Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/14/19 ve všech sekcích
-
Ještě jsem si se servisem vyměnil pár e-mailů a v pondělí se jich půjdu zeptat osobně a naposledy smírnou cestou, jestli jednání posledních dnů myslí opravdu vážně. Pokud ano, tak už do toho zapojím právníka, kterýho budu chtít zaplatit. Není přece možný, abych za cizí chybu platil. Samozřejmě, že nebudu řešit zrušení dovolené atd. možna v USA by mě to vyšlo, u nás pravděpodobně ne a ani se takto chovat nechci. Na druhou stranu jsem loni koupil pro rodinu auto, který nás stálo lehce přes milion, budeme ho splácet ještě 4 roky, tak bych chtěl, aby fungovalo jak má a pokud mi na něm někdo cizí způsobí ztrátu hodnoty, tak si myslím, že jsem v právu tuto ztrátu požadovat. Až auto budu prodávat a někdo si projede celý bok měřičkou laku, nebo si ho prolustruje přes Cebii, tak ho nebude zajímat, jestli jsem to naboural já, nebo servis, nebo někdo jiný. Prostě bude bouraný, tak mě potáhne cenou dolu. Dobrej vtip je, že když jsem chtěl dát loni našeho starýho dvojkovýho Supa protiúčtem, tak v tom stejným autosalonu mě řekli, že byl bouraný, tak 40 litrů dolů. Nabídli mě 180 000,- nakonec jsem ho prodal po vlastní ose za 260 000,- A bouraný byl tak, že jsem smetl asi v 60km/h srnu, takže tam to byla pouze kapota, světlo a blatník a stejně mě chtěli stáhnout o 40 000,- . Ale teď, když je chycená celá pravá strana, tak je to v pohodě a ztráta ceny není. A není to žádná vyčuranost, nebo že bych se snažil vytřískat co jde, takhle já nejednám. I když věřím tomu, že kdyby to bylo naopak, tak by mě ždímali jak by se dalo. A teď tady po mě chcou žádost, že jsem to auto svoje chtěl opravit, žádost, že jsem chtěl zapůjčit náhradní vozidlo. Žádosti chtějí proto, aby jim vše pojišťovna proplatila. No já nevím, ale když mají máslo na hlavě, tak mě ty žádosti mají sepsat, poslat, já to podepíšu, oskenuju a pošlu zpátky. A ne se tady s tím vymýšlet a sepisovat. Navíc venku je hezky, tak lidi chodí na koncert, říkal premiér ? takže půjdu na koncert a nebudu se tady s něčím sepisovat.3 body
-
Dnes je doba, kdy jsou lidé napomínání za pojmenování problémů upřímně a narovinu, dneska se to prostě nenosí. Já se Lukášovi ani trochu nedivím, že mu ujely nervy a že si to může dotyčný servis/likvidátor přečíst? Panebože no a? Vždyť je to očividný vychcánkovský přístup a servis dělá, jakoby za to ani nemohl - ano předám, ano zeptám se atp. Mají štěstí, že se chce Lukáš dohodnout a oni se z něj ještě snaží oškubat zbytky. Vím o lidech, co by z nich strhli i náklady za dovču, ztrátu zisku atp. a do budoucna jim je přeji a na Lukáše budou ještě vzpomínat.3 body
-
OK, jak jsem už psal, mám přesně v tomto rozměru zimní pneu a nevidím v tom žádný problém. A není to první auto a rozměr pneu, který takto mám. Pokud si stále nejsi jist, stav se na STK a zeptej se tam, anebo napiš přímo na ministerstvo dopravy. Ze škodovky totiž chodí podezřele často dost blábolů.2 body
-
Tak nova Fabia objednana 3.4.2019. Style+, DSG, 81kW. Termin dodani nekdy rijen / listopad. Docela me prekvapil vcerejsi telefonat z autosalonu ze auto uz tam maji a ve stredu 19.6. jsi pro to jdu. Prijemny sok :D2 body
-
No nevím, to co ti napsali je podle mne nesmysl. Možná to řeší kvůli rychlostnímu indexu ( v TP máš totiž W). V tom rozměru, který chceš nelze použít sněhové řetězy - to je asi jediné omezení. Já to mám taky tak.2 body
-
@Aleš_BX Soudní znalec mi říkal, že z pohledu zákona mě může být úplně jedno, jestli se to likviduje z povinného ručení, pojistky na blbost, nebo kdyby nebyli pojištění, tak to zaplatí ze svýho. Což zní docela logicky a já mu věřím.2 body
