Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/19/19 ve všech sekcích

  1. Co má s faceliftem společného to, jestli je nějaké objednané auto na výpravně, v lakovně nebo u prodejce? Máš tady mít buď svoje vlákno a nebo to psát do tématu doby dodání. Na panel klimatizace sahám často. Jednak na vyhřívání sedadel a občas měním teplotu podle aktuální tepelné pohody. Na směr vzduchu nebo na intenzitu větrání nesahám prakticky nikdy. Takže za mě by to byla změna nevítaná. Docela zajímavé je, že v Číně zrušili pravý panel tlačítek vedle řadicí páky a budou mít 360ti stupňovou kameru.
    5 bodů
  2. Zdravim vsechny diskutery, jelikoz nemam vuz s MAXIDOT a chybely mi informace o nekterych dulezitych hodnotach, ktere vuz dava k dispozici, rozhodl jsem se vytvorit si vlastni palubni pocitac s dotykovou obrazovkou. Vysledek me prace je na nize uvedenych fotografiich. Pri kazdem spusteni se detekuje zda v DTC nejsou ulozeny nejake chybove kody, pokud ano, pokazde se vypisi a je i moznost jejich mazani. Neustale se monitoruji vsechny hodnoty a v pripade prekroceni jejich limitu, jsem informovan o prekroceni napr. teploty chladici kapaliny, riziko moznosti vzniku namrazy a v neposledni rade take varovani po 2h jizdy, atd. Ke kazde hodnote displej muze kreslit grafy s 5 min historii. Mereni spotreby neni limitovano "stropem" jako u vsech vozu a znacek (Skoda napr. stropuje kolem 50l/100km, aby ridic nesel za jizdy do komatu), ale ukaze skutecnou hodnotu aktualni spotreby. V pripade, ze se ve voze rozsviti MIL kontrolka (kontrolka motoru) jsem o tomtez informovan vcetne vypisu pripadnych chybovych kodu. Zatim to mam ulozene kvuli prenosnosti v krabicce, ale uvazuji o pevnem zabudovani do palubovky vozu. Zapinani/vypinani je automaticke s klickem, takze staci mit dostupny pouze displej. S vozem komunikuji pomoci bluetooth a ELM 327. Toz to je muj takovy decentni tuning
    2 body
  3. No k těm maržím, firma má u prodejce slevu na běžnou Octu 23% a jr to funglofka. Kolik na tom mají nevím, asi nic moc, ale auta tam potom jezdí na servis a vydělají asi jinde, Nicméně na akčí by taková nebyla. To jen tak pro zajímavost.
    2 body
  4. Dneska se mi ozvali dva prodejci ,jestli mám ještě zájem o Octávku s tím litrovým motorem. Škoda prý uvolnila další auto pro každého dealera. Tak kdyby měl někdo zájem ?
    2 body
  5. Ahoj, měnil jsem sice na O3 RS, ale mám tam také 340mm a rozhodoval jsem se podobně jako ty mezi ATE, Zimmerman děrovaný a Brembo. ATE vycházely docela draho, na Zimmerman děrovaný jsem se dočetl několik recenzí na forech, že rádi praskají (nemám vlastní zkušenost) a že když už, tak drážkované - dražší Takže nakonec padla volba na Bremba. Bral jsem vysoko uhlikový a k ním i do sady desky. Odježděno 5k km a zatím spokojenost. Uvidím jak vydrží, ale za tu dobu si už sedly a brzdí pěkně. Teď mě čeká výměna na zadku, tak půjdu asi do toho samého.
    2 body
  6. Jedna odlisnost u cinskeho faceliftu. Jestli je to z hlediska ergonomie krok spravnym smerem je otazka, ale vypada to dobre...
    2 body
  7. S tou STK koukám, ze je možná lepší jak už někde psal.. ze je možná lepší tam žádný nedavat... nebije to tak do oči jako když tam člověk něco nalepi a je to jak pěst na oko.. ale díky Lenka75 aspoň vidím jak to vypadá tak jak jsem to měl v plánu na STK udělat já...
    1 bod
  8. Na oko sice hezky, ale takhle jak je to pred fl nemusis koukat dolu a i oresto vis co zmacneknes, nebo cim otocist. Coz u tehlech dotekovych panelu poslepu zmacknes vsechno jen ne to co potrebujes ?
    1 bod
  9. Já mám taky služebák z MB, ale na tom autě nebyl jediný škrábaneček, vše ve stavu nového vozu. Takže za mě fakt spokojenost [emoji18]
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Mr.Pavka, to byla reakce na mě? Jestli ano, tak jsi vedle jak ta jedle. Kdyby si na fórum chodil přes PC, tak by si viděl co mám v podpisu. Nemůžu říci na haťapky ani popel, jen tiše závidím poslední převodovky a potažmo naladění ŘJ
    1 bod
  12. na druhou stranu, ani Scala nemusí mít okno až ke světlům: Ale musí se nechat, že ty světla se zahnutým okrajem dolů jsou dnes docela populární a má to hodně automobilek (WV, Audi(to už se od tohoto řešení odklání), Škoda, Fiat, (BMW má ohyb nahoru), Toyota, hyundai (nová Elantra), Kia (v určité obdobě na nové Optimě)...)
