Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/28/18 ve všech sekcích

  1. opravdu moudrá dedukce srovnávat HTP s 1.0TSI. přesně takhle vznikaj hospodský silný řeči
    3 body
  2. První bez brzdění, ... druhý během brzdění : Rekuperace prakticky nefunguje při zapnutém tempomatu, je to dáno tím, jak řídící elektronika ovládá plyn a brzy - prakticky se auto snaží "plachtit", málokdy vůz sám "brzdí" motorem (na rovině popř. z mírného kopce) - tudíž rekuperace prakticky neběží (ověřeno i měřením). Při cestě cca 160km bez tempomatu jsem baterii dostal, alespoň dle "battery charge condition" z 78% na 98% (12.8V, což by asi i odpovídalo). I díky cílené snaze více brzdit motorem, dojíždět apod. nicméně i díky tomu klesla spotřeba s průměrných 6,9 na cca 6,6 litrů.... (110kW / 2.0) Pokud chcete dobíjení vynutit, nejlépe zapnout vytápění sedačky, klidně i na 1. stupeň, stačí jedna. Vyhřívání zpět. zrcátek nebo skel, ani zapnutá světa nespustí dobíjení z alternátoru na 14.8V (běží na cca 13.2V) - dle Voltage terminal 30. Byl jsem schopen takto dobít baterii i při stání na volnoběh. Zde je záznam z jízdy, kdy nebylo možné rekuperaci použít (rovina popř. mírný kopec, jízda asi 15min..) Napětí baterie po celou dobu 12,5V, "battery charge condition" dle jednotky spadlo z 82% na 80%, "Voltage terminal 30" napětí se pohybovalo mezi 12V (bez dobíjení) až 14.8V (dobíjení)
    2 body
  3. Tak ve Strakonicích opět na jedničku... Ferdo, díky moc
    2 body
  4. Nemám problém s 1.0 tsi, ano je to 3 hrnek, když porovnám ostatní 3 válce je tento spolu od Forda to nejlepší co na trhu je, ano 4 válec zní celkově líp, bohužel jak tlačí emise dolu tak třeba 1.5 tsi 1 a 2 stupeň nic moc
    2 body
  5. Aplikacia Carista OBD2 umoznuje diagnostiku a nastavenie niektorych funkcii na koncernovych vozidlach (podporuje aj dalsie znacky). Existuje verzia pre Android aj Apple. Co potrebujete: Samotnu aplikaciu - da sa kupit, alebo najst "odomknuta" verzia na webe ELM327 adapter - ja som pouzil verziu Bluetooth 1.5 Kompatibilne auto - kompletny aktualny zoznam je tu. V nasledujucom videu som diagnostikoval Skodu Rapid a aktivoval dial staging (pretocenie ruciciek). POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POTVRDENE SKUSENOSTAMI UZIVATELOV), VIAC INFO NAJDETE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ. EDIT 16.11.2016: navod na odomykanie Caristy Carista Lucky Patcher.pdf Zamknutu Caristu v3.0 beta 19 najdete tu https://uloz.to/!ZmynF3CfszxU/carista-3-0-b19-apk Lucky Patcher v.6.3.5 tu https://uloz.to/!B4J5XD1gwtTy/luckypatchers-com-v6-3-5-apk Bohuzial neviem ci Vam to pojde na inych verziach Androidu a Caristy, treba skusat. Edit 27.07.2017: pri niektorych autach Carista nefunguje s otvorenymi dverami. Vzdy sa uistite, ze su vsetky dvere zavrete a ze mate zapnute zapalovanie. Edit 22.11.2018: Posledna odomknuta verzia 3.8 beta 10 je tu Edit 29.3.2020: POZOR, majitelia smartfonov s upravenymi romkami - je mozne ze vam nenaskoci okno Lucky Patchera pri snahe o emulaciu platby. Napr. ak mate cinske MIUI (Xiaomi, Huawei atd.), skuste postupovat podla tohto odkazu
    1 bod
  6. Proč by nepatřilo, každý typ na neduhy je dobrý ne..
    1 bod
  7. Ani jsem netušil jaká se stane s tohoto téma hospoda! V podstatě až na první odpověd samý spam!! Pro ty které to zajímá: Demontovat sedačku v tomto případě znamená odšroubovat vodící koleje 4x bit XZN 10 a opatrně odklopit na zadní sedadlo,není třeba ani odpojovat elektřinu, kabely jsou dostatečně dlouhé! 4x díry na přidělání schránky jsou již v sedadle předvrtané. Jeden šroub se šroubuje skrz díru v sedadle do schránky, zbylé tři přímo do předvrtané díry v sedadle. Šrouby jsem použil všechny stejné 10x3
    1 bod
  8. MilanHos: Jestli ti v zimě vrže/lupe/skřípe střední ofuk topení, možná mám řešení. Napiš SZ, jestli chceš. Sem to asi úplně nepatří.
