Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/02/20 ve všech sekcích
-
nic mene ja budu presedlavat do i30 combi 1.4 turbo automat v plne palbe vse co tam jde a v kuzi i staznym za 530 tis. S touto vybavou bych byl u okty pres 900tis. Takze skodovkam ve sluzebnim vozu musim dat papa. Nebo bych se musel s budgetem vozit u okty v social edition.3 body
-
To srovnání Superbu s Oktavku je komické. Psat něco ze si někdo chce dohánět společenskou prestiž Supem proti technologiemi nabité Oktávií je stupidita. Kdyz mam 750 tis chci Škodovku a liftaback tak si koupím proste Superb. Takhle to vidim z úhlu pohledu normálně vydělávajícím člověka. Jinak to vidí člověk co ma doma Superba za přes mio a koupi si pro ženu mensi Oktavku za 900. Averze ke značce Hyundai to je na léčebnu. Tu I30 porovnávají se Scalou . Scala je samozřejmě lepší přestože je dráha jako krava Porovnava se i u Oktavek je sice levnější ale je to starý model. U Superbu ji asi neporovnavaji,možná. za mých mladých let sme řešili motor,vykon,brzdy. Dnes se řeší konektivita,Infotainment,Top led světlomety, skrabka a deštník , jo ještě Usb,díky tomu mam lepší auto,to je na palici.2 body
-
2 body
-
Díky? Přitom do městského crossoveru dost užitečná funkce.? Jo a když uz jsme teda u toho, jaká barva se podle Vás hodí ke Kamzikovi nejvíc? Za mě Modrá titan a stříbrná briliant. Pawouku neuděláme nové téma??1 bod
-
Nepoužíval jsem ji nikdy, zatím s tím nebyly žádné problémy. Není pasta jako pasta, pozor některé pasty, tuky rozežírají časem plasty a gumy. Pokud chceš pastu použít, tak si sežeň dle škodovky originál, ať se ti ty koncovky nerozpadnou.1 bod
-
Středové výdechy v zimě téměř nefoukají, jsou používané v létě na AC. A velikost výdechů neurčuje nijak kolik vzduchu z nich proudí :) Důvody proč to je takto popsal kolega výše.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj. Nedodává, musíš poshánět komponenty a dodělat si to sám, nebo s pomocí někoho, kdo to zvládne. Pro případné zájemce přikládám podrobný rozpis, mám jen obavy, že pracnost a hlavně cena dostavby většinu zájemců odradí. Já jsem do toho šel, protože mě ŠA nabídlo řešení v podobě připlatit si při koupi vozu 55 000 Kč za verzi Style a pak by mi to zahrnuli do sestavy s VP za příplatek 13 600 Kč. Virtuální pedál mě nebere a tak jsem to řešil touto formou. Na el. otevírání jsem si hned zvykl, je to paráda. Pokud bys do toho šel a měl zájem o poznatky z dostavby, ozvi se. El kufr..txt1 bod
-
Kdyby někdo nevěděl jak na to, tak jsem udělal návod :) https://www.youtube.com/watch?v=exSYsq6EOE81 bod
-
1 bod
-
https://www.auto.cz/jak-poznat-konec-zivotnosti-baterie-ktera-se-vam-na-horach-vybije-133097?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null1 bod
-
Mohu zasvětit. Oboje jsou y5kpp332. bosch double platinum 0 241 145 515 jsou puvodní prvně vyráběné a také zřejmě podle zdejšího vloženého videa je každý kus se správně navařeným kostřícím obloučkem.Toto číslo už ale nelze objednat a pokud náhodou ano tak vám přijdou0 241 145 523 které budou přelepeny papírovým štítkem0 241 145 515 0 241 145 523 jsou ty samé a jsou jako náhrada za 0 241 145 515 ale rozdíl je ten že se u tohoto čísla nedodržuje pozice obloučku takže pokud budete chtít správnou pozici obloučku tak je to o štěstí já měl ze čtyř kusu jednu přesně a jednu v toleranci a dvě uplně na druhou stranu. Správná pozice je, že když proti vám začíná závit tak oblouček musíte mít navařenýna pozici za deset dvanáct,je tam šest pozic ve které muže být navařen,stroj to navařuje vždy s jednou stranou dotahovací plochy kde se opírá nástrčný klíč.Dám foto. Začátek závitu správná pozice navaření vuči opěrné ploše klíče A tady je navařen o jednu plochu těsně vedle,po dotažení bude jakž takž v té toleranci 30 stupnu vpravo ke straně řidiče Kdyby měl někdo zájem tak tyto dva kusy bych přenechal za 250kč meli by jit i jinam kde je pozice kloboučku putna,kdyžtak SZ.1 bod
-
