Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/22/20 ve všech sekcích

  1. Protoze mi taky odchazi baterka po 4 a pul rocich,tak jsem se rozhodl odpojit konektor a koupil jsem normalni baterku Varta E44. SS mam vypnuty temer od zacatku. Uvidime jak dlouho vydrzi.
    3 body
  2. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf
    1 bod
  3. Spálená nafta jde pochopitelně do výfuku a její část přes EGR zpět. Nespálená je tam, bohužel, také, protože se používá k dochlazování výfukových plynů pro snížení obsahu kysličníků dusíku. S klikovým mechanismem se nic zvláštního neděje - v závislosti na otáčkách a používaném výkonu se mění jeho zatížení. Motorový olej má teplotu závislou na zatížení a chlazení. Ke změně plnícího tlaku není mnoho důvodů, protože vzduchu je v motoru dost a není důvod ho tam mít víc. Pokud má benzínový motor bohatou směs přes lambda 0,7, nebo chudou přes lambda 1,3, pravděpodobně ani nepůjde nastartovat. Jenže naftový je schopen běžet i při lambda 8,0 - tedy s velkým přebytkem vzduchu a toho využívají jak výrobci tak úpravci. Samozřejmě že od stolu upravit data tak, aby nebyla horší než sériová není snadné, ale jde to. Pokud se někdo vyzná v elektronice, mechanice motoru a má k dispozici alespoň válcovou brzdu. A rozhodně to umí a dělá i fabrika - viz třeba Yeti 2,0 TDI, kde motorové verze 81 kW a 103 kW se liší pouze jedinou věcí a tou jsou data v ŘJ motoru. Jinak jsou ty motory naprosto shodné.
    1 bod
  4. To někdy platí doslova a nejen u chipování: Soused si koupil Multivana 2,0 Biturbo 132 kW. Tam je možné na displeji vidět teplotu motorového oleje. Když najel asi 6 tisíc km, řekl jsem mu ať mi ho půjčí na svezení. Chvíli jsme jeli po dálnici 160 km/h a teplota vylezla na 130 st.C. Tak jsme se domluvili - pod filtr adaptér a poctivý 13-řádkový olejový chladič. Při 130 km/h na dálnici s vlekem a na něm naloženým autem nepřeleze teplota oleje ve vaně 110 st.C. Má najeto 228 tis. km a motor drží. Jeho soused má totéž auto (on ho vlastně pořizoval o 3 měsíce dřív a známému se tak líbilo, že si ho koupil taky) a když viděl že něco kutíme, přišel na kus řeči. Tak jsme mu to vysvětlili a on že nechce. Týmy inženýrů a řady počítačů stvořily Multivana tak jak má být a vy 2 blbci si myslíte, že jste chytřejší než oni? Fajn. Tak v 80 tisících se mu motor rozpadl. Nový mu platil ještě Volkswagen. S ním ujel něco podobného a zase. Tenhle motor si už platil sám má ho tam doteď. Má najeto asi 200 tis.km. Ale má klid, o ničem nemusí přemýšlet, nic řešit. Stačí jen mít dost peněz na nové motory...
    1 bod
  5. Škoda že to testování automobilky začíná s prvním prodaným autem [emoji106]
    1 bod
  6. Z toho odstavce je vidět, že tomu "naprosto" rozumíš...
    1 bod
  7. Vypnutí podsvícení DMS/DCC tlačítka 09-Central Elect. Adaptation IDE06507-ENG140243-Button in center console-Zusatzcodierung Fahrprofiltaster hat keine LED Změna z LED installed na LED not installed
    1 bod
  8. Tak a Kamzík je už doma. Bílá metalíza 1,0TSI 85kw manuál.
    1 bod
  9. Asi neuplatnil styl Messerschmitt ?
    1 bod
  10. Musis to ulozit v hex souboru. Muzes ulozit veskere nastaveni a pak nacist urcity modul.
    1 bod
  11. Ahoj, co vsechno je nutne udelat, abych mohl mit asistenta dalkovych svetel? Je nutne vymenit cele zrcatko nebo jen spodni cast krytu? Musi se dotahnout i nejaky drat? Ted mam samozatmavovaci zrcatko s destakem a senzorem vlhkosti. Diky.
    1 bod
  12. Zdravím, taky jsem postavil postel v autě. Konkrétně do Fabie 1.generace verze kombi. Požadavky byly: lehká váha (nechtěl jsem to z auta neustále vyndávat). Možnost využití kufru pro přepravu jiných věcí, i při sklopených sedačkách, bez vyndavání postele. Měřím 189 cm, takže 190 cm jako minimum, možnost kdykoliv a kdekoliv postel použít. Nevyndavání sedáků z auta, úložný prostor pod postelí pro ukládání věcí. Integrovaný stolek s odolnou deskou pro kempink vaření. Takže kdyby se chtěl někdo inspirovat, tady jsou fotky. Celkové náklady i s matrací byly do 1000,- Kč. Na fotkách není ještě postel úplně hotová.
    1 bod
  13. Prosim nechme uz toho klise, ze v AS je vse "razantne drazsi". Stejny dojem ma jeden z clenu rodiny a zatim zadny ze servisnich ukonu na jeho auto u neatorizovanych servisu nebyl vyrazne levnejsi. A predevsim cokoli mimo beznou udrzbu bylo spatne. Vzdy je to o konkretnim servisu a konkretnim cloveku. K vrzani - muze to byt x ruznych veci. Je potreba, aby se na to podival servis. K tlumicum - je klidne mozne, ze jsou i po 15 tis. KO. Na zniceni staci i jedna velka dira. Pokud se meni, tak minimalne oba na naprave. Stav tlumicu nelze v beznych podminkach zmerit - testery sice neco ukazuji, ale je to spis orientacni, protoze fakticky meri komplet system odpruzeni. Spatny tlumic nejde uplne jednoduse poznat. Ja jsem mel (ne DCC) tlumice vsechny zcela KO a auto jezdilo uplne normalne az na to, ze velmi neochotne menilo smer. Vetsina ridicu si toho podle me vubec neni schopna vsimnout. Tzn. to, ze tlumic tece je jeste lepsi varianta, protoze mas moznost zjistit, ze je neco dobre nebo spatne.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...