Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/21/17 ve všech sekcích

  1. Nové zprávy. Volali mě ze servisu a už je na světe nový SW pro Bolero. Dnes to prý zkoušeli na svých autech a konečně se to zdá být funkční. Zítra ráno jedu na přehrátí.
    3 body
  2. Funguje. Letos zatím používám jen to, resp. mazal jsem jen jednou někdy v březnu / dubnu. Myslím, že jsme se o tom už bavili u Tebe nebo mikliska ve vlákně: http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/gel-pro-peci-o-gumu-000096310dx
    2 body
  3. 1) ano ale je suchý, voda se sráží už na výparníku, dál se nedostane 2) ve vnitř je celý agregát vychlazený a najednou přestane proudit suchý vzduch a místo něj přijde teplý s vyšším obsahem vody - ve studeném prostředí musí docházet ke kondenzaci. Jak komu. V současném autě mi smrdí pokud ji zapnu, pak se to trochu zlepší ale smrdí to furt dokud se to nevypne - což značí, že problém vzniká přímo na výparníku.
    1 bod
  4. Satas hlavně nastavil počátek vstřiku jak se má a ne to co tam bylo a pak nahral surovej origo soft 132KW z BDH takže ted mas plnohodnotně továrního superba 132KW .A jede to stokrát lip než nejaka uzasně čipovana 120kw.
    1 bod
  5. Zajtra môj tato vracia Fabiu 2 Combi po FL rv2012 s motorom 1,2TSI 77kw výbava Elegance s 200500km operatívnemu leasingu. Auto malo za celú dobu prevádzky dve poruchy. Jedna bola, že nechcelo zamkýnať vodičové dvere dialkovým, dalo sa zamknúť len kľúčom. A druhá bola, že sa predral kábel ABS snímača na zadnom kolese. Reťaz nepovažujem za poruchu, tá sa menila pri 165tkm, ešte nebola na hranici použiteľnosti ale servis usúdil, že treba výmenu. Olej bol používaný 5W-30 shell a castrol. Olej nebolo potrebné za 200tkm dolievať. Keď som občas skúsil ovoňať olej tak nikdy nesmrdel po benzíne. Bol menený každých 30-32tkm. Brzdy original, ešte 100tkm vydržia. Dlhodobá spotreba podľa PP je 5,8l. Môžem povedať, že vzhľadom na zlú povesť týchto motorov (zle navrhnutá reťaz) by som sa osobne nebál do toho motora ísť.
    1 bod
  6. Nahřát fénem, pak podříznout saturnou...
    1 bod
  7. špachtlí.. a když to poškrábeš, tak to přetřeš štětcem.
    1 bod
  8. První věc, co jsem zahodil. Kup v AutoKelly asi za kilo pásku na to od 3M a je klid.
    1 bod
  9. PS: Ani FI nebyla bůhvíjaký antikorozní zázrak - moje z roku 2004 chytla lišku rezavou na pátých dveřích po čtyřech letech...