    1 bod
  13. Dodelal jsem si analogovou LED obrazovku, ktera imituje klasicke LED otackomery jeste ze starych skodovek napojenych na zapalovaci civku. https://www.youtube.com/embed/EdHmpyzri8k?feature=oembed p.s. pouzity displej je dotykovy TFT s automatickou regulaci podsviceni o velikosti 2.8" ...
    1 bod
  14. Dneska jsem obdrzel info, ze se mi posouva termin ze 36tydne na 34:) takze parada:)
    1 bod
  15. Tak hlavní otázka je, zda tam je to ovládání teploty, čekal bych něco jako u Scaly, ale na fotkách tam nejde nic vidět. A nebo půjde cestou příštího golfu, který má ovládání pod displejem: A ten ovladač DSG bude asi také podobný jako u Golfu: Docela zajímavé je "vypínací" tlačítko pod displejem MIB: To by nasvědčovalo návrhu z Golfu a ovládání ventilace asi přelepeno.
    1 bod
  16. Já teda nevím, ale raději než takto nalepené odrazky tak zůstanu u před Fl světel... @ronskispeed V pohodě, já se zas nevyznám v jiných věcech (a že jich je ? ), bohužel ale tady to prostě nefunguje tak jak by člověk běžně očekával ?
    1 bod
  17. Nespekulujte o nesmyslech, toto není Blesk.cz - pokud tady ta možnost je, tak namísto vypisování zbytečných příspěvků mimo téma dám takové hodnocení, jaké si předmětný příspěvek zaslouží. A speciálně ten tvůj je opravdu blábol naprosto mimo realitu. Tečka. Další debata v tomto smyslu tady nemá co pohledávat. Takže zpět k tématu.
    1 bod
  18. Vidíš, a já už jsem takhle koupil 2 a obě spolehlivě slouží.
    1 bod
  19. zdroj: diskusia na https://www.tipcars.com/magazin/poradna/sest-duvodu-proc-ne-koupit-ojetou-skodu-superb-iii.html david_s, 03.01.2019 02:56 Zdravím, nejsem majitelem SuberB 3, ale napíšu krátkou osobní zkušenost z dvoudenní sl.cesty v Německu, cca 1700km.Shodou okolností jsme byli nuceni použít škodovku ( 2,0 diesel 140kW, 4x4, druhá nejvyšší výbava po LK), místo obvyklého přibližovadla. Nejdříve pozitiva.Dostatek místa pro 4 cestující a jejich zavazadla.A teď realita:Auto nejede, 140kW je jen papírových, stačí tak do 150km/h, pak se asi zatáhne ruční brzda nebo co.Tvrdé sedačky, po 2 hodinách jízdy jsme lezl z auta jak po 900km v jiném autě, 18" kola ve spolupráci s pérováním spolehlivě přenesou každý hrbol přímo do zad, po přesednutí dozadu to je ještě horší. Už dlouho jsem po každém nárazu (=přejezdu hrbolu) netrpěl jak tehdy. Zadní sedačky připomínají lavici, krátký sedák navíc neumožňuje moc měnit pozici.Dále hluk, neustálý otravný hluk, od kol, aerodynamický, od motoru. Auto je hodně citlivé na vítr, po cestě plave a udržet ho v přímém směru dá zabrat. Tenisový loket v autě, neuvěřitelné. Posilovna zdarma.K tomu se přidá dalších pár otravných nedodělávek, jakoby vývoj ustal v polovině, protože nebyl čas.Neschopná navigace, zmatená z každého směru, pomalá, neschopná reagovat na změny směru.Automatické udržování vzdálenosti je špatný vtip, reakce na změnu pomalá jak loď, než to znovu zrychlí, předjedou vás 3 auta.Otravný start-stop systém funguje trhaně a se zpožděním, šlápnete na plyn, chvilku nic, pak zařadí s trhnutím rychlost jak staré karosy a rozjede se. Dešťový senzor si žije vlastním životem.Jak to shrnout. Dokážu si představit, že je to ideální rodinné auto pro 2+2 , bebechy pro děcka nacpete do kufru a jedete na víkendový výlet. Ale do nějakého prémiového auta, jak masírují média, to ani náhodou nemá.Jen na první pohled.Tipnul bych to, že je 2 generace za AUDI . Vlastně ne, sedněte do 10let starého AUDI a pochopíte, o čem mluvím. Je to prostě jiná třída.Píšete, že hodně jezdíte, třeba Vám to auto sedne , projeďte se. Jestli trávíte v autě 50tis km ročně, tak se podívejte někde jinde. Jako řidič nepotřebujete hodně místa vzadu a velký kufr. Už jen ten první pocit, když zabouchnete dveře. ..taková dobře vypadající plechovka..
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...