Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/24/18 ve všech sekcích

  1. Ještě se vrátím k páčkám na dálkové, a protože téma je o kódování...přepínání dálkových se nechá nakódovat v bcm jednotce - tj. jednotka na adrese 09 -> dlouhé kódování Klasické páčky/tj. s polohou pro dálkové: v bytu 18 bit 3 musí být zatržen, páčky bez polohy dálkových bit 3 v bytu 18 nesmí být zvolen...zajímavé je si to zkusit i na klasických páčkách(jen po přepnutí na dálkové si ji musí člověk vrátit vždy zpátky). Dle mého by jen stačilo upravit nebo nahradit jednu část v páčkách. Tady ještě malá ukázka úpravy na starším typu páčky: http://forum.golf6.pl/vw-instrukcje/przerobka-manetki-na-momentary-switch-t2652.html
    3 body
  2. Jasně. Clint dělá co může. Je na něj spolehnutí.
    2 body
  3. Golf je hodně zajímavá varianta, jen musíte chtít Maraton Edition. Podobně výhodně O3 prostě koupit nelze, StylePlus je o 30tis. dražší, a to nemá adaptivní tempomat (dalších 18tis.) a multilink. Aktuálně je na Golf navíc další akční sleva 25tis. Některá příplatková výbava je snadněji dostupná, protože není povinně navázána na jiné položky v nabídce. Objednat cokoli jiného než ME však už tak zajímavé nebude. Příplatková výbava je obecně 1.5-2x dražší než u Škodovky, a když je zákazník natlačen do výbavy Highline (např. kvůli 1.4TSI DSG), vychází Golf už o desítky tisíc dráž než O3 Style. Nemluvě o vyšší hodinové sazbě v servisu. Cenová politika VW je v ČR dost podivná.
    1 bod
  4. vyroba dle logistickych a vselijakych problemu se pohybuje okolo 33 - 53 hodin.
    1 bod
  5. Na mobilní verzi se nezobrazuje hodnota času vložení příspěvku (např. %s min)
    1 bod
  6. Určitě to klapne, zrovna nafasovali nová oka na zajíce a kondora na holuby. A to nemluvím o nových košťatech
    1 bod
  7. Takže opět se mi potvrzuje, že my co nemáme výdobytky doby typu fejsbůk a tapacosi jsme šťastný, protože nám stačí normální prohlížeč a místo fejsbůku jít pokecat raději na pivo :-)
    1 bod
  8. Škodovka si po mě vyžádala zakázkové listy ze servisu. Myslím si, že pro servis to bude mít dohru. Minulý měsíc zase bylo auto v servisu. Auto si to vyžádalo samo :-). Klasická kontrolo a nechal jsem si rovnou vyměnit olej, abych tam nejel za měsíc po druhé. Olej jsem si už dovezl svůj. V mém případě, tam mám už třetí druh oleje. Je mi vlastně jedno co je to za značku oleje, ale preferuji olej od jednoho výrobce. To servis nebyl schopen zajistit a ani nemůže. Co si budeme povídat. Mají také nějaké noty od Škodovky. V mém případě jsem měl 0W30 a při druhé výměně 5w30 a teď už budu dávat 5w30 od jedné značky. Při předání dávají takový protokol co se kontrolovalo a jaké ten díl má hodnoty. Auto přebírala manželka a druhý den koukám co tam na autě kontrolovali. Z jedné hodnoty jsem zjistil, že celý papír je vycucaný z palce a že daný technik si hodnoty vymýšlel. To mě vyburcovalo a šel se podívat pod kapotu. Vzduchový filtr jsem si musel připevnit do správné polohy. Svíčky, tak to já nepoznám zda je vůbec měnili. Nemám zkušenosti s TSI motory. Nad tím dalším jsem neměl sílu kontrolovat. Nevidím důvod proč jezdit do autorizovaného servisu, když jsou schopni za takové peníze doslova posrat servis. Do toho servisu už nikdy auto nedám a ani tam nepáchnu. Chtěl jsem tam zajed, ale co by s tím provedli. V tu chvíli co by se za mnou zavřeli dveře, tak by zapomněli. :-D Vlastním jen jedno auto a ne 100 aut.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...