Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/17/17 ve všech sekcích
-
A nyní se vrátím k programu nadcházejícího srazu: 1/ Setkání v 17:00, potřesení pazourama (Tentokrát Kokta nebude, tak si nebude nutné mejt po tomto úkonu ruce) 2/ Konstatování, kdo přijel a kdo dorazí. Poté i kdo naštěstí nedorazí. 3/ Náročný výstup do prvního patra restaurace 4/ Vyhledání našeho stolu a výběr míst k sezení. Zde nebude nutné jako minule pokládat Koktovi na židli ubrousek, aby nedošlo k ušpinění židle. 5/ Výběr jídel, objednání a hodování. To se většinou protáhne kvůli Motosovi, který si objednává po snědení první a druhé večeře ještě třetí. 6/ Volná zábava od 20:00 po jídle, která obnáší pomluvy těch soudruhů, kteří nepřijeli (v tomto případě Plačka a Kokta) U Kokty se příjezd již nepředpokládá dopředu, takže místo pro něj ani není rezervováno. Pokud by přesto dorazil, sedne si na zem. 7/ Povinné vyzdvihování kvalit vozidel Škoda (Petrrr se nezúčastňuje, v tomto čase sedí na záchodě s průjmem) 8/ Debata nad hubnoucím programem Pancha, který z neznámého důvodu přestal fungovat a působí obráceně. 9/ V průběhu podávání zmrzlinových pohárů s malinama poté debata, týkající se nového modelu O3 FL. 10/ Přednáška Motosmana o bezpečnosti a pravidlech silničního provozu. 11/ Přednáška Ozáka o porušování silničních pravidel a používání antiradaru 12/ Kontrola Panchova mobilního telefonu a ukázka fotek samic se sdělením počtu navštívených swingers party. 13/ Dále již venku prohlídka vozidel a jejich technického stavu. kontrola Panchova auta a jeho čistoty v inetriéru (tentokrát se nekoná, auto v servisu) 14/ Dále přivítání opozdilců Tomiikka, Sida a samuraje Arla. 15/ Rozloučení a odjezd z akce v 22:00-23:00 hodin. (Někdy bývá předváděcí jízda stíhačky CityGo od Kočkagina) Rád bych požádal zúčastněné, aby nechodili ve tmě chcát na Rádiuse Hnůjdaje, minule si stěžoval, že zase pršelo a ostatní auta byla suchá.7 bodů
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Tak si teda kupujte ten Chujdaj. Ja si radšej ešte dva mesiace počkám na novú O3FL.2 body
-
A není von příbuznej s Wolfem z jeho sorentosračkovlákna? pokud ne tak bysme je měli seznámit..by si notovali..2 body
-
Hele hoši, a co třeba tady uvést seznam modelů, značek a ročníků, který jsou naprosto dokonalý? Bo kritizovat umí každej a když chci něco kritizovat tak si najdu na všem něco.... Mě vždycky doma učili, že pokud neumim říct o druhém něco pěkného tak ať radši držim hubu... a ono na tom něco je..2 body
-
Já to myslel s tím Oplbizou dobře. Jenomže on prodal Šáde, koupil auto pro východoněmecké důchodce a začal pomlouvat naše mazly. A to se prostě nedělá, otočil se na temnou stranu, jeho vůdcem se stal Darth Kindervader A to jsem ho hostil na svém panství jako hraběte. To mám za svou dobrotu.2 body
-
Plačka už mě nerozhází, pač ho znám a kdyby vysmahnul jako minule, zase by doma brečel, že ho nechceme a jestli se může vrátit [emoji23] No on sice Plačka brečí, ale kindera by nevymenil ani za 3 Ramky od bejvalého kamaráda opičky Obamy [emoji23]2 body
-
Kdo brečí, já jsem s autem stopro spokojen. Raději to napíšu ještě jednou. JSEM SPOKOJEN. Velkým písmenem. Aby to Oplbiza mohl přečíst. [emoji23] Jenže to tu píšu stále dokola a Oplbiza je už jako Kinderplačka, mají radost jen z toho, že někdo má se Škodovkou problémy. Toho se u mě nedočká2 body
-
1 bod
-
Pancho tohle bude lepsi. Zrovna aktualni zalezitost. 650 vstup. http://tn.nova.cz/clanek/takova-vystava-tu-jeste-nebyla-v-praze-vystavuji-nahe-zeny-video.html1 bod
-
1 bod
-
Dnes vyměněná klapka V71 (8Z1819453B - 4151Kč). Celková cena i s prací 4738Kč (sleva 10% na materiál). Doufám, že už to bude fungovat. Ze zvědavosti jsem se podíval na ten původní a vypadá OK, žádné kolečko není prasklé nebo tak. Tipuju to teda jedině na ten potenciometr. To je asi jediná věc, která tam mohla jednou fungovat a jednou ne. Byl dost od té vazelíny a pokud je vodivá...1 bod
