Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/24/17 ve všech sekcích
-
Babiš chytá ryby a uloví zlatou rybku. Rybka mu povídá : "Andreji, když mě pustíš, splním ti tři přání". Andrej si říká: "Kurva já žádné přání mít nemusím - mám na co si vzpomenu, ale když jinak nedáš, tak si přeju, aby celé Čapí hnízdo bylo ze zlata". Prásk, rána jako z děla a čapí hnízdo je celé zlaté. Tak to druhé přání - to bych chtěl, tu nejkrásnější kurvu světa. Prásk, rána a na pohovce před ním leží ženská až oči přecházejí - prsa krásné čtyřky, nohy do praku, dírka růžová a krásně vlhká. Babiš v úžasu čučí a pak povídá:To je sice moc pěkné, ale na ni bych potřeboval mít ještě alespoň tři kokoty. Prásk, rána jako z děla a před ním stojí Sobotka, Bělobrádek a Kalousek. Klaus chyta ryby.chyti zlatou rybku.Rybka "co takhle tri prani?"Klaus "dobre,tak co bys chtela?" Rodinka chytá ryby. Táta vytáhne zlatou rybku. Klasika, tři přání. Syn povídá: " Já chci ježka." Táta: " Do piči s ježkem." Máma: " Ježek z piči ven!"2 body
-
Připojím svoje první zkušenosti (400km od nuly) s tímto motorem s DSG a srovnání s OIII 1.4 TSI DSG, kterou jsem jezdil poslední 4 roky a 100 tisíc km: Při klidné jízdě na pohodu je nejvíc znát to, že vrchol krouťáku je až ve 2000 otáčkách (1.4 TSI jej má v 1500). Převodovka vytrvale řadí tak, že otáčky padají na těch 1500 a to už motor duní, na to jsem zvyklý nebyl, jezdím proto zatím v S módu převodovky. Když ale jen trochu silněji šlápnete na plyn chování převodovky se rychle mění, i v D módu řadí až ve vyšších otáčkách, citlivěji reaguje na styl jízdy než v 1.4 TSI. Nevadilo by mi, že motor nejde tahat na 1500 jako 1.4 TSI, ale vadí mi, že tam ta převodovka řadí, takže je to spíš nespokojenost s nastavením převodovky než motoru. Motor má zatím hrubější chod než 1.4 TSI, ale to se podle mě zlepší. Ve vyšších otáčkách se mi zvuk líbí skoro víc než u čtyřválce. Spousta z vás to možná nepochopí, ale podle mě má vytočený tříválec něco do sebe, charakter zvuku se neliší od HTP, jen je hlubší. Ve středních otáčkách je motor jemně slyšet, čytřválec nebyl slyšet vůbec, ale mě to nevadí. Od 90 km/h o něm nevím. Největší rozdíl jsou starty (když zapomenu vypnout start-stop, tak mě to rychle připomenou). Motor zatřese celým autem, to čtyřválec nedělal. S dynamikou jsem zatím spokojen, protože jsem klidný jezdec, proto jsem taky šel o stupeň dolů. (Kromě toho, že 1.4 TSI Style nebyla v březnu v nabídce). Ještě uvídím až bude auto naložené rodinou při cestě na dovolenou. Tam jsem také zvědav na spotřebu.2 body
-
Nebud neustale tak negativni.. Pak si ani nevsimas ze tu nekdo reaguje na nase sousedy Vsak ty se na to nove auto snad ani netesis, ale jen se smirujes s tim, kdy ho dostanes..1 bod
-
- Co je to pleonasmus?- Když nadbytečně použiješ víc slov se stejným významem.- Nějaký příklad?- Brno - venkov Co to je Brno ,kde to leží? Řídce obydlená zatáčka na trase Praha - Vídeň1 bod
-
je to PD. Jakmile to má najeto přes 200 tis. tak musíš počítat se vším. Může se stát, že do toho nevrazíš ani korunu, nebo naopak v prvním roce za opravy prošustruješ 100 tisíc. Prostě kupuješ staré ojeté auto za zlomek původní ceny, nečekej od toho zázrak...1 bod
-
A kdxz dvere vytlumite jak to mam ja tak to je jak u mercedesu. Ne opravdu je znat kdyz se ten plech spevni ;-)1 bod
-
1 bod
-
V tom případě se egru a dvouhmoty v dohlední době nevyhneš a nejspíš ani ten DPF a vstřiky, tlumiče to vše je na konci životnosti, může to vydržet dalších 100 tisíc ale taky to všechny může exnout zítra... Dal bych do obálky 110 tisíc a dalších 90 si nechal na generálku.1 bod