-
2 body
-
Pristi patek me ceka 1700km do Norska. Mezitim v tydnu 700km Praha-Blava-Viden-Praha. Nevim, ja s tim nemam problem. Porad lepsi sedacka ve Fabii nez ve Flixbusu nebo Regiojetu :-)1 bod
-
tak ok.toho 22.by už mělo byt seno usušené,tak se stavím.aspon to nebudu mít daleko.1 bod
-
Dnes proběhl sraz dvou nejmenovanych aut (čti fabie) parkujicich neznamo kde (parkplatz pod hasičarnou) v nejmenovane obci (Guty zname take jako řiť světa ale furt to neni Bukovec :D ) na programu byl samozdřejmě placek,jista exoticka divka, tři kofoly a něco jako splašky v sklenici od kofoly :D .Po zahajeni a občerstveni proběhla spanila jiza do ještě větši prdele ktere říkaji Vendryně za jednim z nejmladších členu :D1 bod
-
Kabelova priprava uz neni u VW snad 15 let. ani cm dratu navic :)1 bod
-
Zajímavé a smutné ... Když tedy nejde o plnění z obyčejné pojistky povinného ale pojistky na "vyšší" urovni mezi sjednávajícími obchodními partnery (autoservis/dealer vs. pojišťovna), tak by ten škůdce autoservis měl být celou dobu v předklonu, auto opravit tak, že to na něm nikdo jen tak nepozná, poskytnout na dobu opravy plnohodnotnou náhradu a toto by nemělo být podmíněno tím, že by poškozený zákazník měl vůbec řešit nějaké žádosti atd., to by měla být automatická samozřejmost. A na čem se pak obě strany (zákazník a autoservis) dohodnou nad rámec, tedy té "ztráty" hodnoty, to už je věc nějaké profesionální cti toho autoservisu (jeho vlastníků a vedoucích pracovníků), jestli si dokáže toto ocenit sám a se zákazníkem se rozumně dohodnout a udělat gesto. Postoj autoservisu k poškozenému zákazníkovi, že autoservis nyní funguje jako prostředník mezi vlastníkem vozidla a pojišťovnou, co k tomu dodat, to je jednání spíše jak při tom povinném ... Když se stalo toto na ani ne rok starém Superbu v ceně přes 1 000 000 korun a to vinou servisu, dosavadní jednání servisu a poskytnuté náhradní vozidlo tu Lukas popsal, jak by se asi ten servis choval k někomu, kdo by si u nich před rokem koupil něco levnějšího kolem půl míče ...1 bod
-
1 bod
-
Strana 50 návodu Položka Asistenti. https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/cz/Fabia_NJ/11-2018/Manual/Fabia/A06_Fabia_OwnersManual.pdf?_ga=2.251778698.2073195467.1560457056-b464b97c-f661-4650-b4b4-450379c3f4711 bod
-
Za 7 hodin ziadny lajk, nik ma nema rad [emoji24] A teraz vazne, dnes vysli 3 aktualizacie [emoji33] Nech sa paci, stahujte poslednu 3.2.0 Changelogy si najdite na Google Play, som lenivy to kopirovat, a hlavne idem pozriet Chernobyl https://uloz.to/!5IJQgajMJKRl/ahjwbdidhrbsjsidjhww-zip1 bod
-
Tak jen doplním, dnes po bouřce proběhla kontrola a v kufru je krásně sucho ?1 bod
-
Můžeš, mám to přesně tak. Jen bys pak měl v infotainmentu nastavit rychlostní omezení na 210 km/h - to abys vyhověl legislativě.1 bod
-
Děláš si srandu? V motorové sekci rozhodně nikdo nebude řešit rezervní kolo!1 bod
-
TakzE ja som dal aj napriek vymene egr predsa len dalsi novy origonal skoda aj s tesneniami a trhanie zmizlo, bud bol vadny kus alebo to niekde netesnilo kazdopadnne uz to slape1 bod
-
@LukášCBR - s tím souhlasím. Naopak nesouhlasím s @Aleš_BX, že likvidátor není motivován pojišťovnou k tomu, aby odrbal co nejvíce klientů či poškozených - podstatná součást práce likvidátora je ušetřit svému zaměstnavateli co nejvíce peněz a tím pádem minimalizovat vyplácení škod. Proto ta pozice likvidátora existuje. Kdyby bylo pojišťovně jedno, kolik vyplatí, tak by ho nezaměstnávala. Btw. u mě byl postup stejný, nejdřív neviděli důvod ke znehodnocení vozidla. Až když zjistili, že to myslím vážně, peníze vyplatili.0 bodů