Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/05/17 ve všech sekcích
-
Na Briskoda fóru jsou přímé odkazy ke stažení aktuálních map: https://www.briskoda.net/forums/topic/440505-direct-download-links-for-ece-2018-maps/3 body
-
Mám Octavii 1.8 20V r.1997 Na dálky, když to nehoním se vejdu v pohodě do 7 l/100km. Jinak svižně i do 8 l/100km. Město, to jasně je žrout... No coment... Zápolil jsem jako mnozí tu se ztrátou výkonu, škubáním, pak i špatným startováním... a i tu četl různé názory a pokusy a stále o tom samém dokola (váha vzduchu, lambda, ...). Prvotníní příznaky oč u mne šlo: ------------------------------------- * Pozvolná, nenápadná ztráta výkonu, ovšem narůstající průměrná spotřeba u stejných tras o cca 1 l/100km. * Zlom nastal při pocitu "díry" v plynu, poškubáváním během jízdy při akceleraci. Prostě hlavně při zátěži. * K tomu se následně připojily výpadky chodu motoru a špatné či nemožné startování. * To už i průměrná spotřeba rapidně vylítla a držela se kolem 9-11l/100km. 1. Servis: ----------- * VAG - nic * Podezření na palivové čerpadlo, ale to při ohledání vypadalo OK a auto startovalo. > Měl jsem vyběhaný voříšek spínací skříňky (nezapadal do poloh), prý možná přičina, tak raději vyměněn. Výsledek: ----------- * Startovaní OK * Výkon a spotřeba - špatné. A i poškubávání. Svépomoc: ------------- > Zkusil jsem vyčistit benzínem váhu vzduchu. Výsledek: ----------- O trochu nižší průměrná spotřeba, či přesněji okamžitá spotřeba měla už rozdílnější výkyvy, nedržela se převážně vyšších hodnot, ale padala a to i častěji k nižším hodnotám (když jsem jel udržovačku na točivý moment). Ale přes to přetrvávalo poškubávání i výkon nic moc a spotřebou jsem se nedostal do normálu. 2. Servis: ----------- * VAG - nic * Svíčkové kabely, jaksi měřením vypadaly unaveně, oxidace... > Vyměněna sada svíčkových kabelů Výsledek: ----------- Dostalo to větší odpich, ale stále se střídavě objevovaly stavy ztráty výkonu a poškubávání. Prostě jen větší výkonové rozdíly, když to zrovna mělo záchvěv jet oproti stavu jaksi výkonového stávkování. Svépomoc: ------------- > Z podezření i paliva jsem natankoval nové a přidal čistící aditivum > Kontrola palivového filtru - OK Výsledek: ----------- Nic moc. Navíc se vrátil i problém startování a shasínání motoru i během jízdy. Svépomoc: ------------- > ... odklopení zadního sedadla a ZABUŠENÍ na místo kde je palivové čerpadlo ) Výsledek, ejhle, najednou to startovalo a i jelo! Když to zas ztrácelo výkon, opět zabušil auto ožilo a jelo... ) 3. Servis ---------- > Výměna podezřelého na palivového čerpadla > Dva druhy samotného čerpadla za cca 1500Kc u 1.8 20V. Měl jsem starší jen nasouvací a novější je šroubky k uchycení. Abych nemusel dokupovat nový úchyt s plovákem cca 4tis, tak přečnívající držáky se daly odstranit a nové čerpadlo přišroubovat. Výsledek: ----------- Nechci to zakřiknout, spotřeba rapidně klesla, za to výkonu se o to hojně dostalo. A vypadá to, že trvale a bez zaškubnutí. Jede jako za mlada... Závěr: -------- Jak jsem to tu průběžně pročítal, možná by to chtělo se zaměřit, neopomenout palivové čerpadlo a i svíčkové kabely to oživily. Čerpadlo nemusí úplně odejít, ale ztrácet dech, slabý tlak dávat a zas se různě vzpamatovát, dle různých okolností. Každopádně tolik jen můj postře, zkušenost. Napomůže-li někomu, jen dobře. Tak šťastnou cestu a to zas s dostupným plným výkonem. Mi.1 bod
-
Kolega hubo44 našel tento maďarský článek o Roomsteru 1.4 16V s najetým milionem km: http://iho.hu/hir/egymillio-mav-os-kilometer-kozuton-1711041 bod
-
Já jsem pro. Jen doufám, že se opět něco nevysype v práci.1 bod
-
1 bod
-
Ani jsem si nevšiml, že Toledo přešlo také na novou výplň dveří - přístrojovka se nezměnila, ale stejně jako u Rapidu byly modifikované horní části výplní dveří, kliky a výškové repro po vzoru Fabie.1 bod
-
Jenže to, co jsi zde napsal, zájemcům o nový vůz nepomůže. Leda by jsi to dokázal zajistit i ostatním. V tom případě by jsi byl rázem king. Jinak je to spíše bezpředmětné.....1 bod
-
Není automat, jako automat, třeba opravdu ojel nějaký soustruh v kolbence.... A nebo soustružníka o automat1 bod
-