-
1 bod
-
RAM je z OSB dosiek obhodených farbou. Tak ako celá júesej. Clinte, možno sa na tej FL rychlokvaške hneď pokazí tá priečka v prednom svetle :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Fanánek: možná nevíš, že KinderPetrrrova vysněná kára bez poruchy, vady s nejlepším motorem je ta americká kráva Dodge RAM. Sní o ní každou noc, manželka musí nosit doma zástěru s logem Dodge a místo houpacího křesla má doma v obejváku starou sedačku z RAmu. Kouká jen na americké filmy, kde Dodge hraje hlavní roli a přitom popíjí kolu a požírá popcorn. Pak je v extázi1 bod
-
aha, Oktavii 1 totiž nikdo neměl tady a nikdy nikdo s ní nejel.... děláš jak kdyby ta škodovka byla nějaká limitka ano tam to vrzalo i v laurin a dement s tím hnědym dřevem.1 bod
-
Jo jinak to madlo vrzalo už v O1 Ale to ty nemůžeš vědět, to jsi ještě tahal mámě za kozu1 bod
-
Fanánek to vidí a dělá si vlastní úsudek. Vidí, že je tu plačka Petrrr, který se to snaží rozklížit co jen dá. Dokonce kvůli tomu i Petrrr odběhl od kopírky a poprosil asistentku mistra metací čety, aby ho pustila nachvíli k počítači1 bod
-
1 bod
-
Prosím tě, nedávno jsi mu toho Kokodáka dokonce vychvaloval a jak jsem tě v něm vezl, uchcával jsi štěstím, musel jsem pak sušit vzadu koberce....1 bod
-
Musím to tu dát trochu do latě. Měsíce jsem to tu zanedbával, moc sem nechodil a kindernákaza se tu rozmnožila. To nedopustím, vrátíme to do původní lajny1 bod
-
Skoro nikomu, mluví za to vypradané Kokodáky na dva roky dopředu Každej není socka, někdo ty peníze na na auto totiž má.1 bod
-
Já jsem vlastně dobrák, takovej Luke Clintwalker . Bojuji pro dobro v celé galaxii...1 bod
-
Měli bychom utvořit nějakou alianci . Pozvu sem manželku, v té máme taky zastání. A malýho jsme naučili: jak se řekne Hyundai/Hnůjdej, tak hned říká: BLEEEE1 bod
-
Velice správně kamaráde Beutíčku, my se zastrašit nenecháme. Příště bude zase Škodovka, o tom žádná Neboj se, dokud tu budu já, tak se to obráceně neobrátí Kinderplačka to tu nerozklíží. Ale snaží se už roky a je s ním sranda.1 bod
-
A tak my budeme Oplbizo za tebe truchlit, tedy vlastně sorry ....nebudeme. Nebude tam Plačka (zametá dvůr) a Kokta, skládá uhlí.....;)1 bod
-
Jelikož nejsem členem klubu, tak nedojedu. Hlavně doma už není žádná Škoda. Jaká škoda.1 bod
-
Oplbiza se chytá stébla Hlavně se podívej na tvůj otlučenej opl jak píšťalka Ta holka, co ti ho prodala s ním asi párkrát šla přes střechu Vzadu máš místa na nohy pro kojence a těžký to máš jak šestikolka Tatra. Spotřebu znám dobře, kámoš Inshitgnii má. Takže si zametej na svém prahu. Hele u nás v drogerii mají ve slevě sádru, mám ti objednat padesát kilo?1 bod
-
TO klint neprizna treba v cupre nic nevrze ani po 60000km... a zavada byla jedina, sutry pod krycim plechem brzdoveho kotouce a obcas se to opakuje. Ale vim je to spanelska mrdka ktera ma 2x vic kilowat nez klintovo auto a stalo to stejne peněz jako nový1 bod
-
Clinte klííd... snaží se tu jenom vyvolat zlou krev abychom mu toho jeho hOPLAzesklály záviděli.... Radši tři slepice v kurníku než jednoho Hopla na poli1 bod
-
To je jednoduché, pokud to nepochopíš sám, že tě tu nechci dál číst, napíšu na patřičná místa. Reklamace, když už jsi u toho byly dvě: Klapka klimatïzace a klika Kessy. Zdá se ti to hodně? Tak to prodej ten tvůj Oplshit1 bod
-
1 bod
-
čus, taky přidám jeden nápad, spíš zkušenost. Kdysi v pravěku jsem měl šestivál automat jisté německé značky a měl jsem podobný problém, neprojevovalo se to až tak brutálně jako tobě, ale chcíplo, nešlo nastatrtovat, za jízdy zdechlo, po chvíli šlo natočit, nebo zas vůbec, nebo šlo různě startovat teplý, nebo studený, naprosto nepravidelně, když to jelo, nikdo mi neujel. Dělal jsem, nebo spíše nechal dělat všelijaký kouzla, vyměnil víc čidel a snímačů než jich tam dohromady bylo, některý i dvakrát, v autorizáku nevěděli co s tím, už jsem z toho byl fakt zoufalej, a nakonec to byly nějaký čidla nebo co na automatu, cosi co má hlídat aby nešlo startovat v nepatřičném režimu. Postupuješ docela logicky držím palce.1 bod