-
To máš bohužel pravdu a nemusí to ani stát na sluníčku. Na druhou stranu, aspoň to nevrže za jízdy1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vcera jsem jel se strycem v Kardiaqu a kdyz clovek vezme za madlo dveri po tom co auto stalo na slunicku tak to skripe a vrze jak nejaka Dacie. No jo, Skoda i kdyby mela model za 3mil., bude to porad a vzdy jen Skoda. Protoze prave takove detaily delaji rozdil mezi smelem a kvalitnim autem.1 bod
-
Víceméně motorová část bude před velkou generálkou. zjisti následující: 1. Byl měněn už setrvačník ? V jakých KM ? 2. Byly repasovány / měněné vstřiky a čerpadlo ? KM ? 3. Byl Měněný EGR ventil ? V jakých KM ? 4. Je funkční DPF ? Výfuk musí být skoro čistý naprosté minimum sazí. Popř. Byl už filtr čištěn nebo měněn ? Jestli byl čištěn jakým způsobem ? Všechny vyjmenované díly jsou poměrně drahé. EGR se mění obvykle kolem 150 k km, takže jestli byl měněný bude tě nejspíš brzo čekat, ale toho bych se nebál. Setrvačník je o stylu jízdy. čerpadlo/vstřiky mají svojí životnost a jestli nebyly měněny budou v klinické smrti tj. počítej minimálně s repasem vstřiků jestli dělány nebyly. DPF filtry ted slevily takže pokud dá firma dobrou cenu nebál bych se toho jestli nebyl čištěný bude víceméně před výměnou, hlavně bych si pohlídal ten vstřikovací systém, to by mohlo vyjít draho.1 bod
-
1 bod
-
Pokud bych měl auto jen na testování, tak se s tím, že mi něco nefunguje smířím, ale pokud jsem zákazník, tak bych tohle vůbec neměl řešit. Pro znalé, jen další důvod raději aplikaci vůbec nepoužívat.1 bod
-
Mám Kodiaqa 12 dní. Jezdím prakticky každý den, ale v posledních dnech se mně data neaktualizují. V mobilní aplikaci vidím poslední aktualizaci před 2 dny, což je například pro ověření uzamčení vozu nepoužitelné. Portál Škoda Connect se často chová chaoticky, načítá se pomalu a někdy ukazuje nesmysly. Např. teď hlásí chybu: Gateway Time-out The gateway did not receive a timely response from the upstream server or application. Obával jsem se původně, že mám problém ve svém voze s komunikací z virtuální SIM, ale spíše to tipuji na porodní problémy Škodovky se samotnou službou. Jak funguje vzdálený přístup k vozu vám?1 bod
-
@kokta7Co tady kdo komu nosí na podnose, neplácej prosím Takových knížecích rad jsem se neprosil. A pokud tady něco zaznívá, mělo by to být vždy podloženo. Když srovnám cenu (a poskytnutou slevu) mé objednané LK s dovybavením, a chtěl bych obdobně vybaveného prasáka, tak se na to nedostanu ani se slevou u VW. ... Žádné IČO, jak správně podotkl @bojler , již dost dlouho nehraje žádnou roli, slevy již fungují jinak, pokud vůbec. Bavme se prosím o konkrétním autě s konkrétní výbavou. Ale jak jsem řekl, prasáka jsem stejně nechtěl, nelíbí se mě. Mám nějakou zkušenost s minulým modelem, a nic jako "o řád lepší auto" jsem tam rozhodně nenašel. Ano mnoho věcí je lépe, ale přání otcem myšlenky... Byť nemohu posuzovat O3FL s novým Passatem v nějaké vrcholové výbavě...0 bodů
-
Abys nebyl pouhý tlučhuba. MichalRr: pokud se nezměnilo něco v posledních týdnech až měsících, tak IČ u Škody už delší dobu nehraje roli. Passat měl dokonce pozastavenou výrobu a opravdu na něho šly velmi vysoké slevy.0 bodů
-
Může se stát. Dolaďují se ještě detaily a čas od času kiksne server nebo je údržba. Taky jsme s tím občas bojovali. Tlačítko obnovit v appce jsi asi zkoušel, že?-1 bodů
-
bojler: at si to každý zjistí sám, nejsem žádný podělaný prodejce nějakých krapitalistických aut....škodaforum20 byl tak hodný, že mu to donesl až na podnosu.-2 bodů