Brodit na tunel.
Nezakryva ovladaci prvky auta, neplete se ve vyhledu, neupadava. Navic se da koupit i s dobijenim.
A ze je daleko a nizko? To co potrebujes se Ti stejne zobrazuje na obrazovce v aute.
Projel jsem s nim celou dovolenou (skoro 5 tis. km) a maximalni spokojenost.
Pred tim jsem mel na Octavii drzak do mrizky ventilace. V zime v mrazu mi vylomil lamelu mrizky ventilace. Magneticky zase hyzdil telefon a byl problem s obalem.
Dnes Praha - Domažlice (Chodske slavnosti) ostřejší jízda , dalnice místy z kopce 240 km/h, jinac 220km/h stabilně, okresky pak již v klidu, protože provoz, 9,4l/100 km. Celkove cca 155 km cesta. Jo a diesel ?.
2.0 TDI 103 a 125kw sú generačne úplne odlišné motory s motorm 2.0Tdi 110kw, ktorý je v superbe.
Olejový filter je zo spodu ako na 140kw. V podstate je to rovnaké na všetkych TDI motoroch v superbe 3 a octavia 3.
Tak problém s bederním hrbem vyřešen. Před další delší jízdou mi to nedalo a strávil jsem v autě zhruba hodinu nastavováním sedadla. Přišel jsem na to, že když je bederní opěrka ve spodní poloze (blíž sedáku), tak nejde zasunout zcela do opěradla. Metodou pokus omyl jsem zjistil, že je nutné bederní opěrku posunout co nejvíce nahoru, skoro pod lopatky a poté zasunout dovnitř opěradla. Mám krásně rovné opěradlo a jsem fakt happy....
tam zadna pojistka jako takova neni Me pomohlo prendat motor z jedne strany na druhou a vse funguje. Ono kdyz ten tapec rozdelas tak uvidis motor a v nem je jeste nastrcena jednotka, jednotku nechas motor prehodis a nebo vymenis Cele je to tam na tri srouby. Je zajimavy, ze blbnou jen spolujezdcova okna.
Mozno ano, mozno nie :)
Zalezi od toho kolko dalsich S3 s podobnou vybavou a motorom bude na trhu. Z casu na cas sledujem SkodaPlus a je to v podstate ako na houpacke.
Nicmene, ak by som mal vedla seba 2 S3 s rovnakou vybavou za rovnaku cenu, tak urcite uprednostnim TDI pred TSI.
PDF cennik je online.
Dostupne su len varianty s automatickou prevodovkou:
2,0 TSI (140kW a 200kW 4x4) a 2,0TDI (140kW bez 4x4 a s 4x4)
Ako uz zaznelo podla konfiguratora, vybava napr. pre Ambition a Style je osekana, po dokonfigurovani na verziu spred FL o nieco drahsia.
Podle mého to bude jako u 103 a 125 kW. Když otevřeš kapotu měl bys ho vidět zvrchu mezi chladičem a motorem mírně vpravo. Plastové víčko vložky má šestihran na 32 klíč