Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/30/17 ve všech sekcích

  1. No u Skodovky aby odesla centralni klapka, klika ve dverich s keyles atd. staci aby to byla Octavia 1.5 roku stari. No nevim nevim jestli je Thalie auto, ale kufr 505 litru, to u Citiga musis ubrat dve desetina mista a jeden valec. [emoji23] Zaparkovat to v lese tak si to datel splete se svym hnizdem. Oboji je stejne velke. [emoji23]
    5 bodů
  2. Dneska je všechno možné a to nejenom v Rusku. Je to o lidech, takže když je na špatném místě ve špatnou dobu špatný člověk, problém je na světě. Mezi slušnýma lidma by se to nestalo, ale pitomci a ještě k tomu arogantní, kteří mají svoje jisté = to je nejhorší možnost.
    2 body
  3. Buď rád, že nemáš zlomený celý auto, k tomu někdy u Tálie stačí i blbej retardér
    2 body
  4. Malá ukázka jak lze změnit možnost DCC podvozku(tj. lze nastavit volbu ještě komfortnější než komfort a sportovnější než sport + něco mezi.....)
    1 bod
  5. funguje to asi tak, ze kdyz v rezimu Comfort rychlejc projedes prudsi zatacku, tak DCC nedovoli, aby se auto zbytecne moc vyklonilo ven. v tu chvili ty tlumice na par sekund ztuhnou a auto je pocitove stabilnejsi. jezdim v Comfortu prakticky 100% casu (i na tech 19-palcovych kolech je to stale dost pohodlne) a v pohode s tim projedu i kdejaky serpentiny bez toho, aby me to nutilo prepinat rezim. s GPSkou to samozrejme nekomunikuje, automaticka zmena charakteristiky se (dle meho nazoru) deje zaklade hodnot pretizeni, naklonu a rychlosti. mimochodem, kdyz to subjektivne srovnam se Superbem bez DCCcka (tozn. jakoby v rezimu Normal), tak OIII ani v Comfortu tolik "neplave" a nenaklani se v zatackach jako SIII.
    1 bod
  6. Kdyby jsi nedostal ránu zezadu, tak bys tady dodnes s naftou koktal...
    1 bod
  7. Dehet, ten se vyplati. Nez se Clintovi vyplati, tak to driv to auto bude ve srotu. [emoji23][emoji23][emoji6] http://autobible.euro.cz/galerie-stredu-vyplati-se-nejoblibenejsi-auta-dieselem-jen-kdyz-najedete-stovky-tisic-km/
    1 bod
  8. Přijde chlápek do hospody:"3 Rumy!", barman na to: "Proč 3?""Tak víte, mám dva bratry a každý žije v jiném koutě světa a nemáme čas chodit spolu do hospody, tak každý, když jde pít, pije za každého." Takto chodí pravidelně, až jednoho dne příjde a říká:"2 Rumy!""Co? Jste se pohádali s bratrem?" "Nene, já jsem přestal pít!"
    1 bod
  9. Zdravím, pichnul jsem kolo, čekám na dodání noveho, auto zatím na rezerve. Po výměně (na heveru) na rezervu mi přijde, ze při rychlejším zabrzdeni (ale nemusí to být nic šíleného) se ze zadu ozve vždycky takový zavrznuti/zapiskani. Na nerovnostech, ani když s autem zacloumam to nedělá. Opravdu jen při takovým tom "zapichnuti", kdy auto úplně zastaví. Muže to být tím, ze je auto na rezerve? Protože to začalo dělat opravdu až po té výměně. Nebo je to normální? Takhle nevrzala ani moje staricka jedničkova Fabia. Díky moc.
