Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/16/19 ve všech sekcích

  1. Vysvětlí mi někdo proč si musí nový sw sednout? Co se změní po 600-1000km? V motoru se nic nězmění, zajetý už je, sw není umělá inteligence, aby se učil, tak v čem spočívá, že si musí sednout a pojezdit? Mám manuál..
    3 body
  2. Tak o dalších 10tis. více s 1.0 tsi ?
    3 body
  3. Ano takhle vypadá řešení reklamace, pokud je vyřešení reklamace jednoduché a reklamovaná vada je jednoznačná a jednoduše identifikovatelná a jednoduše odstranitelná. Potom není problém, ale vše ostatní, kde to není tak jednoznačné, snadno identifikovatelné, mechanici tápou, nebo neumějí, nebo nechtějí najít řešení je problém. Bohužel!!!! Jak servis umí a je ochoten řešit reklamaci, tak to se projeví až opravdu při nějaké velké, zásadní reklamaci. Tato malá reklamace řadící páky prostě neukáže v celé šíři schopnost, ochotu a odbornost servisu.
    2 body
  4. Dneska dalších cca 250km tak přidám ještě pár postřehů. Při prudkým brzdění se Předek auta minimálně potápí a je krásně stabilní. Na úzké vedlejší cestě při nutnosti jízdy na kraji silnice kvůli širšímu vozidlu v protisměru kde to dost často bývá rozbité a vlnité se auto teď chová úžasné klidně. Během čtrnácti dnů pojedu s plným kufrem a očekávám, že si auto klasický o nějaký ten centimetr nesedne , ale hezky a v klidu si jemně o malinko sníží. Dám echo. Další plus je velké oddálení jakéhokoliv zásahu elektroniky takzvaně ESP atd Změřil jsem dneska znova výšku podvozku a mezera mezi běhounem pneumatiky a lemem blatníku je (mezera mezi kolem a blatnikem) : Předek 41mm Zadek 49mm Plná nádrž bez rezervy. Za mě konečně opravdu velká spokojenost s podvozkem. Limit je zadní náprava takže snažit se podvozek posouvat kamkoliv dál než je teď nemá apsolutne žádný smysl.
    2 body
  5. Ahoj, přináším tip na doplněk jež ocení zejména rodiče. Našel jsem ho náhodou na webu škodovky https://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/autokoberce/gumovy-koberec-pres-tunel-6v0061580x/0/1/24/43/1001 . Snad se bude někomu hodit.
    1 bod
  6. Jj, dodnes si pamatuji slova mistra, když jsme opouštěli 3.ročník - až si budete objednávat nové auto čím méně s... tím pro vás lépe a vše doplňky rovnou z fabriky. Platí to i po 16letech, bude to platit za dalších 20. Už jsem objednával 3 auta a vždy se mi to vyplatilo
    1 bod
  7. Adaptace je proces učení a přizpůsobení v nějakých limitech, nepochybuj a věř, pokud neuvěříš, na netu je o tom spoustu informací, je třeba se taky učit
    1 bod
  8. Patriku, pro Supa s C měli update právě už i v březnu, verzi 7420, ted maj nově 9761. Jestli přehrávat nepřehrávat, máš lid na to, aby sis ověřil, co oba dva softy řeší a podle toho se pak rozhodneš Pokud problé nemáš, je to volba čistě na Tobě, třeba k tomu dohledáš i TPI Dzarine, číslo motoru neřeš, šlo mi o číslo řídící jednotky motoru. Papír nemáš, tak to neřeš Jojo, ecu motoru se musí adaptovat jízdou, v UK servisy lidem říkaj 600mil, u nás to bude chtít 1000km, než se začnou vynášet soudy.
    1 bod
  9. Dámy a pánové nedělejte si přehnaně optimistické iluze. Auto je pro dnešní společnost spotřební věc ( i když pořád dosti drahá), no a podle toho se věci kolem toho točí. Když kupujete, tak se maže med kolem huby, jinak moc neotravujte, Bohužel realita dnešní "rychlé" doby, a je to skoro jedno, jestli je to v ČR, nebo v Holandsku. Dostatečně početná kvalitní, slušná a dobře zaplacená kvalifikovaná pracovní síla v servisech, pneuservisech, na postech mechaniků, přejímajících techniků jakoby skoro vůbec neexistovala. A ani se tomu vůbec nedivím, aut je hodně, jsou stále složitější, mechaniků pomálu, servisní normy napjaté a problém vyměnit doma v garáži třeba obyčejnou žárovku obrovský. A paušálně dnešní nová generace řidičů a řidiček ani neví jak vyměnit píchnuté kolo za rezervu, nebo použít opravnou sadu. A taky proč by to dělali, když mají asistenci, že ? Každý rodič dnes chce aby jeho dítě mělo vysokou školu a kde se ti automechanici a spol. mají tedy brát, že !!!
    1 bod
  10. Zkusil bych jiný servis.
    1 bod
  11. Kamiq 1.0 man Style bílá Karoq je hezčí, tohle je takové nevyvážené, ty plasty na náraznících... U Scaly doteď neumí dolícovat zadní světla, tady u první série výškově kufr a oboje zadní dveře.
    1 bod
  12. A kde su tie disky? Ja ich (skoro) nevidim :))))))
    1 bod
  13. Tohle sem nepatří.
    1 bod
  14. Zapomněli tam zmínit, že motor 2.0TSI (EA888 Gen.3B) přišel o nepřímý vstřik, takže majitelé se zřejmě mohou těšit na postupné zanesení ventilů sazemi. Kombinace přímého a nepřímého vstřiku je největší výhoda 1.8TSI (spolu s původním dvoulitrem z RS) oproti ostatním motorům v O3.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...