Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/23/17 ve všech sekcích

  1. Jo a ty seš ztřískanej s Vencou na nádraží v KV a ten Tě navíc zradil s nějakou buchtou..
    4 body
  2. No takže fabiu som uspesne predal a uz na mna caka nakoniec nie civic ale golf edition highline 1,4tsi manual
    2 body
  3. Háčkem vytrhneš plast vedle mlhoveho světla, pod ním jsou dva šrouby, ty vysroubuješ a vyndáš celé světlo. Ze žárovky vyndáš konektor a žárovka je na bajonetu. Proti výměně žárovek v hlavních světlech je to brnkačka ;-)
    2 body
  4. Tááák, to je přesně ono
    1 bod
  5. Ahaaaa, tak to asi bude pravda. Vse kde musim stat dele jak 5min je u me kolona. Vy to mate jinak a 1km kolona je vlastne volna Praha [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  6. No tak to s tím svým smartphonem co mám budu asi potřebovat od Clinta půjčit kus přistávací plochy, páč zajetí do garáže to asi můj operační systém nezvládne..
    1 bod
  7. Si moc nefandi. Tohle tam lidi nechávají jen v kavárně. Ty je tam 2x do roka nevytrhneš.[emoji12]
    1 bod
  8. V mojom servise striekali iba poškodené diely komplet.. našťastie sa celkom dobre strafili do farby a rozdiel oproti kapote alebo dverám nevidno. Ale napr. ocko mal presne to isté na svojej i30ke a tam mu autorizák Hyundai striekal aj kapotu do stratena. Videl som však napr. aj prácu autorizovaného servisu Mazda, ktorý striekal len zadné dvere a ten odtieň im vôbec nevyšiel v porovnaní s prednými dverami.
    1 bod
  9. Proto jsem koupil novou s krásným designem a budem se na ni jen koukat. Bílá metla se zlatým lemováním a modrobílým podsvětlením. Kam se hrabe kokodák.
    1 bod
  10. To není o odbornících - zvládne to i učeň - oni jen rozstřik nemají mezi postupy, podobně jako spoustu jiných věcí a lidem se snaží tvrdit, že to nejde. I při stříkání celého dílu, je dobré na okolních dílech udělat rozstřik a následné rozleštění barvy - jinak jen trochu školené oko hned na první pohled pozná, že to bylo lakovaný - až budeš auto prodávat, určitě na to přijde řeč.
    1 bod
  11. A já sháněl žehličku. Ta stará ze škoda plus odešla do věčných lovišť.
    1 bod
  12. To že nestriekaju lokálne som zistil keď som sa tam bol na voľačo pýtať, vraj by ostal flak viditeľný, že oni nemajú takého odborníka čo by to vedel lokálne spraviť tak aby nebolo vidieť rozdiel, ale to nevadí, kľudne nech ten nárazník nastriekaju aj celý nanovo, nebude mi to vadiť, hlavne aby mi ostalo lízatko
    1 bod
  13. Tak nový ceník mě trochu nadzvedl že židle. Mám objednanou 1.0 style a v moji konfiguraci by 1.4 L&K vyšla jen o 10 tisíc dráž.
    1 bod
  14. Demontáž obložení 3/5 dveří, je úplně jednoduchá. Drží ji 8 zácvaků a 1 torx, který je umíštěn v prohlubni na zavírání dveří. Nejdříve se odšroubuje torx, a následně se postupně vycvakne zácvak po zácvaku. Já jsem si pomáhal plochým šroubovákem obaleným do mikrovlákna. Zpětná montáž je v obráceném postupu.
