Myslím to naprosto vážně. Nikoho to nepobavilo, to je jenom tvoje iluze.
Nicméně zpátky k problematice LED žárovek do světlometů: každý světlomet má tzv. index Oslnění: Tato veličina se měří v levém jízdním pruhu a představuje výsledek pro rozptýlené světlo, geometrii a přesnost vlákna žárovky, jakožto i korektní nastavení světlometu. Z toho vyplývá, že pokud do světlometu dáš ledku s více jak dvojnásobným světelným tokem > zdvojnásobíš také index oslnění. Každý na tebe bude blikat, protože mezi ostatními budeš vypadat jak maják.
BTW ty ledky v odkazu jsou podle toho, co vím fakt dobré. S přimhouřením obou očí bych je skousl v projektorových světlech. Tam by mohly udělat hodně parády.
Co se týká otázky změny napětí, tak myslím, že není potřeba přes diagnostiku nic měnit, ani to myslím, není u předních světlometů možné, protože nikdo nepočítal s tím, že by to bylo nutné.
Jako vyzkoušet to můžeš, pokud ti není líto peněz a první noční jízdu uvidíš, co na to protijedoucí auta. Ale myslím, že oslnění potkávacíma opravdu přestaneš řešit, zato budeš řešit oslepnutí dálkovýma.
Rada na závěr: Dám ti tajnej cheat jak na to, abys nebyl oslněn: Přestaň koukat do těch světel jak nějaká můra a vždy, když budeš pociťovat, že tě někdo oslňuje, tak směřuj svůj pohled k pravé krajnici, svodidlům, bílým sloupkům. Pomáhá to!! Dělám to tak na motorce, protože ta teprve svítí super bídně a je to jediné řešení, když se cítím být oslněn. Tím se nestáhnou zorničky tak moc a dojde k rychlejší adaptaci oka po projetí oslňujícího auta.