Vážení přátelé, dnes jsem dodělal multifunkční volant na mou Fabii 2 Tour (2014). Je to pochopitelně po faceliftu a už ta poslední verze FII - s novým volantem se stříbrným znakem. Z informací v této diskusi a s trochou invence jsem to dal nakonec nějak dokupy a teď se to pokusím sepsat do jednoho kompletního příspěvku, podle kterého už by to snad mělo jít bez dalších otazníků udělat. Popíši tedy, co to v mém případě obnášelo. Co jsem potřeboval: Multifunkční tlačítko do volantu - originál v FII/R je pouze na levé straně volantu a i já to takto udělal. Záměrně píši tlačítko (byť se ovladač skládá z více ovládacích prvků, ale aby bylo jasné, že se jedná jen o tuto levostrannou multifunkci a ne o oboustrannou, jakou mají novější modely). Pozor - starší volanty (se zeleným znakem) mají tlačítko jiné a nejsou vzájemně zaměnitelné!!! Kabelový svazek 5E0971584A - pouze pro novější volant se stříbrným znakem! Starší má jiný... Dva drátky (tuším 0.5), každý na jednom konci s pinem, piny jsou samice a to ty nejmenší, kód ale bohužel netuším... Něco na spojování kabelů, já používám metodu krimpování pomocí spojek faston (pomocí speciálních kleští se na kabely nalisuje taková trubička, uvnitř kovová, na povrchu izolovaná, nic se nepájí). Doporučuji něco obdobného, hlavně nepájet... Co jsem musel udělat: Odpojit baterku, vyndat airbag, sundat volant, vysunout podvolantový přepínač (páčky). Pozor, abyste si označili správně polohu volantu vůči tisícihranu a také abyste zachovali natočení podvolantového spínače (viz dílenská příručka). Když je podvolantový přepínač uvolněný a vysunutý směrem k Vám, jde z něj už sundat svorkovnice. Z uvolněné svorkovnice (v dílenské příručce označena jako T41a) sundat kryt kabelů, zacvaknout piny obou kabelů a to na pozice: 9 a 10. Dráty z T41a natáhnout takto: z pozice 9 na vedení z pojistky 9 (SB9). Já se na ten drát napojil těsně za pojistkami a moc místa na práci tam teda nebylo. Teoreticky by šlo asi i jinde, kdyžtak elektrická schemata v dílenské příručce/základní výbava. Pozor, starší modely to mají jinak! Z pozice 10 se někde napojit na vedení ze svorkovnice T73b/17 komfortní jednotky B - je to sběrnice, po které komunikuje např. elektrické ovládání oken. Já se napojil v místě nohou spolujezdce, kde je vedení směrem do svorkovnice dvěří - je tam přeci jen trochu místa na zapojení. Na stejném místě jsem se kdysi napojoval i při dodělávce zadních elektrických oken... Vše zase zamontovat zpět až po zamontování volantu, airbag nechat stále venku. Zapojit nový svazek do airbagu místo starého, přepojit dvě svorky klaksonu (neprohoďte barvy drátů klaksonu). Zapojit svazek do volantového konektoru, zapojit svorkovnici multifunkce, zacvaknout střed volantu s airbagem nazpět. Zapojit baterku, připojit VCDS a nakódovat. Kódování je následující: v sekci Central electr. / Long coding / Byte 9 / Bit 3 přepsat na 1 (v mé verzi je tam předpřipravené zatržítko) a takto nakódovat. Pokud nevíte, co to znamená nakódovat nebo VCDS, raději si to nechte udělat od někoho, kdo tomu trochu rozumí... Práce na cca 2-3 hodiny, zkušeným by to asi zabralo i méně... Nejhorší je to drátování těch dvou kabelů... Toť vše. Kolik to celé stálo: volant vč. tlačítek jsem sehnal za 1500, svazek za 600. Oba drátky s pinama jsem měl doma z předchozích akcí, takže ty nepočítám. Zbyl mi starý volant a starý svazek - zkusím prodat. Kdybych teoreticky prodal volant za cca 1000 a svazek za cca 500 (standardní ceny na Sbazaru nebo bazosi), bude celá sranda stát směšných 600... Jinak původně jsem sháněl jen to tlačítko, ale nakonec jsem za stejnou cenu, co se běžně nabízel rámeček s tlačítkem (1500), sehnal i celý kožený volant (bez airbagu pochopitelně) už s tlačítkem, ale 4-ramenný. Moje Fabie už pochází z doby, kdy se 4-ramenné nenabízely ani za zlaté prase. Nejprve jsem chtěl jen přehodit tlačítko a 4-ramenný volant zase prodat, nakonec ale zvítězily vzpomínky na první generaci Fabie, kde jsem měl volant 4-ramenný, který se skvěle držel levou rukou za spodní rameno. Takže jsem si ho tam dal na pár dní zkoušku... no a už jsem si ho nechal... Nevypadá sice tak dobře, jako 3- ramenný, ale na cesty po dálnici není nic pohodlnějšího... :) Úskalí celého procesu aneb na co si dát pozor a možné otázky: Multifunkční volant je výsadou pouze Fabie II / Romsteru PO FACELIFTU!!! Jestli jde nějak dodělat i na