Ty problémy s velikostí zřejmě budou. Občas se mi na staré 32 GB SD kartě stávalo, že po zapnutí zapalování rádio nehrálo poslední skladbu, ale tu první. Potom, co jsem SD kartu nahradil FlashDiskem 128GB, stalo se z toho téměř pravidlo. Popravdě, začínám být alergický na 4TET, který mám první v pořadí. :-)1 bod
-
Jinak já nikomu DSG neupírám, ale můj názor je takový, že pokud se chci opravdu svézt, tak si to bez řadící páky jaksi neužiju. Sic ťukání do řadící páky či pádla jsou možná pohodlnější. Kde mě naposled vysloveně štval manuál byla Karosa B 732...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Díky aspoň za to málo z dneška Aspoň jsme o to víc pokecali Bohužel je smutné,že opět někteří nahlásí účast a stejně nedojedou,ani nenapíšou,že nepřijedou... Příště už nikomu sraz přes SZ připomínat nebudu,stejně Ti dotyční nedojeli.Příště se na ně můžu z vysoka Sraz tam měli dneska mimo jiné i Velorexy A řešili jsme ještě jednu věc,to torzo auta je jaká značka a typ?1 bod
-
Kámoš mi včera dal flašku slivovice. Bál jsem se, že ji cestou rozbiju, tak jsem ji vypil. Dobře jsem udělal. Spadl jsem z kola devětkrát.1 bod
-
Jestli chceš "datovou řadu", podívej se do vlákna o změnách výbav a nebo nastuduj z ceníků. Vypisovat znovu se s tím nebudu. První velká vlna omezení začla při uvedení OIII. Superb je ok, snad až na silný benzin (podle všeho nebude mít ale 162kW nástupce vůbec). Co předvádí u SUV je tragedie. A předpovědi na další rok katastrofa. Podíly motorizací a výbav jsou "citlivé". Občas se objeví kusá informace, ale jinak musí člověk čerpat z interních materiálů. O RS TDI mluvím z jednoduchého důvodu - Scout, nedejbože později L&K (ve všech motorizacích), potažmo s danou motorizací Ambition a Style je naprosto, ale naprosto okrajová záležitost. Nicotný podíl mě u řady variant velmi překvapil. A přitom jsou to většinou ty, které zůstanou na úkor jiných.1 bod
-
j57: Mas fakt problemy .... Nechapu teda proc si kupujes Octavku, kdyz se ti skoro nic nelibi ...1 bod
-
1 bod
-
Navíc tato sleva je s největší pravděpodobností vázána na poměrně vysoký odběr. 23% na OIII bylo u předchozího zaměstnavatele, který odebíral odhadem minimálně 40 aut ročně a ještě na operativní leasing. A v případě NH Caru nízké ceně bohužel odpovídala úroveň "služeb". Uvádět slevu v procentech bez dalších informací je dost zavádějící. Běžný smrtelník se k takovému číslu nemá šanci přiblížit.1 bod
-
proč sem pleteš něco, na co se soukromá osoba nedostane. Akorát v tom mají pak zmatek1 bod
-
Osobně už několik let kupuji Sonax koncentrát do -70°C, 5l za cca 570 kč a pak ji ředím podle potřeby. Pěkně voní a neubližuje ničemu (plast, chrom, pryž, lak). Vždycky ji koupím mimo zimní sezónu a to je vždycky někde v akci. Teď je zrovna akce přímo na Sonax.cz 1+1 tudíž 10 l za 576 kč! Takhle jsem nakoupil výhodně i originál nemrznoucí směs pro ŠA, Audi, VW rovněž do -70 °C za 60 kč litr.1 bod
-
Děkuji všem za sraz,bylo jako vždy parádně Mičurinovi děkuji za přívěšek na klíče Před odjezdem zbytku aut jsme se domlouvali,že by to do zimy chtělo ještě jeden sraz,osobně bych ho rád uspořádal v sobotu 4.11. ve 14hod Chtěl bych ještě do zimy vzít na sraz Feldu Teda za předpokladu,že nenasype Přikládám pár fotek. PS: S pizzou v autě opravdu umím jezdit slušně a na spotřebu1 bod
-
Na volnobeh to nedela, to se necha bez nejakyho zvuku vytocit na 4000-5000 bez problemu1 bod
-
Výfuk namontován, sedl bez jakýchkoliv problémů. Zvuk motoru je jako s originálním katalyzátorem, nikde nic nebouchá ani nehučí. Díky za pomoc a nasměrování k řešení.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahoj. Kdybyste měl někdo v Brně a okolí zájem, můžu kompletně změnit barvu podsvětlení budíků, palubovky, rádia... Mám k dispozici i samotné diody... Nějaké tu nabízí i Danikd, ale já jsem volil mnohem menší svítivost (tím ale nechcu říct že nabízí nevhodné, jen na můj vkus bylo 150mcd u bílých diod dost). Není problém dodělat i osvětlení nástupního prostoru, podsvit kliček ap... Případný kontakt do SZ, dík1 bod
-
Pokud jde o DSG tak ten kurvi predevsim sam sebe ze v 80tis potrebuje generalku [emoji23]0 bodů
-
jj totéž jsem včera říkal prodejci, když jsem viděl akrotku v 1,5TSI v kůži s DSG za pouhých 890 994,- ... že jak to nemá fofr klacek, tak to není auto0 bodů
-
-1 bodů
-
A má to vůbec nějaký smysl ? Větší smysl by to dávalo kdyby se zakryla spodní část. Podle mě krávovina, tohle není Škoda 120.-1 bodů