Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/29/20 ve všech sekcích
-
Včera jsem jel v sedmnácti stupních a auto už výrazně víc plavalo. Šetřit zrovna na tomhle mně přijde hodně špatně.2 body
-
2 body
-
Nech sa paci, verzia 4.1 beta 15 Pekny vecer [emoji106] https://uloz.to/file/BsMnTccQbUbk/c4-1beta15-zip2 body
-
Zacneme jednym drsnejsim : Chlap vstupi do spalne s kozou v naruci... Jeho zena lezi na posteli a cita si knizku... Chlap vravi: "pozri sa zlatko, toto je ta krava, s ktorou jebavam, ked mas ty kramy..." Zena mu hovori: "keby si nebol taky chuj, tak vies, ze je to koza..." Chlap sa usmeje: "keby si ty nebola taka pica, tak si vsimnes, ze sa bavim s kozou..."1 bod
-
@fildo1994 dakujem za otestovanie . Informacia pridana do prveho prispevku.1 bod
-
1 bod
-
Nevim, myslim, že sem to někde viděl, že je vlastní Čína... @Caster hluboce se ti za tento nesmysl omlouvám.1 bod
-
1 bod
-
Ano, viem ze jednotku potrebujem. Skor som sa pohraval s myslienkou nahradit nivelaciu. Predsa len to bude len na principe merania odporu (prudu/napatia) podla posunu, teda zatazenia auta. Nejakundobubbybsa s tym dalo jazdit. O3FL napr. nema dynamicke nastavenie sklonu svetiel ak som dobre pochopil a nevadi to nicomu1 bod
-
1 bod
-
Tak podarilo sa spojazdniť. Vďaka @sk0d@ za jeho čas a vstricny prístup. Nižšie prikladám postup ktorý som obdržal a zafungoval ked som v poslednom kroku chcel spraviť fejkovy nákup a po stlačení sa nic nestalo, nevyskocil redirect do lucky patcher. https://amp.reddit.com/r/luckypatcher/comments/eev4fc/how_to_use_lucky_patcher_on_miui_xiaomi/1 bod
-
1 bod
-
Jak je známo Škoda Fabia 3 facelift dostala ve výbavě STYLE a Monte Carlo Bi-LED světlomety s funkcí přisvěcování při odbočování (Corner). Jedná se o statické LED světlomety bez natáčení do zatáček, pouze s nivelací tj. nastavení výšky podle zatížení. A Škoda opravdu nekecala a použila do Fabie a stejně tak i do Scale LED diody od firmy Osram. Složení světlometu: Low beam: potkávací světla, výkon 15W – skládá se ze 7mi LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP High beam: dálková světla, výkon 17W – skládá se ze 5ti LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP Corner light: přísvit do zatáček, výkon 6W – 1 LED, Osram Oslon Black Flat - KW H3L531.TE Směrové světlo: žárovka PWY24W DRL/POS: denní svícení/poziční světla, 12V 4/0,4W – výrobce a označení použitých LED se mě nepovedlo identifikovat. Dostalo se mě do ruk poškozené světlo z bouračky, takže koho zajímá co je uvnitř je tu několik fotek: Zarazilo mě, že LED diody pro potkávací a dálkové světlo nejsou narozdíl od LED diody pro přísvit do zatáčky na hliníkové DPS, ale pouze na klasické cuprexitové DPS, sice je to přišroubované k chladiči, ale i tak. No snad se to neupeče. Low beam: 15W - 7led - tj. cca 2,14W/led - tj. cca 240Lm/led - tj. světelný tok cca 1680Lm Měření na laboratorním zdroji: U=20,6V I=0,7A High beam: 17W - 5led - tj. 3,4W/led - tj. cca 330Lm/led - tj. světelný tok cca 1650Lm Měření na laboratorním zdroji: U=15,2V I=1,05A Corner light: 6W - 1led složená ze 3 čipů - tj. světelný tok cca 750Lm Měření na laboratorním zdroji: U=8,9V I=0,7A Uvedené hodnoty jsou pouze orientační.1 bod
-
Tak jsem dneska nechal vyměnit olej + filtr za 3500 v Chlumci nad Cidlinou...oproti Praze to byla nejlepší cena1 bod
-
1 bod
-
No, posudzovať spotrebu podľa jazdy na 6-10 km úsekoch sa veru nedá. Relevantné je posudzovať až na úseku od 50 km vyššie.1 bod
-
1 bod
-
mě jen zaráží, kolik lidí si na ježdění krátkých tras po městě bere naftu. Nedivím se, že pak DPF pořád dokola jen regeneruje, většinou navíc neúspěšně a pak každý pláče, až je pozdě...-1 bodů
-
Jestli měříš napětí baterie hned po vypnutí motoru, tak ten údaj ti je k ničemu. Jestli chceš, aby se ti baterie dobíjela během jízdy co nejvíc, musíš vypnout inteligentní dobíjení, rekuperaci energie, SSS. Jinak budeš prostě po každé jízdě odstavovat auto s polovybitou baterií, i když tu baterii nabiješ před jízdou nabíječkou. Do druhého dne ti polovybitá baterie vydrží, 14 dnû s nezávislým topením před startem už ne, to sis už sám vyzkoušel. Inteligentní dobíjení, rekuperace energie a SSS lze nejjednodušeji vypnout vytažením přebytečněho konektoru na mínusovém pólu autobaterie.-2 bodů