předfacelift netuším (spíš bych řekl, že ne, měly jen ten podvolantový modul, což je podle mě blbost největší, protože šmátrat po něm je asi tak stejně pracné a stejně daleko, jako přepínat rovnou rádio). Tak jako tak to rozhodně nelze dodělat tímto postupem... Fabie II / Roomster po-FL má dvě generace volantů - starý se zelený znakem a nový se stříbrným. Pozor - oba mají různé kabelové svazky a nejsou vzájemně kompatibilní - nepasuje svorkovnice na multifunkci a jiné jsou i svorky klaksonu! Musíte tedy k danému volantu pořídit správný svazek! Na starý se zeleným znakem je to 3T0 971 584 a na novější se stříbrným je to 5E0971584A (pozor, musí mít A na konci, bez Ačka je to pro volant bez multifunkce, tedy ten, co už tam je!!!). Volanty vč. příslušných svazků by možná mohly jít prohodit - svorkovnice k podvolantovému kroužku pasují, zapojení pinů jsem však nezjišťoval... Nevím jak ty staré volanty, ale nové (se stříbrným znakem) mají stejný kabelový svazek a stejný modul airbagu pro 3-ramenný i 4-ramenný volant, takže je lze jednoduše zaměnit. Dílenská příručka uvádí rozdílné zapojení kabelů z podvolantového kroužku pro vozy do května 2013 a od května 2013!!! V podvolantovém kroužku je to stejné, dále to pak vede do jiné pojistky. Bez zapojení těch dvou drátů nefunguje s novým svazkem klakson! Pokud to chcete dělat na etapy, začněte kabeláží z podvolantového kroužku! Původní drát klaksonu (z T41a/11) může zůstat, kde je, není třeba jej odpojovat. Nezjišťoval jsem odlišnosti jinak specifikovaných vozů... Mám auto už z výroby hodně slušně vybavené +- na úrovni elegance (pár drobností chybí, pár drobností přebývá), takže netuším, jestli i u levnějších verzí to jde takto jednoduše a nemusí se měnit ještě další věci. Relevantní je např.: Kroužek pod volantem a páčky - mám tempomat, ESP a palubní počítač, takže kroužek je se snímačem úhlu natočení a nejvyšší možnou verzí páček pod volantem. Jestli i do levnějších verzí lze zapojit multifunkci - netuším... Mám Maxidot (velký grafický palubní PC) - netuším, jestli to bez Maxidotu vůbec funguje. Mám 2DIN rádio Swing, tj. to nejlepší možné bez navigace... Jestli to umí i ta menší - nevím... Jestli je něco z toho a dalších věci relevantní jsem zkrátka nezjišťoval...1 bod
-
moje auto vyrobeno 05/2018 taky... ve finále vyměněno v rámci záruky. Viděl jsem fotky světlometu a byl prasknutý, ale jsem si 100% jistý, že já jsem do ničeho autem nenarazil. Držím palce, ať to dobře dopadne!1 bod
-
Ano je. Teplo se nejvíce vnímá od noh a také fyzikálně stoupá odspoda nahoru, proto při topení je vzduch směrován zejména tam a z bočních výdechů pak kvůli mlžení bočních oken. V návodu jsou jednotlivé ofuky a jejich aktivita popsány. Ofuk na okna (4) je aktivní v podstatě vždy. (obrázek je z Rapidu, ale ve Fabii to je stejně)1 bod
-
1 bod
-
kto nema rad aliexpress, su uz aj na ebay https://www.ebay.com/itm/Novsight-Super-Bright-90W-H7-12000LM-Car-LED-Headlight-Bulbs-Kit-6500K-White/2544355288871 bod
-
to by bolo fajn keby to slo lebo ked stojime dlhsie v kolone tak stale treba tukat do packy co je otravne dost1 bod
-
1 bod
-
Zdravím všechny, nechal jsem si na fábii lll. přilepit lišty z Fábie ll., udělali mi to přímo v autosalonu a stálo to asi 700.- korun. Řekli mi že jsem první kdo si to tam nechal přilepit. Možná moc nepomůžou ale já jsem je měl na každém autě a pro dobrý pocit když parkuji někde u supermárketu mi to stačí. Na autě nějak výrazně neruší a celkem tam vypadají dobře, jsou černé bez chromu a ozdob tak tam zapadnou. Nechal jsem je nalepit 24 centimetrů od / tornádo line / je to ten vypouklý prolis co se táhne po celém boku auta nad klikama. Je to sice dost vysoko, ale aby měly nějakou funkci, tak to tak musí být. Taky jsem si zakoupil na e-schopu větrné clony /ofuky/ od f. HEKO asi za 570,- korun na přední okna Fábie lll. V autosalonu mi je nainstalovali, řekli mi že tam sedly joko ulité a ani tam nedávali kovové rozpěrky které byly součástí balení. Škoda originální ofuky nedodává. Auto jsem nafotil jestli se bude chtít někdo podívat a případně inspirovat. Fábii mám od 19.6.2015, jsem moc spokojený s jízdou i spotřebou.1 bod