Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/19/18 ve všech sekcích

  1. Všude stejné. A, zastavíš B, dáš neutrál C, zatáhneš ručku D, pustíš brzdu E, dáš P F, chcípneš motor G, poděkuješ Škodovce za úžasný požitek z jízdy, pohladíš, políbíš, zamkneš a jdeš.
    4 body
  2. Nová beta,upravit přes LP Carista++3.8+beta-14.apk Carista++3.8+beta-15.apk
    3 body
  3. 2 body
  4. Už to chápu [emoji106] P je vždy a ruční brzda je navíc, abys netrápil ten mechanismus který je použit v tom režimu P
    2 body
  5. Poloha P je jen takový kolíček v převodovce. Představ si šlapací kolo a do drátů kola vražíš koště. Múžeš kousek dopředu i dozadu. Pokud tam košte vrazíš při otáčení toho kola, tak letíš, nebo něco křupne. Pokud zastavíš v kopci, vrazíš koště a skřípneš ho, tak už se blbě vytáhne, nebo tsky vůbec. https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Parkovací_západka
    2 body
  6. Taky to neřeším, ale je fakt že ani Favorit, ani jednickova Oktavka tohle nedelali. U Š120 si to už nepamatuju. Nicméně chápu, že jestli má někdo potřebu to obhajovat, tak to obhájí. Protože roztažnost. Kurva, ale ta stará auta to nedělala .
    1 bod
  7. 2,0TDI jazdim a v 1,6TDI som sa niekolkokrat viezol ako pasazier. Na kludnu jazdu je 1,6TDI ok, ale akonahle treba vykon, musis tomu slapat na krk. 2,0TDI je stavka na istotu.
    1 bod
  8. Nejen ten mechanizmus západky, ale i samotný volič převodovky a jeho bovden, pokud tam je mechanická vazba a není to řešený jen elektricky. Ono když někdo nechá auto (ještě lépe SUV neo OFF) s automatem v kopci jen na P bez ručky (manuální/elektrické) a tím "napnelismem" motoru/převodovky v silentblocích se to celý včetně bovdenu k voliči natáhne, tak pak je někdy radost ten volič samotný z P uvolnit a provází to nepěkný křupání ... Ten mezikrok s N a puštěním hlavní nožní brzdy po zatažení ručky a teprve potom posunu voliče do P hlavně v kopci je důležitý proto, že auto si při zabrždění nepoháněné nápravy trochu sedne/natáhne rozvor, když pustíte nožní brzdu. Pokud místo toho frknete hned P, západka na převodovce může zaskočit a dochází pak k tomu napnelismu. Jen západka je OK pro rovinu a mírné kopce, do větších sklonů nejdřív ručka
    1 bod
  9. Ta na tyhle vychytávky není [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  10. To tak úplně pravda není ne? Jsou tam v podstatě 3 brzdové systémy. 1. Klasická pedálová brzda fungující klasicky přes hydrauliku a brzdí klasicky přes destičky (využívá ji i brzdový asistent o kterém jsi psal, že dokud nešlápneš na plyn, tak auto stojí) 2. Režim P na volící páce, který by měl tedy asi mechanicky zajistit otáčení náprav (to simuluje asi to, když necháš zařazenou rychlost u manuálu, vhodné na rovině) 3. Ruční brzda, stále častěji pouze tlačítko (to by mělo elektronicky brzdit přes destičky (parkování v kopci, nebo místo P = otázka, proč to tam tedy vůbec je, abych šetřil destičky a kotouče, nebo aby v zimě venku nepřimrzly destičky? A jaký je správný postup? Mě řekli při předání, že vždycky když něco dělám s voličem režimu, nebo s brzdou, musím stát na pedálů brzdy, ale když jsem se ptal na to zabrždění, tak to je prej jedno, jestli dám P a potom ještě tlačítkovou brzdu, nebo jestli dám po zastavení N a ruční brzdu a potom P... Jsem z toho trochu mimo, je to tak zbytečně složité (chápu že je to o 14 dnech používání, ale když do toho sedne člověk poprvé, nestačí se divit)...
    1 bod
  11. Z wirerova webu. Pokusil jsem se to z těch bukvic nějak přeložit. Doufám, že většina je správně.
    1 bod
  12. Pokud dáš P a ručku a pak pustíš brzdu, auto se v kopci ještě pohne a opře se o západku. Na rovince je to fuk, tam se auto nepohne. Jen na P bych parkoval jen na rovince a tam, kde mě nikdo neposune. Zítra to vyzkouším se Supem. Ten má tu debilní elektrickou brzdu.
    1 bod
  13. G? Jo tomu konečně rozumím [emoji23]
    1 bod
  14. @Petrkiller Tak to máš asi špatné informace, EA211 které jsou v FIII jsou v podstatě bez problémů a spotřeba u nich není nějak extrémně závislá na stylu jízdy (resp. jezdí od nějakých 5l po nějakých 8l, výše se s dlouhodobou spotřebou asi dostat nedá...). Ale MPI bych se nebál, do města naprosto OK a i mimo se neztratí [emoji846]
    1 bod
  15. Tak už je tady 24.10.2018 objednáno. Edit. Foto bez námrazy
    1 bod
  16. Tomusi, opět píšeš nesmysly. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní.
    1 bod
  17. Kódy výbavy http://igorweb.org/equidec.aspx VIN dekodér http://igorweb.org/vindec.aspx
    1 bod
  18. Po 3/4 roku To bol iny spanok
    -1 bodů
  19. Lepsi bude vykres s vyhladovymi zonami a zakotovanymi uhlami
    -1 bodů
  20. Dakujem, ze to Alesovi niekto vysvetlil, lebo tu kecal nezmysly. Tiez som riesil podobnu vec, a bolo to ako popisujes ty, nie ales. Jeho prispevky jednoduchsich uzivatelov castejsie matu.
    -1 bodů
  21. Nalezato by mi to vobec nevadilo. Ale ak by som casto jazdil cez rezervaciu plnu surikatiek, tak tam je to nebezpecne.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...