    1 bod
  10. Interier Ambition Light. Konečne sa mi podarilo dobojovať do Octi ambition osvetlenie ovládané cez Infotaiment ako majú napr. SuperB. Síce iba jednofarebné ale viac mi ani netrebalo. Keďže dobojovať sa ku správnemu zapojeniu a dokódovaniu bolo nemožné "alebo aspoň ja som nič konkrétne nenašiel" tak sem hodím taký menší návod, možno niekomu kto sa bude chceť pohrať pomôže. Samotné zapojenie do BCM popisovať do podrobna nebudem, je identické ako v návode na footwell light z netu briskoda. Ja som to síce zapojil na pin v konektore C 72 ktorý je určený práve pre spomenuté osvetlenie nôh no ak by to chcel niekto úplne origo tak tuším sú to pini C61, C35, C36, C37 (C = znamená o ktorý konektor v BCM sa jedná) Takže ku samotnému kódovaniu Napojíme sa na jednotku 09 - centrálna elektronika Zadáme bezpečný prístup - 31347 (ďalej sa to odvíja od toho ktorý pin v konektore ste použili, v mojom prípade teda 72) Otvoríme Adaptáciu - 10 Leuchte30FR LC72-Dimmwert AB 30 - nastavíme na 100 (maximálna intenzita svetla) Leuchte30FR LC72-Lasttyp 30 - nastavíme 18-2*5W Leuchte30FR LC72-Lichtfunktion A 30 - nastavíme Ambientelicht 2 Vňitřní světlo: konfigurace světel-Ambiente_Applikationsleisten_in_Instrumententafel - nastaviť na zabudovaný Vňitřní světlo: konfigurace světel-Ambientemenue mit alle Zonen - nastaviť na aktivní To je všetko a teraz si už len užívať dobre vykonanú prácu Dá sa s tým ešte vyhrať aby sa jednotlivé osvetlenia ovládali zvlášť ale kto bude chcieť nech tiež troška potrápi hlavičku prípadne som k dispozícií. Na záver krátke video a foto infotaimentu
    1 bod
  11. Debata o ostřikovačích a Seatech je právě ukončená.
    1 bod
  12. To DCC len pre 4x4 ma mrzi. Octavka to ma aj pre prednokolku s vlecnou napravou. 4kolku nechcem, viem aj lepsie utratit 2000€ a este nosit stale navise 100kg, ked 99.9% casu budem na asfalte, z toho 75% v meste. DCC na nasich cestach by bolo lepsie utatenych 1000€. Ale drobne pozitivum je ze teda usetrim 1000€
    1 bod
  13. SKODA_KAROQ_Svetova_Premiera_Tiskova_mapa_CZ.PDF
    1 bod
  14. Ale stále to nad 200 jde... tacho 250 je tam celkem rychle. pak zasáhne omezovač. Já jel nejvíc tacho 263 a to bych řekl, že bylo právě těch 250. Šlo by to určitě více. Každopádně mě ten motor baví, dovede prohnat a často i vyškolit všehny ty A6, bmw 5, atd:-) spíše mě zajímá jakou bude mít motor životnost, jezdil jsem předtím i v audi A5, 2.0 tfsi, 132 kw a to žralo litr oleje na 5tkm, tady vše v pohodě.
    1 bod
  15. Tak jen doplnim ze po prvnim neuspesnem pokusu (vymena cidla teploty paliva) to ve Skoda servisu zvladnuli Na dalsi servisce vymenen svazek kabelu k cidlu teploty paliva za cca 1000kc. Od te doby 12 000km se zhaveni ani jednou nerozblikalo Jen me to delavalo prevazne za vlhka a jak jsme psal vise na 30 000km cca jen 30x.
    1 bod
  16. Věděl jsem o volání policie pouze při škodě nad 100 000 nebo při škodě na majetku třetí osoby. Srna odběhla, takže jsem usoudil že není co řešit, jinak by policie musela přijet a řešit dále s myslivci. A hlavně, volal jsem na pojišťovnu co mám dělat a o policii nic neříkali, pouze nafotit, a volat na linku v pondělí ráno, kdy budou operátoři na lince. EDIT: všude jsem dohledal pouze volání policie v případě, že zvěř uhyne přímo při nehodě. Pokud odběhne a škoda byla způsobena pouze na vozidle, není třeba volat policii.
    1 bod
  17. Cena není všechno. Já bych věřil jen ČP a Allianz.
    1 bod
  18. Při výměně oleje se mění zárověň šroub a těsnění (kroužek z mědi). Cena kolem 30 K za vše. Nutné to není.
    -1 bodů
  19. Ahoj, kamarád si koupil Kodiaqa s panorámou a má jeden problém. Otázka zní: jde nějak dokódovat, aby se dala panoráma zavřít na dálku klíčem, tak jak okna. A nebo umí to alespoň s dešťovým senzorem automaticky?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...