    1 bod
  15. plastový nárazník se lokálně dá stříknout - autorizované servisi to ale nedělají
    1 bod
  16. Děkuji všem za kladné hodnocení. Jsem rád, že jsme mohl pomoci a že jste spokojení. S těmi kartami je to tak, že se stala chyba ve výrobě v roce 2015, která umožnila přepsat výrobní číslo karty. Na chybu se přišlo a přibližně od loňského léta už se karty s chybou nevyrábí. Sporadicky je možné vhodnou kartu zakoupit někde v bazaru. Pro Škoda Amundsen = Volkswagen RNS 310 = Seat Seat media system 2.0 je jediné možné řešení použít kartu, u které lze přepsat výrobní číslo. Pro Škoda Amundsen+ = Volkswagen RNS 315 = Seat Seat media system 2.1 a 2.2 lze použít jakoukoli kartu, pokud je zamčena heslem které odpovídá výrobnímu číslu karty dle algoritmu, který je tajný a přísně střežený koncernem VW. K dispozici veřejně nikde není. Kromě všeobecně známé kombinace lze použít i jakoukoli jinou správnou. Například i tyto zajímavé kombinace : 10000000000000000000000000000000 výrobní číslo (CID) 7115F1E52743C965C6BBBFE5AC8FCF5A heslo 20000000000000000000000000000000 5E66F7B64A66F810CA05AA6BDDA96685 30000000000000000000000000000000 CC3B457C14A2C4ABB516355697C9FD53
    1 bod
  17. to vyklepou bez problemu. Mi na FII vyklepali u Helera v Ostrave prah u dveri spolujezdce ktery byl promackly diky sednuti na rantl chodniku. Prvni hlaska byla ze to budou muset vyrezat a navarit novy, ale nakonec pri prebirce rikal, ze to dokazali vyklepat. Jinak muj odhad je tak 6 tis. na 1 dil. Plast narazniku bude urcite novy a nastrikany. Co mi rikali, tak plast se neda prestriknout lokalne a musi se cely. A kdyz jsem napodzim kolegyni taky trosku odrel, bok F1, tak z meho havarijka zadni blatnik ridice, zadni naraznik, zadni leve svetlo. Suma sumarum cca 25 tis. Kc. A z povinneho mi sice napsali jen 8 tisic, ale ona tvrdila, ze faktury mela podobne kolem tech necelych 30. Vcetne tyden nahradniho vozidla a v ne AS servisu. Jinak hodina prace v AS cca 400 az 500Kc na karosarne.
    1 bod
  18. Demontáž: – Vypnout zapalování a všechny elektrické spotřebiče. – Otevřít víko zavazadlového prostoru, podepřít a zajistit ho. – Rozpojit svorkovnice vřetenového pohonu pod panelem D ⇒ Strana 175 a kabelové vedení - 3 - protáhnout průchodkou. – Nadzvednout šroubovákem jisticí třmen - 4 - a vřetenový pohon - 1 - stáhnout z kulového čepu - 2 - . POZOR! Jistící třmen vždy vysunout jen do první polohy. Nikdy nevytahovat zcela z kulové pánve. Hrozí nebezpečí poranění mechanika a zničení jistícího třmenu! – Kulový čep (27 Nm) - 2 - . Montáž: – Montáž provést opačným postupem.
    1 bod
  19. 1 bod
  20. Měl sem to samé, někdy to netáhlo 5 minut a pak zas jo atd... Nakonec špatná baňka turba origo 4200,- febi 3200,- uvidíš sám.
    1 bod
  21. Jsou tady: V podstatě to vůbec není vidět a to ani na té bílé. Nikdy mi to nikdo nevytkl, že by se tam nehodily.
    1 bod
  22. To je můj obrázek :-) A špíní se to, ale já mám zástěrky, takže mi přijde, že nijak zásadně více než na S2 a poškrábání jsem si nevšiml...
    1 bod
  23. Pokud mi vyjednáš 20% slevu na Tiguana ozvi se mi.
    1 bod
  24. Hosi, moc to resite,... presne jak pise Prochaine,.... mam tedka na testovani SIII combi 2.0 TDI 140kw DSG Laurin-Klement a to auto slape jako hodinky najeto 7790 km. jedinyho co dodrzuju, dukladne ohrati motoru na provozni teplotu, coz je samozrejme teplota oleje 85 stupnu a po sviznejsi jizde dochlazuji...... Jinak vsechno funguje bez problemu, vady na krase, jako nejaky listy, dolicovani blatniku a atd neresim,.... vechno v norme,... jsem puntickar a mam rad poradek, ale tohle je podle me az moc pres hranice...... kazdy to ma ale pochopitelne jinak no
    1 bod
  25. Červená niečo ako Tour de France.
    1 bod
  26. tak tuhle hovadinku na tříramenný volant za třista mám , je to předraženej kus plastu, ale každej si ho všimne a ptá se co to je, jiné hezčí doplňky co jsem tam nabušil, vždy přejdou čumilové bez povšimnutí...
    1 bod
  27. Tady je nejak mrtvo. Vikend asi je zima tak Prazaci zustali doma a obdelavaj manzelky. Hradecaci obdelavaj registrovany partnery. [emoji23]
    0 bodů
  28. a tohle TUVko ti pomuze? uznaji ho policajti a STK? btw- ty chceš dávat podložky pod 16ky kola?
    -1 bodů
  29. A ty se divis kdyz s ni zehlis ? Manzelka na ni moc tlacila.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...