    1 bod
  9. rozmrazovanie späťákov nejde ani cez VCDS. nový Rapid to nevie, iba prvé vyrobené na základe elektriky z F2
    1 bod
  10. Otázka je taky smysl vypnutí té rekuperace, v AutoTipu nebo kde to tehdá probírali a dali do toho testovaného Rapida klasický akumulátor a čekali že to za chvíli odejde. Do teď někde nebylo že by s tím měli problém (narozdíl od spojky :D ). Ono pokud auto jezdí krátké trasy, tak rekuperace stejně skoro nepřijde ke slovu, protože baterka je "vybitá" a auto dobíjí téměř stále normálně. Na dlouhých trasách zase i rekuperace baterku stíhá dobíjet. A ohledně výdrže, tak ony nové baterky už nevydrží ani ve starých autech to co kdysi, takže je otázka zda za to může stav techniky v autě, nebo "optimalizace" technologie výroby akumulátorů...
    1 bod
  11. Ona ta kvalita čelního skla souvisí i s bezpečnostními "předpisy", kdy při sražení chodce musí dopadnout skoro jak do postele a sklo musí být adekvátně měkké, je to vlastnost většiny "moderních" aut.
    1 bod
  12. ...co jsi chtěl tím říct, můžeš to trochu upřesnit?
    1 bod
  13. když jsem kupoval aktuální auto s motorem 1.2TSi, přecházel jsem z předchozích aut co měly 2x HTP a zařekl jsem se, že auto se třema válcema už nikdy. Ten litr bych nechtěl ani zadarmo, raději počkám na novější modely s 1.5TSi.
    1 bod
  14. Jen takový (škodovácký) nástřel z víkendové akce na pražské Letné :
    1 bod
  15. Já jsem měl v excelu všechna čísla svítilen a psal si k nim poznámky. Ten excel nemohu najít. Ale našel jsem email s jedním známým ze škodovky, kde z toho excelu odvozuji nějaké výsledky. Třeba ti to ještě pomůže. To: Hanzlicek, David (BM) <David.Hanzlicek@skoda-auto.cz> Subject: RE: Číslo dílu - mlhovka + koncové světlo, pravá Dobrý den, na C je mlhovka anglická, ale není tam koncové světlo, je to ta nižší varianta. Mě vylučovací metodou vyšlo E. Podle VIN mi v servisu zjistili, že mám "D", C a B jsou PR -SK a to "C" se nehodilo, vyloučil jsem tedy i B a A a bez písmena jsem vyloučil podle roku výroby do 5.10.15, stejně jako F a G, které jsou od 30.5.16 Zbylo D a E, obojí je PR SP, D pro pravostranný, E pro levostranný. Takže mě vyšlo 308E Děkuji za pomoc, je to náročné.... :-)) Jinak v Česku to určitě koupíš na worldparts.cz. P.S. Je zajímavé, že ani ve Škodovce se nenašel nikdo, kdo by to byl schopen vysypat z rukávu.
    1 bod
  16. Podařilo se mi stáhnout přehled všeho možnýho, co lze kódovat pro MQB, sice v němčině, už jsem si vypnul S/S a ještě přemýšlím, že si nakóduju svícení zadních obrysovek v režimu AUTO Tak přikládám. Možnosti kódování MQB.docx
    1 bod
  17. Presne tak, proti 1.2HTP je 1.0 TSI letadlo, staci se svezt, a 1.5TSI bude stat cca. 50000 priplatek a az od vyssi verze vybavy, cca. 500000 hadam...
    0 bodů
  18. Pánové, buď bude diskuse k tématu, nebo bude téma uzamčeno.
    0 bodů
  19. Napíšu tom raději hned - toto je kódovací téma, takže se držte kódování.
    -1 bodů
  20. No a tímto debatu o počtu válců končím.
    -1 bodů
  21. samozřejmě nesrovnávám HTP a TSi, ale obecně motor se 3 a 4 válcema. A taky netvrdím, že ten litr špatně jede. Jenže ten projev motoru co má o válec míň je prostě hnus. Když do toho sedneš po přechodu z normálního auta, tak máš pocit, že se to nepohne z místa. Určitě se dá zvyknout na to, že po sešlápnutí plynu můžeš vypít kafe než se to rozjede, ale na tohle si zvykat fakt nehodlám. Motor má mít z principu minimálně 4 válce, to je nezpochybnitelný fakt. Ví to moc dobře i automobilka a tenhle paskvil je nucena dávat víceméně z donucení. Ono když není jiná volba, tak si ho stejně koupit musíte a těžko ho budete pomlouvat. Rád bych tady byl ale za 6 let, až tenhle trend pomine a sám výrobce přizná, že tenhle motor byl omyl, jak ti nynější vychvalovači budou protahovat ry.áky
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...