Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/16/19 ve všech sekcích

  1. Neviem kam to dat. Novinka je kontrolka pre vyhrev spatnych zrkadiel. Ikona je dostupna, zapojenie sa podarilo realizovat na prvykrat osobne by som si dany symbol trosku upravil a nechal iba vonkajsie oramovanie (bez auticka), no podla majitela aspon bude vediet, ze su to zrkadla Rad robim radost pokial to je v mojich silach ??
    8 bodů
  2. Tak pokud si toho nevšiml sám kupující a kupodivu i mechošovi to bylo u zádele co tam lije... Ale chápu tu nadsázku.
    1 bod
  3. A k tomu jsou tam ještě hloupí a omezený na odpovědi typu ne ,nejde, určitě nejde, nesmí .....
    1 bod
  4. Těch 12,09 V před jízdou není rozhodně v pořádku. Dobíjení 14,4 V je ale v pořádku. Typnul bych si na snížení kapacity baterie stářím, neudrží napětí i když na ní svítí magické oko zeleně. Na zkoušku bych zkusil jinou baterii, jestli se v chování auta něco změní. Předpokládám, že v autě, po jeho řádném uzamčení, není nějaký spotřebič, který by baterii nadměrně vybíjel. Předpokládám také, že nechodíš pro něco několikrát denně do zaparkovaného auta.
    1 bod
  5. Odemčená oficiální verze 3.8.apk - Carista_v3.8.apk
    1 bod
  6. No... co na to napsat. Asi tak to, ze klub sebevrahu te vita. zadny udelator neni potreba - staci mit volant v ruce. Staci, aby byl na bolant vyvijeny slaby tlak, a system je spokojen. nicmene je krajne nebezpecne z lane asistentu delat neco vic, nez je. Je to jen tupa optika, ktera sleduje dve cary. Staci, aby byla cara spinava, na chvili koncila, a system se vypne. doufam, ze mamlasu jako ty je mezi nami minimum, a na silnicich jich jezdi miminum, a prirozenym vyberem se co nejdriv eliminuji - aniz by pri tom ohrozili nekoho dalsiho.
    1 bod
  7. @Jakub Janecek čoveče mám pocit, že popisuješ nějaké Camaro nebo Mustanga, upraveno mám, ale nějaké torque steer nějak extra nepociťuji. Ve stovce na šestku, když sešlápneš plyn, tak to auto táhne pořád a nemám potřebu přeřazovat
    1 bod
  8. kéž by to bylo v těhle verzích, pekně černý rámeček a černé kola?
    1 bod
  9. Tak dnes jsem vyzvedl auto ze servisu a lambda sonda vyměněná.
    1 bod
  10. Ajaj, tu zelenou jsem neměl vidět, už ji z hlavy nedostanu. Monte Carlo/SportLine bude bude vypadat božsky ?
    1 bod
  11. To rozhodne nie. Nedá sa to takto zjednodušiť. Čím širšia pneumatika, tým väčšia styčná plocha pneumatiky s asfaltom, tým väčší válivý odpor a teda aj hlučnosť od podvozka a podbehov. Pri zlej vozovke je však výška profilu pneumatiky dôležitá, vzduch v pneumatike absorbuje a tlmí nárazy.
    1 bod
  12. No zapoměl jsem dodat, že původní informace z leaseplanu byla, že auto bude až v únoru... Takže to bylo velké překvapení a předčasné Vánoce :)
    1 bod
  13. Když ti dají 600.000 za sochu Věry Špinarové a ty už máš rozpracovanýho Steindlera?
    1 bod
  14. Takže, vyčistiť ten nosník, prečistiť tu dierku na odtok vody. Potom si odhalíš motorovú stenu od izolácie, ako sa spája ten nosník s motorovou stenou. Tam zatmelíš ten spoj. Bodyčko podľa mňa nestačí. Tmel a potom Body, aspoň ja som to tak robil. A keď ti tečie ešte okolo káblov pri nohách vodiča, skontroluj manžetu medzi karosériou a dverami vodiča. Ak je zle nasadená celkom dosť tadiaľ tečie. Dúfam, že som ti odpovedal na všetky otázky.
    1 bod
  15. Baterie je stěží nabitá na 50%. Vypadá to, že je KO. Zkusil bych vyzkoušet nějakou jinou, stejného typu, klidně i s menší kapacitou (Ah), samozřejmě nabitou tj. napětí >12,6 V. Svou baterii nech změřit zátěžovým testem (graf poklesu napětí na 10,5 V při odběru např. 30 A), jakou má kapacitu. Pokud má kapacitu menší než 60%, kup novou. Jak je auto staré, jak baterie ? Máš v něm Start/Stop, případně "inteligetní" nabíjení tj. na konci "-" kabelu u baterie je sonda proudu u které je malý konektor, který posílá data (proud, napětí a teplota) do řídící jednotky.
    0 bodů
  16. Díky za názor, já se na rozdíl od Vás nesnížím k tomu, abych Vás hanlivě označoval a přál Vám brzkou smrt. Asi mám moc lehké ručičky, ale i když jsem je měl na volantu, hláška se stále objevovala. A dle mého je daleko nebezpečnější neustále cukat s volantem, aby hláška zmizela, než s ní tak často otravovat. Jak jsem již poznamenal - nedělám z toho autopilota, volant mám stále v ruce a sleduji cestu před sebou. Jen kdyby ta hláška šla vypnout a nebo aspoň omezit. Odpovědnost zůstává na mně vždycky. Hlášku se zřeknutím se odpovědnosti před každým zapnutím navigace nebo oznámení o cookies v prohlížeči taky nikdo nechce a musíme ji obvykle trpět. Dokážete si představit, že by taky vyskakovala každých x vteřin?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...