-
1 bod
-
Základ je diagnostika - napíchnout auto, načíst chyby a pak se dá něco řešit. Bez diagnostiky žádné smysluplné rady nečekej.1 bod
-
Sulfit: ODKAZ - Pro stropní středové světlo je třeba objednat 42 mm. Pro stropní zadní 39 mm. W5W: ODKAZ - Pro čtecí lampičky ve stropním středovém světle. W5W: ODKAZ - Pro kufr a přihrádku spolujezdce1 bod
-
1 bod
-
Přesunuto na https://www.poi-radary.eu/1 bod
-
Manželé jsou v ZOO a když jsou před klecí s orangutanem muž povídá:"Helčo, ukaž mu kozy, schválně co budě dělat..."Orangutan začne skákat celý nadržený."Teď mu zkus ukázat i čurinu... schválně..."Žena se rozhlédne a když vidí, že nikdo kolem není, tak si stáhne kalhotky. Orangutan je celý vyřízený, bouchá do klece a dělá salta. Muž najednou otevře dveře, strčí tam ženu a povídá: "Tak a teď mu vysvětli, že tě bolí hlava."1 bod
-
Od mala nám vtloukají do hlavy, abychom byli přirození.Bohužel to dost lidí, kteří se tím řídí, pochopilo špatně.1 bod
-
Kanibali chytia Američana, Rusa a Slováka.Náčelník hovorí: "Máte týždeň na to, aby ste mi povedali také číslo, aké som ešte v živote nepočul. Inak vás zožerieme."Po týždni predstúpi Američan a vraví: " 500 miliónov kvardiliriárdbiliónov."Náčelník: "Uff, to bolo dobré, ale už som to počul, preto ťa zožerieme." Rus: "Nekonečno tri." Náčelník: "No, to bolo lepšie, ale aj to som už počul, preto aj teba zožerieme." Slovák: "Pokokot." Náčelník: "Pokokot? A to je koľko?" Slovák: "To je odtiaľto až hentam do piče."1 bod
-
Tady je to taky silentblok. Škodovka o tom ví a jako řešeni má napatlat silentblok nějakým mazacím tukem. Jinak aby se klepot ozval není potřeba ani polňačka, ale i cesta s nějakými hrboly a rychlost cca do 30 km/h a ideálně klima na plný výkon, kdy dostává motor trochu záhul. Pak to klepne i při každém vyšlápnutí spojky. Nebo stačí při stojícím autě vzít za motor a trochu s ním zalomcovat a ten zvuk tam je. Uložení převodovky je hrozně "měkké". Je to výborná reklama pro škodovku, když pomalu projíždí "nová" Fabia po trochu hrbolaté cestě a klepe jako staré auto. Tohle mi nedělala ani Felicie po 100 tis. Jestli tohle nazve Škodovka jako vlastnost tak dělá ze zákazníků blbce. Pravda na funkci to vliv nemá....1 bod
-
Kdo se někdy vyhrabával ze sněhu a mohl jen vypnout ASR ví, že úplné vypnuté ESP je pro šikovného řidiče plus a někdo si chce jen na sněhu zařádit(pamětníci na staré vozy, atd.).1 bod
-
1 bod
-
- běh stěračů v závislosti na rychlosti : 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 14 -> bit 7 - povolení dodatečného setření kapek předních stěrařů: 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 14 -> bit 4 - vyhřívání zrcátek společně se zadním oknem: 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 15 -> bit 3 - protočení ručiček: VCDS --> Instruments --> Adaptation --> indicator_celebration --> change it to "On" and "Do It!" - rozjezd do kopce: • [VCDS] Hill Hold Assist • Controller 03(ABS) • Coding 07 • long code helper • Byte 16 • Bit 0 enable (tick box) - Menu v maxidotu-dotankování v litrech: 17 - Přístroj deska - 10 přizpůsobení- Dodatečný objem k načerpání - povolit - XDS: ABS -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 16 -> bit 2 asi blbá otázka která už to nejspíš byla už položena ale tyhle věci se dají provést pomocí asi nejrzšiřenějšího diagnostického programu v a g ? nebo to jde i přes jiný program ?? Díky za odpověď (ono kdyby se někdo ozval z okolí brna, vyškova, kroměříže nebo olomouce a byl by schopný tam něco předělat za nějakou částku bylo by to asi nejlepší )1 bod