Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/20/19 ve všech sekcích

  1. Míchají se tady jabka s hruškama. Fyzická osoba, firma, akční model... Každý model má svou danou marži, akční modely ji mají většinou sníženou. Tour ji sníženou nemá, ale je to za poslední roky výjimka. Psát tady o firemních slevách je bezpředmětný, závisí to na mnoha aspektech. Je to stejný, jako bych tady psal, že jako majitel sítě plnících stanic kupuju plyn levněji než běžná domácnost. Když už, tak si zjistěte, jestli má vaše firma RKS s ŠA a jestli má podepsaný Zákaznický program. Pak můžete většinu modelů nakupovat levněji i jako zaměstnanec. Není to asi žádná novinka, ale přesto mi přijde, že to tady spousta lidí moc nechápe.
    4 body
  2. 3 body
  3. Tak jsem dneska ukázal synkovi a synovcům, jak se správně ošetřuje koncernový lak [emoji23][emoji23]
    2 body
  4. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vladimir-putin-zakazal-skryte-mereni-rychlosti-argumentuje-veskrze-logicky/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Co dodat....
    2 body
  5. Zdravim. Chtel bych se zeptat, jestli nekdo neresil v Octavii III system in car communication, ktery ma napr. Kodiaq nebo Superb. Tzn. hovor zepredu je pres handsfree posilan do zadnich reproduktoru. Neda se to nekde nastavit?
    1 bod
  6. "nuceni použít škodovku", dál nemá smysl číst.
    1 bod
  7. Korporát je proste svet, ktorý nepochopí nikto, kto to nezažil. A to môže byť rád, že neriešia emisné limity (ako napr. Microsoft alebo Cisco). Musím povedať, že netuším, či je možné jednoducho vymeniť motor za bitdi a co všetko by to mohlo obnasat. Odpoveď na toto by som skôr hľadal v menších autoservisoch a u tuneroch ako tu na fóre. Keby som bol v podobnej situácii, tak by som asi zvolil možnosť jazdiť súkromným autom a firemnú novú trojku dal do rúk žene.
    1 bod
  8. Tak jsem si taky koupil Adapter a pár věcí jsem si změnil. O adaptéru píšu v samostatném tématu: Vyzkoušel jsem nastavit: otevírání a zavírání okna řidiče dálkovým ovládáním FUNGUJE Dodatečné setření stěrače po ostříknutí okna (tear wipe) u předního i zadního okna FUNGUJE HHC FUNGUJE Vypnutí S/S nastavením na 12,1V FUNGUJE Omezovač kroutícího momentu (přepnuto z MEDIUM na DISABLE). NEVÍM, nepozoruji žádný rozdíl, případně je tak nepatrný, že to nepoznám. Nastavení plynového pedálu (přepnuto z GRADUAL na DIRECT). NEVÍM, nepozoruji žádný rozdíl, případně je tak nepatrný, že to nepoznám. Spíš si myslím, že GRADUAL, Controled by time je "učící se mód" dle stylu jízdy řidiče a ta druhá možnost DIRECT je vypnutí toho učícího se módu a nastavení dle polohy plynového pedálu. Takže když s tím autem člověk jezdí svižně, tak změna na chování plynu je u této položky minimální nebo nulová. Některé nastavení co jsou tady na screenech tam nemám, ale to je dáno verzí aplikace a typem auta. Např. nastavení protočení ručiček tam není. Pro zájemce nahrávám všechny položky co jsou dostupné pro RAPID 1,2 TSI MR 2016 v Carista 4.0.5b.
    1 bod
  9. Ten Millers je přesně pro tvé auto dokonalým výběrem. Pokud ti nevadí vyšší cena proti "obyčejným olejům", tak neváhej. Zde asi doporučím @michal2009, možná ti bude schopen sehnat ten Millers za lepší cenu. Chápu logiku že u auta za 700k je blbost dívat se na úsporu 1000,-Kč za olej a kupovat jen průměr, když jde vzít to nejlepší. Ten Mobil také velmi dobrá volba, ale je to jen normální olej. I Millers měnit max. 15tkm.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...