    1 bod
  10. A co resis, jestli tam vede jen plus nebo nejaky canbus, tak si to opravis sam. Nvm jak je to reseny, ale budto tam odmotej vic kabelu, at se nelame a nebo to natahni jinudy. U Superba jen demontaz tapecu = 1x motototokonstanta [emoji4] v autorizaku. Ja se take musim přiznat, dalsi auto Hyundai nebude ani zadarmo. Nejedna se o kvalitu a nebo nekvalitu aut, jedna se o poprodejni sluzby. Jasne a strucne, kdyz jsem ho kupoval, bylo ve stredu Prahy snad 5 autorizaku - pro me zajimava Harfa (nekde tam byl) a pak Auto Zeman. Po roce kdyz jsem chtel na garancku, tak nahle v centru zbyl jen jeden - auto Zeman. Inu objednani na mesic, pac to bylo hnedka po te velke kauze s H. Jel jsem do Brandýsa auto Kout (jinak by mi propadla zaruka) - kvalita sluzeb za 4 az za 5 (jako ve skole znamkovano). Pristi rok jsem zvolil auto Zeman, kvalita sluzeb za 1 - tedy nasel jsem servis (nebojte, u Skodovky to bylo stejny, tech jsem projel asi 5). Po roce opet chci do auto Zeman, vlezu na web H, koukam na kontakty autorizaku a auto Zeman jaksi nevidim, tak jim volam a je to tak, s H skoncili, delaji sice garancni prohlidky, ale kdybych chtel neco na zaruku, tak mam smulu. Udajne se vedeni nepohodlo s H. Napisu asi p. Vosickemu, ze dekuju za dosavadni sluzby, ale pokud nejsou schopni zajistit servisy v hlavnim meste, tak at radeji auta neprodavaj a jsem rad ze jsem i30 nekoupil a koupil Dacku, ted bych byl akorat nasranej o to vic, Renault ma alespon servisy pro me po ruce. Ps jeden servis se v Praze po novu objevil asi pred rokem, ale je to pobočka servisu, kde jsem auto kupoval a hned na miste jsem vytipoval ze tam me na servise neuvidej + je to nalevo od Vltavy, tedy cast Prahy kam nejezdim, takze je to stejne pase. Kdyz jsem se chtel objednat jinam, tak jsem se nestacil divit, pokud mam nahradni vuz pres noc, tak uctuji 2 dny (ikdyz na hodiny to neni 24h, jinde vzdy uctuji dle hodin a pokud to nepresahne 24h, tak se plati jen jedem den), tedy 700Kc zapujcku. S tim jsem se jeste nesetkal, no asi se objednam do auto Zeman a necham si vyjet pripadny zavady a ty pojedu resit jinam, kdyz jsou nenazrany, tak nebudou mit nic. A jelikoz auto Zeman uz prodava jen Mazdy, tak mi mozna pujcej Mazdu , vyfotim ji a poslu Vosickymu, ze i v centru Prahy, lze servisovat alespon jine znacky.
    1 bod
  11. Kolega v práci našel pod autem (1.6TDI, 77kW) vodu. Zjistili mu vadné čerpadlo. Po rozebrání na 185.000km bylo vidět naprosto rozdrbaný rozvodový řemen, který by dle mechanika nevydržel už ani 500km. Je otázkou, zda-li se jednalo o přirozené poškození řemenu, či poškození od váznoucí pumpy, která řemen zatěžovala. Každopádně to bylo za 5 minut 12. Na rozvodech a všech olejích a náplních se šetřit rozhodně nevyplatí. Zejména slovo "doživotní" náplň je hodně nebezpečné...
    1 bod
  12. Neřešil bych, ale proč bych měl podporovat zrovna servisy, které se ohánějí nějakými interními předpisy, když to SA legálně povoluje? Jde o princip. A finanční rozdíl více než 2000 Kč není zrovna malý. To je plná nádrž.
    1 bod
  13. epo Jako řidič mám oči, což je podle mě předpoklad pro každého řidiče. Když pojedu v levém pruhu 160 a uvidím, že v pravém pruhu je auto, které dojíždí kamion, tak prostě: 1) zpomalím, zařadím se za ním, aby věděl, že může předjet 2) zrychlím, aby nemusel brzdit Nesnáším totiž, když jedu v pravém pruhu 120-140, dojíždím kamion a vedle mě jede guma na tempomat o 5kmh/víc a prostě nemá ohledy na další řidiče. To je zase ten rozdíl mezi porušováním předpisů a chováním se ohleduplně k druhým. foxdivemaster Však já jsem taky vychovaný, abych se choval čestně. A jsem taky vychovaný, aby se mnou každý kkt nevydrbával. Víš co je zvláštní? Mám auto v opravě od pondělí a celý týden jsem s náhradním autem (spz A...) a ani jeden bloček. To auto tam stálo bez hnutí. Sakra najednou to nikomu nevadilo? Není to podjatost? Ha, ocas z Moravy přijel, ejhle, tu máš. Zaplatil jsem si ochranu před buzerací PS: někdo psal ohledně parkování a ohrožování dětí..... znova, dejme si sraz, já vám ukážu jaký jsem "prase", že parkuju na místě, kde NEOMEZÍM ani NEOHROZÍM popeláře ani paní s berličkami. Nehodlám respektovat gumu, která si řekla, "tady auta stát nebudou". Až tam dají modrou, tak se bude stát všude tam, kde dnes auto stojí běžně a jenom někteří za to dostanou lísteček za stěrač..
