych se v tom nestyděl jezdit. No a interiér? Nevím, mi nové Kie designem interiérů připomínají Audiny, kvalita zpracování si nezadá s VW, materiály pro pokles kvality koncernu už i lepší. Zato Kožak interiér OK, normálka, ale exteriér? Zadní část, spolu s ostrými hranami myslím rychle zestárne hned, jak přijdou do módy zase kulatá auta (já obecně nejsem zastáncem přehánění a to hranatění Škodovek a VW se mi nelíbí, zlatá vyvážená OII) a předek nebude v módě nikdy, to je prostě překombinovaná patlanina a po 10 letech si budou ještě lidi ťukat na čelo s nepochopením, co to Škodovka tehdy udělala.. Nechci být jako jeden nejmenovaný uživatel, který vidí jen kiu, ale faktem je, že v tomto případě bych ji dal přednost. Ale před Kiou bych dal zase přednost něčemu jinému, takže to je pak už jedno Tak to vidím já
    1 bod
  26. co to tu furt tlachate o japonskych a korejskych pleckach jo treba je to ted pekny ale jejich design strasne starne a za rok dva to sou hnusny auta viztreba ix35, crv,mazda 6,cx5 atd. nehlede na to ze vevnitr si clovek pripada jak v 90tych letech kdezto treba koncern dela ty auta proste tak ze i za nekolik let sou porad pekna
    1 bod
  27. Dle mne bude problém v tom, že se vypne kompresor klimy při teplotě 4 °C. A jelikož před tím bylo tepleji, tak na režim AUTO kompresor klimy jel. Po vypnutí klimy se prudce zvýší vlhkost vyfukovaného vzduchu, proto to zamlžení. Dělá mi to taky tak. Proto při teplotách pod 10 °C jezdím jen na ECON (tedy bez kompresoru). Po faceliftu tuto hraniční teplotu snížili a problém zmizel.
    1 bod
  28. Tak pak nechapu ale tvuj komentar teda kamarade ..... To brecis teda ale na spatnym dvore a i tak ti to muze byt preci jedno. A kdyz se tedy neptas na ostani automobilky, tak jakto chces normalne vysvetlit ? U vsech je to teda pak v absolutnim poradku ? Jednoduchy, chces - pockej si. Nechces, pockej si jinde
    0 bodů
  29. OK, idem si na pupmu kúpiť liter nafty, zalejem to , počkám cca 1 hodinu, dolejem a zavriem. Dúfam, že to bude šlapať.Dík.
    -1 bodů
  30. To bych netvrdil. Skokove takovych objednavek. to proste byt musi. To ze nejsou schopny reagovat, to by se dalo tvrdit i u dalsich automobilek,.. treba na BMW M2 cekas vic nez rok.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...