To tak úplně pravda není ne? Jsou tam v podstatě 3 brzdové systémy. 1. Klasická pedálová brzda fungující klasicky přes hydrauliku a brzdí klasicky přes destičky (využívá ji i brzdový asistent o kterém jsi psal, že dokud nešlápneš na plyn, tak auto stojí) 2. Režim P na volící páce, který by měl tedy asi mechanicky zajistit otáčení náprav (to simuluje asi to, když necháš zařazenou rychlost u manuálu, vhodné na rovině) 3. Ruční brzda, stále častěji pouze tlačítko (to by mělo elektronicky brzdit přes destičky (parkování v kopci, nebo místo P = otázka, proč to tam tedy vůbec je, abych šetřil destičky a kotouče, nebo aby v zimě venku nepřimrzly destičky? A jaký je správný postup? Mě řekli při předání, že vždycky když něco dělám s voličem režimu, nebo s brzdou, musím stát na pedálů brzdy, ale když jsem se ptal na to zabrždění, tak to je prej jedno, jestli dám P a potom ještě tlačítkovou brzdu, nebo jestli dám po zastavení N a ruční brzdu a potom P... Jsem z toho trochu mimo, je to tak zbytečně složité (chápu že je to o 14 dnech používání, ale když do toho sedne člověk poprvé, nestačí se divit)...