    1 bod
  14. Především se stará o sebe, nezávidí a chová se ohleduplně. A je jedno, kolik jede, klidně 200, když na to má. Pouštím a šťastnou cestu.
    1 bod
  15. se státní policíí problém není, profrčel jsem kolem nich ve 145 na dálnici nebo 100 na pěkné silnici a pohoda. Problém je s MP co si z toho udělali business, ostatní stejně jako s parkováním. Proč je všude na jižní spojce 80 a najednou to místama srazí na 70 do tunelů a pod, proč je na výjezd z břevnova na blanku 50 km/h ? proč jsou na P6 radary na 30 km/h ? S bezpečností to nemá nic společného, je to čistě na vydělávání peněz. Ty radary se věčně posouvají, neustále tam mění rychlostní limity, já teď čekám kdy zase změní rychlost na 5.května. Je to buzerace nic víc a z mého pohledu je vyhláška totalitní šikana a nástroj jak z lidí tahat prachy aby měl někdo jak psal kolega na hoře "na bazén". Ted navíc expert Idiot.Ťok prosazuje radary na mýtné brána... proboha co je to zase za čú*ákovinu ? Už ťed je D1 jak housenka, co nabouchali radary do zúžení tak tam ichtylové pro jistotu jezdí 60 km/h, kolik lidí na D1 jede výrazně přes 130 km/h ? 1 ze 100 ? a přeháním protože většinu času se ta rychlost ani nedá překročit. Co to bude mít za následek ? Housenkování provozu. Náhlé zbrklé brždění, snížení plynulosti provozu. No bude to něco hrozného, stejně jako ve městech, kde např. po mostu barikádníku mažou lidi 60-80 a za mostem před radarem se začne hulit z brzd na 40 km/h, to má fakt pointu tohle ! Ne jako radary jsou prostě zlo, s plynulostí provozu ani bezpečností to nemá prach nic společného. To píšu jako člověk co jezdí dle předpisů ale oceňuji plynulost !
    1 bod
  16. Kluci já mám nápad, uděláme sraz v místě mého bydliště Můžeme se podívat a podiskutovat nad tím, co je a co není správný V okruhu 1km (a to je v Praze dost) najdete 50% špatně zaparkovaných aut A pak si můžeme dát pivko a říct si, jací kkti na světě jsou Mimochodem už jsem vám říkal jak nám tento týden čistili komunikace a všude byl zákaz zastavení? A že auto, které už 3 roky hnije před vchodem do baráku nemá ani SPZ ani lístečky? Kde je ten správný metr pro všechny stejný? A víte, proč ho policie ani neodtáhne? Protože to nikdo nezaplatí! takže přes noc sundávat SPZ
    1 bod
  17. Nezdá se Vám, že to trochu přeháníte?
    0 bodů
  18. Pravda. Pojisteni na cokoli (i na pokuty) je jedna vec (a kazdy se muze rozhodnout, zda se pojisti, ci nokoli). Toto je naprosto v poradku a pokud existuje nekdo, kdo takove pojisteni nabizi, tak proc ne. Druha vec je, jak pak takove pojisteni funguje. A tady uz se nemohu zbavit dojmu, ze to probiha formou vykrouceni se hlednani ruznych klicek. Osobne bych vsak do toho nesel, neb s takovou praktikou nesouhlasim (i kdyz uznavam, ze to muze usetrit spoustu casu). Ono je to problematicke. Prave to, ze se sposta lidi snazi nejak vykroutit, je jednim ze spoustecu toho, jak pak ruzne instituce jednaji. Ano, je pravda, ze 10centimetru na zlute care je celkem bezvyznamne. Ale na druhou stranu i takova blbost pak rika, jak moc je clovek ochotny respektovat urcita pravidla (stani na zakazu zastaveni, vjezd do zakazu vjezdu, +10km/h a proc ne vice v obci vecer a proc ne rovnou pres den, cervena, vzdyt tam pred chvilkou nebyla, ...). Kazdopadne to uz je trochu mimo tema.
    -1 bodů
  19. No přesně o prioritách to je. S thalií se opravdu moc jezdit nedá...
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...