Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/29/19 ve všech sekcích

  1. Bohužel trend dnešní doby. Nižší hmotnost = nižší emise...
    2 body
  2. Toto není téma o vašich spotřebách versus druh pneumatik.
    1 bod
  3. Kúpil som Karoq 2.0 TDI 4x4 110 kW r. 2019 automat. Pri výbere nového vozidla som vyberal z dole uvedeného (predaj a servis v mojom meste): Peugeot 3008 Krásny dizajn – exteriér aj interiér. Ozaj krásne vozidlo. Otrasný volant, nejaké kozmické čudo. Aby ste videli na prístrojový panel, musíte sklopiť volant úplne dole. Úplne zle. Všetko sa ovláda cez displej, čo je podľa mňa veľmi, veľmi nebezpečné. Och a nemá to 4x4. Zásadný problém. A pýtajú za to toľko, ako iní za štvorkolku. Tú potrebujem, aby som vyšiel na Šachtičky alebo Skalku bez zježených vlasov. Čo rozhodlo, že nie: No tu sú až štyri body. Hyundai Tucson Pekný exteriér, už sa vylepšila aj palubná doska. Na materiáloch v interiéri sa nešetrilo. Kožu ale nemusím, leda na volante, maximálne na opierke ruky. Poznám tie štípance do zadku pri rozhorúčenom aute. Ovládanie na volante je ale stále to isté, tie páčočky... no, zle sa na to díva. Keď sa posadila na zadné sedadlo dcéra, cítila sa tam ako v truhle. Tak toto nie. A ešte mám zážitok zo šéfovej dieslovej i35, v ktorej som sa cítil ako v traktore. Keď som sa ho ja blbec netaktne opýtal, prečo mu to tak rachotí, tak mi odpovedal, že to tak vyrábajú schválne, pretože to je SUV. Zaujímavé vysvetlenie. A ešte si nemôžete vybrať, čo v aute chcete a čo nie. Ja by som chcel najvyššiu výbavu, ale tie otrasné 19“ kolesá nie. Navyše by som mal kvôli vonkajším rozmerom, ktoré sú podľa mňa neopodstatnené v porovnaní s vnútorným priestorom, problém v garáži s bicyklom. Čo rozhodlo, že nie: Tá truhla, zbytočná robustnosť a absolútna neochota predajcu zjednávať. (Tá truhla to sú okná na zadných sedadlách tak vysoko, že sa tam menší človek cíti ako v truhle) Škoda Octavia Nové Octavie máme ako služobné vozidlá, takže som si ich už omakal. Perfektne to drží na ceste, autá sú svižné, 140 kW diesel je raketa. Dizajn sa mi páči. Hlavne keď to skombinujete so správnymi diskami. Dobrý posed na prednom sedadle. Dostatok miesta vzadu. Ale náš vysoký kolega pri ceste na Ukrajinu strašne nadával, že vzadu sa to nedá vydržať, pretože sedadlá sú príliš nízke a nemal oporu pre nohy. Mne vadila Octavia s manuálnou prevodovkou, pri brzdení motorom mi to párkrát zdochlo a v zákrute som naraz mal problém, pretože posilňovač riadenia vypadol. Riadna blbosť a dosť nebezpečné. V servise mi povedali, že sa to musím naučiť. No jazdím 30 rokov a že by som niečo nevedel? Keď ste vyššej postavy, tak máte sedadlo vodiča posunuté tak, že stredový stĺpik je už pomaly v strede sedadla, takže vyliezť je problém. Čo rozhodlo, že nie: To vyliezanie z auta. Škoda Karoq Toto auto je o 10 cm kratšie, 5 cm nižšie a 1 cm užšie ako Tucson. Aj kolesá majú menší priemer. Tucson je oproti nemu anabolický svalnáč. Keď si ale do Karoqa sadnete, miesta máte ako v Tucsone a necítite sa tam ako v truhle. Čo rozhodlo, že som si vybral Karoq? Je to presne auto na mieru do mojej garáže... a papierové dynamické vlastnosti a ... bol som milo prekvapený z trpezlivosti, s ktorou sa mi venovala predávajúca... jej pripisujem najviac bodov. Vedela poradiť, od niečoho odradila, niečo odporučila, bola objektívna a ... po urputnom boji dala aj zľavu. Príjemný zážitok zo zjednávania. Ale ináč, výstrel bol na slepo. Dnes som prekvapený, ako som trafil... Ako som spokojný s Karoqom sa dozvieš vo vlákne o spokojnosti.
    1 bod
  4. Přesněji řečeno, na obou zbude stejně špíny, akorát černá špína není na černém vidět... Tuhle jsem tam byl přeblafnout okna a i za zataženého počasí jsem na bílé viděl, co všechno ten prášek neumyl. Klasiku houba s šamponem nic nenahradí (nemluvě o detailingu). Takže zásadně nepoužívám ten jejich nástřik voskem, jedine to hodit na ručně umyté auto, ale na to zas mám tekutý vosk. Vejdu se dle velikosti auta mezi 60 a 80 Kč i s odstraněním hmyzu a špíny z koberců, využívám slevu mimo špičku. Oproti sebelepším kartáčům posun vpřed a možnost celoročního mytí.
    1 bod
  5. Měl jsem stejnej problém, o víkendu jsem to vyřešil promazáním teflonovou vazelínou ve spreji. Auto šlo na zvedák, ramena jsme nesundavali. Byl tam celkem dobrej přístup, takže jsme to tam jen nastříkali a je klid. Uvidíme, jak dlouho to vydrží. Dám vědět.
    1 bod
  6. Tys měl pádný důvod chlapče [emoji6]
    1 bod
  7. Gumy vyborne,ale takyto "poutovy" disk k Sportline???Skutocna katastrofa.....
    1 bod
  8. Mohu konstatovat, že díky tomuto fóru mě začalo regulérně hrabat ... a všude (tím myslím v každém autě) cítím cukání. Dokud jsem to nečetl, klokan mě nehopsal, teď už hopsání cítím i u citiga :-). Jinak aktualizace sw autu prospěla, a jak píše kolega víše, cukání cítím, jen když jej cítit chci. Pozoruji o něco nižší spotřebu (do 0,5l/100 km) a častější přechod do "dvoutaktu". Nevím jestli spotřeba souvisí s aktualizací, nebo s výměnou pneu, ale nepředpokládám, že by zimáky měly takový kladný vliv na spotřebu (mám zimní a letní ve stejném rozměru) ... s tím jsem se naposledy setkal, když jsem přezouval na yetiho z letních 17 na zimní užší 16 ...
    1 bod
  9. docela bych si tipnul, ze je to popsany v navodu, koukals tam?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...