Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/26/18 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Jo, napadlo mě je i za nějakou tu korunu prodat. Zkrátka když před zimou nebudu vědět co s penězi, tak koupím nové.1 bod
-
1 bod
-
To jsou ty tvy tuzingovy ramecky v bile barve. Ted to frci, ma je i Stan. Chorvati skakali do silnice aby si to mohli vyfotit. Ted to sikmooky auto s temahle rameckama vypada jako nejnovejsi model od Bugatti. [emoji23]1 bod
-
To jsem prave zvedany u prodejce. Protoze cenik ma zvlastni lakovani za 17400. V konfiguratoru akorat zvlastni lakovani neni jako celek.1 bod
-
Přesně tak, do dortu s Hnůjem bych obtisknul podrážku a pověsil ho sousedovi na fasádu [emoji23] Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]1 bod
-
Dunlop WS5 mozem len odporucit. Mam ich na svojm aute, aj otec na Superbe. V zime som s nimi nemal ziaden problem, ani za mokra, ani na snehu a lade.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zde je návod, vzniklý při výměně výbojek u mého auta. Nářadí: malá gola, redukce na bit, torx T??, krátký a středně dlouhý nástavec (vhodný je použít magnetický), delší pinzeta na manipulaci se šrouby a konektorem, ploché kleště. Pro líné: výbojky lze vyměnit i bez sundavání kol ani plastového podběhu, pokud má člověk normálně veliké ruce a je zručný na manipulaci ve ztížených prostorech. Ti, co mají lopaty, si kolo a podběh raději sundají. U motoru TSI 63/77kW se ani nemusí demontovat akumulátor a to ani pokud máte větší aku než standardní mikroaku 36Ah. Přístup ke světlu je tam tak akorát. 1. Kolo vytočit směrem ven. 2. Vytrhnout krytku v plastovém podběhu - použít drátek z výbavy vozidla nebo jakékoliv ploché kleště. 3. Vyšroubovat torx směrem do motorového prostoru - gola + redukce na bit. 4. Vyšroubovat dolní šroub a šroub u blatníku - gola + redukce na bit + krátký a středně dlouhý nástavcec. 5. Víko světla vyjmout směrem do motorového prostoru. 6. Vytočit kolo směrem dovnitř pro lepší přístup skrz otvor v plastovém podběhu. 7. Plastovou páčku aretace výbojky, která je vpravo od tělesa výbojky, přesunout směrem nahoru. POZOR, hned vedle je plechová páčka clony pro pravostranný provoz, správná poloha pro nás je v dolní poloze. Mě se podařilo tuto páčku nechtíc přesunout nahoru společně s plastovou páčkou zajištění výbojky a parprsek světla nové výbojky pak byl oříznutý a s dvěma zuby na hraně a nevěděl jsem, čím to je. Ono totiž s tou clonou nejde moc pohnout zpět, pokud tam výbojka není. 8. Výbojku vysunout dozadu a sklopit o 90°, baňka míří nahoru. Je tam málo místa, svazek světla je krátký, je to obouruční práce, přístup je lepší otvorem v plastovém podběhu, druhá ruka shora spíš pomáhá fixovat polohu výbojky vůči dílům blatníku. 9. Zmáčknout pojistku na konektoru směrem ke konektoru (na obr. ve směru šipky) a pinzetou konektor vysunout z výbojky. Přístup je shora mezi blatníkem a černým plechem nad světlem. 10. Výbojku opatrně vyjmout skrz otvor v plastovém podběhu. Je to trochu jako ježek v kleci, ale jde to. 11. Novou výbojku vsunout dovnitř světla stejnou cestou a montáž provést v obráceném pořadí. Doporučuju před zpětným namontováním víka světla vyzkoušet rozsvícení výbojky, zda je vše OK. 12. V servisu nechat seřídit světla.1 bod
-
1 bod
-
Předfaceliftový xenon je plně použitelný, jen se musí správně nastavit jednotka BCM. Po instalaci bude xenon blikat. Faceliftové xenonové světlomety s led proužky musí mít na sobě jednotku: 4G0907397Q - světla by měli mít označení: 5JB94101xC(např. 5JC je označení světel pro Anglii) např.: https://www.mihocar.cz/svetlomet-predni-levy-kompletni-xenon-skoda-rapid-5ja-lift-5jb941015c/d-143720 a https://www.mihocar.cz/svetlomet-predni-pravy-kompletni-xenon-skoda-rapid-5ja-lift-5jb941016c/d-143719 Kde skutečně koupíš je jen na tobě.1 bod